- Katılım
- 28 Ağustos 2022
- Mesajlar
- 181
- Emoji Skoru
- 228
- Puanlar
- 53
- Yaş
- 31
Merhabalar
Yaklaşık bir yıldır evliyim. Eşim biz tanısmadan iki yıl once kadar halasının kızıyla sözlenip daha sonra ayrılmışlar. Bu kızın abisinin dügünü var ve bizimle aynı ilcedeler. Aileden de esimden baska gidebilicek kimse yok. Kayinvalidemler falan baska sehirdeler. Esimde aileyi temsilen ve akraba olduklari icin gitmek istiyor. Soz atma olaylarindan sonra halalariyla bir problem yasamamislar, iletisimleri azalmis ama tamamen kopmamislar. Ben esimin gitmesini istemiyorum yanlıs mi dusunuyorum. Zaten gecmis bitmis mesele. Aile iliskilerine karismamali miyim? Ama gitmesin ne olucak ki kimsede niye gelmediler diye sormaz diye dusunuyorum. Esimle tartissam asla gitmeni istemiyorum desem gitmez. Ama yorumsuz kalsam istemedigimi bile bile gider. Sizce gitmesinde bir sorun yok mu gercekten.
Yorumlariniz icin tesekkurler simdiden.
Yaklaşık bir yıldır evliyim. Eşim biz tanısmadan iki yıl once kadar halasının kızıyla sözlenip daha sonra ayrılmışlar. Bu kızın abisinin dügünü var ve bizimle aynı ilcedeler. Aileden de esimden baska gidebilicek kimse yok. Kayinvalidemler falan baska sehirdeler. Esimde aileyi temsilen ve akraba olduklari icin gitmek istiyor. Soz atma olaylarindan sonra halalariyla bir problem yasamamislar, iletisimleri azalmis ama tamamen kopmamislar. Ben esimin gitmesini istemiyorum yanlıs mi dusunuyorum. Zaten gecmis bitmis mesele. Aile iliskilerine karismamali miyim? Ama gitmesin ne olucak ki kimsede niye gelmediler diye sormaz diye dusunuyorum. Esimle tartissam asla gitmeni istemiyorum desem gitmez. Ama yorumsuz kalsam istemedigimi bile bile gider. Sizce gitmesinde bir sorun yok mu gercekten.
Yorumlariniz icin tesekkurler simdiden.