• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim benim sözümü dinlemiyor

Merhaba arkaşlar 4 yıldır evliyim eşimle 1 çocuğum var şimdide hamileyim memelekete döndüm biraz çocuğum için eşimde başka şehirde şimdi benim onun iş yerinde sevmediğim bi kadın var onunla mesafe koymasını istedim sanane dedi ve koymadı benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi neyse iftara çağırdı ben gitmesini istemediğimi bildiği halde gitii bi gram umursamadı beni ve tamam kadın evli ama ben sevmiyorum o kadını yani onun yanına gitmemesi için sevmemem yeterli bence kocamla çok yakınlar iş yerinde sadece onun dışında eve gelince hani mesaj felan yok tamam kocamın böyle arkadaşları da vardı ama benim hiç erkek arkadaşım yok bilmiyorum çok sinirim bozuluyor yapıcak bişeyimde yok boşanamam bu halde iki çocukla ailemin yanına asla gitmek istemiyorum ki daha doğurmadım hiç başınıza böyle bişey geldi mii kadını soracaksanız hareketleri baya rahat bir keresinde kocama isminin sonuna çiğim diye seslendiğini duydum tepki vermedi kocam sağolsun onun dışında canım diyordu bazen iş yerinde herkese genelikle öyle diyor eşim öyle diyor ben uzak dur dedikçe sen takıntılısın kıskançsın bana güvenmiyorsun o kadın yaşını almış (40) yaşında ne yapcam onu ama erkeklerin en güzel bahaneleri diye adlandırıyorum ben bunu yediremiyorum kendime içimde kaldı kaldıramıyorum iki gündür trip atınca bana güvenmiyorsun bana o zaman bitirelim diyor ben bu halde bitiremem ne yapıcam lütfen artık kafayı yicem yediremiyorum kendime sinir oluyorum
iftara seni de davet etmeliydi niye her yere sensiz gitme meraki var esinin
 
🤣🤣 kocası ona tekmeyi vurmuş neden biliyormusun kocası çok kıskançmış tesadüfe bakkkk neyse ben sizle muhatap olmam seviyenize inmem kudurmuyorummm tamamı ben eşimin parasını yiyorum oturduğum yerde beklesin onun bütün parasını yicemmm bitircemmmm sen kudurr
“Eşimin parasını yiyorum oturduğum yerde🙄”.Bir kadın kendisini en fazla ne kadar küçük düşürebilir?Sanırım bu kadar.
 
Bitirelim demiş eşiniz iki çocuğa rağmen demekki o nerse o evlilik dinamiginiz bu durumda yapılacak birşey yok
 
Tam tersini yaşadım sanırım ama kanıtlayamam. Bizimle aynı yaş bir çift karşı komşumuz olunca çok sevindik. Eve davet ettim geç de olsa... o günden sonra kadın karşılaşmamak için manyağa bağladı.
Çok meraklıyım senin sidikli kocana diyeceğim diyemiyorum.
 
evli barklı 🙄 2. Evliliği ilk çocuğu ilk eşinden ve çok rahat içki miçki herşey var onda ay neyse benim umrumda değil kocam artık çocuklarım tek umrumda kimseyede cvb vermicem burda çünkü bilip bilmeden yorum yazıyorlar ben de bütün hayatımı anlatamam kimseye bidaha buraya bişeyde yazmıcam
Siz ev hanımısınız, kadın ise kocanızın işyerinde mesai arkadaşı, yani kendisi gündelik hayatın içinde bildiğiniz bir insan bile değil. Siz öfkenizi yanlış insana yönlendiriyor, öfkeyle ağzınızdan çıkanı da farketmeyip bir de gereksiz yere günaha giriyorsunuz, yapmayın. Sakin olun.

Kadın evli, ama bu defa da evliliği sınıflandırmışsınız, evli olmasını yeterli bulmamışsınız, ikinci defa evlenmiş çünkü kadın... El arttırmak için bu defa da " içki miçki" ve hemen "herşey var onda" demişsiniz. Üstelik iki satır aşağıda, kadının iftar davetinden de söz ediyorsunuz, ramazan ayını ihyâ etme gayretinde bir kadın yani... İlk çocuğu ilk eşinden olunca ne oluyor ? Öfke sizi ele geçirince, böyle ucu bucağı olmayan yerlere götürür, üstelik meselenize de faydası olmayan yerler buralar.

