• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim platonik aşkını sosyal medyadan takip edip üstüne beğeni yapıp mesaj atıyor

Hiç kıskanç değildir ömrümde bir kere bile beni kıskandığını görmedim
gerçekten çok sinir oldum bu adama. başka kadınlara hayranlık duymak ne? o kadında da problem var hem evli hem de bu duruma engel atıp dur demiyor orası da bir garip.
 
gerçekten çok sinir oldum bu adama. başka kadınlara hayranlık duymak ne? o kadında da problem var hem evli hem de bu duruma engel atıp dur demiyor orası da bir garip.
Kadınında hoşuna gidiyor demek ki,adamın ilgisini anlamıyorsa ya geri zekalıdır,ya geri zekalıdır.O kadar kapısında yatmış,teklif etmiş adam hâlâ etrafında dönüyor o da göz yumuyorsa vardır bir şeyler
 
Gizli hayranlik hoşuna gidiyor demek ki egosunu doyuruyor
öyledir zaten…en doğrusuna karar vermişsiniz. psikolojik yardım da alarak süreci çocuğa en doğru şekilde aktararak bitirmek en mantıklısı. böyle biriyle hayatınızın kalanını geçirmenize hiç gerek yok.
 
Kadınında hoşuna gidiyor demek ki,adamın ilgisini anlamıyorsa ya geri zekalıdır,ya geri zekalıdır.O kadar kapısında yatmış,teklif etmiş adam hâlâ etrafında dönüyor o da göz yumuyorsa vardır bir şeyler
o da ayrı bir mal iste. evli olduğunu biliyor kendisi de evli neyi amaçlıyorsun yani. böyle kadınları asla desteklemiyorum. yarın bir gün kocası başkasına yapsa napar acaba empati yoksunu
 
Nişanlıyken başka kadına beğenisini görmüşsün nasıl 3 maymunu oynayıp bşr de korkmadan çocuk yaptınız,bunu hesap sormak için yazmıyorum gerçekten merak ediyorum.Ben bu afsmın o kadına ilişkisininin boyutunu öğrenmeden evlenmezdim hadi kandırdı evlendikten sonra öğrendim bu adama çocuk yapmazdım çünkü bilirdim ki o kadın çağırdığı anda çocuk mocuk görmez gözü anında yakıp yıkıp gider......
Ne bileyim.ben dosthane yazılmış bir mesaj sandım
 
Boşanma kararınızı açıklarsanız esiniz ne der peki ? Sizi manipüle etmeye çalışabilir çünkü. Zaten sen hastasin diyerek manipülasyon girisiminde bulunmuş bu tipler genelde cokda sinsi olur.
Çocuğa psikolog eşiğinde söylemek çok doğru karar . Eşiniz karakteri bozuk bir adam her iki tarafta evli ve çocukluyken hala gecmise böylesine takıntılı ezikce davranan bir erkeğe açıkçası koca diye ben saygı duymam. İstenmedigi yere surtunen ve karşı tarafın egosunu kaldıran gurursuz bir ezik kocaniz. Kadında istemem yan cebime koy yapıyor herhalde defalarca red ettigin adamı niçin engellemezsin? yani insan rahatsızlık duyar evli çocuklu olsam bir kere böyle bir adamla takiplesmek eşime yuvama saygısızlık. Kadında tuhaf ve rahatsız edici kocanız da. Erkek diye saygı duyulacak bir yanı yok. Bende protokol hazirlatip davayı açmadan caktirmayin birşey. Sonra zaten söylersiniz öğrenir. Daha fazla dizi yedek olarak gören bu adama zamanınızı harcamayın. Sizinde hayatiniz yollarımız gayet kıymetli
 
Boşanma kararınızı açıklarsanız esiniz ne der peki ? Sizi manipüle etmeye çalışabilir çünkü. Zaten sen hastasin diyerek manipülasyon girisiminde bulunmuş bu tipler genelde cokda sinsi olur.
Çocuğa psikolog eşiğinde söylemek çok doğru karar . Eşiniz karakteri bozuk bir adam her iki tarafta evli ve çocukluyken hala gecmise böylesine takıntılı ezikce davranan bir erkeğe açıkçası koca diye ben saygı duymam. İstenmedigi yere surtunen ve karşı tarafın egosunu kaldıran gurursuz bir ezik kocaniz. Kadında istemem yan cebime koy yapıyor herhalde defalarca red ettigin adamı niçin engellemezsin? yani insan rahatsızlık duyar evli çocuklu olsam bir kere böyle bir adamla takiplesmek eşime yuvama saygısızlık. Kadında tuhaf ve rahatsız edici kocanız da. Erkek diye saygı duyulacak bir yanı yok. Bende protokol hazirlatip davayı açmadan caktirmayin birşey. Sonra zaten söylersiniz öğrenir. Daha fazla dizi yedek olarak gören bu adama zamanınızı harcamayın. Sizinde hayatiniz yollarımız gayet kıymetli
Aynen öyle arkadaşımla iletişime geçip dilekçeyi gondercem ne düşündüğü umrumda bile değil benim tek düşündüğüm oğlum zamanında babası gözlerimizin önünde fenalaştı 15 gün hastanede kaldık ondan sonra yavrumda kaybetme korkusu anksiyete başladı 3 yıl terapi aldı şimdi ama bomboş harabe gibiyim yigildim olduğum yere enerjim falan sıfır
 
Çok sabirliyimdir doğru bugüne kadar bir kaç kere boşanma kararı aldım ama aileler hep durdurdu aman çocuğun var aman neyin eksik derken bittim kendimi tükettim ben salak deseniz bana yeridir
İşte bulmuş sizin gibi sabırlı kadını iyice arsızlaşmış. Benm gibi birine denk gelecekti dünya kaç bucak görürdü. Mutlu anne mutlu cocuk demektir bence. Atın gitsin bu gereksiz adamı size ne faydası var.
 
