• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

LÜTFEN YARGILAMAYIN SONUNA KADAR OKUYUN

konservetursu

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Mayıs 2026
Mesajlar
15
Emoji Skoru
20
Puanlar
1
Yaş
36
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu durumu okurken lütfen beni yargılamayın. Hepimiz insanız ve zamanın ne getireceğini hiçbirimiz bilemeyiz.
Ben yurtdisinda yasiyorum daha bir sene oldu buraya tasinali esimin isi sebebiyle geldik ben geldikten 3 ay sonra kardesimi yogun bakima yatirdilar 1 ay sonra da vefat etti o sirada turkiyeye geri donmustum zaten kardesimin vefatindan 20 gun sonra da yurtdisina geri döndüm ama burda esimden baska kimsem yok ve atlatamadim yas surecini sadece bastirdim. Esim allah var bana cok destek oluyor gercekten onu cok seviyorum. Daha sonra 3 ay once tum korunmalarimiza ragmen hamile oldugumu ogrendim benim icin cok buyuk bir şok oldu cunku asla beklemiyordum ve boyle bir dusuncemizde yoktu kendimi surekli kabullenmeye ikna ettim ama son iki haftadir beynimde donup duran int@har dusuncelerine bir turlu son veremedim. Bir an da birsey oldu ve benim bu bebegi dogurmamam gerektigini doguracagima olmemin daha iyi oldugunu beynimde surekli bu dusunceler dolmaya basladi ben ilk basta cok gecici sandim ama gunden gune kilo vermeye basladim her gun aglamaya basladim sonunda esimle bu konuyu konustum. Esim benim icin cok tedirgin oldu ise gitmesi gerekiyor ama benim o ruhsuz duygusuz durusumdan beni yalniz birakmak istemiyordu bu surecte once takipli doktorumuza gittik danistik o da bi psikiyatri ile gorusme ayarladi psikiyatri ile gorustuk o da bu durumla daha once de karsilastiklarini o hastanin gebeligi sonlandirdigini soyledi biz gunlerce dusunduk ben gunlerce dusundum dogurmaliyim dusuncesinde olunca hep cok kotu oldum ve dun gebelik sonlandi. Kurtaj sonrasi cok buyuk hafiflemis gibi hissettim. Sonrasinda tabi aglama istegim dinmedi bugunde arada aglama istegi sucluluk duygusu geliyor ama ben hicbir zaman bu sekilde olacagini dusunmemistim ben plansiz olsada kabullenebilecegimi dusundum hep ama son haftalarda cok kotu oldum esim de bana ben her zaman senin yanindayim dedi cok uzuldu ama onceligim senin iyi olman sen boyle kotu olursan nasil ailemize iyi gelebilirsin ki dedi bunun dogumu var logusaligi var ben calismak zorundayim her zaman aklim sende kalicak yoksa dedi. Arkadaslar benim bunu anlatacagim kimsem yok o yuzden bi yere yazip icimi dokmem lazimdi cunku sustuklarim sonunda benden boyle cikti cok uzgunum ama kimse acisini da yasini da icine atmasin ve tekrar soyluyorum lutfen beni yargilamayin ben bu duruma gelecegimi asla bilmezdim ve istemezdim.
 
