Ben sizi biraz bakımsız ve fazla alıngan gördüm açıkçası. Bakımlı olmak illa ki aşırı makyaj yapmak değildir. Fakat gittiği yere göre giyinmek, üstüne başına biraz dikkat etmek, toplumsal yaşamda var olabilmekle ilgili. Sonuçta iletişim bakışla başlar, insanlarla ilgili ilk fikirlerimiz onlara baktığımızda oluşur. Dolayısıyla nasıl göründüğümüz, toplumda nasıl varolduğumuzu da yansıtır. Ayrıca avmde gördüğünüz kızları o kadar detaylı anlatmışsınız ki, bence siz de rahatsızsınız kendi durumunuzdan. Yoksa bu kadar rahatsız olmaz, trip atmak yerine "ben kendi halimden memnunum" der geçerdiniz. İmkanınız olduğu halde sürekli aynı şeyleri biraz boşvermişliğin göstergesi benim gözümde. Burnunuzun şeklini bilmiyorum, siz burnunuzla mutluysanız kimseye laf düşmez ama gerçekten göze batan bir şekli varsa ki tıbbi bir durumunuz da varmış, yaptırmayı düşünebilirsiniz. Benim de eşimde kellik başlangıcı var ve gözleri ileri derecede bozuk. Eşimi çok seviyorum, bu haliyle de çok seviyorum sevmeye de devam edeceğim. Ama ona ilerleyen zamanlarda saç ektirmesini, gözleri için akıllı lens yaptırmasını söylüyorum mesela. Bazen benim beğendiğim tarzda bir kıyafet alsın diye yalvarıyorum resmen çünkü ona çok yakışıyor. Karşımdaki insanı, olduğundan daha iyi bir versiyonuna teşvik etme şansım varsa, bunu onun da isteğiyle neden yapmayayım? Ayrıca insan partneriyle ilgili gözüne batan şeyleri eleştirebilir, tavsiye verebilir. Mesela bir hafta duş almasanız, "ben böyleyim, beni olduğum gibi kabul et" diyebilir misiniz partnerinize? Ben özgüven sorunu olmayan bir insanın bu eleştirilere bu kadar fazla tepki vermeyeceğini düşünüyorum. Bence sizin kendinizle ilgili çözmeniz gereken sorunlar var.