• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evi terk etmeli miyim?

zynpov

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nisan 2020
Mesajlar
237
Emoji Skoru
73
Puanlar
98
Artık kurtarilamaz bir evliligin sonundayim sanırım. Sürekli kavgalar ve tartışmalar. En basit şeyde bile tahammülsüzlükler. Dün akşam sanırım en buyuk kavgamizi yaşadık ve ne yapacağımı bilmiyorum.
Biz beş yıldır evliyiz. Çocuktan sonra cinsel hayatımız neredeyse bitti. Hep ben istiyor talep ediyorum kocam da yorgun olmadığı zamanlarda istiyor.dusunun ki iki üç ayda toplasanız iki üç kere ilişki yaşanır. Sadece yazlari çalışmadığı zamanlarda iki günde bir olur. Bahanesi yorgunum, bedenim ağrıyor anlamiyorsun.Evet özelde calisiyor uzun çalışıyor ama yani ben de kadının isteklerim var. En son bu eski sevgilisini mi unutamadı diye dusunurken sürekli istenmedigim ve aklında biri olduğu düşüncesi vardı bende. En son dün işten geldi kaç gündür de diyorum seni özledim. Dün yanaştım falan yine istemedi. En son patladım. Yeter diye. Ben patladikca salak salak konuşma azgin boğa misin gibi aptal.kelimeler kullandı ben de hiç beni anlamamış olmasına tepki gösterip onu biraz itikledim. Ben itikleyince baktım el kol kaldırıyor bana el kol kaldırma diyip defalarca Tokat attım çünkü bana bu edepsizligini beni anlamayisini artık kaldiramadim. Ben vurunca kafamdan kulaklarimdan çekip beni savurdu. İşte o an durdum. Sustum. Karşıma geçip sen kadın misin saygın yok bana nasıl vurursun, sen vurcan ben bakcam mi gibi şeyler söyledi. Saygı yok bitti sen her şeyi bitirdin canavara donustun. Yorgunum diyorum neyi anlamiyorsun. Derdin benim ise gitmem, dışarıda iftar yapmam gibi şeyler söyledi. Ben senden bıktım dedi. Sustum uzun süre kalakaldım. Benim vurmam yanlış evet ama bana el kol yapıyordu. Altta kalmam diye... Ama onun beni o şekilde savurusu gözümün önünden gitmiyor. Ben ona hep dedim bana vurursan bu evlilik biter. Sen hep şovsun sen hiçbir şey bitiremezsin dedi bir gün hatta bana. Şimdi burada böyle beklemek zoruma gidiyor. Çok uzak bir sehirdeyim. Param şu an yok ama mesleğim var fakat borcum çok. Çocuğum çok kuucuk. Bir yerelere gideyim şimdi bu evde bulamasın beni akşam. Kaybedeceğini anlasın.istiyorum gidecek yer bulamıyorum annem hasta ona godemem zaten çok uzakta. Evde sussam yüzüne bile bakmasam diyorum ben bu olayı şiddeti yutmak istemiyorum. Hatasını asla anlayacak biri değil ağız dolusu suçlamalar işittim durdum dönüp kendine bakmadı bile. Azgın diyip durdu. Siz söyleyin ben napayim
Eşim normalde şakası sakin ilgili biri. Ama benden hep böyle kopuyor hissi var. Beni sevdiğini de hissedemiyorum artık saçmalama diyip kestirip atıyor. Hep haklı olan biri
Bense hep suçlu. Ben ne yapayım şimdi
 
