• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşime karşı ne yapabilirim YARDIM

Zaten kendinde herşeyin farkındasın bunları sana bi yakının yada arkadaşın anlatsa ağzın açık dinler salak mısın kızım hemen ayrıl dersin. Başkalarına vereceğiniz tavsiyeleri lütfen kendiniz için uygulayın. Saygı yoksa hiçbisey olmaz. Ki şiddet hakaret küfür kumar da var yok yok adam kılıklıda. Sen böyle birini mi hak ediyorsun sence? Sümük bile atılmaz böylesine! Çocuğun yok yeni bi hayat kurman çok kolay sen yeter ki yola çık. Allah senı yarı yolda bırakmaz emin ol. Bir kez geldiğin ömrü sana saygı duymayan döven söven birine heba etme. Gözünün içine bakıp el üstünde tutması gereken zamanlarda bunları yapan ileride neler yapar. Akıllı ol duygusal düşünme kurtar kendini. Sen kararlı olursan ailen asla karşı duramaz . Bu adamla ömür geçirmektense aile evine çağırsınlar o evde doğdun büyüdün bunları gözünde büyütme.
Evet çok doğru söylüyorsunuz yaşadığım olaylardan ötürü sağlıklı düşünüp karar alamıyorum. Evet bana da yakınım gelse böyle dese bende derdim boşan acilen. İnşallah bu gücü kendimde bulurum. Allah büyüktür.
 
Merhaba 5 aylık evliyim, eşim ile severek evlendik.
İkimizde memuruz, eşim benden daha üst pozisyonda.
Ailem bana düğünüm de 200 gram altın yaptı. 2 ay sonra eşim ile araba almak için eşime altınları verdim güvenilir bir kuyumcu arkadaşının kasasına koyacağını boz dediğimizde bozup arabamızı alacağımızı söyledi. 2 ay geçti ne araba beğeniyor ne de ortada altınlar var. Meğerse altınlarımı satıp kumar oynamış bu süreçte öğrenene kadar çokça kez kavga ettik. Öğrendikten sonra da kavgalar devam etti.
Bu esnada telefonunda başka kızlara fake hesaplardan yazdığı, wp de şifreli sohbetler olduğunu öğrendim.
Kısa bir süre düzelir gibi oldu bu sefer telefon şifresi yine değişti bu sefer vermiyor. Ona karışmamamı telefonuna bakmamamı dışarıda ki hayatına karışmamamı istiyor.
Yetmiyor gibi geceleri eve gelmiyor sürekli dışarıda sık sık alkol kullanıyor.
Ailesi de durumu biliyor ve sürekli kavga var sürekli hır gür. Ailesi de gerekeni yapıyor ama ne laf anlıyor ne söz.
Aileme gidip açıklayamıyorum ne diyeceğimi yapabileceği bilmiyorum.
Ağır hakaret küfür ve şiddette var.
Bakımlıyım, çok güzel olduğumu söylerler, evimde işimde gücümdeyim, çevremdeki insanlar parmakla gösterir.
Seviyorum diyen insana ne oldu da bunları yapar? Ben ne yapmalıyım? Ailem boşanmayı kabul edecek aile değil, mental sağlığım çöktü…
Ben ibadetlerinde olan bir insanım, çok ağır bir imtihandayım. Bana tavsiye verin,
Ailenin evine git anlat herşeyi boşan tek tavsiye bu. Ömrünü bu adamla heba mı edeceksin
 
Her gece eve geç gelen, sürekli alkol alan biri nasıl memurluk yapıyor onu çok merak ettim. Darp raporu alsanız, iş yerinde herkese onun yaptıklarını ilan etseniz bir güzel rezil olur , işinden de olurdu.
 
Bence aileside biliyordu evlenirken söylememişler hiç resmen kakalamışlar size ya sizi mahvetmişler ailesi de masum değil. Bizim başımızdan gitsin de ne olursa olsuna gelmiş. Alkol bağımlılığı falan daha eskidir. Kumar bağınlılığıda vardır eskiden. Siz bilmiyorsunuzdur. Ne kdar süre sevgili oldunuz siz
 
