• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

LÜTFEN YARGILAMAYIN SONUNA KADAR OKUYUN

ARKADAŞLAR HEPİNİZE O KADAR İCTEN TESEKKURLERİMİ İLETİYORUM BU KONUYU ACARKEN GERCEKTEN YARGİLANİRİM DİYE COK KORKUYORDUM CUNKU CEVREME BİLE ACAMADİM BENİ ANLAMAZLAR DİYE AMA SİZ BANA O KADAR İYİ GELDİNİZ Kİ HEPİNİZE TEK TEK TESEKKUR EDERİM İNSALLAH DAHA İYİ OLACAGİM HEPİNİZDEN TEK TEK ALLAH RAZİ OLSUN İYİKİ VARSİNİZ ❤️🙏🏻
 
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu durumu okurken lütfen beni yargılamayın. Hepimiz insanız ve zamanın ne getireceğini hiçbirimiz bilemeyiz.
Ben yurtdisinda yasiyorum daha bir sene oldu buraya tasinali esimin isi sebebiyle geldik ben geldikten 3 ay sonra kardesimi yogun bakima yatirdilar 1 ay sonra da vefat etti o sirada turkiyeye geri donmustum zaten kardesimin vefatindan 20 gun sonra da yurtdisina geri döndüm ama burda esimden baska kimsem yok ve atlatamadim yas surecini sadece bastirdim. Esim allah var bana cok destek oluyor gercekten onu cok seviyorum. Daha sonra 3 ay once tum korunmalarimiza ragmen hamile oldugumu ogrendim benim icin cok buyuk bir şok oldu cunku asla beklemiyordum ve boyle bir dusuncemizde yoktu kendimi surekli kabullenmeye ikna ettim ama son iki haftadir beynimde donup duran int@har dusuncelerine bir turlu son veremedim. Bir an da birsey oldu ve benim bu bebegi dogurmamam gerektigini doguracagima olmemin daha iyi oldugunu beynimde surekli bu dusunceler dolmaya basladi ben ilk basta cok gecici sandim ama gunden gune kilo vermeye basladim her gun aglamaya basladim sonunda esimle bu konuyu konustum. Esim benim icin cok tedirgin oldu ise gitmesi gerekiyor ama benim o ruhsuz duygusuz durusumdan beni yalniz birakmak istemiyordu bu surecte once takipli doktorumuza gittik danistik o da bi psikiyatri ile gorusme ayarladi psikiyatri ile gorustuk o da bu durumla daha once de karsilastiklarini o hastanin gebeligi sonlandirdigini soyledi biz gunlerce dusunduk ben gunlerce dusundum dogurmaliyim dusuncesinde olunca hep cok kotu oldum ve dun gebelik sonlandi. Kurtaj sonrasi cok buyuk hafiflemis gibi hissettim. Sonrasinda tabi aglama istegim dinmedi bugunde arada aglama istegi sucluluk duygusu geliyor ama ben hicbir zaman bu sekilde olacagini dusunmemistim ben plansiz olsada kabullenebilecegimi dusundum hep ama son haftalarda cok kotu oldum esim de bana ben her zaman senin yanindayim dedi cok uzuldu ama onceligim senin iyi olman sen boyle kotu olursan nasil ailemize iyi gelebilirsin ki dedi bunun dogumu var logusaligi var ben calismak zorundayim her zaman aklim sende kalicak yoksa dedi. Arkadaslar benim bunu anlatacagim kimsem yok o yuzden bi yere yazip icimi dokmem lazimdi cunku sustuklarim sonunda benden boyle cikti cok uzgunum ama kimse acisini da yasini da icine atmasin ve tekrar soyluyorum lutfen beni yargilamayin ben bu duruma gelecegimi asla bilmezdim ve istemezdim.
Klişe olacak ama şükürsüzlük çok kötü birşey ya bak sana bir ablayı anlatayım. Evlenmiş adamdan 3 çocuk yapmış ve aldatılmış. Boşanmış adam ondan. Annesi annelik yapmamış hiçkimsesi yok. 3 tane evladını aç susuz baktı büyüttü şıan o kadar tatlılar ki. Kardeşiniz vefat etmiş allah rahmet eylesin ama ne saçma nedenleriniz var cana kıyılkr mı ya kınamak istemiyorum da ablam sen hiç iyi kafada değilsin hiç mi eşine üzülmüyorsun ne günahı var o adamın hem karısındna hem evladından olacak. Git kocana yalnızım bir çözüm bulalım de intihar ne ya
 
