• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evlenmediğiniz için bu kadar güzel bir şeyi çöpe atar mıydınız?

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
3 yıl önce tanıştığımızda ben 30 o 40 yaşındaydı. Önceki evliliğinden bir çocuğu var. Yaş farkı çok gibi nedenlerle başlarda istemesem de, çok centilmen çok kültürlü, gerçekten bir erkekte aradığım özellikler onda olduğu için denemeye karar verdim ve kısa sürede karşılıklı duygularımız çok yoğunlaştı biz birlikte yaşamaya başladık ve çok geçmeden de evlenmek istediğini söyledi. Ailemle tanıştı planlar yapıldı gelinlik diktirdim o damatlığını aldı küçük bir nikahtı plan. ve planladığımız tarih yaklaştığında sıkıntılı iş mevzuları nedeniyle bunu erteledik çünkü bakıldığında çok erkendi, 3 ay olmuştu. Dert etmedim devam ettik konuyu da bir daha hiç açmadım ama çevrem bilhassa ailem sürekli “ertelediniz de ne zamana ertelediniz? Evlenmiyor musunuz hala? Niyeti ne bu adamın?”diye çok baskı yapıyorlardı. Bir yılı da geçince konuyu ben de irdelemeye başladım. O zaman yazın yapalım haziranda olsun dedi. Hazirana iki hafta kala konuyu yine hiç açmıyor. Çok da mutluyuz hiç ayrılmıyoruz iş hariç sürekli dipdibeyiz. Ama rahatsız oldum uzun süreli baskılarım sonucu e-devletini açtırınca evli olduğunu öğrendim. 10 yıl önce ayrıldığı kişiyle boşanmamış meğerse ama bana da bunu söyleyememiş. Bir saniyede sanki her şey yıkıldı en başta güven. Çok sevdiğiniz ve hiç beklemediğiniz biri bunu yapınca çok sarsıcı oluyor. Derken bir protokol mevzusu maddeler yerine getirildi ve boşanmaları gerçekleşti. Yeniden güvenmek zor olsa da çok sevdiğim için devam ettim. Belki de hatayı burada yaptım. Sonra 2 yıl oldu ve evlilik yine gündeme geldi ama artık güvensizlik bende öfke patlamalarına yol açıyordu hoşuma gitmeyen en ufak şeyde kırıp döküyordum, bağırıp çağırmalar kalp kırmalar hakaretler ama engel olamıyordum. O ne hissettiğimi hep anlar, nezaketle konuşur anlatır bir kez olsun bu 3 yılda sesini bana yükseltmemiştir. Bu da bende vicdan azabı yapıyordu. Bu şekilde evlenmek yine sağlıklı olmayacak diye yine erteledik. Bazı şeyleri çözmemiz gerekiyordu. Sonuçta çözdük ben sakinleşmek iyileşmek için her şeyi yaptım o da benim için sabretti idare etti ama her şey duzeldi. Şimdi 3 yıldır beraberiz ondan gördüğüm sevgiyi ve desteği ne ailemden ne hayatımdaki insanların toplamından görmedim. Geçen ay evlilik teklif etti sanırım çok istediğimi bildiği için. Ama ne zaman evleniriz diye sorduğumda çok uzatmayız diyor ama asla tarih planlamıyor. Evlenmek istiyorum diyor önümüzde hiç bir engel yok diyor. Gel işlemlere başlayalım diyorum şu bir kaç gün geçsin şu bir kaç hafta geçsin sürekli bu moddayız. Sen zaten eşimsin biz zaten aileyiz vs sürekli bunları söylüyor. Bir kızı olsun çok istiyor ben de çok istiyorum ama evlenmediğimiz için o da olamıyor. Ayrılalım ben yoluma gideyim desem ona da müsaade etmiyor. Evet sadece bir imza atmıyoruz diye bu kadar güzel giden bir şeyi çöpe atmak hiç kolay değil ama, sadece bir imza atma meselesi yüzünden psikolojim alt üst oldu dengem bozuldu. Bir gün her şey şahane giderken bir gün depresyonda gibi mutsuz hissediyorum. Evlilikten de soğudum. Evlensek evleniriz elbet ama içimde ne bir heyecan ne bir istek kaldı. Dengesiz bir ruh haline girdim iyice ve nasıl yoluna koyulur bilmiyorum.
Konu başlığı “evlenmediğin için bu kadar güzel şeyi çöpe atar mıydın” değil, “sırf evlenmek için bu kadar iğrenç bir ilişkiye boyun eğilir mi” olmalı :KK12:
 