Artık kurtarilamaz bir evliligin sonundayim sanırım. Sürekli kavgalar ve tartışmalar. En basit şeyde bile tahammülsüzlükler. Dün akşam sanırım en buyuk kavgamizi yaşadık ve ne yapacağımı bilmiyorum.
Biz beş yıldır evliyiz. Çocuktan sonra cinsel hayatımız neredeyse bitti. Hep ben istiyor talep ediyorum kocam da yorgun olmadığı zamanlarda istiyor.dusunun ki iki üç ayda toplasanız iki üç kere ilişki yaşanır. Sadece yazlari çalışmadığı zamanlarda iki günde bir olur. Bahanesi yorgunum, bedenim ağrıyor anlamiyorsun.Evet özelde calisiyor uzun çalışıyor ama yani ben de kadının isteklerim var. En son bu eski sevgilisini mi unutamadı diye dusunurken sürekli istenmedigim ve aklında biri olduğu düşüncesi vardı bende. En son dün işten geldi kaç gündür de diyorum seni özledim. Dün yanaştım falan yine istemedi. En son patladım. Yeter diye. Ben patladikca salak salak konuşma azgin boğa misin gibi aptal.kelimeler kullandı ben de hiç beni anlamamış olmasına tepki gösterip onu biraz itikledim. Ben itikleyince baktım el kol kaldırıyor bana el kol kaldırma diyip defalarca Tokat attım çünkü bana bu edepsizligini beni anlamayisini artık kaldiramadim. Ben vurunca kafamdan kulaklarimdan çekip beni savurdu. İşte o an durdum. Sustum. Karşıma geçip sen kadın misin saygın yok bana nasıl vurursun, sen vurcan ben bakcam mi gibi şeyler söyledi. Saygı yok bitti sen her şeyi bitirdin canavara donustun. Yorgunum diyorum neyi anlamiyorsun. Derdin benim ise gitmem, dışarıda iftar yapmam gibi şeyler söyledi. Ben senden bıktım dedi. Sustum uzun süre kalakaldım. Benim vurmam yanlış evet ama bana el kol yapıyordu. Altta kalmam diye... Ama onun beni o şekilde savurusu gözümün önünden gitmiyor. Ben ona hep dedim bana vurursan bu evlilik biter. Sen hep şovsun sen hiçbir şey bitiremezsin dedi bir gün hatta bana. Şimdi burada böyle beklemek zoruma gidiyor. Çok uzak bir sehirdeyim. Param şu an yok ama mesleğim var fakat borcum çok. Çocuğum çok kuucuk. Bir yerelere gideyim şimdi bu evde bulamasın beni akşam. Kaybedeceğini anlasın.istiyorum gidecek yer bulamıyorum annem hasta ona godemem zaten çok uzakta. Evde sussam yüzüne bile bakmasam diyorum ben bu olayı şiddeti yutmak istemiyorum. Hatasını asla anlayacak biri değil ağız dolusu suçlamalar işittim durdum dönüp kendine bakmadı bile. Azgın diyip durdu. Siz söyleyin ben napayim
Eşim normalde şakası sakin ilgili biri. Ama benden hep böyle kopuyor hissi var. Beni sevdiğini de hissedemiyorum artık saçmalama diyip kestirip atıyor. Hep haklı olan biri
Bense hep suçlu. Ben ne yapayım şimdi
Bana el kaldırırsan bu evlilik biter deyip ilk sizin el kaldırmanız…

Defalarca tokatladığınız adamın karşınızda durup tokat seansınızın bitmesini bekleyeceğini mi düşündünüz cidden? Her insan etkiye tepki olarak iter, vurur, savurur tokatlanınca.

Gidecek yeriniz yok, paranız yok. Büyük büyük laflarınızı yutacak ve oturacaksınız evinizde muhtemelen. Gerek var mıydı bu kadar yükseltmeye?
 
Bana el kaldırırsan bu evlilik biter deyip ilk sizin el kaldırmanız…

Defalarca tokatladığınız adamın karşınızda durup tokat seansınızın bitmesini bekleyeceğini mi düşündünüz cidden? Her insan etkiye tepki olarak iter, vurur, savurur tokatlanınca.