"İş yerinde sevmediğim bi kadın var onunla mesafe koymasını istedim" bu sizin bir eş olarak hakkınız. Ama ondan sonra olanların, bu kadınla zerre kadar ilgisi yok ki... Kocanızla ilgisi var, kocanızın size saygısızlıklarıyla ilgisi var, kocanızın sizin görüşlerinize kıymet vermemesiyle ilgisi var. Öfkenizi niye kadına yöneltiyor, şu mübarek günlerde günaha giriyorsunuz? Kocanız size "sanane dedi ve koymadı benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi neyse iftara çağırdı ben gitmesini istemediğimi bildiği halde gitii bi gram umursamadı beni " böyle karşılık vermiş. Siz kocanızla meselelerinizi çözmeye gayret edin, kalbinizi kıran, sizi "umursamayan" kişi kocanız, boşverin elin kadınını.
 
Tam tersini yaşadım sanırım ama kanıtlayamam. Bizimle aynı yaş bir çift karşı komşumuz olunca çok sevindik. Eve davet ettim geç de olsa... o günden sonra kadın karşılaşmamak için manyağa bağladı.
Çok meraklıyım senin sidikli kocana diyeceğim diyemiyorum.
İnsanlar bir garip gerçekten.İşte bu yüzden soğudum insanlardan.Kimseyle görüşmek istemiyorum.
 
Bu arada kimse sizin yıl..ık kocalarınız için ölüp bitmiyor, evli barklı kadınlara çirkin ithamlarda bulunmaktan vazgeçin.
Yılışıği neden sansürledin başka bişey mi yazmıştıniz ben bu sansürleri anlayamıyorum ( tahminim hep yanlış çıkıyor)merakım kabardı 😁😁
 
Bir sınır bilmezlik varsa eşinizden kaynaklıdır o kızacaksanız eşinize kizın.Kadın evine silah zoruyla cagırmadı ya kocanizi
 
evli barklı 🙄 2. Evliliği ilk çocuğu ilk eşinden ve çok rahat içki miçki herşey var onda ay neyse benim umrumda değil kocam artık çocuklarım tek umrumda kimseyede cvb vermicem burda çünkü bilip bilmeden yorum yazıyorlar ben de bütün hayatımı anlatamam kimseye bidaha buraya bişeyde yazmıcam
2. Evliliğim. İlk evliliğimden de ikinci evliliğimden de çocuğum var. Keyfim ne zaman isterse alkol de kullanıyorum. Üstelik sizin tabirinizle yaşını başını almış 40 yaşında kadınım... Eeee, ne olmuş yani? Ne demek istiyorsunuz? Kalbi de, fikri de, zikri de çok çirkin bir insansınız.
 
2. Evliliğim. İlk evliliğimden de ikinci evliliğimden de çocuğum var. Keyfim ne zaman isterse alkol de kullanıyorum. Üstelik sizin tabirinizle yaşını başını almış 40 yaşında kadınım... Eeee, ne olmuş yani? Ne demek istiyorsunuz? Kalbi de, fikri de, zikri de çok çirkin bir insansınız.
Kocasi irkek o akli celinebilir bir varlik belki kadin evli bile degil karisini kandiriyordur sadece gerci kanmaya cok musait ama
 
hiç mantıklı değilsiniz
sizin gibilerin çocuklarına daha çok acıyorum ben
 
Yılışıği neden sansürledin başka bişey mi yazmıştıniz ben bu sansürleri anlayamıyorum ( tahminim hep yanlış çıkıyor)merakım kabardı 😁😁
Yok yok ondan, hakaret sayılıp sayılmadığını bilmediğim için sansürledim 😄
 
Madem dogurmaya da devam ediyorsunuz cift olarak profesyonel destek almaya bakin cift olarak. Burdan iki tarafin ne kadar hakli oldugunu bilemeyiz. Psikopat kiskanclari da gördük, süphelenip hakli cikani da.
 