Yani aralarda eklemişsinizdir belki o güzel şeyi diye tüm yorumları okudum ama göremedim. Hangi bu kadar güzel şey?
Siz sıkıştırana kadar evli olduğunu bile söylememiş. Madem bir sinir kriziyle protokolle oluyordu niye 10 yıl beklemiş? Siz bunun boşandığından emin misiniz, e devletten mi baktınız yoksa size kağıtlar mı getirip gösterdi? Yazık değil mi ertele ertele canını çıkarmışsınız adamcağızın. Ne diye strese sokuyorsunuz, ne güzel takılıyor işini ihtiyacını gideriyor arada. Beleş seks uğruna ailenize çevrenize rezil etmiş sizi. Hangi aile bunu hazmedip oturur? Demek hepiniz aynı mideye sahipsiniz, ananız babanız evli adamla ne işin var diye hesap sormadı mı? İnsan o dolapta eskiyen sararan gelinliği görünce hırslanır herifi parça parça etmek ister ama siz yaa aşkım nolur hadi lütfen evlenelim modundasınız. Bu adam sizle biraz daha takılır, sıkılınca başka kadını başka gelinlikçiye götürür. Asla ama asla evlenmez, 3 senedir ailece sülalece herife her türlü baskıyı yapmışsınız ama adam aslanlar gibi direniyor. Uygulama sürümü gibi, lütfen cihazınıza yeni erteleme versiyonunu indirin.

Demek o espriler boşuna yapılmıyor, tanışır tanışmaz gelinlikçiye koşanlar gerçekten varmış. Bu adamın maddi durumu ne, tüm sülalenize yağdıracak durumda mı? Aileniz yağlı kapı bulduk sakın kaptırma mı diyor?

Bu herif vasektomi bile yaptırmış olabilir. Çocukla kafalarım diyorsanız ona da önlem almıştır. Keriz gibi tedavi masrafı yapmadan önce onu da bir kontrol ettirin.
 
Son düzenleme:
3 yıl önce tanıştığımızda ben 30 o 40 yaşındaydı. Önceki evliliğinden bir çocuğu var. Yaş farkı çok gibi nedenlerle başlarda istemesem de, çok centilmen çok kültürlü, gerçekten bir erkekte aradığım özellikler onda olduğu için denemeye karar verdim ve kısa sürede karşılıklı duygularımız çok yoğunlaştı biz birlikte yaşamaya başladık ve çok geçmeden de evlenmek istediğini söyledi. Ailemle tanıştı planlar yapıldı gelinlik diktirdim o damatlığını aldı küçük bir nikahtı plan. ve planladığımız tarih yaklaştığında sıkıntılı iş mevzuları nedeniyle bunu erteledik çünkü bakıldığında çok erkendi, 3 ay olmuştu. Dert etmedim devam ettik konuyu da bir daha hiç açmadım ama çevrem bilhassa ailem sürekli “ertelediniz de ne zamana ertelediniz? Evlenmiyor musunuz hala? Niyeti ne bu adamın?”diye çok baskı yapıyorlardı. Bir yılı da geçince konuyu ben de irdelemeye başladım. O zaman yazın yapalım haziranda olsun dedi. Hazirana iki hafta kala konuyu yine hiç açmıyor. Çok da mutluyuz hiç ayrılmıyoruz iş hariç sürekli dipdibeyiz. Ama rahatsız oldum uzun süreli baskılarım sonucu e-devletini açtırınca evli olduğunu öğrendim. 10 yıl önce ayrıldığı kişiyle boşanmamış meğerse ama bana da bunu söyleyememiş. Bir saniyede sanki her şey yıkıldı en başta güven. Çok sevdiğiniz ve hiç beklemediğiniz biri bunu yapınca çok sarsıcı oluyor. Derken bir protokol mevzusu maddeler yerine getirildi ve boşanmaları gerçekleşti. Yeniden güvenmek zor olsa da çok sevdiğim için devam ettim. Belki de hatayı burada yaptım. Sonra 2 yıl oldu ve evlilik yine gündeme geldi ama artık güvensizlik bende öfke patlamalarına yol açıyordu hoşuma gitmeyen en ufak şeyde kırıp döküyordum, bağırıp çağırmalar kalp kırmalar hakaretler ama engel olamıyordum. O ne hissettiğimi hep anlar, nezaketle konuşur anlatır bir kez olsun bu 3 yılda sesini bana yükseltmemiştir. Bu da bende vicdan azabı yapıyordu. Bu şekilde evlenmek yine sağlıklı olmayacak diye yine erteledik. Bazı şeyleri çözmemiz gerekiyordu. Sonuçta çözdük ben sakinleşmek iyileşmek için her şeyi yaptım o da benim için sabretti idare etti ama her şey duzeldi. Şimdi 3 yıldır beraberiz ondan gördüğüm sevgiyi ve desteği ne ailemden ne hayatımdaki insanların toplamından görmedim. Geçen ay evlilik teklif etti sanırım çok istediğimi bildiği için. Ama ne zaman evleniriz diye sorduğumda çok uzatmayız diyor ama asla tarih planlamıyor. Evlenmek istiyorum diyor önümüzde hiç bir engel yok diyor. Gel işlemlere başlayalım diyorum şu bir kaç gün geçsin şu bir kaç hafta geçsin sürekli bu moddayız. Sen zaten eşimsin biz zaten aileyiz vs sürekli bunları söylüyor. Bir kızı olsun çok istiyor ben de çok istiyorum ama evlenmediğimiz için o da olamıyor. Ayrılalım ben yoluma gideyim desem ona da müsaade etmiyor. Evet sadece bir imza atmıyoruz diye bu kadar güzel giden bir şeyi çöpe atmak hiç kolay değil ama, sadece bir imza atma meselesi yüzünden psikolojim alt üst oldu dengem bozuldu. Bir gün her şey şahane giderken bir gün depresyonda gibi mutsuz hissediyorum. Evlilikten de soğudum. Evlensek evleniriz elbet ama içimde ne bir heyecan ne bir istek kaldı. Dengesiz bir ruh haline girdim iyice ve nasıl yoluna koyulur bilmiyorum.
Güzel olan şey nedir ben göremedim? Adamın sizle ilgilenip bağırmaması mı? Bunlar zaten olması gereken şeyler, ilişki için beklentiniz ne kadar düşük. Adam evleneceğiz diyip o kadar hazırlık yaptırıp son anlarda vazgeçmiş bundan öte saygısızlık mı var? Sonrasında da boşanıyor ama yıllar geçiyor hâlâ bir şeylerin adını koymuyor. Size bir şey diyeyim mi, eğer sizle evlenme niyeti olsaydı boşandıktan sonra direkt sizle evlenme işlemlerine başlardı. Ben bu adamın arka planda yalan söyleyip bir şeyler karıştırdığını düşünüyorum ayrıca. Kendinize yazık etmeyin, hayatınızdan giden yıllara, zamanınıza yazık.
 
