• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kekler - Pastalar Etimek Pastası

seratonin

))(beni seviyorum)((
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Mart 2007
Mesajlar
1.078
Emoji Skoru
43
Puanlar
118
Yer
Adana
Şerbetin şekerini susuz olarak ateşte kavurup karamelize edelim; Sonra suyunu ekleyelim..(Püf noktası burda kızlar..şeker karamelize olunca çok güzel oluyor)..
Etimekleri uygun büyüklükte bir tepsiye dizelim. Şerbeti gezdirelim.
Kremayı hazırlayalım; margarini eritmeden ilave edelim. Vanilyayı da ekleyip mikserle çırpalım.
Kremayı da etimeklerin üzerine dökelim.İstediğiniz gibi süsleyebilirsiniz..
 
tarif yazma sistemi değişmiş yanlış yerlere yazmışım..:1rolleyes:
 
Back