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu durumu okurken lütfen beni yargılamayın. Hepimiz insanız ve zamanın ne getireceğini hiçbirimiz bilemeyiz.
Ben yurtdisinda yasiyorum daha bir sene oldu buraya tasinali esimin isi sebebiyle geldik ben geldikten 3 ay sonra kardesimi yogun bakima yatirdilar 1 ay sonra da vefat etti o sirada turkiyeye geri donmustum zaten kardesimin vefatindan 20 gun sonra da yurtdisina geri döndüm ama burda esimden baska kimsem yok ve atlatamadim yas surecini sadece bastirdim. Esim allah var bana cok destek oluyor gercekten onu cok seviyorum. Daha sonra 3 ay once tum korunmalarimiza ragmen hamile oldugumu ogrendim benim icin cok buyuk bir şok oldu cunku asla beklemiyordum ve boyle bir dusuncemizde yoktu kendimi surekli kabullenmeye ikna ettim ama son iki haftadir beynimde donup duran int@har dusuncelerine bir turlu son veremedim. Bir an da birsey oldu ve benim bu bebegi dogurmamam gerektigini doguracagima olmemin daha iyi oldugunu beynimde surekli bu dusunceler dolmaya basladi ben ilk basta cok gecici sandim ama gunden gune kilo vermeye basladim her gun aglamaya basladim sonunda esimle bu konuyu konustum. Esim benim icin cok tedirgin oldu ise gitmesi gerekiyor ama benim o ruhsuz duygusuz durusumdan beni yalniz birakmak istemiyordu bu surecte once takipli doktorumuza gittik danistik o da bi psikiyatri ile gorusme ayarladi psikiyatri ile gorustuk o da bu durumla daha once de karsilastiklarini o hastanin gebeligi sonlandirdigini soyledi biz gunlerce dusunduk ben gunlerce dusundum dogurmaliyim dusuncesinde olunca hep cok kotu oldum ve dun gebelik sonlandi. Kurtaj sonrasi cok buyuk hafiflemis gibi hissettim. Sonrasinda tabi aglama istegim dinmedi bugunde arada aglama istegi sucluluk duygusu geliyor ama ben hicbir zaman bu sekilde olacagini dusunmemistim ben plansiz olsada kabullenebilecegimi dusundum hep ama son haftalarda cok kotu oldum esim de bana ben her zaman senin yanindayim dedi cok uzuldu ama onceligim senin iyi olman sen boyle kotu olursan nasil ailemize iyi gelebilirsin ki dedi bunun dogumu var logusaligi var ben calismak zorundayim her zaman aklim sende kalicak yoksa dedi. Arkadaslar benim bunu anlatacagim kimsem yok o yuzden bi yere yazip icimi dokmem lazimdi cunku sustuklarim sonunda benden boyle cikti cok uzgunum ama kimse acisini da yasini da icine atmasin ve tekrar soyluyorum lutfen beni yargilamayin ben bu duruma gelecegimi asla bilmezdim ve istemezdim.
Kendini hazır hissetmediğin bir gebeliği sonlandırman dünyanın sonu değil. Psikiyatrik tedavine devam et bırakma. Şu an yas sürecindesin kötü hissedebilirsin ama bu hislerin geçecek.

Bir de artık düzgün korunun.
 
Çok geçmiş olsun. Yargılayacak bir şey yok, ağır bir süreçten geçiyorsunuz kolay değil ama psikiyatrik tedavinizi devam ettirdiğiniz sürece toparlarsınız.

Kendinize göre eşinizle ortak bir kararla en doğru seçimi yapmışsınız. Hazır olduğunuzda çocuk da yaparsınız şu an önceliğiniz iyileşmek olmalı..
 
Kendini hazır hissetmediğin bir gebeliği sonlandırman dünyanın sonu değil. Psikiyatrik tedavine devam et bırakma. Şu an yas sürecindesin kötü hissedebilirsin ama bu hislerin geçecek.

Bir de artık düzgün korunun.
Cok tesekkur ederim bu cevabiniz icin tedaviye devam edicem zaten psikiyatri olmazsa bi hafta yatis yapalim dedi kendimi cok kotu hissedersem yatisi da kabul edicem ama yargilamadiginiz icin cok tesekkur ederim
 
Niye yargılayalım ki?

Mutlu anne mutlu bebek, mutsuz anne mutsuz bebek.

İntihar etmeyi düşünen bir anne ile zaten sağlıklı bir çocukluk yaşayamazdı.

İstemeden hamile kalmışsınız, kabullenmişsiniz ama baktınız intihar düşüncesi var, uzmanla görüşerek son vermişsiniz.

Keşke herkes böyle yapsa.

Ortalık anne olmayacak kadınların anne olup sadece fiziksel olarak büyüttüğü ruh hastası dolu.

Ama iyi korunun sürekli kürtaj olmak zorunda kalmayın.
 
Çok geçmiş olsun. Yargılayacak bir şey yok, ağır bir süreçten geçiyorsunuz kolay değil ama psikiyatrik tedavinizi devam ettirdiğiniz sürece toparlarsınız.

