• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

evliliğimi sorguluyorum, yardım eder misiniz

merhabalar,
arada girip okuduğum bir forumdu. kendimi buraya yazarken buldum. çünkü çok çaresiz hissediyorum. yaşım30, eşim32. 1,5 yıldır evliyiz. ve 7 aylık hamileyim. ikimizde hemşireyiz. kısaca ben: hayatta evliliği zorunlu görmeyen, evliliğin nasip kısmet işi olduğuna inanan biriyim. eşimle 27 yasıma girdiğim zamanda tanısmıştık ve hayatımda nerdeyse 3-4 yıl kimse yoktu, tabii ki doğru ilgiyi, sevgiyi her kadın sever fakat gerçekten evliliktir, nişandır vs meraklı olduğum konular değildi. hep şunu söylerdim “evleneceğim kadar aşık olacağım biri olursa evlenirim onun dışında olmasa da olur”. eşimde böyle biriymiş. tanıştığımızda 29 yasına girmişti, o da evliliği bir zorunluluk olarak görmeyen, “hadi yaşım geldi” diye evlenmek istemeyen biriymiş. ilk tanıştığımızda böyle düşünmesi çok hoşuma gitmişti. ikimizin ailesi de muhafazakar ama biz o kadar değiliz. size yaşadığımız sorunlardan bahsetmek istiyorum ama önce ben; ilgiyi seven, şımartılmayı seven, mantığıma oturtulduğu sürece bir çok şeye anlamlı bakabilen, hobileri olan, gezmeyi eğlenmeyi seven, genelde ‘çemkirme’ diye tabir ettiğimiz kelimeye uzak olan bir kadınım. eşimi severim, eşimde bana ilgili olsun, bana saygı göstersin, üzüldüğümde nazımı, tribimi çeksin isterim. eşimden sanırım en büyük isteğim bunlar. onun dışında aman bana şunu al, bunu almazsan olmaz, şunu kesinlikle istemem, asla yapmam gibi direkt negatif cümleler kullanmayı ve negatif enerjiyi sevmiyorum. her zaman konuşup mesele her ne ise halletmek isterim. birbirimize kırgınlığımız uzun sürmesin isterim. hatta eşime hep şunu derim “bak ben seni 10 yıl, 15 yıl, 20 yıl sonra da sevmek istiyorum” bunu söylüyorum çünkü çevremde, iş ortamında vs mutsuz çok kadın var. hayattan bezmişler. sevmek, sevilmek duygularından çok uzaklar. ve onlara hep üzülürdüm, keşke evlilikler hep sağlıklı olsa derdim. eşim de çok dışa dönük, sosyal, eğlenmeyi, tatil yapmayı, şakalaşmayı seven, hobileri olan ama maalesef ki hemen gerilen ve fevri birisi. en büyük sıkıntıyı bu noktada yaşıyoruz. son zamanlarda evde olmanın getirdiği boşluktan mı(sanmıyorum) çok ama çok huzursuz hissetmeye, sürekli üzülmeye basladım. bu arada dediğim gibi eşim çabuk gerildiği için sürekli fikir ayrılığı yaşarız mesela 2-3 güne bir. arkadaşlar ben hayatımda iletişim konusunda bu kadar sıkıntı yaşadığım başka biri tanımıyorum. insan eşiyle normal bir şekilde konuşup, tartışamaz mı ya? asla olmuyor. örneğin geçen gün mutfakta bulasıkları makineye koymuş sağolsun, girdim içeriye baktım fayansı silmeden bırakmış. bende dedim ki “sevgilim eline sağlık, ama bak bu fayansı da siliver bi daha ki