Merhaba 5 aylık evliyim, eşim ile severek evlendik.
İkimizde memuruz, eşim benden daha üst pozisyonda.
Ailem bana düğünüm de 200 gram altın yaptı. 2 ay sonra eşim ile araba almak için eşime altınları verdim güvenilir bir kuyumcu arkadaşının kasasına koyacağını boz dediğimizde bozup arabamızı alacağımızı söyledi. 2 ay geçti ne araba beğeniyor ne de ortada altınlar var. Meğerse altınlarımı satıp kumar oynamış bu süreçte öğrenene kadar çokça kez kavga ettik. Öğrendikten sonra da kavgalar devam etti.
Bu esnada telefonunda başka kızlara fake hesaplardan yazdığı, wp de şifreli sohbetler olduğunu öğrendim.
Kısa bir süre düzelir gibi oldu bu sefer telefon şifresi yine değişti bu sefer vermiyor. Ona karışmamamı telefonuna bakmamamı dışarıda ki hayatına karışmamamı istiyor.
Yetmiyor gibi geceleri eve gelmiyor sürekli dışarıda sık sık alkol kullanıyor.
Ailesi de durumu biliyor ve sürekli kavga var sürekli hır gür. Ailesi de gerekeni yapıyor ama ne laf anlıyor ne söz.
Aileme gidip açıklayamıyorum ne diyeceğimi yapabileceği bilmiyorum.
Ağır hakaret küfür ve şiddette var.
Bakımlıyım, çok güzel olduğumu söylerler, evimde işimde gücümdeyim, çevremdeki insanlar parmakla gösterir.
Seviyorum diyen insana ne oldu da bunları yapar? Ben ne yapmalıyım? Ailem boşanmayı kabul edecek aile değil, mental sağlığım çöktü…
Ben ibadetlerinde olan bir insanım, çok ağır bir imtihandayım. Bana tavsiye verin,
İşin gücün mesleğin var ailenin onayını bekleyip hayatını seni aldatan bir yaratığa mi adayacaksin ?
 
Görücü usulü bir kaç görüşmeden sonra evlendiniz diye tahmin ediyorum diğer türlü tanımamanız mümkün değil evlenince değişir düzelir diye de muhtemelen bazı red flagleri görmezden geldiniz de şunu merak ediyorum kim önerdi bu pisliği kim yaptı bu kötülüğü size. Hayata bir kere geliyoruz ailen baskıcı bir aile seni anlamazlar diye ailene söylemiyorsun ama bu hayat senin hayatın eğer ailen seni bir yük gibi görüyorsa adın dula çıkacak biz de boşanma yok kefenle çıkarsın kafasında bir aileyse zaten sil o aileyi seni düşünmeyen aileyi sen ne diye düşünceksin. Yaşın küçük diye tahmin ediyorum mantıklı da düşünemiyorsun ama kendine yazık etme daha fazla.
 
Nasil bir memur esiniz kumar,alkol,siddet,aldatma hersey var sakın sakın ailem vs demeyin hamile kalirsiniz dikkat edin ve hemen o evden cikin gidin, arkaniza bile bakmayin derim ve ailesi ogullarini biliyor bilmez mi size yazik etmisler sakin sabir göstereyim düzelir demeyin kumar,alkol,siddet ve aldatmanin olduğu evlilik asla evlilik değildir.Ve siz memurum diyorsunuz ailenize de maddi olarak ihtiyaciniz yok zaten gerekirse ailenize yakin bir ev tutun ilerde simdilik bosanana kadar ailenizin manevi destegi iyi gelir.
 
Son düzenleme:
Merhaba 5 aylık evliyim, eşim ile severek evlendik.
İkimizde memuruz, eşim benden daha üst pozisyonda.
Ailem bana düğünüm de 200 gram altın yaptı. 2 ay sonra eşim ile araba almak için eşime altınları verdim güvenilir bir kuyumcu arkadaşının kasasına koyacağını boz dediğimizde bozup arabamızı alacağımızı söyledi. 2 ay geçti ne araba beğeniyor ne de ortada altınlar var. Meğerse altınlarımı satıp kumar oynamış bu süreçte öğrenene kadar çokça kez kavga ettik. Öğrendikten sonra da kavgalar devam etti.
Bu esnada telefonunda başka kızlara fake hesaplardan yazdığı, wp de şifreli sohbetler olduğunu öğrendim.
Kısa bir süre düzelir gibi oldu bu sefer telefon şifresi yine değişti bu sefer vermiyor. Ona karışmamamı telefonuna bakmamamı dışarıda ki hayatına karışmamamı istiyor.
Yetmiyor gibi geceleri eve gelmiyor sürekli dışarıda sık sık alkol kullanıyor.
Ailesi de durumu biliyor ve sürekli kavga var sürekli hır gür. Ailesi de gerekeni yapıyor ama ne laf anlıyor ne söz.
Aileme gidip açıklayamıyorum ne diyeceğimi yapabileceği bilmiyorum.
Ağır hakaret küfür ve şiddette var.
Bakımlıyım, çok güzel olduğumu söylerler, evimde işimde gücümdeyim, çevremdeki insanlar parmakla gösterir.
Seviyorum diyen insana ne oldu da bunları yapar? Ben ne yapmalıyım? Ailem boşanmayı kabul edecek aile değil, mental sağlığım çöktü…
Ben ibadetlerinde olan bir insanım, çok ağır bir imtihandayım. Bana tavsiye verin,
Açıklarsın ailen hem hırsız hem seni aldatan döven küfreden adamla evli kal demez merak etme bu kötülüğü kendinde insan sadece kendi yapar
 
