• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Erken gebelik testi

Tebrik ederim canımm darısı başımıza inşallah :)
Hangi testten yaptın? Kaç gün önce yaptın?
 
Tebrik ederim canımm darısı başımıza inşallah :)
Hangi testten yaptın? Kaç gün önce yaptın?
Onunda 5gün vardı reglsine yani 17sinde olucaktı dün yaptığına göre 4gün kala canım bugün 3gün kaldı çnk.
 
Hamileyim cnm tekkrarladik testi :)))
Bende yapıyım bugün bakalım. Ama yapsammı bilemedim ya hüsran olursa. Erken gebelik testi mi yaptın normal test mi canım. Çıktıysa hemen bugün doktora git kan testi ver :) ayy ne güzel ya bi ümitle bekleyip sonucunu almak.
 
Hmm bende öyle yapmayı düşünüyorum.. Hangi marka test kullandı acaba? Ben geçen gün aldım, çok pahalıydı.. Ama 5 gün erken gösteriyor diye kıydım paraya.. Digital göstergesi falan var.. Acaba onu mu kullandı?
 
Hmm bende öyle yapmayı düşünüyorum.. Hangi marka test kullandı acaba? Ben geçen gün aldım, çok pahalıydı.. Ama 5 gün erken gösteriyor diye kıydım paraya.. Digital göstergesi falan var.. Acaba onu mu kullandı?
Bilmem ki. Bende digital almıştım ama erken yaptım dayanamayıp. Hangisiyle yaptı ki ona göre bizde yapalım regl dönemimiz aynıydı onunla. Ay hadi inş allah bizimde yüzümüz güler
 
İnşallah yaa.. Senin az kalmış regl tarihine.. Benim daha 1 hafta var :( zaman geçmiyor resmen..
Biran geliyo, kesin hamileyim diyorum..
Biran geliyo, alakası yok diyorum..
Oof uyuyamıyorum stresten :(
 
İnşallah yaa.. Senin az kalmış regl tarihine.. Benim daha 1 hafta var :KK43: zaman geçmiyor resmen..
Biran geliyo, kesin hamileyim diyorum..
Biran geliyo, alakası yok diyorum..
Oof uyuyamıyorum stresten :KK43:
Evet 1hafta varken benimde öyleydi bende bian tamam hamileyim diyorum sonra değilmiyim acaba diyorum gerçekten çok stresli bi zaman. Ay bizde svinriz inşallaj ya. Ama üzülmekte var. Belirtleri farkettiği kadar yazsın. Kendimize göre bakalım ama her kadının aynı olmuyomuş ki.
 
Benim mide yanmalarım oluyo bu sabah azdaha çıkarıyodum midemde bulanıyo ama akşamları saha çok başım dönüo midem bulanıyo. Yüz üstü yatınca sanki bişi var yatamıyorum tam net. Ben 1hafta varken test yaptım çift çıktı teki silikti hatta. Ertesi gün yaptım tek çıktı. Gidp almaya da çekiniyorum
 
Bende adet sancısı oluyo çok fazla.. Bazen çift taraflı bazdn tek taraflı ağrım oluyor..
Gögüslerim çok şişti ve acıyor..
Yüzüstü yatamıyorum bende.. Göğüslerim acıyor diye yatamıyorum diye düşünüyorum ben..
Uyku hali çok fazla var..
Akıntım var..
Su içmeden duramıyorum.. O kadar suya rağmen dudaklarım hep kuru..
Göbeğim de şiş benim.. Gergin baya.. Sert..
Ağzımın içi çok fena.. Ağzımın tadı yok derler ya öyle.. Hele hele sabahları kalkınca çok kötü oluyor ağzımın içi.. O yüzden de midem kötü oluyor ve canım bir şey yemek istemiyor..
Yazınca fark ettimbaya belirti varmış bende ya :))))
 
9'da falan açılyordur herhalde eczaneler..
 
Bi de saçma gelecek belki ama, ben günde 1 paket sigara içen biriyim.. Ve hiç iradeli biri değilimdir.. 1 hafta önce doktor, bu ay hamile kalmış olabilirsin deyince, sigarayı bir bıraktım.. Ve 1 haftadır (canım çeksede) ağzıma sigara koymadım.. Bazen kendi kendime, aman hamile değilim nasılsa bi tane içeyim diyorum fakat bir şey resmen beni engelliyor..
 
Bende yapıyım bugün bakalım. Ama yapsammı bilemedim ya hüsran olursa. Erken gebelik testi mi yaptın normal test mi canım. Çıktıysa hemen bugün doktora git kan testi ver :) ayy ne güzel ya bi ümitle bekleyip sonucunu almak.

Normal test yaptim canim erken gebelok testleri hikaye sakın inanma basit 4 liralik testte cikti inanki ve emin olmak icin sabah erknden yaptim dahada belirginlesti daha 3 gun var ustelik :)
 
Hmm bende öyle yapmayı düşünüyorum.. Hangi marka test kullandı acaba? Ben geçen gün aldım, çok pahalıydı.. Ama 5 gün erken gösteriyor diye kıydım paraya.. Digital göstergesi falan var.. Acaba onu mu kullandı?

Erken gebelik testleri bes para etmio kizlar ben 30 tl bayildim bisey cikmadi ucuz testlerde cikti hemde 3 kere tekrarladim yani
 
Back
X