- Katılım
- 13 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 15
- Emoji Skoru
- 20
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 36
- Konu Sahibi konservetursu
- #1
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu durumu okurken lütfen beni yargılamayın. Hepimiz insanız ve zamanın ne getireceğini hiçbirimiz bilemeyiz.
Ben yurtdisinda yasiyorum daha bir sene oldu buraya tasinali esimin isi sebebiyle geldik ben geldikten 3 ay sonra kardesimi yogun bakima yatirdilar 1 ay sonra da vefat etti o sirada turkiyeye geri donmustum zaten kardesimin vefatindan 20 gun sonra da yurtdisina geri döndüm ama burda esimden baska kimsem yok ve atlatamadim yas surecini sadece bastirdim. Esim allah var bana cok destek oluyor gercekten onu cok seviyorum. Daha sonra 3 ay once tum korunmalarimiza ragmen hamile oldugumu ogrendim benim icin cok buyuk bir şok oldu cunku asla beklemiyordum ve boyle bir dusuncemizde yoktu kendimi surekli kabullenmeye ikna ettim ama son iki haftadir beynimde donup duran int@har dusuncelerine bir turlu son veremedim. Bir an da birsey oldu ve benim bu bebegi dogurmamam gerektigini doguracagima olmemin daha iyi oldugunu beynimde surekli bu dusunceler dolmaya basladi ben ilk basta cok gecici sandim ama gunden gune kilo vermeye basladim her gun aglamaya basladim sonunda esimle bu konuyu konustum. Esim benim icin cok tedirgin oldu ise gitmesi gerekiyor ama benim o ruhsuz duygusuz durusumdan beni yalniz birakmak istemiyordu bu surecte once takipli doktorumuza gittik danistik o da bi psikiyatri ile gorusme ayarladi psikiyatri ile gorustuk o da bu durumla daha once de karsilastiklarini o hastanin gebeligi sonlandirdigini soyledi biz gunlerce dusunduk ben gunlerce dusundum dogurmaliyim dusuncesinde olunca hep cok kotu oldum ve dun gebelik sonlandi. Kurtaj sonrasi cok buyuk hafiflemis gibi hissettim. Sonrasinda tabi aglama istegim dinmedi bugunde arada aglama istegi sucluluk duygusu geliyor ama ben hicbir zaman bu sekilde olacagini dusunmemistim ben plansiz olsada kabullenebilecegimi dusundum hep ama son haftalarda cok kotu oldum esim de bana ben her zaman senin yanindayim dedi cok uzuldu ama onceligim senin iyi olman sen boyle kotu olursan nasil ailemize iyi gelebilirsin ki dedi bunun dogumu var logusaligi var ben calismak zorundayim her zaman aklim sende kalicak yoksa dedi. Arkadaslar benim bunu anlatacagim kimsem yok o yuzden bi yere yazip icimi dokmem lazimdi cunku sustuklarim sonunda benden boyle cikti cok uzgunum ama kimse acisini da yasini da icine atmasin ve tekrar soyluyorum lutfen beni yargilamayin ben bu duruma gelecegimi asla bilmezdim ve istemezdim.
Ben yurtdisinda yasiyorum daha bir sene oldu buraya tasinali esimin isi sebebiyle geldik ben geldikten 3 ay sonra kardesimi yogun bakima yatirdilar 1 ay sonra da vefat etti o sirada turkiyeye geri donmustum zaten kardesimin vefatindan 20 gun sonra da yurtdisina geri döndüm ama burda esimden baska kimsem yok ve atlatamadim yas surecini sadece bastirdim. Esim allah var bana cok destek oluyor gercekten onu cok seviyorum. Daha sonra 3 ay once tum korunmalarimiza ragmen hamile oldugumu ogrendim benim icin cok buyuk bir şok oldu cunku asla beklemiyordum ve boyle bir dusuncemizde yoktu kendimi surekli kabullenmeye ikna ettim ama son iki haftadir beynimde donup duran int@har dusuncelerine bir turlu son veremedim. Bir an da birsey oldu ve benim bu bebegi dogurmamam gerektigini doguracagima olmemin daha iyi oldugunu beynimde surekli bu dusunceler dolmaya basladi ben ilk basta cok gecici sandim ama gunden gune kilo vermeye basladim her gun aglamaya basladim sonunda esimle bu konuyu konustum. Esim benim icin cok tedirgin oldu ise gitmesi gerekiyor ama benim o ruhsuz duygusuz durusumdan beni yalniz birakmak istemiyordu bu surecte once takipli doktorumuza gittik danistik o da bi psikiyatri ile gorusme ayarladi psikiyatri ile gorustuk o da bu durumla daha once de karsilastiklarini o hastanin gebeligi sonlandirdigini soyledi biz gunlerce dusunduk ben gunlerce dusundum dogurmaliyim dusuncesinde olunca hep cok kotu oldum ve dun gebelik sonlandi. Kurtaj sonrasi cok buyuk hafiflemis gibi hissettim. Sonrasinda tabi aglama istegim dinmedi bugunde arada aglama istegi sucluluk duygusu geliyor ama ben hicbir zaman bu sekilde olacagini dusunmemistim ben plansiz olsada kabullenebilecegimi dusundum hep ama son haftalarda cok kotu oldum esim de bana ben her zaman senin yanindayim dedi cok uzuldu ama onceligim senin iyi olman sen boyle kotu olursan nasil ailemize iyi gelebilirsin ki dedi bunun dogumu var logusaligi var ben calismak zorundayim her zaman aklim sende kalicak yoksa dedi. Arkadaslar benim bunu anlatacagim kimsem yok o yuzden bi yere yazip icimi dokmem lazimdi cunku sustuklarim sonunda benden boyle cikti cok uzgunum ama kimse acisini da yasini da icine atmasin ve tekrar soyluyorum lutfen beni yargilamayin ben bu duruma gelecegimi asla bilmezdim ve istemezdim.