• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim evden gitti

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

nisannur011

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Nisan 2026
Mesajlar
61
Emoji Skoru
-36
Puanlar
1
Yaş
39
Eşimle 17 yıllık Bi beraberlik yasadım 1 kez bosandık ve 2.şans istedi verdim şans cünkü kızım küçüktü ama değişmedi bir türlü anlaşamadık herşey kavga hesap soramazsın nerdesin diyemezsin eve alışverişi o yapar Pazara o gider bende çalışan biriyim 2 tane erkek patronla hemde merak edip kıskanıp bir gün işyerime gelmedi hep yoksaydı son 3 yılda çekyatta uyuyorum TV izlerken hep yerine kalk diyodum sonra bende gurur yaptım bişey demedim yataklarda ayrıldı hem ruhen hem bedenen ve o hiç rahatsız olmadı işe gitti geldi akşam bişey lazımmı die arıyordu konuşmaya çalıştığımda sorun yok sorunu sen cıkarıyosun ben bişey yapmıyorum diyordu bende evde bir canavar oldum resmen Her pazar evde oturyoduk TV bakıyordu resmen değersiz dim o evde bende kavga ediyordum hakaret beddua küfür artık kendimi tanıyamadım o susuyordu hem ilgisiz hemde otel gibi eve geliyordu git dedim birkaç kez zamanı var diyodu hep son kavgada git dedim gitti 60 gündür yok ev tuttu sanırım kendine 46 yasında bir adam ama aklı yok artık asla aramam gel demem yine gel dedim yapamıyorum olmuyo dedi bidaha asla demem 60 gündür aramadım oda aramıyor 14 yasında kızım var ona üzülüyorum sadece babasız kaldı bu durumu yaşayanlar varmı ne olacak böyle bilmiyorum
 
Eşimle 17 yıllık Bi beraberlik yasadım 1 kez bosandık ve 2.şans istedi verdim şans cünkü kızım küçüktü ama değişmedi bir türlü anlaşamadık herşey kavga hesap soramazsın nerdesin diyemezsin eve alışverişi o yapar Pazara o gider bende çalışan biriyim 2 tane erkek patronla hemde merak edip kıskanıp bir gün işyerime gelmedi hep yoksaydı son 3 yılda çekyatta uyuyorum TV izlerken hep yerine kalk diyodum sonra bende gurur yaptım bişey demedim yataklarda ayrıldı hem ruhen hem bedenen ve o hiç rahatsız olmadı işe gitti geldi akşam bişey lazımmı die arıyordu konuşmaya çalıştığımda sorun yok sorunu sen cıkarıyosun ben bişey yapmıyorum diyordu bende evde bir canavar oldum resmen Her pazar evde oturyoduk TV bakıyordu resmen değersiz dim o evde bende kavga ediyordum hakaret beddua küfür artık kendimi tanıyamadım o susuyordu hem ilgisiz hemde otel gibi eve geliyordu git dedim birkaç kez zamanı var diyodu hep son kavgada git dedim gitti 60 gündür yok ev tuttu sanırım kendine 46 yasında bir adam ama aklı yok artık asla aramam gel demem yine gel dedim yapamıyorum olmuyo dedi bidaha asla demem 60 gündür aramadım oda aramıyor 14 yasında kızım var ona üzülüyorum sadece babasız kaldı bu durumu yaşayanlar varmı ne olacak böyle bilmiyorum
Hakaret, beddua, küfür kelimelerini okuyunca adama hak verdim. İyi ki gitmiş.
 
Hayır ama aynı evde olması farklı
Yo değil boşanmış anne baba çocuğuyum aynı evde kedi köpek gibi olan aynı odada uyumayan anne babadan iyidir boşanmış anne baba zaten kızın büyük artık 3 4 yaşında değil ilerde gider babssıyla zaman geçirir belki onunla yaşamak ister kendini toparlamazsan
 
Yo değil boşanmış anne baba çocuğuyum aynı evde kedi köpek gibi olan aynı odada uyumayan anne babadan iyidir boşanmış anne baba zaten kızın büyük artık 3 4 yaşında değil ilerde gider babssıyla zaman geçirir belki onunla yaşamak ister kendini toparlamazsan
Bir kız cocugunun yeri annesinin yanıdır
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X