Eski sevgilisini unutamayanlar var mi?

gokyuzukadar

Üye
Kayıtlı Üye
14 Mart 2020
143
34
21
Yanlış anlamayın ama bu konuyu açtığınıza göre hayatınızda büyük bir acı yaşamamışsınız demek ki.
Eski sevgili için ağlamak çok komik, kendinizi boş yere üzüyorsunuz.
Derdiniz bu olsun yine de tabi. Beterin beteri var yani.
Cok haklisiniz, evet daha buyuk bi aci yaşamadım çok şükür. Bir arkadaşım bana bunlari anlatsa bende komik bulurdum, genelde ask acisi cekenleri anlamıyordum ama basıma gelmedigi icinmis sanirim
 

gokyuzukadar

Üye
Kayıtlı Üye
14 Mart 2020
143
34
21
Ne iğrenç biriymi


Manipüle etmeye çalışmış ve sizin ayrılmanız daha doğrusu onun gibi mükemmel birini nasıl bırakabildiğinizi anlayamamış ve hırslanmış. Bana göre bk gibi biriymiş.

Dediğim gibi.

Kesinlikle dönüş yapmayın. Köpek gibi yalvarsa da dönmeyin. Üyelerin dediği gibi yarın bir gün eşim aileci, beni aşağılıyor vs der konu açarsınız.

İyi ve güzel geçen günleri hatırlamaya çalışıyorsanız, şunu bilin “ yazık, sen hiç bu kadar sevilmeyeceksin” diyen biri gerçekten sevmemiş ve sevmenin ne olduğunu bilmemiştir. Sizi elde etmek için, inandırmak için hoşunuza gittiğini düşündüğü şeyleri yapmıştır. Değer veren ve seven biri ilişki varken ve bittikten sonra karşıdakini değersiz hissettirmeye çalışmaz ve sizi rahatsız edecek hiç bir şey yapmazdı. Çocuk değil artık, elinden dondurmasını alınca size tekme atması, sevimli gelmiyor.
Evet gerçekten ilişkimiz varkende sık sık beni asagalayan, kendimi degersiz hissettircek laflar söylüyordu. Sonra sinirle soyledigini söyleyip geçiştiriyordu. Zaten geri dönüş mümkün değil, ayrildiktan sonra cok alcaklştı. Her şerde hayır vardir derler, demekki hayirlisi buymus benim icin
 

gokyuzukadar

Üye
Kayıtlı Üye
14 Mart 2020
143
34
21
Bende seninle aynı durumdayım. 2 yıllıktı benim.Terketti.Ama o çok iyi biriydi karakteri kendisi.Bende bu sebepten üzülüyorum 1 ay oldu daha benimkine gitmiyor acısı.Hep hayallerimizi düşünüyorum.Ama acı olan da o birlikte kurulan hayaller başkalarıyla yaşanacak.Benim hatam daha fazlaydı e tabiki onun da oldu.Ama işte olmuşla ölmüşe çare yok derler.
Sakın unutmadan tam anlamıyla yeni bi ilişkiye başlama kimseyi kullanma karşıdaki insanında duyguları var. Yapma.Emin ol doğru insan bir yerde seni bekliyor ama şimdi değil.
Eger hata sendeyse ve karakteri duzgun biriyse bence 2 yıllık iliskini birakma, peşinden git..
 

gokyuzukadar

Üye
Kayıtlı Üye
14 Mart 2020
143
34
21
Ondan daha iyisini bulunca unutursun. Daha iyisinden kastım kalp olarak değil nitelik olarak. Daha yakışıklı, daha eğlenceli, daha zengin, daha sevimli vs vs.
Ne yazık ki eski sevgilim yakışıklı degildi, onun gercekten kalbini sevmiştim, bana ilgisini falan.. hatta kimse yakıştıramıyordu bizi, zengin de degildi öğrenciydi.. sanirim kriterlerimde sadece ‘bana iyi gelen biri’ var ..
 

gokyuzukadar

Üye
Kayıtlı Üye
14 Mart 2020
143
34
21
Birini yara bandı olarak kullanmaktan vazgeç, sevemedğin adam neden hayatında peki?
sen bence böyle yaparak kendi karmanı kendin başlatıyorsun bu yuzden böyle acılar çekiyorsun.
Cunku düzgün biri, 25 yaşında olgun ve ne istedigini bilen biri. Bense artik kor kütük aşık olmak yerine ilerde rahat etcegim, beni uzmicek birini ariyorum. Karşıma çıkan buyuk bi şansi da ellerime itersem ask acim tamamen geçtigimde pişman olucam
 

Kadersizzzzzzzgz

Üye
Kayıtlı Üye
26 Ağustos 2020
112
156
24
Eger hata sendeyse ve karakteri duzgun biriyse bence 2 yıllık iliskini birakma, peşinden git..
Oo canımın içi gururumu ayaklar altına aldım defalarca yazdım olmuyo ben daha da üzülüyorum o da senin eski sevgilin gibi pek yakışıklı değildi boyu uzun değildi benden bi kac cm ancak uzundu.Ama karakteri güzeldi.
Benim hatam oldu onunda oldu ama halledememisiz bitti ha gelirse yine isterim kendimi biliyorum sanırım gelmeyecek.Ama ben bu yaşadığım günleri unutamam tekrar olursa bile.
 