Klişe olacak ama şükürsüzlük çok kötü birşey ya bak sana bir ablayı anlatayım. Evlenmiş adamdan 3 çocuk yapmış ve aldatılmış. Boşanmış adam ondan. Annesi annelik yapmamış hiçkimsesi yok. 3 tane evladını aç susuz baktı büyüttü şıan o kadar tatlılar ki. Kardeşiniz vefat etmiş allah rahmet eylesin ama ne saçma nedenleriniz var cana kıyılkr mı ya kınamak istemiyorum da ablam sen hiç iyi kafada değilsin hiç mi eşine üzülmüyorsun ne günahı var o adamın hem karısındna hem evladından olacak. Git kocana yalnızım bir çözüm bulalım de intihar ne ya
Oncelikle yorumunuz icin tesekkur ederim ama zaten detayli bi sekilde psikolojik olarak asla iyi bir durumda olmadigimi yazdim yazima allah kimseyi bu duruma dusurmesin ama bunlarin hicbirini insan isteyerek dusunmuyor psikiyatriye kadar gitmis birinin zaten psikolojik sorunlari vardir bende bunun farkina varir varmaz esimle konustum psikiyatriye gittim yani aslinda cok detayli aciklamistim yazimda
 
Aklı başında bir kararı aklı başında bir insan olarak neden yargilayayim ki .Sizin bileceğiniz iş .Seçim sizin sonuç sizin .Buda geçer elbet .
 
Klişe olacak ama şükürsüzlük çok kötü birşey ya bak sana bir ablayı anlatayım. Evlenmiş adamdan 3 çocuk yapmış ve aldatılmış. Boşanmış adam ondan. Annesi annelik yapmamış hiçkimsesi yok. 3 tane evladını aç susuz baktı büyüttü şıan o kadar tatlılar ki. Kardeşiniz vefat etmiş allah rahmet eylesin ama ne saçma nedenleriniz var cana kıyılkr mı ya kınamak istemiyorum da ablam sen hiç iyi kafada değilsin hiç mi eşine üzülmüyorsun ne günahı var o adamın hem karısındna hem evladından olacak. Git kocana yalnızım bir çözüm bulalım de intihar ne
 
Yargılama haddimizin olmadığını düşünüyorum. Bebek mucizevi bir şey anne olmak da zor ama çok güzel. Herkes böyle düşünmek zorunda değil. İstemeden olan çocukların hayatlarının daha zor olacağını düşünüyorum nedense sanki bu durum onların herşeyini etkiliyor gibi geliyor bana.
Siz de bu fikri sevememişsiniz psikolojik olarak kaldıramadığınız şeye devam etmeniz doğru olmaz zaten. Kaldı ki bazen uzun tedaviler beklemeler sonucu bile bebeğini kabullenemeyen anneler olabiliyor.
Size tek tavsiyem kimseye bu durumu anlatmayın özellikle belli bir yaş üstündekiler ve konuya sadece dini açıdan bakabilecek olanlarla bu anlattıklarınızı paylaşmayın canınız boş yere yanar.
 
