• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim gitmek istedigi düğün

baheyyy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağustos 2022
Mesajlar
181
Emoji Skoru
228
Puanlar
53
Yaş
31
Merhabalar
Yaklaşık bir yıldır evliyim. Eşim biz tanısmadan iki yıl once kadar halasının kızıyla sözlenip daha sonra ayrılmışlar. Bu kızın abisinin dügünü var ve bizimle aynı ilcedeler. Aileden de esimden baska gidebilicek kimse yok. Kayinvalidemler falan baska sehirdeler. Esimde aileyi temsilen ve akraba olduklari icin gitmek istiyor. Soz atma olaylarindan sonra halalariyla bir problem yasamamislar, iletisimleri azalmis ama tamamen kopmamislar. Ben esimin gitmesini istemiyorum yanlıs mi dusunuyorum. Zaten gecmis bitmis mesele. Aile iliskilerine karismamali miyim? Ama gitmesin ne olucak ki kimsede niye gelmediler diye sormaz diye dusunuyorum. Esimle tartissam asla gitmeni istemiyorum desem gitmez. Ama yorumsuz kalsam istemedigimi bile bile gider. Sizce gitmesinde bir sorun yok mu gercekten.
Yorumlariniz icin tesekkurler simdiden.
 
Merhabalar
Yaklaşık bir yıldır evliyim. Eşim biz tanısmadan iki yıl once kadar halasının kızıyla sözlenip daha sonra ayrılmışlar. Bu kızın abisinin dügünü var ve bizimle aynı ilcedeler. Aileden de esimden baska gidebilicek kimse yok. Kayinvalidemler falan baska sehirdeler. Esimde aileyi temsilen ve akraba olduklari icin gitmek istiyor. Soz atma olaylarindan sonra halalariyla bir problem yasamamislar, iletisimleri azalmis ama tamamen kopmamislar. Ben esimin gitmesini istemiyorum yanlıs mi dusunuyorum. Zaten gecmis bitmis mesele. Aile iliskilerine karismamali miyim? Ama gitmesin ne olucak ki kimsede niye gelmediler diye sormaz diye dusunuyorum. Esimle tartissam asla gitmeni istemiyorum desem gitmez. Ama yorumsuz kalsam istemedigimi bile bile gider. Sizce gitmesinde bir sorun yok mu gercekten.
Yorumlariniz icin tesekkurler simdiden.
Çok zaman olmuş ve halası ile bağı tamamen kopmamış. Üstelik evlenmişsiniz yani ne olabilir ki. Ha illa rahat değilseniz birlikte gidin kol kola 🥳
 
Beraber gidin işte
Kızın abisinin düğünüymüş, ayıp olur
Bir de kıskanıyor görünürsünüz
Onlar sizin düğüne gelmedi mi

Bir de ek olarak; kuzenle sözlenmek ve evlenmeyi düşünmek bile iğrençtir
Ensest ne kadar yaygın ya bizim ülkede
Ben olsam başka sebepten değil de eşimden bu sebepten soğurdum, sen sapık mısın ensest misin diye
 
Birlikte gidin bence nolucak kızın abisinin düğünü sonuçta
 
Merhabalar
Yaklaşık bir yıldır evliyim. Eşim biz tanısmadan iki yıl once kadar halasının kızıyla sözlenip daha sonra ayrılmışlar. Bu kızın abisinin dügünü var ve bizimle aynı ilcedeler. Aileden de esimden baska gidebilicek kimse yok. Kayinvalidemler falan baska sehirdeler. Esimde aileyi temsilen ve akraba olduklari icin gitmek istiyor. Soz atma olaylarindan sonra halalariyla bir problem yasamamislar, iletisimleri azalmis ama tamamen kopmamislar. Ben esimin gitmesini istemiyorum yanlıs mi dusunuyorum. Zaten gecmis bitmis mesele. Aile iliskilerine karismamali miyim? Ama gitmesin ne olucak ki kimsede niye gelmediler diye sormaz diye dusunuyorum. Esimle tartissam asla gitmeni istemiyorum desem gitmez. Ama yorumsuz kalsam istemedigimi bile bile gider. Sizce gitmesinde bir sorun yok mu gercekten.
Yorumlariniz icin tesekkurler simdiden.
Sizin düğüne onlardan kimse geldi mi?
Aynı ilçedeymiş zaten gitsin takısını taksın dönsün yani, asla gitmesini neden istemiyorsunuz , kuzenle arasında tekrardan bir şey mi olacak , ailenin hatrına gidiyor işte.
 
