• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim benim sözümü dinlemiyor

her durumda karşıdaki kişiden hoşlanmıyorum diyen illa manyaktır diye düşünmüyorum...eşlerin birbirine bu kadar da nazı olabilmeli. yani ben o kişiden hoşlanmıyorum dediğin kişiye de azcık bir tık daha dikkat ediversin. bu illa fingirdemek anlamında da değil belki başka bir şey yapcak ayağını kaydırcak filan.

işyerinde canım cicim ben de sevmem, ne gerek var, zaten iş ruhuna da uygun değil bence. dellenmem ama gereksiz samimiyetten de pek hoşlanmam


fakat adam "benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi" diyor

yani bu kadın ilk vaka değil gibi duruyor...
herkese konuşma bakma etme diyor ve
adam da hiç takmıyor gibi sanki

ayrıca dedim yine diyorum fingirdeyecek olsam bir evli kadın olarak, çocuklu eşli evime iftara mı çağırcam yav... öff. iyice herşeyin suyu çıktı.
Konu sahibine hak vermedim zaten. Bende sorunun onda olduğunu düşünüyorum çünkü diğer mesajlarında belli etti onu.
Diğer yazdıklarınız benim demek istediklerimle aynı. Özellikle şu kalın kısmı çok beğendim🤩
 
İnanır mısınız isminin onuna ciğim ekleyerek hitap ediyor demenizden açıkcası gereksiz kıskançlık yaptığınızı düşünüyorum. Bazı insanların hitap şekli böyledir. Eşinize özel bir durum olduğunu sanmıyorum. İş dışında evdeyken yazışsalar gereksiz bir samimiyet yakalasanız neyse. Siz böyle kıskandıkça muhtemelen dümdüz olan kocanız kendini bir şey sanıyordur.
 
Merhaba arkaşlar 4 yıldır evliyim eşimle 1 çocuğum var şimdide hamileyim memelekete döndüm biraz çocuğum için eşimde başka şehirde şimdi benim onun iş yerinde sevmediğim bi kadın var onunla mesafe koymasını istedim sanane dedi ve koymadı benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi neyse iftara çağırdı ben gitmesini istemediğimi bildiği halde gitii bi gram umursamadı beni ve tamam kadın evli ama ben sevmiyorum o kadını yani onun yanına gitmemesi için sevmemem yeterli bence kocamla çok yakınlar iş yerinde sadece onun dışında eve gelince hani mesaj felan yok tamam kocamın böyle arkadaşları da vardı ama benim hiç erkek arkadaşım yok bilmiyorum çok sinirim bozuluyor yapıcak bişeyimde yok boşanamam bu halde iki çocukla ailemin yanına asla gitmek istemiyorum ki daha doğurmadım hiç başınıza böyle bişey geldi mii kadını soracaksanız hareketleri baya rahat bir keresinde kocama isminin sonuna çiğim diye seslendiğini duydum tepki vermedi kocam sağolsun onun dışında canım diyordu bazen iş yerinde herkese genelikle öyle diyor eşim öyle diyor ben uzak dur dedikçe sen takıntılısın kıskançsın bana güvenmiyorsun o kadın yaşını almış (40) yaşında ne yapcam onu ama erkeklerin en güzel bahaneleri diye adlandırıyorum ben bunu yediremiyorum kendime içimde kaldı kaldıramıyorum iki gündür trip atınca bana güvenmiyorsun bana o zaman bitirelim diyor ben bu halde bitiremem ne yapıcam lütfen artık kafayı yicem yediremiyorum kendime sinir oluyorum
Zaten kadın da senin eşin için ölüp ölüp diriliyordu tek erkek sizde var zaten. İnanın sinir oluyorum sizin gibilere adının sonuna ciğim eklemişmişmiş görende yatırıp ırzına geçti sanır. Çok kıskanıyorsanız eşiniz evde otursun çocuk baksın siz çalışın. İftra gitmişte ne olmuş kadının çoluğu çoğu eşi evde yokmuymuş insanlara dil uzatmadan dönüp kendi niyetinize bakın.
 