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu durumu okurken lütfen beni yargılamayın. Hepimiz insanız ve zamanın ne getireceğini hiçbirimiz bilemeyiz.
Ben yurtdisinda yasiyorum daha bir sene oldu buraya tasinali esimin isi sebebiyle geldik ben geldikten 3 ay sonra kardesimi yogun bakima yatirdilar 1 ay sonra da vefat etti o sirada turkiyeye geri donmustum zaten kardesimin vefatindan 20 gun sonra da yurtdisina geri döndüm ama burda esimden baska kimsem yok ve atlatamadim yas surecini sadece bastirdim. Esim allah var bana cok destek oluyor gercekten onu cok seviyorum. Daha sonra 3 ay once tum korunmalarimiza ragmen hamile oldugumu ogrendim benim icin cok buyuk bir şok oldu cunku asla beklemiyordum ve boyle bir dusuncemizde yoktu kendimi surekli kabullenmeye ikna ettim ama son iki haftadir beynimde donup duran int@har dusuncelerine bir turlu son veremedim. Bir an da birsey oldu ve benim bu bebegi dogurmamam gerektigini doguracagima olmemin daha iyi oldugunu beynimde surekli bu dusunceler dolmaya basladi ben ilk basta cok gecici sandim ama gunden gune kilo vermeye basladim her gun aglamaya basladim sonunda esimle bu konuyu konustum. Esim benim icin cok tedirgin oldu ise gitmesi gerekiyor ama benim o ruhsuz duygusuz durusumdan beni yalniz birakmak istemiyordu bu surecte once takipli doktorumuza gittik danistik o da bi psikiyatri ile gorusme ayarladi psikiyatri ile gorustuk o da bu durumla daha once de karsilastiklarini o hastanin gebeligi sonlandirdigini soyledi biz gunlerce dusunduk ben gunlerce dusundum dogurmaliyim dusuncesinde olunca hep cok kotu oldum ve dun gebelik sonlandi. Kurtaj sonrasi cok buyuk hafiflemis gibi hissettim. Sonrasinda tabi aglama istegim dinmedi bugunde arada aglama istegi sucluluk duygusu geliyor ama ben hicbir zaman bu sekilde olacagini dusunmemistim ben plansiz olsada kabullenebilecegimi dusundum hep ama son haftalarda cok kotu oldum esim de bana ben her zaman senin yanindayim dedi cok uzuldu ama onceligim senin iyi olman sen boyle kotu olursan nasil ailemize iyi gelebilirsin ki dedi bunun dogumu var logusaligi var ben calismak zorundayim her zaman aklim sende kalicak yoksa dedi. Arkadaslar benim bunu anlatacagim kimsem yok o yuzden bi yere yazip icimi dokmem lazimdi cunku sustuklarim sonunda benden boyle cikti cok uzgunum ama kimse acisini da yasini da icine atmasin ve tekrar soyluyorum lutfen beni yargilamayin ben bu duruma gelecegimi asla bilmezdim ve istemezdim.

Başınız sağolsun, kardeşinizin vefatı size ağır bir travma olmuş, üstüne de istenmeyen gebelik eklenince dünya başımıza yıkılmış gibi hissetmişsiniz. Doğurup hem kendiniz hem bebek mutsuz olacağına zamanında müdahale etmek bana daha mantıklı geliyor.

Yasınınızı yaşayın, gerekirse destek alın. Kendinizi de kötü hissetmeyin kürtaj nedeniyle.
 