sefere” dedim. o da “iyi de sen bana bunu söylemedin ki” dedi. “tamam canım sorun değil bilmiyorsan söylüyorum işte, mutfak tezgahında işler bittikten sonra fayansı da şöyle bir silinir” demeye kalmadan lafımı bölüp aksilik yaptı. “ben sana ne diyorum, dinlemiyorsun beni vs vs” ben tabi mal gibi kaldım. gittim moralim bozuldu ağladım. çünkü en basit konuda bile aksilik, huysuzluk, gerginlik. yemin ederim gücüm kalmadı. ve bu konu 1 gün sürdü, bu konu tam 3 kez açıldı. belki bir noktada beni anlayıp “ya tamam canım bir dahakine öyle yaparız” tarzı bir aydınlanma yaşamasını bekledim ama ısrarla bana “sen beni orda dinlemedin ki, şöyle oldu böyle oldu” konuyu aşır uzattı. bazen diyorum ki bu adam normal zamanda bana sürekli hediyeler alan, süprizler yapan, iltifatlar eden, gelip sarılan öpen biri. hatta çevremizde hep ilişkimizi takdir ederler, çok tatlısınız keşke sizin gibi eğlenceli çift olabilsek vs tarzında şeyler söylerler(lütfen kendini beğenmişlik olarak algılamayın) hatta eşimden için “senin için yapmayacağı şey yok” derler. ama ben algılayamıyorum, böyle bir adam en basit konuda nasıl dünyanın en anlayıssız kişisi oluyor? bu adam bu şekilde beni gerçekten seviyor mu? sürekli bu düşünceler dönüyor kafamda. çünkü benim sevgi dilim, kavgadan tartışmadan sonra sakinleşince gelip iki güzel söz söyleyip, şefkatini hissettirebilmek. yani en çekilmez zamanlarda bile “işte benim eşim” diyebilmek. ama bu mümkün değil. bu arada eşime bunları söylediğimde aldığım cevaplar şunlar “hamilesin evet ama sen hamile değilkende hemen ağlardın” , “sen benden sana gelmemi bekliyorsan bende senden bekliyorum”, “sen yorgun ve üzgünsen bende üzgünüm sadece kendini düşünme” gibi aşırı duvar ören cevaplar. sanki eşimle konuşurken karşımda bir duvar var veya şöyle anlatayım ben çince o almanca konuşuyor sanki, o kadar bulusamıyoruz ortak noktada. ve hamileliğin de verdiği hormonlarla ben iyice kötü oluyorum. “hamileyken bile anlayıs göstermedi, hamileyken bile alttan almadı” diye öyle kötü bir hâle giriyorum ki. çok çaresizim. psikologa gideceğim 3 gün sonra. kendimi anlattıktan sonra eşimle görüşmesini isteyeceğim. daha önce gitmiştik ara vermiştik vs. ama psikologtan da sanırım faydalanamıyor çünkü tartıştığımızda şöyle demişti “psikologta söyledi sana bunları yapma diye” halbuki psikolog ona da bir sürü şey söyledi… çıkmazdayım. ben böyle mutsuz huzursuz hissetmek için evlenmedim. aynı şekilde eşimi de mutsuz görmek için evlenmedim. beklediğim sadece arada bir alttan alınmak, hoş görülmek, vs.(tartıştığımız zamanlardan bahsediyorum)
bana yardım eder misiniz? belki de her yolu denedim ama olsun, belki bir çare oluruz birbirimize…
uzun oldu kusura bakmayın lütfen
Koç burcu mu bu adam?
 
