• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Erken gebelik testi

Arkadaslar dunyanin parasini verdim erken gebelik testi aldim yaptim negatif cikti adetime henuz 5 gün var erken yaptim biliorum ama erken gebelik testi diye yaptim iste birsuru hamilelik belirtisi yasadim belki psikolojiktir bilemiorum 5 gün sonra o testler dogrumu degilmi anlariz ama sunu soylim burdan bi arkadasim onla yapmis negatif cikmis ayni gun 5 tllik ucuz testle yapti pozitif cikti suan hamile
 
Aynen benimde pozitif çıktı @Baraneya yani teki silik çıktı. erken gebelik testi yaptım negatif. Sonra normal test yaptım negatif anlamadım bende. Testlerde yanılma olasılığı var işte malesef. Kan testi garanti.
 
Aynen benimde pozitif çıktı @Baraneya yani teki silik çıktı. erken gebelik testi yaptım negatif. Sonra normal test yaptım negatif anlamadım bende. Testlerde yanılma olasılığı var işte malesef. Kan testi garanti.

Suan sonuc ne gunun gectimi cnm en garantisi kan testi onada ya usenioruz ya beklemesi gicik oluo adetimin gecmesini beklicem ben
 
@Baraneya adetim gelmedi daha. Beklicem gelmesini. Normalde ay çabuk geçer ama beklediğin ay gelmek bilmiyor :) bugünkü test negatif. Regl dönemime 5gün var.
 
@Baraneya adetim gelmedi daha. Beklicem gelmesini. Normalde ay çabuk geçer ama beklediğin ay gelmek bilmiyor :) bugünkü test negatif. Regl dönemime 5gün var.

Aaaaa ciddimi bnmde 5 gün var birlikte bekliyelim bakalim neler olucak haber verelim birbirimize
 
Evet cnm bekliyelim bnm mide yanmam oldu iki gun bulantim ve kasik agrim bide adet olcakmisim gibi agrim oluo ara ara goguslerde de agrim oluo kismet bakalim
 
@cuteheart canım bu testi gebelik testi olarak alıcaz dimi ovulasyonuda varmış çünkü şimdi baktım 20gebelik+10ovulasyon +kargo 19.90 gittigidiyorda.
Gebelik aldim.ben.
Eger lazimsa ovulasyon testleri de iyidir.
 
Evet cnm bekliyelim bnm mide yanmam oldu iki gun bulantim ve kasik agrim bide adet olcakmisim gibi agrim oluo ara ara goguslerde de agrim oluo kismet bakalim
Benimde sabahları mide yanmam oluyo ve ara ara. Akşamları bulantım ve baş dönmesi çok oluyo. Midem ağzımda sanki. Kasıklarıma da bişey batıo gibi değişik duygu. Yada psikolojik :)) göğüslerim zaten acıyo bide göğüs ucunun yanındaki bezeler büyür yazmışlar bi yerde de benimkiler de hafiften büyüdü. Ay bilemiyorum ümtlen ekte istemiyorum.. Kaldı 4gün :))
 
Artık hissetmiyorum gibi. Sadece şuan başım dönüyo ve midem bulanıyo. Belkide öğlen yediklerimden
 
Ya kızlar benim de üç gündür göğüslerim çok acıyor.. Uçları aşırı hassas..
Kasıklarım çok ağrıyor..
Sürekli uyuyorum.. Ya da esniyorum zaten :)
Akıntım var..
21'i regl tarihim.. inşallah olmam :)
 
Ya kızlar benim de üç gündür göğüslerim çok acıyor.. Uçları aşırı hassas..
Kasıklarım çok ağrıyor..
Sürekli uyuyorum.. Ya da esniyorum zaten :)
Akıntım var..
21'i regl tarihim.. inşallah olmam :)
İnşallah canım :) benimde göğüslerim çok fazla hassas. Kasıklarda sızım sızım ama bilmiyorum nasip artık.
 
Kizlarrrr ben geldim bnmde midem bulanio ama psikolojik bence kaldi 4 gün gorcez bakalim neler olucak beklemk cok kotu yaaa
 
Kizlarrrr ben geldim bnmde midem bulanio ama psikolojik bence kaldi 4 gün gorcez bakalim neler olucak beklemk cok kotu yaaa
Evet ya çok kötü. Bikaç gündür vat benim baş dönmesi mide bulantısı sık idrara çıkma saatte 3kez çıktım yine gidiyorum :)))
 
İnşallah canım ya. Sizlerden de güzel haberler bekliyorum. Ay olursa bebişler aynı zamanda olucak :)) hadi inş.

Az once bi yerde topik okuodum biri 4 gun evvel test yapti negatif cikti ama belirtileri varmis kizlar moral verdi iki gun sonra yine yapti pozitif cikti darisi basimiza ya cok sevindim
 
Az once bi yerde topik okuodum biri 4 gun evvel test yapti negatif cikti ama belirtileri varmis kizlar moral verdi iki gun sonra yine yapti pozitif cikti darisi basimiza ya cok sevindim
Ay ne güzel ya. Şeytan diyo yarın yap. Ama karar veremedim napsam ki ya
 
Cnm testin bu tarafinda bole cikarmi baksana diger tarafinda cikmasi lazim degilmiydi
 
Back
X