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu durumu okurken lütfen beni yargılamayın. Hepimiz insanız ve zamanın ne getireceğini hiçbirimiz bilemeyiz.
Ben yurtdisinda yasiyorum daha bir sene oldu buraya tasinali esimin isi sebebiyle geldik ben geldikten 3 ay sonra kardesimi yogun bakima yatirdilar 1 ay sonra da vefat etti o sirada turkiyeye geri donmustum zaten kardesimin vefatindan 20 gun sonra da yurtdisina geri döndüm ama burda esimden baska kimsem yok ve atlatamadim yas surecini sadece bastirdim. Esim allah var bana cok destek oluyor gercekten onu cok seviyorum. Daha sonra 3 ay once tum korunmalarimiza ragmen hamile oldugumu ogrendim benim icin cok buyuk bir şok oldu cunku asla beklemiyordum ve boyle bir dusuncemizde yoktu kendimi surekli kabullenmeye ikna ettim ama son iki haftadir beynimde donup duran int@har dusuncelerine bir turlu son veremedim. Bir an da birsey oldu ve benim bu bebegi dogurmamam gerektigini doguracagima olmemin daha iyi oldugunu beynimde surekli bu dusunceler dolmaya basladi ben ilk basta cok gecici sandim ama gunden gune kilo vermeye basladim her gun aglamaya basladim sonunda esimle bu konuyu konustum. Esim benim icin cok tedirgin oldu ise gitmesi gerekiyor ama benim o ruhsuz duygusuz durusumdan beni yalniz birakmak istemiyordu bu surecte once takipli doktorumuza gittik danistik o da bi psikiyatri ile gorusme ayarladi psikiyatri ile gorustuk o da bu durumla daha once de karsilastiklarini o hastanin gebeligi sonlandirdigini soyledi biz gunlerce dusunduk ben gunlerce dusundum dogurmaliyim dusuncesinde olunca hep cok kotu oldum ve dun gebelik sonlandi. Kurtaj sonrasi cok buyuk hafiflemis gibi hissettim. Sonrasinda tabi aglama istegim dinmedi bugunde arada aglama istegi sucluluk duygusu geliyor ama ben hicbir zaman bu sekilde olacagini dusunmemistim ben plansiz olsada kabullenebilecegimi dusundum hep ama son haftalarda cok kotu oldum esim de bana ben her zaman senin yanindayim dedi cok uzuldu ama onceligim senin iyi olman sen boyle kotu olursan nasil ailemize iyi gelebilirsin ki dedi bunun dogumu var logusaligi var ben calismak zorundayim her zaman aklim sende kalicak yoksa dedi. Arkadaslar benim bunu anlatacagim kimsem yok o yuzden bi yere yazip icimi dokmem lazimdi cunku sustuklarim sonunda benden boyle cikti cok uzgunum ama kimse acisini da yasini da icine atmasin ve tekrar soyluyorum lutfen beni yargilamayin ben bu duruma gelecegimi asla bilmezdim ve istemezdim.
Durumlar çok istisnai bana sorarsan. Kendiniz için en doğru kararı ancak siz verirsiniz. Suçlamayın kendinizi nasıl iyi olacaksınız o şekilde yaşayın hayatınızı. Çok üst üste gelmiş her şey haklılık payınız yok değil. O psikoloji ile ülkenizden uzakta doğum stresi lohusalık ayrı baş etmeniz çok zor olabilirdi gerçekten.
 
yargılanacak bir dey asla yok. en doğrusunu esinizin de destepiyle yapmışsınız.

isteyerek bebek sahibi olmama rağmen ve iyi bir psikolojide olmama rağmen gebelik ve lohusalık sürecinde çok zorlandım. kaç gece gidip kendimi balkondan atmayı düsündüm. ama sonra çocuk uyanır, ağlar esim evde yok ne olur cocuk diye durdurdum kendimi. çok sükür ben de terapiyle daha iyi durumdayım su an.

bunu anlatmamdaki sebep şu; cocuk sahibi olmak sağlam bir psikoloji, eş desteği, ve yakın çevre varken bile çoook zor. hazır olunmadan yapılacak bir iş değil.

gebeliği sonlandırmak da tabii ki bir travma ama az hasarla kurtuldum diye düsünün. su an daha hormonlarınız toparlanmadı bile, zaten mental olarak da yas sürecindesiniz ve çevrenizde insanlar yok su an. kendinize zaman ve alan tanıyın. hiçbir sey birden hafiflemez. destekle ve kendinize olan sevginizle her seyi atlatırsınız.

hayat size hazır olduğunuzda en güzel mucizelerini yasatsın dilerim. ama asla kötü, suçlu, boş hissetmeyin.
 
Klişe olacak ama şükürsüzlük çok kötü birşey ya bak sana bir ablayı anlatayım. Evlenmiş adamdan 3 çocuk yapmış ve aldatılmış. Boşanmış adam ondan. Annesi annelik yapmamış hiçkimsesi yok. 3 tane evladını aç susuz baktı büyüttü şıan o kadar tatlılar ki. Kardeşiniz vefat etmiş allah rahmet eylesin ama ne saçma nedenleriniz var cana kıyılkr mı ya kınamak istemiyorum da ablam sen hiç iyi kafada değilsin hiç mi eşine üzülmüyorsun ne günahı var o adamın hem karısındna hem evladından olacak. Git kocana yalnızım bir çözüm bulalım de intihar ne ya
Ben şeyi merak ediyorum kınamak istemiyorum diyerek dan dan konuşmuşsunuz ya hiç Allah korusun sınanırım diye korkmuyor musunuz. Ya da zaten karşımda psikiyatri kapılarına kadar gitmiş biri var ruhuna bir de ben yara açarım yazıktır diyemiyor musunuz.