hayat standardiniz neden bu kadar dusuk sizin ? Neresi guzel bu iliskinin ? Bil bilme evli bi adamla ayni evde yasayan kisi konumuna düşurmus sizi ? Utanmadan nikah kararlastirmis aileler vs biliyo adam evli ama hala kilini kipirdatmiyo ? Sizi de kucuk dusurmus ailenize karsi . Her yeri falso adamin sutla gitsin
 
Başından beri sağlıksız bir ilişki içerisindesiniz. Evli bir adamla karı koca yaşamışsınız. Adam evli olduğunu sizden gizlemiş, öğrenmişsiniz ama yine devam etmişsiniz. Adam şöyle iyi diyerek kendinizi kandırmayın. Bu ilişki sağlıklı bir ilişki değil ve sonu yok. Evli iken bir gün sizi de terkedip, sizinle nikahlı olduğu halde başkası ile birliktelik yaşar.
 
Ya ayıp ama kadın içini dökmek istemiş.Sizin yaptığınız oluyor mu?Kadın kadının yurdudur..Düşmanı değil.Güzelce akıl verseniz.Metres olduğunu, kandırılmış olduğunu,ya da herşeyi bile isteye gurursuz,onursuz bir şekilde ilişkiye devam ettiğini,çocuk için uğraştını görmezden gelseniz.
Afferim kız bırakma adamı,üstelik üzerine çocuk doğur görsün bakalım nikahı basmamayı.Çok emek verdin, herşeyini verdin öyle kolay kolay bırakamaz seni.Sakın sakın hiçbir şeyi çöpe atma diye onaylar akıllar bekliyor kadın.
Oldu mu konu sahibi?
 
