- Katılım
- 1 Eylül 2014
- Mesajlar
- 27.638
- Emoji Skoru
- 31.777
- Puanlar
- 798
- Yaş
- 36
hatayı baştan yapmışsınız bu adamla evlenerekArkadaşlar herkese merhaba benim bir derdim var o yüzden bu sayfayı açtım 13 yıllık bir evliliğim var eşimin uzun yıllar platonik aşk beslediği kadını yıllardan beri takip ediyor kadında evli çocuklu eşimin biz nisanliyken bu kadına attığı mesajı okumuştum açık aleni bir şey yoktu ama ben hissettim duygusal bir yakınlık hissettiğini neyse önemsemedim ben abartiyorumdur dedim ama evlendikten sonra biraz araştırdım ki bu kadına yıllardır platonik aşk beslediğini defalarca açıldığını ve red cevabı aldığını öğrendim sorduğumda ise geçmiş geçmişte kaldı takılma dedi ama hala takip etmeye devam etti bende bu durumdan hoşlanmadığını biran önce kendisine çeki düzen vermesini istedim onurumu zedeledigini söyledim arada bi kadının kızıyla resimlerine maşallah falan yazdığını okudum kalp attığını gördüm içime gömdüm sustum ama 3 gün önce kadının açtığı alışveriş sitesini ilk takip edenlerin içinde eşim olduğunu görünce ve hemen postlarini beğendiğini görünce sakince bir soru sordum aynısını ben yapsam neler hissedersin diye hah gene başladı dedi sustum 2 damla gözyaşı süzüldü yanaklarımdan onun üstüne sen hastasın al al sildim kadını oldu mu dedi kendimi öyle değersiz hissediyorum ki sözde özür diledi gizli kapalı yapmiyormus boyle söyledi bu daha da delirtti beni duygularımı nasıl önemsemedigini bir kez daha gösterdi ilk defa bu kadar boşanmayı düşünüyorum sevgim var ama yeter buraya kadar
kadını da taciz ediyor , yazık