Kendinize göre eşinizle ortak bir kararla en doğru seçimi yapmışsınız. Hazır olduğunuzda çocuk da yaparsınız şu an önceliğiniz iyileşmek olmalı.
Desteginiz icin cok tesekkur ederim gercekten bu yazdiklariniz benim icin cok onemli🙏🏻
 
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu durumu okurken lütfen beni yargılamayın. Hepimiz insanız ve zamanın ne getireceğini hiçbirimiz bilemeyiz.
Ben yurtdisinda yasiyorum daha bir sene oldu buraya tasinali esimin isi sebebiyle geldik ben geldikten 3 ay sonra kardesimi yogun bakima yatirdilar 1 ay sonra da vefat etti o sirada turkiyeye geri donmustum zaten kardesimin vefatindan 20 gun sonra da yurtdisina geri döndüm ama burda esimden baska kimsem yok ve atlatamadim yas surecini sadece bastirdim. Esim allah var bana cok destek oluyor gercekten onu cok seviyorum. Daha sonra 3 ay once tum korunmalarimiza ragmen hamile oldugumu ogrendim benim icin cok buyuk bir şok oldu cunku asla beklemiyordum ve boyle bir dusuncemizde yoktu kendimi surekli kabullenmeye ikna ettim ama son iki haftadir beynimde donup duran int@har dusuncelerine bir turlu son veremedim. Bir an da birsey oldu ve benim bu bebegi dogurmamam gerektigini doguracagima olmemin daha iyi oldugunu beynimde surekli bu dusunceler dolmaya basladi ben ilk basta cok gecici sandim ama gunden gune kilo vermeye basladim her gun aglamaya basladim sonunda esimle bu konuyu konustum. Esim benim icin cok tedirgin oldu ise gitmesi gerekiyor ama benim o ruhsuz duygusuz durusumdan beni yalniz birakmak istemiyordu bu surecte once takipli doktorumuza gittik danistik o da bi psikiyatri ile gorusme ayarladi psikiyatri ile gorustuk o da bu durumla daha once de karsilastiklarini o hastanin gebeligi sonlandirdigini soyledi biz gunlerce dusunduk ben gunlerce dusundum dogurmaliyim dusuncesinde olunca hep cok kotu oldum ve dun gebelik sonlandi. Kurtaj sonrasi cok buyuk hafiflemis gibi hissettim. Sonrasinda tabi aglama istegim dinmedi bugunde arada aglama istegi sucluluk duygusu geliyor ama ben hicbir zaman bu sekilde olacagini dusunmemistim ben plansiz olsada kabullenebilecegimi dusundum hep ama son haftalarda cok kotu oldum esim de bana ben her zaman senin yanindayim dedi cok uzuldu ama onceligim senin iyi olman sen boyle kotu olursan nasil ailemize iyi gelebilirsin ki dedi bunun dogumu var logusaligi var ben calismak zorundayim her zaman aklim sende kalicak yoksa dedi. Arkadaslar benim bunu anlatacagim kimsem yok o yuzden bi yere yazip icimi dokmem lazimdi cunku sustuklarim sonunda benden boyle cikti cok uzgunum ama kimse acisini da yasini da icine atmasin ve tekrar soyluyorum lutfen beni yargilamayin ben bu duruma gelecegimi asla bilmezdim ve istemezdim.

Biz burada kimsenin hayatını bilemeyiz. Kürtaj için sizi yargılayacağımızı mı düşündünüz? Öyle bir şeyi sadece anne karar verebilir diye düşünüyorum. Aklı başında vicdanlı insan keyfinden kürtaj olmaz. Siz de içinde bulunduğunuz zor durumdan kürtaj olmuşsunuz.

Online terapi seansı almanızı öneririm. Türkiye'deki hastanelerin, psikiyatristlerin böyle bir sistemi var. Anadilinizde kendinizi daha iyi ifade edersiniz.

Kardeşiniz için başınız sağolsun,Allah rahmet eylesin.
 
Cok tesekkur ederim bu cevabiniz icin tedaviye devam edicem zaten psikiyatri olmazsa bi hafta yatis yapalim dedi kendimi cok kotu hissedersem yatisi da kabul edicem ama yargilamadiginiz icin cok tesekkur ederim
Ben seni neden yargılayayım ki çocuk doktoruyum ben, sabahtan akşama kadar annelerinin doğurup bakamadığı çocukları muayene ediyorum.