Yani nişanlıykenden beri biliyorsunuz, 13 senelik evlisiniz.
Çok uzamış bu konu.
Bunca sene susmuşsunuz, şimdi ne değişti?
Kesinlikle kabul edilmeyecek bir durumu 13 14 senedir neden kabul ettiniz?
 
Yani nişanlıykenden beri biliyorsunuz, 13 senelik evlisiniz.
Çok uzamış bu konu.
Bunca sene susmuşsunuz, şimdi ne değişti?
Kesinlikle kabul edilmeyecek bir durumu 13 14 senedir neden kabul ettiniz?
13 senedir bildiğim bir konu değil tabiki nisanliyken sezdim sizin kocalarinizin yada sevgililerinizin hiç mazisi olmadı hesap sorar gibi ne bu tavrıniz canım öyle istedi tamammi
 
13 senedir bildiğim bir konu değil tabiki nisanliyken sezdim sizin kocalarinizin yada sevgililerinizin hiç mazisi olmadı hesap sorar gibi ne bu tavrıniz canım öyle istedi tamammi
olabilir yani o zamanlar o şekilde sizi inandırmıştır. kimseyi kınamamak lazım insanların yıllarca neleri göremediğini okuduk burada. bu saatten sonra kararınızı da almışsınız böyle yorumları umursamayın
 
olabilir yani o zamanlar o şekilde sizi inandırmıştır. kimseyi kınamamak lazım insanların yıllarca neleri göremediğini okuduk burada. bu saatten sonra kararınızı da almışsınız böyle yorumları umursamayın
Hay Allah razı olsun sınanmamışlığın kibri hem cinslerimde almış başını gitmiş hakikaten kadının en büyük düşmanı gene kadınmış yok burası bana göre değilmiş medenice yazan tüm canım kadınlara teşekkür ederim
 
Hay Allah razı olsun sınanmamışlığın kibri hem cinslerimde almış başını gitmiş hakikaten kadının en büyük düşmanı gene kadınmış yok burası bana göre değilmiş medenice yazan tüm canım kadınlara teşekkür ederim
Umarım bu süreci atlatınca çok daha mutlu olacaksınız. Gayet iradeli, güçlü neyi nasıl yapacağını bile planlamış bir kadınsınız neyinize kusur buldular anlamadım. Bazen böyle oluyor burası. Hayatınızda hep güzel şeyler olur umarım bundan sonra🩷🌸
 
Bilmediğiniz birşey değil 13 yıl yaşamışsınız
İnsan yanındakiyle yaşar gönlündekiyle ölüre örneksiniz
Siz bilirsiniz
Kim ne derse desin günün sonunda gene kendi bildiğinizi yapacaksınız
Bende size diğerleri gibi boşan diyorum
Tercih sizin
 
inşallah kadın uzaklaştırma kararı aldırır eşin için ne diyim
kadının böyle bir şeye niyeti olsa çoktan engellerdi. bir de karşılık veriyormuş. rahatsızlık duysa açık hesaptan resim paylaşıp adamın yorum yapmasına izin vermezdi.

konu sahibi konu bana müge anlıda zlediğim bir şeyi hatırlattı. antalya’da adamın birisi karısını eski aşkı (her ikisi de evli) ile yeniden aldatmış ve sonunda da ölü bulunmuştu. aramaya da gariban karısı gelmişti, elma toplamaya gidip para kazanıyor kazandığı paraları kocası olacak herif diğer kadınla rakı masasında yiyormuş.
 
Arkadaşlar herkese merhaba benim bir derdim var o yüzden bu sayfayı açtım 13 yıllık bir evliliğim var eşimin uzun yıllar platonik aşk beslediği kadını yıllardan beri takip ediyor kadında evli çocuklu eşimin biz nisanliyken bu kadına attığı mesajı okumuştum açık aleni bir şey yoktu ama ben hissettim duygusal bir yakınlık hissettiğini neyse önemsemedim ben abartiyorumdur dedim ama evlendikten sonra biraz araştırdım ki bu kadına yıllardır platonik aşk beslediğini defalarca açıldığını ve red cevabı aldığını öğrendim sorduğumda ise geçmiş geçmişte kaldı takılma dedi ama hala takip etmeye devam etti bende bu durumdan hoşlanmadığını biran önce kendisine çeki düzen vermesini istedim onurumu zedeledigini söyledim arada bi kadının kızıyla resimlerine maşallah falan yazdığını okudum kalp attığını gördüm içime gömdüm sustum ama 3 gün önce kadının açtığı alışveriş sitesini ilk takip edenlerin içinde eşim olduğunu görünce ve hemen postlarini beğendiğini görünce sakince bir soru sordum aynısını ben yapsam neler hissedersin diye hah gene başladı dedi sustum 2 damla gözyaşı süzüldü yanaklarımdan onun üstüne sen hastasın al al sildim kadını oldu mu dedi kendimi öyle değersiz hissediyorum ki sözde özür diledi gizli kapalı yapmiyormus boyle söyledi bu daha da delirtti beni duygularımı nasıl önemsemedigini bir kez daha gösterdi ilk defa bu kadar boşanmayı düşünüyorum sevgim var ama yeter buraya kadar
Eşiniz takıntılı bence. Hem yüzsüz hem takıntılı.
 
Back
X