Gidecek yeriniz yok, paranız yok. Büyük büyük laflarınızı yutacak ve oturacaksınız evinizde muhtemelen. Gerek var mıydı bu kadar yükseltmeye?
Çünkü artık tükenmiş durumdayım. Beni hiç anlamayan sürekli aşağılayan küçümseyen biri var. Degismiyor. Sadece istiyor ki yemeğimizi yiyelim iki sohbet cekilelim telefona ayrı da yataklarda yatalım. Böyle evlilik olur mu konuşmaya kalksam abartiyorsun diyor. El kol kaldırınca dayanamadım artık ben de.
 
Evliliginiz igrenc bi hal almis bosanin. 2 gun evden gidip 3. gun geri donmenin bi manasi yok.
Ya gerçekten kurtarmak mutlu olmak da istiyorum. Ama onun benim cabami gordugu yok. Sen bu evlilik için ne yapıyorsun diyip duruyor. İnanın Güler yüzlüyüm sadece beni anlasın istiyorum. Anlamadığı anlarda da evet canavarlasiyorum çünkü sürekli ben suçlu olamam
 
Sen hep şovsun sen hiçbir şey bitiremezsin dedi

Eşin hakli. Gercekten bosanacak olsan yolunu bulurdun hala şov peşindesin. Evi terk etmis gibi yapip dönmek bi kere işe yarar o da yararsa bi daha gittiginde arayan olmaz kendi kendine dönmek zorunda kalirsin. Adam senden bikmis zaten tutturmussun bi cinsellikte cinsellik okurken aşiri itici geldin belli ki sorunlariniz var istemiyor adam bir sekilde rahat vermiyorsun. Ben adama hak verdim sabir diliyorum.
 
Çünkü artık tükenmiş durumdayım. Beni hiç anlamayan sürekli aşağılayan küçümseyen biri var. Degismiyor. Sadece istiyor ki yemeğimizi yiyelim iki sohbet cekilelim telefona ayrı da yataklarda yatalım. Böyle evlilik olur mu konuşmaya kalksam abartiyorsun diyor. El kol kaldırınca dayanamadım artık ben de.
Şiddet mi çözüm peki? Ne çözüldü şimdi?

Bu kadar mutsuz, saygısız, sorunlu bir evliliğe bu derece tükenene kadar katlanmak neden? Hala kurtarmak istiyorum diyorsunuz. Tam olarak neresinden tutup kurtaracaksınız?
 
