• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim platonik aşkını sosyal medyadan takip edip üstüne beğeni yapıp mesaj atıyor

Bilmediğiniz birşey değil 13 yıl yaşamışsınız
İnsan yanındakiyle yaşar gönlündekiyle ölüre örneksiniz
Siz bilirsiniz
Kim ne derse desin günün sonunda gene kendi bildiğinizi yapacaksınız
Bende size diğerleri gibi boşan diyorum
Tercih sizin
Arkadaşım s
kadının eşine söyleyin eşinizi dövsün
Ay ilahi aklıma gelmedi değil🤣
 
günlerdir evli bir adamın takıntısıyla uğraşıyorum, her gün durumunda şarkılar paylaşıp yanımdan geçerken o şarkıları mırıldanıyor..
yani böyle adamların kendinize bunları yapmasına izin vermeyin. belli ki diğer kadının gözünde zerre kadar değeri yok. siz peki kendinizi o kadından daha aşağı konuma sokuyorsunuz? evli erkekler artık midemi bulandırıyor
 
Geçmiş olsun. Çok zor bir durum hem sizin açınızdan hem de bu saçma sapan tacizi yaşayan kadın açısından. Düzelebileceğini düşünmüyorum maalesef.
Kadın açısından zor olan ne ki rahatsız olsa engellerdi taciz diyemeyiz bence buna
 
Arkadaşlar herkese merhaba benim bir derdim var o yüzden bu sayfayı açtım 13 yıllık bir evliliğim var eşimin uzun yıllar platonik aşk beslediği kadını yıllardan beri takip ediyor kadında evli çocuklu eşimin biz nisanliyken bu kadına attığı mesajı okumuştum açık aleni bir şey yoktu ama ben hissettim duygusal bir yakınlık hissettiğini neyse önemsemedim ben abartiyorumdur dedim ama evlendikten sonra biraz araştırdım ki bu kadına yıllardır platonik aşk beslediğini defalarca açıldığını ve red cevabı aldığını öğrendim sorduğumda ise geçmiş geçmişte kaldı takılma dedi ama hala takip etmeye devam etti bende bu durumdan hoşlanmadığını biran önce kendisine çeki düzen vermesini istedim onurumu zedeledigini söyledim arada bi kadının kızıyla resimlerine maşallah falan yazdığını okudum kalp attığını gördüm içime gömdüm sustum ama 3 gün önce kadının açtığı alışveriş sitesini ilk takip edenlerin içinde eşim olduğunu görünce ve hemen postlarini beğendiğini görünce sakince bir soru sordum aynısını ben yapsam neler hissedersin diye hah gene başladı dedi sustum 2 damla gözyaşı süzüldü yanaklarımdan onun üstüne sen hastasın al al sildim kadını oldu mu dedi kendimi öyle değersiz hissediyorum ki sözde özür diledi gizli kapalı yapmiyormus boyle söyledi bu daha da delirtti beni duygularımı nasıl önemsemedigini bir kez daha gösterdi ilk defa bu kadar boşanmayı düşünüyorum sevgim var ama yeter buraya kadar
Kocan haksız olduğu halde seni manipüle edip seni paronayak göstermeye çalışıyor. Sakince yaptığın için böyle. rezillik çıkarsan daha fazla değerin olur. Boşanacak kadar gözükara olduğunu hissettir kadına engel atsın o atmazsa sen kadına yaz.
 
Kocan haksız olduğu halde seni manipüle edip seni paronayak göstermeye çalışıyor. Sakince yaptığın için böyle. rezillik çıkarsan daha fazla değerin olur. Boşanacak kadar gözükara olduğunu hissettir kadına engel atsın o atmazsa sen kadına yaz.
Engelledi paşam iş işten geçtikten sonra da ki bana yapılmış bir lütuf gibi sonuna kadar soyupta öyle gidecem hem
 
Benim için de bu boşanma sebebi. Çok onur kırıcı bi şey ya. Hiçbir kadın bunu hak etmiyor.
bi güzel boşayacaksın, dımdızlak kupkuru evde yapayalnız bırakacaksın, otursun çeksin platonik aşkının ızdırabını. Izdırabına tükrdklerim..
 