gokyuzukadar

Üye
Kayıtlı Üye
14 Mart 2020
143
34
21
Oo canımın içi gururumu ayaklar altına aldım defalarca yazdım olmuyo ben daha da üzülüyorum o da senin eski sevgilin gibi pek yakışıklı değildi boyu uzun değildi benden bi kac cm ancak uzundu.Ama karakteri güzeldi.
Benim hatam oldu onunda oldu ama halledememisiz bitti ha gelirse yine isterim kendimi biliyorum sanırım gelmeyecek.Ama ben bu yaşadığım günleri unutamam tekrar olursa bile.
 

RunawayMP

Üye
Kayıtlı Üye
5 Haziran 2020
163
132
22
Selam kizlar, ayrilali 7 ay oldu ama hala unutamadım.. Kendimi kandırıp durdum unuttum diye ama her gece yastiga basımı koyunca onu düşünüp ağlıyorum. Ilk sevgilimdi, 1 bucuk sene birlikte olduk ve masal gibi bir ask yaşadık fakat annesinin doldurusuyla beni terk etti. Ayrıldıktan 4 ay sonra internetten dolaylı yollarla dogum gunumu kutladı, benden tepki gelmeyince laf sokmaya başladı. En sonunda tekrar engelledi ve artık hic umursamıyor beni. Derseniz ki madem bu kadar seviyodun, neden adim atmadın.. Cunku beni terk ederken çok agir kelimeler kullandı, tüm ailemi engelledi, beni istemediğini her sekilde belli etti. Gururumdan adim atamadım. O da onu unuttuğuma emin oldu sanırım o yüzden laflar soktu; "At yedi Gunde, it yedigi gun unuturmuş. Sen kaç Gunde unuttun?" ve "yazık bir daha bu kadar sevilmeyeceksin" tarzında laflar. Dogum gunumude cem adriandan mutlu yillar sarkisini gece story olarak atmisti.. O zamanda buraya gelip sormuştum bunlar ne anlama geliyor diye, kizlarin dediğine gore egosuna yedirememis onu unutmam..
Önüme bakmak istiyorum ben henüz çok gencim 20 yasindayim sadece. Baska birini sevmeyi denedim ama aşık olamıyorum.. Eskiden asktan icimde kelebekler uçuşurdu, ismini duyunca kalbim hizlanirdi, ama simdikiyle öyle olmuyor. Oysa sorun onda degil, o eski sevgilimden daha iyi hatta..
Yardim edin kızlar her yolu denedim arkadaşlarımla gezdim, okuluma odaklandım, yeni insanlar tanidim ama hala onu kalbimden cikaramadim. Siz nasıl unuttunuz?
4 Yıllık uzun bir ilişki yaşadım. Deliler gibi birbirimizi sevdik benim ilkimdi onunda öyle. fakat öyle bir an geldi ki onu hayatımdan silip atmak mecburiyetinde kaldım. Bazen sevgi bir yere kadar. Aradan geçti üç yıl. Şuan hayatımda bir buçuk yıl süren bir ilişkim var. Tıpkı ilkimi sevdiğim gibi seviyorum. Anasının dolduruluşlarına gelmeseymiş. Heheyy...
 

gokyuzukadar

Üye
Kayıtlı Üye
14 Mart 2020
143
34
21
Oo canımın içi gururumu ayaklar altına aldım defalarca yazdım olmuyo ben daha da üzülüyorum o da senin eski sevgilin gibi pek yakışıklı değildi boyu uzun değildi benden bi kac cm ancak uzundu.Ama karakteri güzeldi.
Benim hatam oldu onunda oldu ama halledememisiz bitti ha gelirse yine isterim kendimi biliyorum sanırım gelmeyecek.Ama ben bu yaşadığım günleri unutamam tekrar olursa bile.
Belkide hayırlısı budur senin için canim, zaten hep derler ya kaderinde varsa dönüp dolaşıp seni bulur. Sen elinden geleni yapmissin, bence daha fazla yazma ona. Eger affedilmicek kadar buyuk bi hata yapmamana ragmen affetmiyosa demekki yeterince sevmiyo
 

gokyuzukadar

Üye
Kayıtlı Üye
14 Mart 2020
143
34
21
4 Yıllık uzun bir ilişki yaşadım. Deliler gibi birbirimizi sevdik benim ilkimdi onunda öyle. fakat öyle bir an geldi ki onu hayatımdan silip atmak mecburiyetinde kaldım. Bazen sevgi bir yere kadar. Aradan geçti üç yıl. Şuan hayatımda bir buçuk yıl süren bir ilişkim var. Tıpkı ilkimi sevdiğim gibi seviyorum. Anasının dolduruluşlarına gelmeseymiş. Heheyy...
Ne kadar sürede unuttunuz peki.. 4 yil birlikte olmussunuz sonucta.