Anlattığınız örneğin şu konumda kadına ne gibi bir yararı var. Haberlerde kaç kez şahit olmadık mı ruh sağlığı iyi olmayan annelerin lohusayken kendini kaybedip evladına zarar verdiğine. İş oralara gelse daha mı doğru. Kadın zaten eşine üzülebilecek empati yapacak ruh sağlığında olsa bu hale gelmez. Kaldı ki kötü olduğunu fark etmiş intihar etmemiş eşi ile bir karar almışlar.

Ben şahsen konuda şükürsüz biri değil kardeş kaybını yasını atlatamadan plansız bir gebelik ile ruh sağlığı bozulmuş destek alması gereken bir hemcinsimi gördüm. Yazıktır bir de biz acısına acı olmayalım

Konu sahibi sende inşallah tedavine devam edersin ve arkadaşların dediği gibi bu süreçte tekrar bir kaza olmasın diye korunma planlamanı gözden geçirirsin. Rabbim kalbine ferahlık versin tez zamanda sağlığına kavuş inşallah. Ayrıca başın sağolsun.
 
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu durumu okurken lütfen beni yargılamayın. Hepimiz insanız ve zamanın ne getireceğini hiçbirimiz bilemeyiz.
Ben yurtdisinda yasiyorum daha bir sene oldu buraya tasinali esimin isi sebebiyle geldik ben geldikten 3 ay sonra kardesimi yogun bakima yatirdilar 1 ay sonra da vefat etti o sirada turkiyeye geri donmustum zaten kardesimin vefatindan 20 gun sonra da yurtdisina geri döndüm ama burda esimden baska kimsem yok ve atlatamadim yas surecini sadece bastirdim. Esim allah var bana cok destek oluyor gercekten onu cok seviyorum. Daha sonra 3 ay once tum korunmalarimiza ragmen hamile oldugumu ogrendim benim icin cok buyuk bir şok oldu cunku asla beklemiyordum ve boyle bir dusuncemizde yoktu kendimi surekli kabullenmeye ikna ettim ama son iki haftadir beynimde donup duran int@har dusuncelerine bir turlu son veremedim. Bir an da birsey oldu ve benim bu bebegi dogurmamam gerektigini doguracagima olmemin daha iyi oldugunu beynimde surekli bu dusunceler dolmaya basladi ben ilk basta cok gecici sandim ama gunden gune kilo vermeye basladim her gun aglamaya basladim sonunda esimle bu konuyu konustum. Esim benim icin cok tedirgin oldu ise gitmesi gerekiyor ama benim o ruhsuz duygusuz durusumdan beni yalniz birakmak istemiyordu bu surecte once takipli doktorumuza gittik danistik o da bi psikiyatri ile gorusme ayarladi psikiyatri ile gorustuk o da bu durumla daha once de karsilastiklarini o hastanin gebeligi sonlandirdigini soyledi biz gunlerce dusunduk ben gunlerce dusundum dogurmaliyim dusuncesinde olunca hep cok kotu oldum ve dun gebelik sonlandi. Kurtaj sonrasi cok buyuk hafiflemis gibi hissettim. Sonrasinda tabi aglama istegim dinmedi bugunde arada aglama istegi sucluluk duygusu geliyor ama ben hicbir zaman bu sekilde olacagini dusunmemistim ben plansiz olsada kabullenebilecegimi dusundum hep ama son haftalarda cok kotu oldum esim de bana ben her zaman senin yanindayim dedi cok uzuldu ama onceligim senin iyi olman sen boyle kotu olursan nasil ailemize iyi gelebilirsin ki dedi bunun dogumu var logusaligi var ben calismak zorundayim her zaman aklim sende kalicak yoksa dedi. Arkadaslar benim bunu anlatacagim kimsem yok o yuzden bi yere yazip icimi dokmem lazimdi cunku sustuklarim sonunda benden boyle cikti cok uzgunum ama kimse acisini da yasini da icine atmasin ve tekrar soyluyorum lutfen beni yargilamayin ben bu duruma gelecegimi asla bilmezdim ve istemezdim.
Abla öncelikle seni asla yargılamıyorum. Mental sağlık şakaya gelmez, intihar düşünceleri falan çok ciddi sinyaller. Eşin çok haklı, sen iyi olmadan hiçbir şey iyi olamazdı zaten. Ben de şu an sınav dönemindeyim, sınava gireceğim ve bende çok fena gelecek kaygısı var. Benim bile bu süreçte çok yoğun saç dökülmem, cilt problemim oldu, sürekli negatif düşüncelerle doluyum. Ben sadece bir sınav sürecinde bu kadar şey olduysam, senin yaşadığın süreç gerçekten çok ağır. Sadece kendimden örnek vermek istedim; yani bu işler asla şakaya gelmez. O yüzden bence verdiğin karar en doğru karar. Şu an hissettiğin o suçluluk ve ağlama isteği de tamamen hormonların düşüşünden, geçecek yani. Kendine haksızlık etme. Allah yardımcın olsun, mutlaka profesyonel bir destek al
 
