Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Evet çok doğru söylüyorsunuz yaşadığım olaylardan ötürü sağlıklı düşünüp karar alamıyorum. Evet bana da yakınım gelse böyle dese bende derdim boşan acilen. İnşallah bu gücü kendimde bulurum. Allah büyüktür.Zaten kendinde herşeyin farkındasın bunları sana bi yakının yada arkadaşın anlatsa ağzın açık dinler salak mısın kızım hemen ayrıl dersin. Başkalarına vereceğiniz tavsiyeleri lütfen kendiniz için uygulayın. Saygı yoksa hiçbisey olmaz. Ki şiddet hakaret küfür kumar da var yok yok adam kılıklıda. Sen böyle birini mi hak ediyorsun sence? Sümük bile atılmaz böylesine! Çocuğun yok yeni bi hayat kurman çok kolay sen yeter ki yola çık. Allah senı yarı yolda bırakmaz emin ol. Bir kez geldiğin ömrü sana saygı duymayan döven söven birine heba etme. Gözünün içine bakıp el üstünde tutması gereken zamanlarda bunları yapan ileride neler yapar. Akıllı ol duygusal düşünme kurtar kendini. Sen kararlı olursan ailen asla karşı duramaz . Bu adamla ömür geçirmektense aile evine çağırsınlar o evde doğdun büyüdün bunları gözünde büyütme.
Ailenin evine git anlat herşeyi boşan tek tavsiye bu. Ömrünü bu adamla heba mı edeceksinMerhaba 5 aylık evliyim, eşim ile severek evlendik.
İkimizde memuruz, eşim benden daha üst pozisyonda.
Ailem bana düğünüm de 200 gram altın yaptı. 2 ay sonra eşim ile araba almak için eşime altınları verdim güvenilir bir kuyumcu arkadaşının kasasına koyacağını boz dediğimizde bozup arabamızı alacağımızı söyledi. 2 ay geçti ne araba beğeniyor ne de ortada altınlar var. Meğerse altınlarımı satıp kumar oynamış bu süreçte öğrenene kadar çokça kez kavga ettik. Öğrendikten sonra da kavgalar devam etti.
Bu esnada telefonunda başka kızlara fake hesaplardan yazdığı, wp de şifreli sohbetler olduğunu öğrendim.
Kısa bir süre düzelir gibi oldu bu sefer telefon şifresi yine değişti bu sefer vermiyor. Ona karışmamamı telefonuna bakmamamı dışarıda ki hayatına karışmamamı istiyor.
Yetmiyor gibi geceleri eve gelmiyor sürekli dışarıda sık sık alkol kullanıyor.
Ailesi de durumu biliyor ve sürekli kavga var sürekli hır gür. Ailesi de gerekeni yapıyor ama ne laf anlıyor ne söz.
Aileme gidip açıklayamıyorum ne diyeceğimi yapabileceği bilmiyorum.
Ağır hakaret küfür ve şiddette var.
Bakımlıyım, çok güzel olduğumu söylerler, evimde işimde gücümdeyim, çevremdeki insanlar parmakla gösterir.
Seviyorum diyen insana ne oldu da bunları yapar? Ben ne yapmalıyım? Ailem boşanmayı kabul edecek aile değil, mental sağlığım çöktü…
Ben ibadetlerinde olan bir insanım, çok ağır bir imtihandayım. Bana tavsiye verin,
İşin gücün mesleğin var ailenin onayını bekleyip hayatını seni aldatan bir yaratığa mi adayacaksin ?Merhaba 5 aylık evliyim, eşim ile severek evlendik.
İkimizde memuruz, eşim benden daha üst pozisyonda.
Ailem bana düğünüm de 200 gram altın yaptı. 2 ay sonra eşim ile araba almak için eşime altınları verdim güvenilir bir kuyumcu arkadaşının kasasına koyacağını boz dediğimizde bozup arabamızı alacağımızı söyledi. 2 ay geçti ne araba beğeniyor ne de ortada altınlar var. Meğerse altınlarımı satıp kumar oynamış bu süreçte öğrenene kadar çokça kez kavga ettik. Öğrendikten sonra da kavgalar devam etti.
Bu esnada telefonunda başka kızlara fake hesaplardan yazdığı, wp de şifreli sohbetler olduğunu öğrendim.
Kısa bir süre düzelir gibi oldu bu sefer telefon şifresi yine değişti bu sefer vermiyor. Ona karışmamamı telefonuna bakmamamı dışarıda ki hayatına karışmamamı istiyor.