Bu boktan olayı annem 30 yıldır çekiyor. Şeref noksanı babamın en son sosyal medya hesaplarından haberi bile yok kadını engelledim ama fıldır fıldır hâlâ arıyor. Yaşım 30 babam 65 yani hayatım arsız ölene kadar arsızdır. İmkanın varsa dersi çekilmez böylesinin imkanın yoksa da seviyeli takıl. Çok da umrunda olmasın
 
Ayaklarınızın üzerinde durduğunuzu söylediniz çalışıyorsunuz mesleğiniz varsa çekmeyin büyük kavga çıkarın iyice size yalvarmadan da barismayin
Hatta keşke eve falan almasaydınız
Cocugunuza da bir zahmet sözünüz geçsin
 
Ayaklarınızın üzerinde durduğunuzu söylediniz çalışıyorsunuz mesleğiniz varsa çekmeyin büyük kavga çıkarın iyice size yalvarmadan da barismayin
Hatta keşke eve falan almasaydınız
Cocugunuza da bir zahmet sözünüz geçsin
Ah ah demesi kolay çocuğunuza sözunuz geçsin diye anksiyetesi olan bir çocuğunuz varsa zor yo yarın dilekçemi veriyorum ben
 
Arkadaşlar herkese merhaba benim bir derdim var o yüzden bu sayfayı açtım 13 yıllık bir evliliğim var eşimin uzun yıllar platonik aşk beslediği kadını yıllardan beri takip ediyor kadında evli çocuklu eşimin biz nisanliyken bu kadına attığı mesajı okumuştum açık aleni bir şey yoktu ama ben hissettim duygusal bir yakınlık hissettiğini neyse önemsemedim ben abartiyorumdur dedim ama evlendikten sonra biraz araştırdım ki bu kadına yıllardır platonik aşk beslediğini defalarca açıldığını ve red cevabı aldığını öğrendim sorduğumda ise geçmiş geçmişte kaldı takılma dedi ama hala takip etmeye devam etti bende bu durumdan hoşlanmadığını biran önce kendisine çeki düzen vermesini istedim onurumu zedeledigini söyledim arada bi kadının kızıyla resimlerine maşallah falan yazdığını okudum kalp attığını gördüm içime gömdüm sustum ama 3 gün önce kadının açtığı alışveriş sitesini ilk takip edenlerin içinde eşim olduğunu görünce ve hemen postlarini beğendiğini görünce sakince bir soru sordum aynısını ben yapsam neler hissedersin diye hah gene başladı dedi sustum 2 damla gözyaşı süzüldü yanaklarımdan onun üstüne sen hastasın al al sildim kadını oldu mu dedi kendimi öyle değersiz hissediyorum ki sözde özür diledi gizli kapalı yapmiyormus boyle söyledi bu daha da delirtti beni duygularımı nasıl önemsemedigini bir kez daha gösterdi ilk defa bu kadar boşanmayı düşünüyorum sevgim var ama yeter buraya kadar
Eşinizin platonik aşık değil de başka bir şey olduğunu biz mi söyleyelim yoksa siz mi anlamak istersiniz?
 
Toplayın tüm kanıtları boşanın bu takıntılı ruh hastasından.
 
Kocanız mal, kadına yazıyor. O kadın da kocanızın duygularını bildiği halde engellemiyor, kocasına şikayet etmiyor. İlginç
 
Eşim, platonik aşkı,13 yıl... Bu üç kelime yan yana size tuhaf gelmiyor mu? Eşiniz ve kadın karaktersiz ama sizde de var biraz.
Hadi başta anlam veremediniz yada geçer diye düşündünüz. 13 yıl olmuş.
Adamdan boşanmayacaksanız - nişanlıyken öğrenip yinede evlenmişsiniz- adamı takip etmeyi, mesajlarını vs. okumayı bırakın. Adamla yüz göz olduğunuz için gözünüzün içine baka baka yapıyor artık.
 
