Merhaba,
Kisa tutmaya calisacagim. 5 senelik evliyim, esim beni sever deger verir kiskanan bir insandi. Malesef tup bebek tedavisi olmadan bebek sahibi olamiyacagimi ogrendik ve zamanimin cok kisa oldugunu hemen baslamam gerektigini duyduk. Bu durum beni cok etkiledi ve bunalima girdim. Esim ilk zaman bebegimiz olsa da olmasa da ben seni asla birakmam gibi tesellide bulunuyordu. Doktor randevuleri cok uzadi ve bu surecte ben cok yiprandim esimden ilgi sevgi gormek istedim. Bu ona cok fazla gelip artik benden uzaklasmak icin surekli disari cikmaya basladi ve tabiki disarida malesef kendine bir dost tuttu. 2 ay kadar ben bunu anlamadim, bana evde kotu davraniyordu artik sevmedigini soyluyordu ve bitsin git dedigimde seni kaybetmek istemiyorum diyordu. Ben bu yipratici surec icerisindeyken tedavi icin doktora gidip geliyordum. Aldatildigimi ogrendim. Onu affettim, bir bebegim olsun istedim. Onu birakirsam anne olma sansimi da kaybediyorum vaktimin kalmadigindan dolayi. Esim bana karsi olan duygularini yitirdigini ve beni tekrar sevmek icin cabaladigini soyluyor. Diger yandan tabi ki dostu esimi hala istiyor ve bosanmasini bekliyor. Esimin onu engellemesine ragmen her turlu aramaya calisiyor. Esim benden farkli isteklerde bulunmaya basladi ve ben sirf onu kaybetmemek icin o kadina gitmemesi icin kabul ediyorum. Eskiden beni kiskanan esim artik beni baskalarinin ciplak gormesini hayal ediyor ve disarida sevismemizi istiyor. Ayni zamanda gittigim spor salonunda ki erkeklerle olan bölumde yapmama izin vermiyor ve benim kafam cok karismis durumda. Esim beni sevse aldatmaz sevse kiskanir. Ama sevmese neden benimle cocuk yapiyor? Neden benimle evliligine devam etmek istiyor? Sevgisi duzelirmi? Bir gun ben tekrar mutlu olurmuyum?