Merhaba arkaşlar 4 yıldır evliyim eşimle 1 çocuğum var şimdide hamileyim memelekete döndüm biraz çocuğum için eşimde başka şehirde şimdi benim onun iş yerinde sevmediğim bi kadın var onunla mesafe koymasını istedim sanane dedi ve koymadı benim takıntılı kıskanç olduğumu söyledi benim yüzümden hiç çevresi yokmuş öyle dedi neyse iftara çağırdı ben gitmesini istemediğimi bildiği halde gitii bi gram umursamadı beni ve tamam kadın evli ama ben sevmiyorum o kadını yani onun yanına gitmemesi için sevmemem yeterli bence kocamla çok yakınlar iş yerinde sadece onun dışında eve gelince hani mesaj felan yok tamam kocamın böyle arkadaşları da vardı ama benim hiç erkek arkadaşım yok bilmiyorum çok sinirim bozuluyor yapıcak bişeyimde yok boşanamam bu halde iki çocukla ailemin yanına asla gitmek istemiyorum ki daha doğurmadım hiç başınıza böyle bişey geldi mii kadını soracaksanız hareketleri baya rahat bir keresinde kocama isminin sonuna çiğim diye seslendiğini duydum tepki vermedi kocam sağolsun onun dışında canım diyordu bazen iş yerinde herkese genelikle öyle diyor eşim öyle diyor ben uzak dur dedikçe sen takıntılısın kıskançsın bana güvenmiyorsun o kadın yaşını almış (40) yaşında ne yapcam onu ama erkeklerin en güzel bahaneleri diye adlandırıyorum ben bunu yediremiyorum kendime içimde kaldı kaldıramıyorum iki gündür trip atınca bana güvenmiyorsun bana o zaman bitirelim diyor ben bu halde bitiremem ne yapıcam lütfen artık kafayı yicem yediremiyorum kendime sinir oluyorum
Yani ben de istemem birisi kocamla canımla cicimli konuşsun bilemiyorum hamilesiniz de kendinizi fazla germeyin eşiniz tam bir hödük gitme rahatsız oluyorum diyorsunuz daha kadının davetlerine gidiyor siz olmadan bu arada evli olması hiç bir anlam ifade etmiyor kadının evliler kendi aralarında ilişkiler kuruyor artık
 
Güvenmiyorsan bitirelim diyo karnındaki çocukla öyle mi? Vay adama bak be.
Adam bitiresi yok bitirecek adam bitiri konu sahibini bu yöntemle korkutuyor her bildiğini okuyor konu sahibinin gidemeyeceğini biliyor bitir bakalım hatta ben bitiriyorum diyip tasını tarağını toplasa bir daha zor bitiririm der
 
Sizin gibilere Allah akıl fikir versin demek lazım sadece . Siz bu kadını çalışan ve özgür bir kadın olduğu için kıskanmış olabilir misiniz acaba hani sizin hiç erkek arkadaşınız yokmuş ya onun var sosyal bir çevresi var. 40lık diye aşağılamaya çalıştığınız kadın eminim güzel havalı ve dikkat çekici yoksa kendinize rakip görmezdiniz . Ayrıca bu konuda ve çocuk konusunda eşiniz sizi hiç dinlemiyor esas sorunlar burda değil mi sizce de . Bilmiyorum bana evde koca parası yiyorum cümlesini bastırarak söylemeniz tam da burda bir eksiğimiz olduğunu hissettiğizi işaret etti
 
Adam bitiresi yok bitirecek adam bitiri konu sahibini bu yöntemle korkutuyor her bildiğini okuyor konu sahibinin gidemeyeceğini biliyor bitir bakalım hatta ben bitiriyorum diyip tasını tarağını toplasa bir daha zor bitiririm der
Bazı adamlar akıllanmaz
 
🤣🤣 kocası ona tekmeyi vurmuş neden biliyormusun kocası çok kıskançmış tesadüfe bakkkk neyse ben sizle muhatap olmam seviyenize inmem kudurmuyorummm tamamı ben eşimin parasını yiyorum oturduğum yerde beklesin onun bütün parasını yicemmm bitircemmmm sen kudurr
Aynen yenilecek çok parası var da sanki

Bütün gün tarhanaya makarnaya talim, 1000 tl harçlık versin diye çırpındığınızı bilmesek inanıcaz

Okuyup kariyer yapsaydınız şimdi böyle ezilmezdiniz erkek arkadaşım yok diye ağlamazdınız

Kendi düşen ağlamaz
 
Bazı adamlar akıllanmaz
O da doğru böyle de iki çocukla her sıkıntıda bak bitiririm bak bitiririm tehditleriyle de yaşanmaz benim bir arkadaşımın eşi skr git s.git diye kovalıyordu her seferinde kızın gidecek yeri de yok bir gün dedim ki öyle diyince topla eşyalarını bana gel sana öyle yapmasına izin verme bir gün aynen yapmış ben de seni istemiyorum artık demiş adam yalvarmış gitmesin diye bir daha da o oldu
 
evli barklı 🙄 2. Evliliği ilk çocuğu ilk eşinden ve çok rahat içki miçki herşey var onda ay neyse benim umrumda değil kocam artık çocuklarım tek umrumda kimseyede cvb vermicem burda çünkü bilip bilmeden yorum yazıyorlar ben de bütün hayatımı anlatamam kimseye bidaha buraya bişeyde yazmıcam
Evli barklı ikinci evliliğini yapmış insanlar size göre şey mi yani( banlanmadan nasıl yazacağımı bilemedim)
 
Back
X