Buna katılıyorum. Karşı tarafı tanımadan etmeden sırf kadın diye savunmalar övmeler. Kıskançlığın anormal bulunduğunu ilk kez bu sitede görüyorum. Bir de eşini kıskanmamakla övünenler de var. Tamam okeyy siz geniş olabilirsiniz, iş arkadaşınızla el ense şaplak göte olabilirsiniz ama bi başka kadın eşini kıskandı diye suçlu ilan edemezsiniz.🤷🏻‍♀️
Kıskanmak elbette insani bir duygudur ve herkes bu duyguyu aynı şekilde yaşamaz. Sosyal hayatın içinde kadın ve erkek bir arada bulunmak zorundayız. İş yerinde, arkadaş ortamında ya da günlük yaşamda... Bu ilişkilerde önemli olan, kişilerin kendi değerlerine ve yaşam tarzlarına göre sınırlarını belirlemesidir. “Onun konuşma tarzı böyle” diyerek her davranışı normalleştiremeyiz. Örneğin aynı iş yerinde birine “canım” diye hitap ederken bir başkasına etmezsiniz. Çünkü insanlar arasında çoğu zaman söylenmese bile hissedilen bir mesafe ve sınır vardır.
Buradaki asıl sorun ise konu sahibinin eşinin davranışına odaklanmak yerine, karşı taraftaki kadını boşanmış olması, alkol alması ya da geçmiş ilişkileri üzerinden aşağılamasıdır. Eşine karşı kırgın veya öfkeli olabilir, bu anlaşılabilir ancak bu durum boşanmış kadınlara ya da başka bir kadına bu şekilde çirkin yakıştırmalar yapmayı haklı çıkarmaz.
Eğer kişi eşinin bir kadın ya da erkek iş arkadaşıyla yemeğe gitmesini istemiyorsa ve eşi buna rağmen gidiyorsa, bu eşler arasında çözülmesi gereken bir sorundur. Konunun odağı başkaları değil, doğrudan ilişkideki sınırlar ve beklentiler olmalıdır. Ben daha önce boşanmış bir kadın olarak konu sahibinin üslubunu beğenmedim.
 
Kıskanmak elbette insani bir duygudur ve herkes bu duyguyu aynı şekilde yaşamaz. Sosyal hayatın içinde kadın ve erkek bir arada bulunmak zorundayız. İş yerinde, arkadaş ortamında ya da günlük yaşamda... Bu ilişkilerde önemli olan, kişilerin kendi değerlerine ve yaşam tarzlarına göre sınırlarını belirlemesidir. “Onun konuşma tarzı böyle” diyerek her davranışı normalleştiremeyiz. Örneğin aynı iş yerinde birine “canım” diye hitap ederken bir başkasına etmezsiniz. Çünkü insanlar arasında çoğu zaman söylenmese bile hissedilen bir mesafe ve sınır vardır.
Buradaki asıl sorun ise konu sahibinin eşinin davranışına odaklanmak yerine, karşı taraftaki kadını boşanmış olması, alkol alması ya da geçmiş ilişkileri üzerinden aşağılamasıdır. Eşine karşı kırgın veya öfkeli olabilir, bu anlaşılabilir ancak bu durum boşanmış kadınlara ya da başka bir kadına bu şekilde çirkin yakıştırmalar yapmayı haklı çıkarmaz.
Eğer kişi eşinin bir kadın ya da erkek iş arkadaşıyla yemeğe gitmesini istemiyorsa ve eşi buna rağmen gidiyorsa, bu eşler arasında çözülmesi gereken bir sorundur. Konunun odağı başkaları değil, doğrudan ilişkideki sınırlar ve beklentiler olmalıdır. Ben daha önce boşanmış bir kadın olarak konu sahibinin üslubunu beğenmedim.
Haklısınız. Esasında konu sahibine hak vermedim çünkü üslubu beni de rahatsız etti. Fakat burada genel olarak böyle eşin iş arkadaşını kıskanma konularında konu sahiplerine yükleniliyor. Olabilir yani herkes herkesin enerjisini sevmez. Benim de tanımadan hoşlanmadığım, enerjisini negatif bulduğum kişiler var. Fakat burda ne zaman böyle bir şey söylense herkes karşı tarafı tutuyor konu sahibine kızıyor. Kadın hissederse bir sorun vardır diye düşünüyorum. Her durumda diğer tarafın masum olduğuna emin olmamak lazım
 
Merhaba arkaşlar 4 yıldır evliyim eşimle 1 çocuğum var şimdide hamileyim memelekete döndüm biraz çocuğum için eşimde başka şehirde şimdi benim onun iş yerinde sevmediğim bi kadın var onunla mesafe koymasını istedim sanane dedi ve koymadı benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi neyse iftara çağırdı ben gitmesini istemediğimi bildiği halde gitii bi gram umursamadı beni ve tamam kadın evli ama ben sevmiyorum o kadını yani onun yanına gitmemesi için sevmemem yeterli bence kocamla çok yakınlar iş yerinde sadece onun dışında eve gelince hani mesaj felan yok tamam kocamın böyle arkadaşları da vardı ama benim hiç erkek arkadaşım yok bilmiyorum çok sinirim bozuluyor yapıcak bişeyimde yok boşanamam bu halde iki çocukla ailemin yanına asla gitmek istemiyorum ki daha doğurmadım hiç başınıza böyle bişey geldi mii kadını soracaksanız hareketleri baya rahat bir keresinde kocama isminin sonuna çiğim diye seslendiğini duydum tepki vermedi kocam sağolsun onun dışında canım diyordu bazen iş yerinde herkese genelikle öyle diyor eşim öyle diyor ben uzak dur dedikçe sen takıntılısın kıskançsın bana güvenmiyorsun o kadın yaşını almış (40) yaşında ne yapcam onu ama erkeklerin en güzel bahaneleri diye adlandırıyorum ben bunu yediremiyorum kendime içimde kaldı kaldıramıyorum iki gündür trip atınca bana güvenmiyorsun bana o zaman bitirelim diyor ben bu halde bitiremem ne yapıcam lütfen artık kafayı yicem yediremiyorum kendime sinir oluyorum
Valla ben kadını asla kötü niyetli bulmadım örnek vereyim biz karı koca aynı iş yerinde çalışıyoruz ve bir ablamız kadın erkek yaşlı genç herkese aşko diyor eşime yanımda demişliği de çok ama bu onun mizacı ve cidden art niyetli biri değil bence siz evde oturmaktam kuruntu yapıyorsunuz biraz salın... Bu kadar takmanızın sebebi bence kadın değil, siz eşinize güvenmiyor olabilirmisiniz acaba??? Aktivite edinin, sosyalleşin ,siz değil eşiniz sizi kıskansın.
 