Her gece eve geç gelen, sürekli alkol alan biri nasıl memurluk yapıyor onu çok merak ettim. Darp raporu alsanız, iş yerinde herkese onun yaptıklarını ilan etseniz bir güzel rezil olur , işinden de olurdu.
işinden olacağı bir durum yok
kimseyi alkol aldı kadın dövdü diye memuriyetten atmıyorlar.
atılması için en az 1 sene hapis cezası alması lazım
onu da iyi hal, memuriyet vs deyip de paraya filan çevirmemeleri lazım. yani adam kasıtlı suçtan hakikaten en az 1 yıl ceza alıp onu da yatarsa anca o zaman atılıyor
basit yaralamanın zaten maksimum ceza süresi 1 yıl, o olmuyor yani
baya kadını evire çevire döverse, suç basit değil de ağır darbe girerse, kadın 6 ay içinde şikayetçi olursa, adamın aldığı ceza 1 yıldan fazla süreli hapis olursa...o zaman oluyor.

.Ve siz memurum diyorsunuz ailenize de maddi olarak ihtiyaciniz yok zaten gerekirse ailenize yakin bir ev tutun ilerde simdilik bosanana kadar ailenizin manevi destegi iyi gelir.
kadın ailesinden uzak bir yerde yaşıyor
aile yakınına gitse zaten baskıcı bir ailesi var üstelik her memur kafasına göre her yere tayin isteyemez. boşanma açılınca belki mazeretten isteyebilir. şu anda tayin isteme durumu bile şüpheli.

ayrıca evden gitmesi gereken adam zaten...

kadın zaten önce bunu bi idrak etse yani gidecek boşanma davasını açacak hepsini yazacak dilekçey altını, kumarı, geç gelmeyi, şiddeti
adama da çık git bu evden yoksa polis çağırcam diyecek, uzaklaştırma isteyecek
adam şiddete başvurursa KADESe başvurcak,

hala diyor ki Allah büyük
Allah her durumda büyük
ama kul yaptıklarından sorumlu
 
Ailen herşeyi bilmeli yoksa daha kötü olur adamın elle tutulur tek bir yanı yok. Şiddet zaten başlı başına bir sebep ne olursa olsun kendini kurtar ibadetinde , işinde bir insanmişsin ne yapacaksın bu adamla düzelecek falan zannetme daha kötü olur
 
Aileniz bu adamla yaşamıyor ki.Bereket daha erken çocuk da yok.Yol verin .
 
Evet çok doğru söylüyorsunuz yaşadığım olaylardan ötürü sağlıklı düşünüp karar alamıyorum. Evet bana da yakınım gelse böyle dese bende derdim boşan acilen. İnşallah bu gücü kendimde bulurum. Allah büyüktür.
Ne kadar abarttınız yahu sanırsın çoluk çocuk var, işi gücü yok. Tutturmuşsunuz bir ailem, mental sağlığım. Bu adamla devam etseniz mental sağlığınız çok mu dinç kalacak? Aileniz isterse kabul etmesin. Bu ülkede kaç aile kızının boşanmasından memnun olur ki? Başınıza gelenleri anlattığınızda boşan demese asıl onlar adam değiller. Siz affettikçe daha da beterini yapar eşiniz, bu değişmez bir gerçek. Çocuğunuz yokken boşanın, güç müç geçin bunları.
 
Ben ailenizin anlattığınız kadar katı olmadığını düşündüm nedense. Sizi okutmuşlar, meslek sahibi yapmışlar, kızımızın elinde bulunsun diye altın yapmışlar. Tamam bunlar detay ama az çok fikir veriyor.

Benim annem el ne der insanı. Aman kimseye reklam olmayalım diye yaşar. Hele ki boşanma, oo annemin en korktuğu şey ama damatlarında şu saydıklarınızın bir tanesi bile olsa bizim kapılarına gitmemize gerek yok, duydukları an çeker alırlar.

Aileniz de durumu hafifletip otur oturduğun yerde demeyecektir. Uygun bir dille anlatmayı deneyin bence.
 
5 ay once nasıl yaşıyorsanız dönüp ona devam edeceksiniz. Aileniz baskıcı olunca asla çekilmiyor degil mi? Ancak kocanın her şeyi çekiliyor. Aileniz sizi dövüyor mu, paranızı çalıyor mu, size hastalık bulaştırma ihtimalleri var mi veya borclular yüzünden başınızı belaya sokma ihtimalleri var mi?
Nişanlıyken de çoğu şeyi yapıyordu eminim. Görmezden geldiniz. İnsanın kendine ettiği kötülüğü bin kişi birleşse yapamaz gerçekten.

Fikir soruyorsanız. Düşünmeden bosanacaksiniz. Aynı şehirde zaten kalmayın. Memursunuz. boşanma hele hele ki bu sebeplerle boşanma durumunda tayin hakkınız olacaktır yüksek ihtimal. Aileniz de kabul etmezse gider başka yere orda tek başınıza kurarsınız hayatınızı.
 
Back
X