Ben bu adamın arka planda yalan söyleyip bir şeyler karıştırdığını düşünüyorum ayrıca. Kendinize yazık etmeyin, hayatınızdan giden yıllara, zamanınıza yazık.
Düzenli ev yaşamı, temizlik çamaşır ütü, bulaşık, kuruş para harcamadan bedava seks... Bunlar olabilir mi o bir şeyler. Kadın kendi harcayıp eve yardımcı da alıyordur. Baştan aşağı bakılıyor hizmetleri görülüyor. Bu karakterde bir adam Allahtan daha ne istesin? Karın varken benimle beraber oldun, beni metres pozisyonuna soktun diyip adamın saçını başını yolacağına ne zaman evlencez hadi nolur bak gelinliğimi de diktirdim evlenelim diye yalvarıyor. Sadece kendisi değil ailesi de dört gözle evlilik bekliyor.
 
@coolfem ,en başında kısa sürede aynı evde yaşamaya başlamışsınız..siz mi onun evine geçtiniz o mu sizin evinize geçti cevaplamak isterseniz merakettim ben ...ve o dönem evlilik isteğini dile getirmese ve sizi o havaya sokmasa siz hemen ailelerinizle tanıştırıp onu eşiniz olarak görmeye başlar mıydınız?
 
Ortada güzel olan bisey görsek düşüncez de çöpe atıp atmasak mi diye ama o da yok.

şöyle konular okuyunca bu insanlar hayatları boyunca hiç mi güzel bisey yapamıyorlar ki böyle b.ktan durumları güzel sanıyorlar diye cidden üzülüyorum.
 
4 Aralık 2025 konu başlığınızda Gebeliğe Hazırlık - 6 aydır gebe kalmaya çalışıyorum demişsiniz. Adamı evlilik masasına oturtmak için farklı bir yöntem mi düşünüyorsunuz?

Adam leş gibi biriymiş ancak sizin davranışlarınıza bakınca da insanın aklına farklı farklı şeyler geliyor.
Adam kızım olsun istiyorum demiş ya bu da ona kız çocuğu vererek nikah masasına oturtmaya çalışıyor. Ayrıca başka konularda adam hakkında “kocam, eşim” diye bahsediyor. Konu sahibi de normal değil bence.
 
3 yıl önce tanıştığımızda ben 30 o 40 yaşındaydı. Önceki evliliğinden bir çocuğu var. Yaş farkı çok gibi nedenlerle başlarda istemesem de, çok centilmen çok kültürlü, gerçekten bir erkekte aradığım özellikler onda olduğu için denemeye karar verdim ve kısa sürede karşılıklı duygularımız çok yoğunlaştı biz birlikte yaşamaya başladık ve çok geçmeden de evlenmek istediğini söyledi. Ailemle tanıştı planlar yapıldı gelinlik diktirdim o damatlığını aldı küçük bir nikahtı plan. ve planladığımız tarih yaklaştığında sıkıntılı iş mevzuları nedeniyle bunu erteledik çünkü bakıldığında çok erkendi, 3 ay olmuştu. Dert etmedim devam ettik konuyu da bir daha hiç açmadım ama çevrem bilhassa ailem sürekli “ertelediniz de ne zamana ertelediniz? Evlenmiyor musunuz hala? Niyeti ne bu adamın?”diye çok baskı yapıyorlardı. Bir yılı da geçince konuyu ben de irdelemeye başladım. O zaman yazın yapalım haziranda olsun dedi. Hazirana iki hafta kala konuyu yine hiç açmıyor. Çok da mutluyuz hiç ayrılmıyoruz iş hariç sürekli dipdibeyiz. Ama rahatsız oldum uzun süreli baskılarım sonucu e-devletini açtırınca evli olduğunu öğrendim. 10 yıl önce ayrıldığı kişiyle boşanmamış meğerse ama bana da bunu söyleyememiş. Bir saniyede sanki her şey yıkıldı en başta güven. Çok sevdiğiniz ve hiç beklemediğiniz biri bunu yapınca çok sarsıcı oluyor. Derken bir protokol mevzusu maddeler yerine getirildi ve boşanmaları gerçekleşti. Yeniden güvenmek zor olsa da çok sevdiğim için devam ettim. Belki de hatayı burada yaptım. Sonra 2 yıl oldu ve evlilik yine gündeme geldi ama artık güvensizlik bende öfke patlamalarına yol açıyordu hoşuma gitmeyen en ufak şeyde kırıp döküyordum, bağırıp çağırmalar kalp kırmalar hakaretler ama engel olamıyordum. O ne hissettiğimi hep anlar, nezaketle konuşur anlatır bir kez olsun bu 3 yılda sesini bana yükseltmemiştir. Bu da bende vicdan azabı yapıyordu. Bu şekilde evlenmek yine sağlıklı olmayacak diye yine erteledik. Bazı şeyleri çözmemiz gerekiyordu. Sonuçta çözdük ben sakinleşmek iyileşmek için her şeyi yaptım o da benim için sabretti idare etti ama her şey duzeldi. Şimdi 3 yıldır beraberiz ondan gördüğüm sevgiyi ve desteği ne ailemden ne hayatımdaki insanların toplamından görmedim. Geçen ay evlilik teklif etti sanırım çok istediğimi bildiği için. Ama ne zaman evleniriz diye sorduğumda çok uzatmayız diyor ama asla tarih planlamıyor. Evlenmek istiyorum diyor önümüzde hiç bir engel yok diyor. Gel işlemlere başlayalım diyorum şu bir kaç gün geçsin şu bir kaç hafta geçsin sürekli bu moddayız. Sen zaten eşimsin biz zaten aileyiz vs sürekli bunları söylüyor. Bir kızı olsun çok istiyor ben de çok istiyorum ama evlenmediğimiz için o da olamıyor. Ayrılalım ben yoluma gideyim desem ona da müsaade etmiyor. Evet sadece bir imza atmıyoruz diye bu kadar güzel giden bir şeyi çöpe atmak hiç kolay değil ama, sadece bir imza atma meselesi yüzünden psikolojim alt üst oldu dengem bozuldu. Bir gün her şey şahane giderken bir gün depresyonda gibi mutsuz hissediyorum. Evlilikten de soğudum. Evlensek evleniriz elbet ama içimde ne bir heyecan ne bir istek kaldı. Dengesiz bir ruh haline girdim iyice ve nasıl yoluna koyulur bilmiyorum.
Adamı ne güzel aklıyorsun kıyamam!!! Aylarca sizi ailenizi kandırmış seni metres kontenjanından hayatına almış boş umutlar vermiş, hayal kurdurmuş öğrenip tekmeyi basmak onurunu gururunu korumak yerine adamın eteğine yapışmışsın .Bu iğrenç süreci romantikleştirmeyin .Bu yalancı adamla evlenip evlenmemek sizin kararınız ama yaşadığınız bu saygısızlığı güzel anlamlar yüklemeyi bırakıp gidip tedavi olun.Bu sinir krizleri aslında vücudunuzun kendi içinde sizin yapamadığınız Onur gurur savaşı ama biz ne desek boş, başarılar.....
 
