Ev kredisi faizleri..

december90

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
9 Kasım 2007
17.003
254
Merhana bayanlar,

Biz abime ev almak istiyoruz kenarda para yok,kredi çekerek düşünüyoruz,ama annem dün bankayla konuşmuş 100 milyar krediye 125 milyar faiz ödenecekmiş olur mu hiç öyle şey ,ne kadar pahalı ya,kiradada oturmasını istemiyoruz,abim ben ablam öderiz dedik ama çok yüksek faizi bir ev alınuır o faizle yani..

kredi çekenler nasıl yapıyorsunuz bu kadar faiz oldu mu sizdede ?
 

herseyduzelirmi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Kasım 2010
3.372
2.245
şimdi krediler çok yüksek, biriktirebiliyorsa biraz para biriktirsin
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2467 gün geçti.

angeloflove

--Sevdiğiyle beraber--
Kayıtlı Üye
8 Nisan 2010
3.625
500
ödeme süreniz ne kadar uzarsa o kadar fazla faiz ödemek zorunda kalırsınız. ev alanlar genelde buyuk bı oranını ya pesın verıolar kalanına kredı cekıolar ya da gelır sevıyesı yuksekse kısa zamanda kredıyı kapatıo fazla faız odemıyor. bunun baska yolu yok yanı. ıcralardan da ev satılıo ama onun ıcın konut kredısı alamazsınız fıyatları baya uygun oluo. ne kadar etık orası tartısılır tabı ama dusunursenız bıreysel kredı cekıp daha ucuza ev alabılırsınız. bızde ev almayı planlıoruz ama malesef cok zor.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2427 gün geçti.

La Que Sabe

Atanamamış Kapıönüteyzesi
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
22 Ocak 2010
7.070
19.264
Faizler şu an çok yüksek.
Biraz düşmesini bekleyin bence.
Biz kullandığımızda 0.89 du iki ay sonra 1.20 olmuştu.
İniş çıkışları takip edip ona göre hareket etmek lazım.
 

december90

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
9 Kasım 2007
17.003
254
ödeme süreniz ne kadar uzarsa o kadar fazla faiz ödemek zorunda kalırsınız. ev alanlar genelde buyuk bı oranını ya pesın verıolar kalanına kredı cekıolar ya da gelır sevıyesı yuksekse kısa zamanda kredıyı kapatıo fazla faız odemıyor. bunun baska yolu yok yanı. ıcralardan da ev satılıo ama onun ıcın konut kredısı alamazsınız fıyatları baya uygun oluo. ne kadar etık orası tartısılır tabı ama dusunursenız bıreysel kredı cekıp daha ucuza ev alabılırsınız. bızde ev almayı planlıoruz ama malesef cok zor.

hımm anladım ..malesef öyle vade uzatıldığında kat kat faiz koyuyorlar,ne kadar hayat koşullatrı ya..


Faizler şu an çok yüksek.
Biraz düşmesini bekleyin bence.
Biz kullandığımızda 0.89 du iki ay sonra 1.20 olmuştu.
İniş çıkışları takip edip ona göre hareket etmek lazım.

sizz hangi bankadan çektiniz kredi acaba?
 

ema1

Hayat, sen plan yaparken başına gelenlerdlr
Pro Üye
10 Ağustos 2009
24.970
16.633
4 yıl ev kredisi ödüyoruz birşey satın alırken 10defa düşünüyorum ve fiyat araştırması yapıyorum e tabi birde genç kızım var modayı takip eden toplam 40bintl borç gerisi peşin vallahi ben ev ,evim olsun dilemedim kirada sanki daha mutluydum yine olacaktı annemden kalacak miras ödemek ömür törpisi ,gelecek yıl bitiyor,vallahi benide bitirdi
 

december90

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
9 Kasım 2007
17.003
254
4 yıl ev kredisi ödüyoruz birşey satın alırken 10defa düşünüyorum ve fiyat araştırması yapıyorum e tabi birde genç kızım var modayı takip eden toplam 40bintl borç gerisi peşin vallahi ben ev ,evim olsun dilemedim kirada sanki daha mutluydum yine olacaktı annemden kalacak miras ödemek ömür törpisi ,gelecek yıl bitiyor,vallahi benide bitirdi

şimdiki kiralarda 800-1000 tl dahada fazlası ödeniyor evin şekline ve semtine göre,o kadar para verdikten sonra kendi evi olsun hep birikta ödeyelim dedik ama faizler çok kötü yani..tabii senin işin daha zor genç olunca daha fazla istek oluyor allah yardımcınız olsun ..ama yinede kendinize ait bir eviniz var buda güzel birşey..hiçbir şey kolay değilki canım ,tırmalaarak bir yerlere geliyoruz ancak..

canım yanlışlık var gibi.125 deil 25 tir.başka bankalarlada görüşün.

evet canım 150 bin tl 'ye 125 demiş ayda 2 milyar küsüratlı bir rakamda ödeme var demiş..ben yanlış yazmışım..diğer bankalarlada görüşülmeli ,ama en iyi banka iş bankası diyorlardı oda böyle bir fiyat çıkardı yani..
 

BruCeLLax

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
3 Ocak 2012
170
1
ne kadar güvenilir yada mantıklı bilmiyorum ama bi ^eminevim^ die proje var faize girmek istemeyenler için kurulmuş vs.vs araştırırsanız daha iyi bilgiler elde edebilirsiniz ..
 

eLmayRa

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
21 Temmuz 2009
36.901
6.855
ne kadar güvenilir yada mantıklı bilmiyorum ama bi ^eminevim^ die proje var faize girmek istemeyenler için kurulmuş vs.vs araştırırsanız daha iyi bilgiler elde edebilirsiniz ..

Hesaba dökünce bankadan daha fazla para cıkıyor o projeyle cebimizden. Aman aman....

Bi dönem epey arastırdım.
 

december90

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
9 Kasım 2007
17.003
254
ne kadar güvenilir yada mantıklı bilmiyorum ama bi ^eminevim^ die proje var faize girmek istemeyenler için kurulmuş vs.vs araştırırsanız daha iyi bilgiler elde edebilirsiniz ..

biliyorum ,duymuştum bende onu ama dediğin gibi ne kadar güvenilir bend ebilmiyorum,noterle kura ile oluyor ,başkasına ev alıyorsun sana çıkınca başkalarını sana yardım ediyor öyle bişeydi yanlış hatırlamıyorsam .herşeyede inanmamak lazım ..