Yetmiyor gibi geceleri eve gelmiyor sürekli dışarıda sık sık alkol kullanıyor.
Ailesi de durumu biliyor ve sürekli kavga var sürekli hır gür. Ailesi de gerekeni yapıyor ama ne laf anlıyor ne söz.
Aileme gidip açıklayamıyorum ne diyeceğimi yapabileceği bilmiyorum.
Ağır hakaret küfür ve şiddette var.
Bakımlıyım, çok güzel olduğumu söylerler, evimde işimde gücümdeyim, çevremdeki insanlar parmakla gösterir.
Seviyorum diyen insana ne oldu da bunları yapar? Ben ne yapmalıyım? Ailem boşanmayı kabul edecek aile değil, mental sağlığım çöktü…
Ben ibadetlerinde olan bir insanım, çok ağır bir imtihandayım. Bana tavsiye verin,
Açıklarsın ailen hem hırsız hem seni aldatan döven küfreden adamla evli kal demez merak etme bu kötülüğü kendinde insan sadece kendi yaparMerhaba 5 aylık evliyim, eşim ile severek evlendik.
İkimizde memuruz, eşim benden daha üst pozisyonda.
Ailem bana düğünüm de 200 gram altın yaptı. 2 ay sonra eşim ile araba almak için eşime altınları verdim güvenilir bir kuyumcu arkadaşının kasasına koyacağını boz dediğimizde bozup arabamızı alacağımızı söyledi. 2 ay geçti ne araba beğeniyor ne de ortada altınlar var. Meğerse altınlarımı satıp kumar oynamış bu süreçte öğrenene kadar çokça kez kavga ettik. Öğrendikten sonra da kavgalar devam etti.
Bu esnada telefonunda başka kızlara fake hesaplardan yazdığı, wp de şifreli sohbetler olduğunu öğrendim.
Kısa bir süre düzelir gibi oldu bu sefer telefon şifresi yine değişti bu sefer vermiyor. Ona karışmamamı telefonuna bakmamamı dışarıda ki hayatına karışmamamı istiyor.
Yetmiyor gibi geceleri eve gelmiyor sürekli dışarıda sık sık alkol kullanıyor.
Ailesi de durumu biliyor ve sürekli kavga var sürekli hır gür. Ailesi de gerekeni yapıyor ama ne laf anlıyor ne söz.
Aileme gidip açıklayamıyorum ne diyeceğimi yapabileceği bilmiyorum.
Ağır hakaret küfür ve şiddette var.
Bakımlıyım, çok güzel olduğumu söylerler, evimde işimde gücümdeyim, çevremdeki insanlar parmakla gösterir.
Seviyorum diyen insana ne oldu da bunları yapar? Ben ne yapmalıyım? Ailem boşanmayı kabul edecek aile değil, mental sağlığım çöktü…
Ben ibadetlerinde olan bir insanım, çok ağır bir imtihandayım. Bana tavsiye verin,
işinden olacağı bir durum yokHer gece eve geç gelen, sürekli alkol alan biri nasıl memurluk yapıyor onu çok merak ettim. Darp raporu alsanız, iş yerinde herkese onun yaptıklarını ilan etseniz bir güzel rezil olur , işinden de olurdu.
kadın ailesinden uzak bir yerde yaşıyor.Ve siz memurum diyorsunuz ailenize de maddi olarak ihtiyaciniz yok zaten gerekirse ailenize yakin bir ev tutun ilerde simdilik bosanana kadar ailenizin manevi destegi iyi gelir.
Ne kadar abarttınız yahu sanırsın çoluk çocuk var, işi gücü yok. Tutturmuşsunuz bir ailem, mental sağlığım. Bu adamla devam etseniz mental sağlığınız çok mu dinç kalacak? Aileniz isterse kabul etmesin. Bu ülkede kaç aile kızının boşanmasından memnun olur ki? Başınıza gelenleri anlattığınızda boşan demese asıl onlar adam değiller. Siz affettikçe daha da beterini yapar eşiniz, bu değişmez bir gerçek. Çocuğunuz yokken boşanın, güç müç geçin bunları.Evet çok doğru söylüyorsunuz yaşadığım olaylardan ötürü sağlıklı düşünüp karar alamıyorum. Evet bana da yakınım gelse böyle dese bende derdim boşan acilen. İnşallah bu gücü kendimde bulurum. Allah büyüktür.