Artık kurtarilamaz bir evliligin sonundayim sanırım. Sürekli kavgalar ve tartışmalar. En basit şeyde bile tahammülsüzlükler. Dün akşam sanırım en buyuk kavgamizi yaşadık ve ne yapacağımı bilmiyorum.
Biz beş yıldır evliyiz. Çocuktan sonra cinsel hayatımız neredeyse bitti. Hep ben istiyor talep ediyorum kocam da yorgun olmadığı zamanlarda istiyor.dusunun ki iki üç ayda toplasanız iki üç kere ilişki yaşanır. Sadece yazlari çalışmadığı zamanlarda iki günde bir olur. Bahanesi yorgunum, bedenim ağrıyor anlamiyorsun.Evet özelde calisiyor uzun çalışıyor ama yani ben de kadının isteklerim var. En son bu eski sevgilisini mi unutamadı diye dusunurken sürekli istenmedigim ve aklında biri olduğu düşüncesi vardı bende. En son dün işten geldi kaç gündür de diyorum seni özledim. Dün yanaştım falan yine istemedi. En son patladım. Yeter diye. Ben patladikca salak salak konuşma azgin boğa misin gibi aptal.kelimeler kullandı ben de hiç beni anlamamış olmasına tepki gösterip onu biraz itikledim. Ben itikleyince baktım el kol kaldırıyor bana el kol kaldırma diyip defalarca Tokat attım çünkü bana bu edepsizligini beni anlamayisini artık kaldiramadim. Ben vurunca kafamdan kulaklarimdan çekip beni savurdu. İşte o an durdum. Sustum. Karşıma geçip sen kadın misin saygın yok bana nasıl vurursun, sen vurcan ben bakcam mi gibi şeyler söyledi. Saygı yok bitti sen her şeyi bitirdin canavara donustun. Yorgunum diyorum neyi anlamiyorsun. Derdin benim ise gitmem, dışarıda iftar yapmam gibi şeyler söyledi. Ben senden bıktım dedi. Sustum uzun süre kalakaldım. Benim vurmam yanlış evet ama bana el kol yapıyordu. Altta kalmam diye... Ama onun beni o şekilde savurusu gözümün önünden gitmiyor. Ben ona hep dedim bana vurursan bu evlilik biter. Sen hep şovsun sen hiçbir şey bitiremezsin dedi bir gün hatta bana. Şimdi burada böyle beklemek zoruma gidiyor. Çok uzak bir sehirdeyim. Param şu an yok ama mesleğim var fakat borcum çok. Çocuğum çok kuucuk. Bir yerelere gideyim şimdi bu evde bulamasın beni akşam. Kaybedeceğini anlasın.istiyorum gidecek yer bulamıyorum annem hasta ona godemem zaten çok uzakta. Evde sussam yüzüne bile bakmasam diyorum ben bu olayı şiddeti yutmak istemiyorum. Hatasını asla anlayacak biri değil ağız dolusu suçlamalar işittim durdum dönüp kendine bakmadı bile. Azgın diyip durdu. Siz söyleyin ben napayim
Eşim normalde şakası sakin ilgili biri. Ama benden hep böyle kopuyor hissi var. Beni sevdiğini de hissedemiyorum artık saçmalama diyip kestirip atıyor. Hep haklı olan biri
Bense hep suçlu. Ben ne yapayım şimdi
Sakın kalın öfkeye kapilip zararla oturmayın. Küçücük bebekle nereye gideceksiniz gdcek yeriniz yoksa
Defalarca Tokat attım diyorsunuz siz de normal değilsiniz yani. Patlama yasamissiniz anladık ama çok fazla olmuş.
Cinsellik bebekten sonra aynı kalamiyor malesef ama sizin ki de arayı çok açmış. Konuşularak halledebilecek şeyler aslinda
 
Eşin hakli. Gercekten bosanacak olsan yolunu bulurdun hala şov peşindesin. Evi terk etmis gibi yapip dönmek bi kere işe yarar o da yararsa bi daha gittiginde arayan olmaz kendi kendine dönmek zorunda kalirsin. Adam senden bikmis zaten tutturmussun bi cinsellikte cinsellik okurken aşiri itici geldin belli ki sorunlariniz var istemiyor adam bir sekilde rahat vermiyorsun. Ben adama hak verdim sabir diliyorum.
Yani gerçekten mi ya? Beni bu derece cinsellik dedirten kendisi değil mi? Dokunmayan eş olur mu sahiden ya yine mi ben suçluyum ya
 
Sakın kalın öfkeye kapilip zararla oturmayın. Küçücük bebekle nereye gideceksiniz gdcek yeriniz yoksa
Defalarca Tokat attım diyorsunuz siz de normal değilsiniz yani. Patlama yasamissiniz anladık ama çok fazla olmuş.
Cinsellik bebekten sonra aynı kalamiyor malesef ama sizin ki de arayı çok açmış. Konuşularak halledebilecek şeyler aslinda
Konuşmaya çok çalıştım kaçıyor. Anlamiyorsun yorgunum diyor 9 ay yorgun 3 ay iyi. Bana bu saçma geliyor artık
 
Defalarca birine tokat atarsanız sonuç bu olur hatta ucuz kurtulmuşsunuz gibi. Ayrıca eşinizin yorgun olduğunu da düşünmüyorum defalarca tokat atan birinin önceki hakaretlerini tahmin etmek zor değil büyük ihtimalle sizden bıkmış ve arzu duymuyor artık.
 
