teşekkür ederim sende güzel günlerde kullan inşallahhtencere setini korkmazın kendi mağazasından değil bu yemek takımlarını aldığım yerden aldım birde ben henüz çkb almadım da onu ne alsam acaba ar yıldız mı yoksa korkmaz mı
hmm ben korkmazın kendi mağazasından almıştım o yüzden o kampanyadan yararlanabilmiştim.. ben korkmaz'ın aldım çkb takımını yanındada 150 tl çek verince onunlada tost makinemi almıştım :) aryıldız nasıl oldugunu bilmiyorum. tek takıntım jumbo idi ne kadar olursa olsun alıcam diyordum o yüzden 1 senedir almadım bekledim durumu ayarlayayım diye ama o da eskisi gibi degil anladıgım kadarıyla fiyata göre kalite biçmişler. fakat korkmazın tüm modelleri aynı kalitede gibi geldi bana o yüzden Araştırmalarıma göre gene en iyisinin korkmaz oldugunu düşündüğüm için korkmazdan almıştım ben..çünkü schaffer'dan karacadan çok daha fazla şikayet duydum gördüm. ayrıca emsanıda karaca aldıgı için emsanı bile elemiştim eskiden çok iyi olmasına rağmen.. artık senin tercihin fikrine kalmış ama gene de şans işi bunlar insanın kullanması ve bakması da çok önemli etken..
ne kadara aldın çkb takımını bi de hangi modeli acaba ? henüz elektronik almayı düşünmüyorum benim için onlara daha erkenjumbo fiyatları evet epey bi yüksek. bende ilk olarak schaffer ı eledim daha sonra karacayı. emsanın karacaya ait olduğunu öğrenmeden önce takımlarına falan bakmıştım öğrenince ondan da vazgeçtim böylesi daha iyi oldu sanki daha bi içime sindi
ben 500 tl'ye almıştım canım, 89 parça ringa çkb modelini aldım ben. biraz agır olmasını istediğim için bu modelide ağırdı elinde tutunca hissediyorsun zaten agırlıgını o yüzden bu modeli aldım ama başka modelleride var mutlaka kendi mağazasına bak ve indirimlerini takip et :) ben 500 tl'ye çkb alıp 150 tl çek verdikleri için almıştım zaten tost makinesi :)
çok beğendim canım sade ve şık bi model güzel günlerde kullan inşallah tavsiyelerini de mutlaka dikkate alacağım
hanımlar merhaba sizlere danışmak istediğim bir konu var. ufaktan ufaktan çeyiz işine başlayayım diyorum biraz etrafa bakındım aslında sadece yemek takımı alacaktım ama çeyiz kampanyaları insanın düşüncelerini değiştiriveriyorşimdi şöyle bir durum var emsan 12 kişilik yemek takımı, 12 kişilik çatal bıçak takımı, kahvaltı takımı ve 18 parça tencere seti 1.500 tl dendi bana. evet bunları tek tek almak daha pahalıya geliyor hesapladım ama emsanın kalitesi nasıldır bilemiyorum tencere kulplarıyla ilgili şikayetlere rastladım araştırırken sizce ne yapayım ? emsan mı alayım yoksa farklı bir marka mı ? karaca ve schafer da da bu tarz kampanyalar var fakat fiyatlar değişiyor tabi. önerilerinizi bekliyorum