Eski sevgilim psikolojimi bozdu

Juju06

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
11 Ekim 2020
145
60
Polise git sikayet et demek kolay ayni seyin benzerini bende yasadin hatta 5 katini diyebilirim ailemle tehdit ediliyordum aileye soylenmiyo iste bazi seyler ki ben abim ve anneme anlatmama ragmen beni suclayici tavirlar sergilediler daha detaylandirmadan kendi kabuguma cekildim. Cok takintiliydi evimin onunde beklerdi ofisime gelirdi eve ben birakcam diye zorla arabasina binmemi isterdi yapmayinca sokak ortasinda cildirmis gibi bagirirdi. Neyse en son ben biriyle sevgili oldum duydu bunu kabus gibiydi yeni sevgilime herseyi anlattim her detayi basima kabus oldugunu ama bu ise karismicagini soyledim. Bi gun eskisi beni aradi kapida oldugunu soyledi tehditler ediyodu tabi yeni sevgilimde o arada aramis beni surekli mesgul calinca biseymi oldu diye kuskulanmis rahatsiz edildigimi tahmin etmis evin oraya gelmis ben camdan baktigimda ikisi konusuyordu yeni sevgilim gitmis konusmus kizi rahat birak ben varim artik hayatinda diye o da onu tehdir etmis rahat birakmazsan bundan sonra bende seni rahat biralmam diye gozunu korkutmus. O gunden sonra arayip sormadi bidaha beni. Yani anlicagin boyle ruh hastalarinin erkekligi bize sökuyor bizi pistirmaya calisiyolar korktugumuzu gordukce dahada sıkıstiriyolar o yuzden cesur olmaktan baska care yok kendi strese sokma ve korkma gercekten korkma ailene dicek kadar aciz bi insansa ailende senin ustune gelecek kadar seni savunmasiz birakiyosa tek basina kalmayi bile goze al en cikilmaz noktada polise git baska care kalmiyor cunku ama sakin korkma ondan korktugunuda belli etme
 

Mutsuzum41

Üye
Kayıtlı Üye
30 Ekim 2020
216
174
20
ee ne var teyzenızın dedıgınde kotu bırsey yok kı
dogru boyle tıplerle ne ısın var
bu kadar basıt soylemlerı kaldıramayıp tehtıtlere boyun egmek de ne bıleyım sevgılınızın soyledıklerı oyle agır kı teyzenız hıc bırsey dememıs buna mı alındınız
Bilseydim uzak dururdum diyorum zaten!!!! Nazik kibat adam gitti yerine psikopat geldi boyle oldugunu gorunce ayrilmak istsdim!!
 


nscckts

Her insan yapmadığı tüm iyiliklerden suçludur.
Pro Üye
Anneler Kulübü
28 Nisan 2014
36.009
81.175
34
Aileme konusur diye boyun egsim hep. Bi ahlaksizligim yok ama gidip babama yalan da soylese babamin akli karisicak... telefon konusmalaeimizi ses kaydi aldim wp konusmalarini da ss aldim. Seni mahkemeye verecegim dje ben tehdit ettigimde bana bir sey olmaz olan yine sana olur demisti. Boyle diyince benim cesaretim kirildi tek basima hareket edemedim. Ailesi guclu ve hep arkasinda
cok abartıyorsunuz yasınız fazla kucuk ve kandırılmaya musaıtsınız sanırım
babanızın aklı ne dıye karısır ?karısırsa karıssın ne olacak ?onemlı olan felaketı onlemek degıl mı ?

tek basıma hareket edemedım mantıgını da anlayamadım ıstedıgı kadar guclu olsun arkasında olsun ne olacak onun anlattıgı o , karakola cagırıldıgında memurlar el pence mı olacaklar nedır yanı
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1915 gün geçti.

nazannazli2

Üye
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2020
145
198
21
ailenize anlatamama kısmınızı çok iyi anlıyorum. ama sizin hayatınız için de endişe ediyorum. Allah korusun başınıza bir şey gelirse kahroluruz.. Güvendiğiniz arkadaşlarınızla paylaşın, mesaj attığı dönemlerde çok fazla tek kalmayın ben kendisine hiç güvenemedim açıkcası. Hazır hissettiğinizde de mutlaka polis vs ile bu konuyu masaya yatırın. mesajlar ve şiddet içerikli konuşmalar artarsa lütfen beklemeyin.
 

Mutsuzum41

Üye
Kayıtlı Üye
30 Ekim 2020
216
174
20
Ailelerin tutumunun yüzünden kizlarin onlara siginamamasi ne kadar aci ya. Benim cocugum bana gelip bunu anlatsa cökerim o öküzün üstüne.
Her zaman arkamda olsalar hic cekinmezdim ama degiler. Baska birini gorduklerinde kiz kuyruk sallamis derler. Bu yastan sonra onlari egitemedim
 


