- Katılım
- 27 Ekim 2024
- Mesajlar
- 24
- Emoji Skoru
- 2
- Puanlar
- 6
- Konu Sahibi neyapsam1990
- #1
Merhaba arkadaşlar.. Yardımınıza ihtiyacım var.. 7 yıllık evliyim ve evlenmeden önce güzel bir işim, arkadaşlarım vardı. Gerek iş de gerekse iş dışında görüşürüz güzel vakit geçirirdik. Ne zaman ki evlendim, hamile kaldım pandemi başladı, işten çıkmak zorunda kaldım bir şekilde. Zaten ailemden uzakta bir yere taşındık. Aynı şehirdeyiz ama aramızda 45-50 dakikalık bir mesafe var. Eşimin bu zamana kadar her türlü yanında oldum, destek oldum. Çok iyi kazanan biri değildi ama ben hep idare ettim maddi manevi zorluklara. Çok uzun hikaye ama özetle şöyle söyleyeyim. Eşimin şu an işleri iyiye gidiyor ama beni beğenmemeye başladı. Bana her seferinde senin psikolojin bozuk, psikolağa git, sen asosyalsin, hani hiç arkadaşın yok eve hiç arkadaşın gelmiyor, dışarıda da hiç arkadaşlarınla falan görüştüğünü görmedim falan diyor. Halbuki hiç asosyal bir insan değilim. Yaşadığımız çevrede kızımın oğlumun okulundan velilerle ayak üstü konuşuruz, sohbet ederiz yani onlar benim arkadaşım. Arkadaş illa eve gelen telefonda sürekli konuştuğun kişi değildir ki. Benimde kendime göre iletişim kurduğum sohbet ettiğim insanlar var. Samimi olduğum sadece ablam ve kuzenlerim var. 5 kız kuzenimle her beraber ayda 1 bir araya geliriz güzel vakit geçiririz. Ablamla da zaten arkadaş gibiyiz. Ama ben anlamadım neden böyle yapıyor. İnsan hiç karısına sen asosyalsin der mi. İnanın çok şey var artık soğudum eşimden gerçekten.