çalışmadığı zamanlarda iki günde bir olur.
E demek ki gerçekten yoruluyor doğru söylüyor
aklında biri olduğu düşüncesi vardı bende
Kendı kndınızı kurmuşsunuz
defalarca Tokat attım
Öfke sorununuz mu var şiddete karşı biri bunu yapamaz
sen vurcan ben bakcam mi gibi şeyler söyledi.
Doğru söylemiş el kol salladı die siz vurmuşsunuz oda etki tepki yapmış
Saygı yok bitti
Evet cidden saygısızsınız
bana el kol yapıyordu.
E sende iteklemişsin , el kolu durduk yere kaldırmamış ki
Hımmm o zaman bitirmekte haklı madem vurdunuz o bitirmeli evliliği
Sen hep şovsun sen hiçbir şey bitiremezsin dedi
Aha buda doğru
bu evde bulamasın beni akşam.
Şov yapayım diyorsunuz yani yarın sabah gelecekseniz kendınızı gectım çocuğu rezill etmeyin
Hatasını asla anlayacak biri değil
Eee evde bulamayınca anlayacak mı diyorsun
Bense hep suçlu
Cidden şu konuda haklıyken haksız ve suçlu olmuşsun .


Cinsel sorunlar için doktora gidelim dersiniz kabul etmezse boşanmak için adım atarsınız olur biter .sürekli sizi aşağılayıp küçümseyen birinin neyini arzuluyorsunuz sizin kendınize saygınız yok mu ?
 
E demek ki gerçekten yoruluyor doğru söylüyor

Kendı kndınızı kurmuşsunuz

Öfke sorununuz mu var şiddete karşı biri bunu yapamaz

Doğru söylemiş el kol salladı die siz vurmuşsunuz oda etki tepki yapmış

Evet cidden saygısızsınız

E sende iteklemişsin , el kolu durduk yere kaldırmamış ki

Hımmm o zaman bitirmekte haklı madem vurdunuz o bitirmeli evliliği

Aha buda doğru

Şov yapayım diyorsunuz yani yarın sabah gelecekseniz kendınızı gectım çocuğu rezill etmeyin

Eee evde bulamayınca anlayacak mı diyorsun

Cidden şu konuda haklıyken haksız ve suçlu olmuşsun .


Cinsel sorunlar için doktora gidelim dersiniz kabul etmezse boşanmak için adım atarsınız olur biter .sürekli sizi aşağılayıp küçümseyen birinin neyini arzuluyorsunuz sizin kendınize saygınız yok mu ?
Her dediğinizde haklısınız.
Konuştum doktora gitmeyi reddetti beni azgın olmakla suçladı.
Terapiste gidelim dedim tek sıkıntılı sensin oraya da gitmem dedi.
Sustum üstüne gitmedim ondan bekledim aylarca yanıma da gelmedi.
Evet benim kendime saygım yok.
 
Konuşmaya çok çalıştım kaçıyor. Anlamiyorsun yorgunum diyor 9 ay yorgun 3 ay iyi. Bana bu saçma geliyor artık
Tokat olayı hariç size hak verdim ama bebeğiniz var dikkatli adımlar atmalısınız. Hadi evi terk ettiniz diyelim adamda arayıp sormadı. Annenizde kalabilir misiniz , herşeyi düşünün öyle adım atin
 
Tokat olayı hariç size hak verdim ama bebeğiniz var dikkatli adımlar atmalısınız. Hadi evi terk ettiniz diyelim adamda arayıp sormadı. Annenizde kalabilir misiniz , herşeyi düşünün öyle adım atin
Evim de var aslında. Tapuyu bana yaptı hemen diyor ki evi de sana yaptık ya git değil yaşarsın evinde diye. Ama istemiyorum da o evi. Karnı agrimis dmeek ki ev benim üstüme diye
 
Konuşmaya çok çalıştım kaçıyor. Anlamiyorsun yorgunum diyor 9 ay yorgun 3 ay iyi. Bana bu saçma geliyor artık
İş yükü hafifleyince cinsel hayat düzene giriyorsa adam gerçekten yoruluyor ve cinselliği ilk sıraya koyamıyor demektir. Bu konuda da biraz anlayışsız davranmışsınız bence.
 
