- Katılım
- 20 Nisan 2026
- Mesajlar
- 61
- Emoji Skoru
- -36
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 39
- Konu Sahibi nisannur011
- #1
Eşimle 17 yıllık Bi beraberlik yasadım 1 kez bosandık ve 2.şans istedi verdim şans cünkü kızım küçüktü ama değişmedi bir türlü anlaşamadık herşey kavga hesap soramazsın nerdesin diyemezsin eve alışverişi o yapar Pazara o gider bende çalışan biriyim 2 tane erkek patronla hemde merak edip kıskanıp bir gün işyerime gelmedi hep yoksaydı son 3 yılda çekyatta uyuyorum TV izlerken hep yerine kalk diyodum sonra bende gurur yaptım bişey demedim yataklarda ayrıldı hem ruhen hem bedenen ve o hiç rahatsız olmadı işe gitti geldi akşam bişey lazımmı die arıyordu konuşmaya çalıştığımda sorun yok sorunu sen cıkarıyosun ben bişey yapmıyorum diyordu bende evde bir canavar oldum resmen Her pazar evde oturyoduk TV bakıyordu resmen değersiz dim o evde bende kavga ediyordum hakaret beddua küfür artık kendimi tanıyamadım o susuyordu hem ilgisiz hemde otel gibi eve geliyordu git dedim birkaç kez zamanı var diyodu hep son kavgada git dedim gitti 60 gündür yok ev tuttu sanırım kendine 46 yasında bir adam ama aklı yok artık asla aramam gel demem yine gel dedim yapamıyorum olmuyo dedi bidaha asla demem 60 gündür aramadım oda aramıyor 14 yasında kızım var ona üzülüyorum sadece babasız kaldı bu durumu yaşayanlar varmı ne olacak böyle bilmiyorum