Ben seni neden yargılayayım ki çocuk doktoruyum ben, sabahtan akşama kadar annelerinin doğurup bakamadığı çocukları muayene ediyorum.

6-7-8.gebelik, hepsi uyaran eksikliği, çocuklar 3 yaşına gelmiş konuşamıyor. Bir gram et yiyemiyor. Kimse bu çocuk neden konuşmuyor doktora götürsek mi dememiş. Ama sorsan kürtaj günah kürtaj yasak.

Ama korunma konusunda yanlışlıkla gebe kalmaya da inanmıyorum, belki bir anlık dikkatsizlik bir anlık ihmal olabilir. Bundan sonra daha da dikkat edin.
Nasıl doktorsunuz tıpta uyaran eksikliği diye bi tanı yoktur diyor doktorlar ?
 
Nasıl doktorsunuz tıpta uyaran eksikliği diye bi tanı yoktur diyor doktorlar ?
Tani koyduk demiyor zaten
Benim anladigim cocuklarla iletisim kurulmuyor, saliyorlar cayira bir nevi
Tum gun ekrana maruz kaliyorlar bu yuzden konusma yetileri gelismiyor
Evde 6 7 cocuk olunca bu niye konusmuyor diye dertlenmiyorlar
Cocuk robot gibi oluyor, uyaran eksikligini bu sekilde biliyorum
Biz bosuna mi ev isi yemek temizlik arasinda cocuga oturup inek nasil mööler falan diye mesai harciyoruz
Elimden geldigince ekran vermemeye calisiyorum sınırlıyorum bunu da olabildigince
Su isterken bumbum diyor ne istiyorsun diye 10 kez soruyorum 3 kez bumbum diyor sonra su iccem diyor oyle veriyorum suyu
Konusmasini gelistirmeye calisiyorum
Pelus oyuncaklarina yemek yediriyoruz uyutuyoruz onlara sariliyor opuyor corap giydiriyor vs
Onemli bir konu bu
Ama bazi insanlar suyunu yemegini verdim cocuk bakiyorum saniyorlar cocuklar ruhsuz yetisiyor
 
Sizinle aynı psikolojiye sahip bir kadın olarak ben de kurtaj oldum yanliz değilsiniz ne hissettiğinizi , ne düşündüğünüzü yaşamayan bilmez, ilerde mutsuz bir çocuk yetiştirmeye çalışıp hem onu hem kendinizi tuketeceginize mantıken dogru olani yapmissiniz, Allah katında halimiz ne olur inanın bilmiyorum psikolojik olarak ben de eski ben değilim sadece af diliyorum her gece umarım Rabbım rahman ve rahim ismiyle affetsin beni diyorum ama inanın o istememe kabullenememe duygusu beni daha büyük günaha suruklerdi diyorum. Yargilayanlara diye şeyim Allah onları bu sinavla sinamasin kimse kimseyi kinamasin insallah Bir kiz kardeşiniz olarak yanliz değilsiniz sadece bunu bilin istedim.
 
Back
X