ben eşimi savunmuyorum. onu anlamaya calısıyorum. sizin dediğiniz gibi bi durum olduğuna inansam zaten bu ilişki de kalmazdım. sizin dediğiniz çok net bir çizgi. sizin dediğinize göre eşim beni sevmiyor hemen silip atayım. öyle değil işte:)
Evet bence de insan sevmediği kişilere kendini frenlemiyor, hiçbir duygu hissetmediğin kişiye karşı kendini kontrol altında tutma gereği duymuyorsun çünkü.” burada eşinizden bahsetmiyorum siz mesajı yanlış okumuş yanlış anlamışsınız, yorum yazan arkadaşımızın mesajına verdiğim cevap kendi davranışlarımdan yaptığım çıkarımın sonucu yazıldı zira sevdiklerine sivri yönlerini törpüleyen sevmediklerine freni olmayan biriyim:)
 
hayatımda anlayamadığım (sanırım yaşamadığım için) bir durum “kendisi ters gitmeyi seven biri olsa da hiçbir zaman saygısını bozmadı, beni kırmadı”. böyle erkekler vardır muhakkak, fakat algılayamıyorum bunu ya 😂 garip geliyor. mesela bu dediğiniz benim için aynı zamanda; hiç hıçkırıklara boğularak ağlamadınız, hiç büyük bir hayal kırıklığına uğramadınız, hiç üzgün uyumadınız vs demek. ve sanki her insan hata yapıp bunları yaşatır, sanki her ilişki de böyle şeyler olur gibi gelirdi bana.
Her ilişkide tartışma olur, anlaşmazlıklar olur ama bunların da bir seviyesi olur. Mesela size nişanlılık dönemi herkesin böyle geçer denmiş. Hayır geçmez. Fikir ayrılıkları da yaşadık, tartıştık da ama hiçbir zaman kalp kırmadık, bağırmadık, küs uyumadık. Ben çok fevri biriyimdir. Çok da duygusal biriyimdir. Bu da duygusal dengesizlik çok yaratırdı bende.
Bunu ilişkinizi kıyaslamanız için yazmıyorum. Belli ki siz de duygusal birisiniz, kafanızdaki kalıplara uymayan bir noktada sorunlu bir ilişkide olduğunuzu düşünüyorsunuz.
Her ilişkinin dinamiği farklıdır ama yine de özünde saygı, sevgi, merhamet bozulmamalı diye düşünüyorum.
Sizin de yaklaşımınızda hatalar var ama eşinizin üste çıkmaları, çok kolay kalp kırması daha öncelikli sorun olarak görüyor.
 
Evet bence de insan sevmediği kişilere kendini frenlemiyor, hiçbir duygu hissetmediğin kişiye karşı kendini kontrol altında tutma gereği duymuyorsun çünkü.” burada eşinizden bahsetmiyorum siz mesajı yanlış okumuş yanlış anlamışsınız, yorum yazan arkadaşımızın mesajına verdiğim cevap kendi davranışlarımdan yaptığım çıkarımın sonucu yazıldı zira sevdiklerine sivri yönlerini törpüleyen sevmediklerine freni olmayan biriyim:) eşime demediniğinizi

Evet bence de insan sevmediği kişilere kendini frenlemiyor, hiçbir duygu hissetmediğin kişiye karşı kendini kontrol altında tutma gereği duymuyorsun çünkü.” burada eşinizden bahsetmiyorum siz mesajı yanlış okumuş yanlış anlamışsınız, yorum yazan arkadaşımızın mesajına verdiğim cevap kendi davranışlarımdan yaptığım çıkarımın sonucu yazıldı zira sevdiklerine sivri yönlerini törpüleyen sevmediklerine freni olmayan biriyim:)
eşime söylemediğinizi, arkadaşın mesajına yazdığınızın farkındayım. fakat bu söylediğiniz farkındaysanız çok genel bir cümle. kendinizden bahsederek değil de “insan sevmediğine .. “ diye bir cümle kurmuşsunuz. sorun değil, eşimin beni sevmediğini de düşünebilirsiniz tabii. diyorum ya dediğiniz gibi düşünen biriydim bende. ama evlenmeyi seçtiğimiz kişi aynı zamanda en çok üzülmeyi seçtiğimiz kişiymiş, bekarken ve evliyken her şey daha farklı. mümkünse bu ilişki de eşim kötü yanlarını törpüler, bende. mümkünse ilişkimiz çok iyi yerlere gider, ama değilse de dünyanın sonu değil. yapılacak şey bellidir.
 
Her ilişkide tartışma olur, anlaşmazlıklar olur ama bunların da bir seviyesi olur. Mesela size nişanlılık dönemi herkesin böyle geçer denmiş. Hayır geçmez. Fikir ayrılıkları da yaşadık, tartıştık da ama hiçbir zaman kalp kırmadık, bağırmadık, küs uyumadık. Ben çok fevri biriyimdir. Çok da duygusal biriyimdir. Bu da duygusal dengesizlik çok yaratırdı bende.
Bunu ilişkinizi kıyaslamanız için yazmıyorum. Belli ki siz de duygusal birisiniz, kafanızdaki kalıplara uymayan bir noktada sorunlu bir ilişkide olduğunuzu düşünüyorsunuz.
Her ilişkinin dinamiği farklıdır ama yine de özünde saygı, sevgi, merhamet bozulmamalı diye düşünüyorum.
Sizin de yaklaşımınızda hatalar var ama eşinizin üste çıkmaları, çok kolay kalp kırması daha öncelikli sorun