Sizin düğüne onlardan kimse geldi mi?
Aynı ilçedeymiş zaten gitsin takısını taksın dönsün yani, asla gitmesini neden istemiyorsunuz , kuzenle arasında tekrardan bir şey mi olacak , ailenin hatrına gidiyor işte.
kuzenle sözlenmek de çok iğrenç bir olay zaten ama neyse aile hatrına gidilir
 
Eşiniz gitmek istiyor madem giyinin süslenin birlikte gidin. Hem o mesele kapandı gitti mesajını vermiş olur eşiniz. Kızın kendi düğünü olsa farklı olurdu yorumum.
 
kuzenle sözlenmek de çok iğrenç bir olay zaten ama neyse aile hatrına gidilir
O kısma yorum yapmak istemedim, ama çok yakın yani halanın oğlu evlense nasıl gitmez insan , akraba evliliği bu yüzden de sıkıntılı işte bak şimdi ayrılmış olsalar bile sorun çıkıyor kaç kişiye sirayet ediyor üstelik.

Biz de kuzen kardeştir laf olsun da değildir.
 
O kısma yorum yapmak istemedim, ama çok yakın yani halanın oğlu evlense nasıl gitmez insan , akraba evliliği bu yüzden de sıkıntılı işte bak şimdi ayrılmış olsalar bile sorun çıkıyor kaç kişiye sirayet ediyor üstelik.

Biz de kuzen kardeştir laf olsun da değildir.
Evet gitmemek olucak iş değil zaten birlikte gitsinler dedim ben de.
Her kısmı sorun akraba evliliğinin
 
Sizin düğüne onlardan kimse geldi mi?
Aynı ilçedeymiş zaten gitsin takısını taksın dönsün yani, asla gitmesini neden istemiyorsunuz , kuzenle arasında tekrardan bir şey mi olacak , ailenin hatrına gidiyor
 
Merhabalar
Yaklaşık bir yıldır evliyim. Eşim biz tanısmadan iki yıl once kadar halasının kızıyla sözlenip daha sonra ayrılmışlar. Bu kızın abisinin dügünü var ve bizimle aynı ilcedeler. Aileden de esimden baska gidebilicek kimse yok. Kayinvalidemler falan baska sehirdeler. Esimde aileyi temsilen ve akraba olduklari icin gitmek istiyor. Soz atma olaylarindan sonra halalariyla bir problem yasamamislar, iletisimleri azalmis ama tamamen kopmamislar. Ben esimin gitmesini istemiyorum yanlıs mi dusunuyorum. Zaten gecmis bitmis mesele. Aile iliskilerine karismamali miyim? Ama gitmesin ne olucak ki kimsede niye gelmediler diye sormaz diye dusunuyorum. Esimle tartissam asla gitmeni istemiyorum desem gitmez. Ama yorumsuz kalsam istemedigimi bile bile gider. Sizce gitmesinde bir sorun yok mu gercekten.
Yorumlariniz icin tesekkurler simdiden.
Beraber gidin niye tek o gidiyomuş gibi konuşmuşsunuz. Bunlar akrabalar cenaze olacak başka bir düğün olacak. Bence siz eksik kalmayın ve diz de gidin alışın gözünüzde büyütmeyin
 
Sizin düğüne onlardan kimse geldi mi?
Aynı ilçedeymiş zaten gitsin takısını taksın dönsün yani, asla gitmesini neden istemiyorsunuz , kuzenle arasında tekrardan bir şey mi olacak , ailenin hatrına gidiyor işte.
Yok aralarinda birsey olmasi mumkun degil. O konuda icim rahat da ne gerek var diyordum
 
Beraber gidin niye tek o gidiyomuş gibi konuşmuşsunuz. Bunlar akrabalar cenaze olacak başka bir düğün olacak. Bence siz eksik kalmayın ve diz de gidin alışın gözünüzde büyütmeyin
Acikcasi ben gitmek istemiyorum. Gitmek mi gerekiyor
 
Back
X