6-7-8.gebelik, hepsi uyaran eksikliği, çocuklar 3 yaşına gelmiş konuşamıyor. Bir gram et yiyemiyor. Kimse bu çocuk neden konuşmuyor doktora götürsek mi dememiş. Ama sorsan kürtaj günah kürtaj yasak.

Ama korunma konusunda yanlışlıkla gebe kalmaya da inanmıyorum, belki bir anlık dikkatsizlik bir anlık ihmal olabilir. Bundan sonra daha da dikkat edin.
 
Buraya yazarekn hem cok korktum yargilanirim diye hemde gercekten yazmam gerekti artik icimi dokmek istemistim cok tesekkur ederim desteginiz icin

Rica ederim ne demek, aşırı dindarlarla bu konuyu konuşmayın, onlar her türlü üreyin diyorlar çünkü
 
Gecmis olsun. Bu haldeyken bir cocuga iyi bakamazdin zaten. Oyle dusun. Yasal sinirda alindi ayrica. Hayattan koparmadin kimseyi. Tedavine devam et. Seni bu sebeple yargilayacak biri de ciddi sorunlu, tehlikeli biridir ayrica.
 
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu durumu okurken lütfen beni yargılamayın. Hepimiz insanız ve zamanın ne getireceğini hiçbirimiz bilemeyiz.
Ben yurtdisinda yasiyorum daha bir sene oldu buraya tasinali esimin isi sebebiyle geldik ben geldikten 3 ay sonra kardesimi yogun bakima yatirdilar 1 ay sonra da vefat etti o sirada turkiyeye geri donmustum zaten kardesimin vefatindan 20 gun sonra da yurtdisina geri döndüm ama burda esimden baska kimsem yok ve atlatamadim yas surecini sadece bastirdim. Esim allah var bana cok destek oluyor gercekten onu cok seviyorum. Daha sonra 3 ay once tum korunmalarimiza ragmen hamile oldugumu ogrendim benim icin cok buyuk bir şok oldu cunku asla beklemiyordum ve boyle bir dusuncemizde yoktu kendimi surekli kabullenmeye ikna ettim ama son iki haftadir beynimde donup duran int@har dusuncelerine bir turlu son veremedim. Bir an da birsey oldu ve benim bu bebegi dogurmamam gerektigini doguracagima olmemin daha iyi oldugunu beynimde surekli bu dusunceler dolmaya basladi ben ilk basta cok gecici sandim ama gunden gune kilo vermeye basladim her gun aglamaya basladim sonunda esimle bu konuyu konustum. Esim benim icin cok tedirgin oldu ise gitmesi gerekiyor ama benim o ruhsuz duygusuz durusumdan beni yalniz birakmak istemiyordu bu surecte once takipli doktorumuza gittik danistik o da bi psikiyatri ile gorusme ayarladi psikiyatri ile gorustuk o da bu durumla daha once de karsilastiklarini o hastanin gebeligi sonlandirdigini soyledi biz gunlerce dusunduk ben gunlerce dusundum dogurmaliyim dusuncesinde olunca hep cok kotu oldum ve dun gebelik sonlandi. Kurtaj sonrasi cok buyuk hafiflemis gibi hissettim. Sonrasinda tabi aglama istegim dinmedi bugunde arada aglama istegi sucluluk duygusu geliyor ama ben hicbir zaman bu sekilde olacagini dusunmemistim ben plansiz olsada kabullenebilecegimi dusundum hep ama son haftalarda cok kotu oldum esim de bana ben her zaman senin yanindayim dedi cok uzuldu ama onceligim senin iyi olman sen boyle kotu olursan nasil ailemize iyi gelebilirsin ki dedi bunun dogumu var logusaligi var ben calismak zorundayim her zaman aklim sende kalicak yoksa dedi. Arkadaslar benim bunu anlatacagim kimsem yok o yuzden bi yere yazip icimi dokmem lazimdi cunku sustuklarim sonunda benden boyle cikti cok uzgunum ama kimse acisini da yasini da icine atmasin ve tekrar soyluyorum lutfen beni yargilamayin ben bu duruma gelecegimi asla bilmezdim ve istemezdim.
Herkes yaşadığını bilir kendini kötü hissetme herşey geçecek ve sen kendinin en iyi versiyonu ile istediğinde evlat sahibü olacaksın önce kendin iyi olmalısın sonrası sonra yasını tut şimdi yas sürecindesinn
 
Neden yargılayalım, başınız saolsun çok zor süreç geçirmişsiniz. Çok isteyerek planlı gebelik yaşayan kişiler bile duygu durum bozukluğu yaşayabiliyorken sizin zaten psikolojiniz iyi değilmiş. Önce destek alın psikolojinizi bi toparlayın. Her bebek sağlıklı anneyi hak eder, ya doğursaydınız ve daha kötü olup bu sefer bebeğe bakamasaydınız yada kendinize zarar verseydiniz ne olacaktı.
Hangi yöntem ile korunuyordunuz?
 