Her ilişkide tartışma olur, anlaşmazlıklar olur ama bunların da bir seviyesi olur. Mesela size nişanlılık dönemi herkesin böyle geçer denmiş. Hayır geçmez. Fikir ayrılıkları da yaşadık, tartıştık da ama hiçbir zaman kalp kırmadık, bağırmadık, küs uyumadık. Ben çok fevri biriyimdir. Çok da duygusal biriyimdir. Bu da duygusal dengesizlik çok yaratırdı bende.
Bunu ilişkinizi kıyaslamanız için yazmıyorum. Belli ki siz de duygusal birisiniz, kafanızdaki kalıplara uymayan bir noktada sorunlu bir ilişkide olduğunuzu düşünüyorsunuz.
Her ilişkinin dinamiği farklıdır ama yine de özünde saygı, sevgi, merhamet bozulmamalı diye düşünüyorum.
Sizin de yaklaşımınızda hatalar var ama eşinizin üste çıkmaları, çok kolay kalp kırması daha öncelikli sorun olarak görüyor.
sizin ilişkiniz kaç yıllık acaba? merak ettim.😊 bu şekilde bu kadar düzgün devam edebilen bir ilişki için maşallah diyorum size.🌸 çevremde maşallah diyeceğim ilişki çok yoktur çünkü insanların içlerinde ne yaşadığını bilemiyoruz. ama siz detaylı anlattığınız için söyleyebilirm. sizin ilişkiniz galiba kafamdaki “sağlıklı ilişki” tanımını karşılıyor.
 
sizin ilişkiniz kaç yıllık acaba? merak ettim.😊 bu şekilde bu kadar düzgün devam edebilen bir ilişki için maşallah diyorum size.🌸 çevremde maşallah diyeceğim ilişki çok yoktur çünkü insanların içlerinde ne yaşadığını bilemiyoruz. ama siz detaylı anlattığınız için söyleyebilirm. sizin ilişkiniz galiba kafamdaki “sağlıklı ilişki” tanımını karşılıyor.
Teşekkür ederim. 3 senelik bir ilişki daha yeni evliyiz.
Bu sağlıklı ilişki için çok fazla sağlıksız ilişki yaşadım. Kendimi, ne istediğimi, nasıl bir iletişime açık olduğumu öğrendim. Karşıma da bu olgunlukta biri çıkınca böyle gelişti.
Atıyorum ben bu ilişkiyi 6-7 önce yaşıyor olsam bu kadar sağlıklı olmazdı. Yine göreceğiz tabi nispeten taze bir ilişki yeni bir yola girildi. Aynı şekilde devam edip etmeyeceğimiz bize bağlı. Tabi birden evlendikten sonra değişti laflarına inanmıyorum ama hayat koşulları, insanların duygu değişimleri, çabalama istekleri değişebiliyor.
 
Bir şey daha ekleyeyim. Kendimi törpülediğim en büyük şey de karşımdakinin benim için alttan aldığını görüp bunun sonsuz olmadığını kabul etmem. Çünkü insan ne kadar sevse de onun da bir tahammül sınırı vardır. Daha öncekilerde bana ne kadar katlanır, katlanamadığı noktada zaten gitsin diye hep sınır zorlardım. Tabi öncekilerin devam etmemesinin ben hariç de sebepleri vardı ama bu huyumu sürdürseydim bir noktada bu ilişkim de patlardı. Kimsenin sabrı sonsuz değil.
 
mümkünse bu ilişki de eşim kötü yanlarını törpüler, bende. mümkünse ilişkimiz çok iyi yerlere gider, ama değilse de dünyanın sonu değil. yapılacak şey bellidir
Eşiniz koç burcuymuş, ben de koç burcuyum :)) burcun etkisi var mıdır tartışılır lakin astrolojiden yürüyecek olursak koçlar ani çıkışları olan anlık parlayan insanlardır, bazı huylarını törpülerler ama bu sizin istediğiniz ölçüde olmayabilir, çok duygusal biriyseniz zorlanıyorsunuzdur, onlar için de duygular önemlidir ama ilişkisindeki sorunları çözerken eşi duygusal değil güçlü ve kararlı görünsün isterler, eşinizin karakterini çözdükçe aranızdaki sorunlar bitecektir.
 
