neden bu kadar fazla eşya?
konsol olmasa olmaz mı yemek masaları bu kadar ihtişamlı olmasa olmaz mı?
sadece sizin için söylemiyorum genelde bayanlar gösterişten fazla eşyadan yana
eşyaya hizmet etmeye başlıyorsunuz bir süre sonra
çok rahatsız edici eşyanın amacı bize hizmet etmesi değil mi?