Eşim, platonik aşkı,13 yıl... Bu üç kelime yan yana size tuhaf gelmiyor mu? Eşiniz ve kadın karaktersiz ama sizde de var biraz.
Hadi başta anlam veremediniz yada geçer diye düşündünüz. 13 yıl olmuş.
Adamdan boşanmayacaksanız - nişanlıyken öğrenip yinede evlenmişsiniz- adamı takip etmeyi, mesajlarını vs. okumayı bırakın. Adamla yüz göz olduğunuz için gözünüzün içine baka baka yapıyor artık.
Tamam sizin esleriniz aldığınız da Bakirdi eminim ama haklısın kafasında birgün vazoyu bir kiracaktim cingar çıkartıp bi daha yapabilir mi bak bu konuda haklısın
 
Arkadaşlar herkese merhaba benim bir derdim var o yüzden bu sayfayı açtım 13 yıllık bir evliliğim var eşimin uzun yıllar platonik aşk beslediği kadını yıllardan beri takip ediyor kadında evli çocuklu eşimin biz nisanliyken bu kadına attığı mesajı okumuştum açık aleni bir şey yoktu ama ben hissettim duygusal bir yakınlık hissettiğini neyse önemsemedim ben abartiyorumdur dedim ama evlendikten sonra biraz araştırdım ki bu kadına yıllardır platonik aşk beslediğini defalarca açıldığını ve red cevabı aldığını öğrendim sorduğumda ise geçmiş geçmişte kaldı takılma dedi ama hala takip etmeye devam etti bende bu durumdan hoşlanmadığını biran önce kendisine çeki düzen vermesini istedim onurumu zedeledigini söyledim arada bi kadının kızıyla resimlerine maşallah falan yazdığını okudum kalp attığını gördüm içime gömdüm sustum ama 3 gün önce kadının açtığı alışveriş sitesini ilk takip edenlerin içinde eşim olduğunu görünce ve hemen postlarini beğendiğini görünce sakince bir soru sordum aynısını ben yapsam neler hissedersin diye hah gene başladı dedi sustum 2 damla gözyaşı süzüldü yanaklarımdan onun üstüne sen hastasın al al sildim kadını oldu mu dedi kendimi öyle değersiz hissediyorum ki sözde özür diledi gizli kapalı yapmiyormus boyle söyledi bu daha da delirtti beni duygularımı nasıl önemsemedigini bir kez daha gösterdi ilk defa bu kadar boşanmayı düşünüyorum sevgim var ama yeter buraya kadar
Eşin takıntılı bir r*h hastası üstüne bide seni hasta olmanla itam ediyor manipüle ediyor. Seni bi evde görmese bulamasa daha iyi olucak. Yapa yalnız bırak neden gitmekten kaybetmekten bukadar korkuyorsun? Genel olarak biz kadınlar böyleyiz bence yanlış yapıyoruz biyerlerde. Ters durum varsa işin içinden çıkılamıyorsa alacaksın valizi vereceksin kucağına yada bizler çantayı alıp gidicez. Sevginden okadar emin ki okadar garanti vermişsin ki yanında ağlamak nedir mesela? Ağlayınca sana üzülmüyor acımıyor. Emeklerine yazık verdiğin onca yıllarına yazık insan buna üzülüyor zaten. Ben olsam boşanırdım başkasını seviyorsa gitsin kavuşsun r*h hastası.
 
Eşin takıntılı bir r*h hastası üstüne bide seni hasta olmanla itam ediyor manipüle ediyor. Seni bi evde görmese bulamasa daha iyi olucak. Yapa yalnız bırak neden gitmekten kaybetmekten bukadar korkuyorsun? Genel olarak biz kadınlar böyleyiz bence yanlış yapıyoruz biyerlerde. Ters durum varsa işin içinden çıkılamıyorsa alacaksın valizi vereceksin kucağına yada bizler çantayı alıp gidicez. Sevginden okadar emin ki okadar garanti vermişsin ki yanında ağlamak nedir mesela? Ağlayınca sana üzülmüyor acımıyor. Emeklerine yazık verdiğin onca yıllarına yazık insan buna üzülüyor zaten. Ben olsam boşanırdım başkasını seviyorsa gitsin kavuşsun r*h hastası.
Kesinlikle bu yazdıklarına katılıyorum imzamı atarım
 
Back
X