konu sahibi sizi yargılamayacağım çünkü hayatta büyük konuşmamak gerektiğini biliyorum ama şu da bir gerçek şu anda size ruhsal dengeniz bozan bu adam ve bu ilişki olmuş bence kesinlikle psikolojik destek alın şu an çünkü sağlıklı kararlar verecek durumda değilsiniz.
 
Güzel ilişki nerede, iyi davranıyormuş haspam, diğer her ilişkide erkekler dövüyor sövüyor vs sanıyorsunuz heralde?

Emin ol erkekler ilişkilerde kadını gerçekten seviyorsa kadınlardan daha sabırsız. Beklemeye gelemiyorlar. Hele de 3 yıl. Üstelik sıradan bir yalan ve oyalama süreci de değil, gelinlik diktirmeye kadar giden bir manipülasyon söz konusu.

Çekişmeli boşanmalar çok uzun sürebiliyor evet ama bir anda nasıl bitti onu anlamadım, ya siz tepki çekmemek için o kısmı değiştirdiniz ya da o sizi bir şekilde kandırdı.

Hiç öyle hamile kalıp evlenmeye filan çalışmayın bu adamın sizinle evleneceği yok. Zaten evli konforunu çoktan vermişsiniz. Diğer arkadaşlar konularınızı bulmuş ama gerek yoktu bu konuda bile satır aralarında belli nasıl nikah masasına oturturum peşinde olduğunuz. Oturtamazsınız. Asla uğraşmaz bu adam zaten sahip olduğu rahatlığı siz istiyorsunuz diye resmîye çevirmek için.
 
Ben ne olursa olsun illa evlenmek istiyorum bu adamla diyorsanız ayrılın bence. Kesin olarak ayrılın ve gerekirse nikah gününüze kadar barışmayın :)
 
Adam kızım olsun istiyorum demiş ya bu da ona kız çocuğu vererek nikah masasına oturtmaya çalışıyor. Ayrıca başka konularda adam hakkında “kocam, eşim” diye bahsediyor. Konu sahibi de normal değil bence.
Evlenmeye çalıştığım adam, hamile kalmaya çalıştığım nikahsız adam, yalvardığım ve beklediğim adam mı desin ne desin bu kadincağız?
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X