Bir sınır bilmezlik varsa eşinizden kaynaklıdır o kızacaksanız eşinize kizın.Kadın evine silah zoruyla cagırmadı ya kocanizi
kadının sadece konu sahibinin kocasını çağırdığını hiç düşünmedim ben ya
işyerinden birilerini çağırmıştır ya da yine ortak bir grupları vardır çağırmıştır neden evli çocuklu kadın aile evine, işyerinden tek bir karşı cins kişiyi çağırsın...kocasının da eli armut mu topluyormuş mesela.

hayır başbaşa birini bir yere çağırcak olsam, niyeti bozmuş olsam,
iftara mı çağırırım yahu! töbe töbe. şu bu domuz eti ikram edilen dizi sahnesi gibi yani absürd.
 
Bana şurası sinir bozucu geldi eşimin arkadaşları erkek erkeğe ya da ben arkadaşlarımla kız kıza iftar yapmayacaksam bütün davetlere beraber çağırılır ve gideriz. Kadın neden tek eşini çağırıyor ki evli barklı olduğunu biliyor. Madem çok arkadaş canlısı, arkadaşının eşini de davet etsin kaynaşsınlar işte.
 
Bana şurası sinir bozucu geldi eşimin arkadaşları erkek erkeğe ya da ben arkadaşlarımla kız kıza iftar yapmayacaksam bütün davetlere beraber çağırılır ve gideriz. Kadın neden tek eşini çağırıyor ki evli barklı olduğunu biliyor. Madem çok arkadaş canlısı, arkadaşının eşini de davet etsin kaynaşsınlar işte.
yalnız kadın başka şehirde
eşi başka yerde demiş ya konunun başında

ha ama evet, bence sadece eş kişisini iftara çağırmamıştır ya işyerinden servisten, neyse topluca birilerini çağırmış olabilir -muhtemel
ya da kadının eşiyle konu sahibinin eşi de kankaysa olabilir

değilse aşırı saçma bence de
 
Haklısınız. Esasında konu sahibine hak vermedim çünkü üslubu beni de rahatsız etti. Fakat burada genel olarak böyle eşin iş arkadaşını kıskanma konularında konu sahiplerine yükleniliyor. Olabilir yani herkes herkesin enerjisini sevmez. Benim de tanımadan hoşlanmadığım, enerjisini negatif bulduğum kişiler var. Fakat burda ne zaman böyle bir şey söylense herkes karşı tarafı tutuyor konu sahibine kızıyor. Kadın hissederse bir sorun vardır diye düşünüyorum. Her durumda diğer tarafın masum olduğuna emin olmamak lazım
her durumda karşıdaki kişiden hoşlanmıyorum diyen illa manyaktır diye düşünmüyorum...eşlerin birbirine bu kadar da nazı olabilmeli. yani ben o kişiden hoşlanmıyorum dediğin kişiye de azcık bir tık daha dikkat ediversin. bu illa fingirdemek anlamında da değil belki başka bir şey yapcak ayağını kaydırcak filan.

işyerinde canım cicim ben de sevmem, ne gerek var, zaten iş ruhuna da uygun değil bence. dellenmem ama gereksiz samimiyetten de pek hoşlanmam

fakat adam "benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi" diyor

yani bu kadın ilk vaka değil gibi duruyor...
herkese konuşma bakma etme diyor ve
adam da hiç takmıyor gibi sanki

ayrıca dedim yine diyorum fingirdeyecek olsam bir evli kadın olarak, çocuklu eşli evime iftara mı çağırcam yav... öff. iyice herşeyin suyu çıktı.
 
Back
X