Bakın ben gerçekten bitirmek istemiyorum hatalar karşılıklı farkındayım. Ama istiyorum ki görsün ya biraz da beni. Anlasin hak versin hareketlerinden dolayı o da özür dilesin. Hep verdiğim ama almadigim bir evlilik. Tamam iyiyken çok iyi ama kotuyken ikimiz de berbatiz
 
Artık kurtarilamaz bir evliligin sonundayim sanırım. Sürekli kavgalar ve tartışmalar. En basit şeyde bile tahammülsüzlükler. Dün akşam sanırım en buyuk kavgamizi yaşadık ve ne yapacağımı bilmiyorum.
Biz beş yıldır evliyiz. Çocuktan sonra cinsel hayatımız neredeyse bitti. Hep ben istiyor talep ediyorum kocam da yorgun olmadığı zamanlarda istiyor.dusunun ki iki üç ayda toplasanız iki üç kere ilişki yaşanır. Sadece yazlari çalışmadığı zamanlarda iki günde bir olur. Bahanesi yorgunum, bedenim ağrıyor anlamiyorsun.Evet özelde calisiyor uzun çalışıyor ama yani ben de kadının isteklerim var. En son bu eski sevgilisini mi unutamadı diye dusunurken sürekli istenmedigim ve aklında biri olduğu düşüncesi vardı bende. En son dün işten geldi kaç gündür de diyorum seni özledim. Dün yanaştım falan yine istemedi. En son patladım. Yeter diye. Ben patladikca salak salak konuşma azgin boğa misin gibi aptal.kelimeler kullandı ben de hiç beni anlamamış olmasına tepki gösterip onu biraz itikledim. Ben itikleyince baktım el kol kaldırıyor bana el kol kaldırma diyip defalarca Tokat attım çünkü bana bu edepsizligini beni anlamayisini artık kaldiramadim. Ben vurunca kafamdan kulaklarimdan çekip beni savurdu. İşte o an durdum. Sustum. Karşıma geçip sen kadın misin saygın yok bana nasıl vurursun, sen vurcan ben bakcam mi gibi şeyler söyledi. Saygı yok bitti sen her şeyi bitirdin canavara donustun. Yorgunum diyorum neyi anlamiyorsun. Derdin benim ise gitmem, dışarıda iftar yapmam gibi şeyler söyledi. Ben senden bıktım dedi. Sustum uzun süre kalakaldım. Benim vurmam yanlış evet ama bana el kol yapıyordu. Altta kalmam diye... Ama onun beni o şekilde savurusu gözümün önünden gitmiyor. Ben ona hep dedim bana vurursan bu evlilik biter. Sen hep şovsun sen hiçbir şey bitiremezsin dedi bir gün hatta bana. Şimdi burada böyle beklemek zoruma gidiyor. Çok uzak bir sehirdeyim. Param şu an yok ama mesleğim var fakat borcum çok. Çocuğum çok kuucuk. Bir yerelere gideyim şimdi bu evde bulamasın beni akşam. Kaybedeceğini anlasın.istiyorum gidecek yer bulamıyorum annem hasta ona godemem zaten çok uzakta. Evde sussam yüzüne bile bakmasam diyorum ben bu olayı şiddeti yutmak istemiyorum. Hatasını asla anlayacak biri değil ağız dolusu suçlamalar işittim durdum dönüp kendine bakmadı bile. Azgın diyip durdu. Siz söyleyin ben napayim
Eşim normalde şakası sakin ilgili biri. Ama benden hep böyle kopuyor hissi var. Beni sevdiğini de hissedemiyorum artık saçmalama diyip kestirip atıyor. Hep haklı olan biri
Bense hep suçlu. Ben ne yapayım şimdi
Başkası var eşinin hayatında
 
Back
X