Mutsuzum41

Üye
Kayıtlı Üye
30 Ekim 2020
216
174
20
Polise git sikayet et demek kolay ayni seyin benzerini bende yasadin hatta 5 katini diyebilirim ailemle tehdit ediliyordum aileye soylenmiyo iste bazi seyler ki ben abim ve anneme anlatmama ragmen beni suclayici tavirlar sergilediler daha detaylandirmadan kendi kabuguma cekildim. Cok takintiliydi evimin onunde beklerdi ofisime gelirdi eve ben birakcam diye zorla arabasina binmemi isterdi yapmayinca sokak ortasinda cildirmis gibi bagirirdi. Neyse en son ben biriyle sevgili oldum duydu bunu kabus gibiydi yeni sevgilime herseyi anlattim her detayi basima kabus oldugunu ama bu ise karismicagini soyledim. Bi gun eskisi beni aradi kapida oldugunu soyledi tehditler ediyodu tabi yeni sevgilimde o arada aramis beni surekli mesgul calinca biseymi oldu diye kuskulanmis rahatsiz edildigimi tahmin etmis evin oraya gelmis ben camdan baktigimda ikisi konusuyordu yeni sevgilim gitmis konusmus kizi rahat birak ben varim artik hayatinda diye o da onu tehdir etmis rahat birakmazsan bundan sonra bende seni rahat biralmam diye gozunu korkutmus. O gunden sonra arayip sormadi bidaha beni. Yani anlicagin boyle ruh hastalarinin erkekligi bize sökuyor bizi pistirmaya calisiyolar korktugumuzu gordukce dahada sıkıstiriyolar o yuzden cesur olmaktan baska care yok kendi strese sokma ve korkma gercekten korkma ailene dicek kadar aciz bi insansa ailende senin ustune gelecek kadar seni savunmasiz birakiyosa tek basina kalmayi bile goze al en cikilmaz noktada polise git baska care kalmiyor cunku ama sakin korkma ondan korktugunuda belli etme
Tek sansim ayri sehirlerde olusumuz. Yapicak insan gelir ussnmez yine yapaedi diyorum. Ama ne olursa olsun bi kere beni korkuttu. Dediklerini yapmaaa bile psikolojik olaraj beni yordu
 


anderunmastisi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Ekim 2013
426
675
31
Savcılığa dilekçe yaz. Karakola değil ama savcılığa. Savcılıktan gelen her şeyi değerlendirmek zorunda polis. Karakol kafasına göre davranabiliyor bazen. Gitsin orda bir ifade versin de görsün. Ya da sen şunun numarasını bana ver. Ablan ya da kuzenin gibi ben konuşayım. Bu ne be. Sana da pes. Annem babam duymasınmış. Derde bak. Ne derse desin. Annene babana: beni tehdit etti ona yüz vermediğim için iftira atıyor. Yüz versem sizinle konuşur muydu dersin çok muhafazakar iseler
 

nscckts

Her insan yapmadığı tüm iyiliklerden suçludur.
Pro Üye
Anneler Kulübü
28 Nisan 2014
36.009
81.175
34
Bilseydim uzak dururdum diyorum zaten!!!! Nazik kibat adam gitti yerine psikopat geldi boyle oldugunu gorunce ayrilmak istsdim!!
benımle boyle !!!! dıye konusmanıza gerek yok
sızınle kotu konusan bızler degılız yardımcı olmak ıcın yazıyoruz ne !!!! yapıyorsunuz hayırdır ?
aılenız sızı suclasa ne olur babanızın kafası karıssa ne olur adam gıder hakkınızda konusursa babanız oturup adamla cekırdek cıtler sızı satar mı?

en fazla kızar bagırır belkı ustunuze yurur ama o adamdan kurtulmaksa sonucunda babanın azarını kafasının karısmasına razı gelınmelı mantıklı olan o bır azar ısıteceksem bu babamdan olsun elın sapık herıfınden degıl

bu kadar zor degıl ya numarayı degıstırıp bu sebeple degıstırdım haberınız olsun demek
sız ustunuze dusenı yapın da
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1915 gün geçti.

Mutsuzum41

Üye
Kayıtlı Üye
30 Ekim 2020
216
174
20
Atarım giderim size diyorsun.. Kendi bildiğini yap o zaman , savcılığa git dedim ? yorumun nedir ?
E gideyim ailem hic mi ogrenmicek. Ben onun ceza alacagina inanmiyorum bile ulkemizde cokca ornegi var.
 


Mutsuzum41

Üye
Kayıtlı Üye
30 Ekim 2020
216
174
20
Savcılığa dilekçe yaz. Karakola değil ama savcılığa. Savcılıktan gelen her şeyi değerlendirmek zorunda polis. Karakol kafasına göre davranabiliyor bazen. Gitsin orda bir ifade versin de görsün. Ya da sen şunun numarasını bana ver. Ablan ya da kuzenin gibi ben konuşayım. Bu ne be. Sana da pes. Annem babam duymasınmış. Derde bak. Ne derse desin. Annene babana: beni tehdit etti ona yüz vermediğim için iftira atıyor. Yüz versem sizinle konuşur muydu dersin çok muhafazakar iselera
Savcilikla ilgilendigim zaman ayri sehirlerdeyiz zaten ailemin bir bilgisi olmaz dimi. Yapabilecekssm kendim halletmek istiyorum.
 


derinss

Guru
Pro Üye
26 Eylül 2007
14.919
16.564
E gideyim ailem hic mi ogrenmicek. Ben onun ceza alacagina inanmiyorum bile ulkemizde cokca ornegi var.
Yahu ceza almayacak ama korkacak. Seni tehtid etmeyi bırakacak. Bela olmayacak. Tövbe Haşa Allah mı bu çocuk gözünüzde ne kadar büyütüyorsunuz bu böcekleri.. Türkiye' nin ceza hukukuna mı geldi konu ? Konu çocuktan kurtulmak , kaç yaşındasın ? 18 üstü isen evet ailenin haberi olmayacak , bu konuları savcı ile konuşsan ? bizi adam yerine koymuyorsun belki devletin savcısı seni ikna eder. Herşeye bir cevabın var çocuğu da hallet o zaman , bu dikbaşlılıkla başına gelecekler çağırıyorsun adeta.