Kardeşiniz için üzüldüm Allah rahmet eylesin.yargilanacak bir durum yok ki ortada.dr eşiniz ve siz karar vermişsiniz sağlıklı bir ortam olmayacağı için sonlandırılmis.rabbim ferahlık versin içinize herşey düzelecek birazcık zaman.kurs etkinlik workshop ne bulursanız katılın
 
ben de kardeşinize üzüldüm. allah rahmet eylesin.

yanlış bir şey yapmamışsınız bence de. önemli olan sizsiniz.

sadece nasıl korunuyordunuz onu merak ettim?
 
Biz burada kimsenin hayatını bilemeyiz. Kürtaj için sizi yargılayacağımızı mı düşündünüz? Öyle bir şeyi sadece anne karar verebilir diye düşünüyorum. Aklı başında vicdanlı insan keyfinden kürtaj olmaz. Siz de içinde bulunduğunuz zor durumdan kürtaj olmuşsunuz.

Online terapi seansı almanızı öneririm. Türkiye'deki hastanelerin, psikiyatristlerin böyle bir sistemi var. Anadilinizde kendinizi daha iyi ifade edersiniz.

Kardeşiniz için başınız sağolsun,Allah rahmet eylesin.
Cok tesekkur ederim desteginiz icin burda zaten psikiyatri ile gorusup tedavi oluyorum ama online terapiyi de dusunucem kendi dilimde daha iyi anlatabilir icimi dokebilirim diye dusunuyorum
 
Ben seni neden yargılayayım ki çocuk doktoruyum ben, sabahtan akşama kadar annelerinin doğurup bakamadığı çocukları muayene ediyorum.

6-7-8.gebelik, hepsi uyaran eksikliği, çocuklar 3 yaşına gelmiş konuşamıyor. Bir gram et yiyemiyor. Kimse bu çocuk neden konuşmuyor doktora götürsek mi dememiş. Ama sorsan kürtaj günah kürtaj yasak.

Ama korunma konusunda yanlışlıkla gebe kalmaya da inanmıyorum, belki bir anlık dikkatsizlik bir anlık ihmal olabilir. Bundan sonra daha da dikkat edin.
Ben islemden önce burada yazilan birkac seyi okumustum o yuzden cok tedirgin olmustum yazarken ama bu yazdiklariniz bana cok iyi geldi cok tesekkur ederim
 
Rica ederim ne demek, aşırı dindarlarla bu konuyu konuşmayın, onlar her türlü üreyin diyorlar çünkü
Kimseyle konusamadim zaten cunku eminim beni kimse yargilamadan birakmaz o konusmanin sonunda zaten bu surecte insani en cok strese sokan sey cevrene bu durumu aciklayamamak
 
Gecmis olsun. Bu haldeyken bir cocuga iyi bakamazdin zaten. Oyle dusun. Yasal sinirda alindi ayrica. Hayattan koparmadin kimseyi. Tedavine devam et. Seni bu sebeple yargilayacak biri de ciddi sorunlu, tehlikeli biridir ayrica.
Cok tesekkur ederim kimseye anlatmadim zaten cunku beni yargilayacaklarini biliyorun cevremin o yuzden kimseye ben boyle boyle sorunlarla dertlerle bogusuyorum diye aciklama yapacak takatim de yok
 
Herkes yaşadığını bilir kendini kötü hissetme herşey geçecek ve sen kendinin en iyi versiyonu ile istediğinde evlat sahibü olacaksın önce kendin iyi olmalısın sonrası sonra yasını tut şimdi yas sürecindesinn
Cok tesekkur ederim bu desteginiz icin gercekten🙏🏻
 
Back
X