Eşiniz koç burcuymuş, ben de koç burcuyum :)) burcun etkisi var mıdır tartışılır lakin astrolojiden yürüyecek olursak koçlar ani çıkışları olan anlık parlayan insanlardır, bazı huylarını törpülerler ama bu sizin istediğiniz ölçüde olmayabilir, çok duygusal biriyseniz zorlanıyorsunuzdur, onlar için de duygular önemlidir ama ilişkisindeki sorunları çözerken eşi duygusal değil güçlü ve kararlı görünsün isterler, eşinizin karakterini çözdükçe aranızdaki sorunlar bitecektir.
teşekkür ederim, evet siz konuşurken sizden de ateş grubu enerjisi almıştım, doğruymuş ☺️
 
Eşiniz koç burcuymuş, ben de koç burcuyum :)) burcun etkisi var mıdır tartışılır lakin astrolojiden yürüyecek olursak koçlar ani çıkışları olan anlık parlayan insanlardır, bazı huylarını törpülerler ama bu sizin istediğiniz ölçüde olmayabilir, çok duygusal biriyseniz zorlanıyorsunuzdur, onlar için de duygular önemlidir ama ilişkisindeki sorunları çözerken eşi duygusal değil güçlü ve kararlı görünsün isterler, eşinizin karakterini çözdükçe aranızdaki sorunlar bitecektir.
Koçun erkekleri fena ya, kocamdan biliyorum bazen gerçekten kavga etmek için ediyo fark ediyorum mesela onu, hiç cevap vermeyince susuyo kendi kendine ndndn zaten beş dakka sonra hiç bişey olmamış moduna giriyorlar, o arada benim cinimi oynatmadıysa normal hayatımıza devam ediyoruz. Oynattıysa da Allah yardımcısı olsun😑
 
Koçun erkekleri fena ya, kocamdan biliyorum bazen gerçekten kavga etmek için ediyo fark ediyorum mesela onu, hiç cevap vermeyince susuyo kendi kendine ndndn zaten beş dakka sonra hiç bişey olmamış moduna giriyorlar, o arada benim cinimi oynatmadıysa normal hayatımıza devam ediyoruz. Oynattıysa da Allah yardımcısı olsun😑
Kabul ediyorum koçlar gerçekten çok zorlayıcı insanlar, sakinken çok neşeli tipler tartışma sırasında kafasına tavayı vursam içim soğumaz dedirtirler öyle sinir bozucular, erkekleri kadınlarına göre bir tık daha fena, babam da koç erkeğiydi biz birbirimize dikleşmişsek ortalık alev alıyordu, tabii karakter de devreye giriyor lakin o biraz kendini törpülemişse partneri de kriz anlarında eşini yönetmeyi öğrenmişse ortalığı ateşe verecek kavgalar olmuyor, işte aynen koçun siniri saman alevi gibi, 3 dakika tozu dumana katar ne oldu şimdi dersin 5 dakika sonra kavga yaşanmamış gibi seni seviyorumlar hadi gel dolaşalımlar havada uçuşur, böyle yazınca dengesiz olduğumuzu düşündüm 😵‍💫 dengesiz değiliz de azıcık deli tarafımız olduğu doğrudur.
 
Kabul ediyorum koçlar gerçekten çok zorlayıcı insanlar, sakinken çok neşeli tipler tartışma sırasında kafasına tavayı vursam içim soğumaz dedirtirler öyle sinir bozucular, erkekleri kadınlarına göre bir tık daha fena, babam da koç erkeğiydi biz birbirimize dikleşmişsek ortalık alev alıyordu, tabii karakter de devreye giriyor lakin o biraz kendini törpülemişse partneri de kriz anlarında eşini yönetmeyi öğrenmişse ortalığı ateşe verecek kavgalar olmuyor, işte aynen koçun siniri saman alevi gibi, 3 dakika tozu dumana katar ne oldu şimdi dersin 5 dakika sonra kavga yaşanmamış gibi seni seviyorumlar hadi gel dolaşalımlar havada uçuşur, böyle yazınca dengesiz olduğumuzu düşündüm 😵‍💫 dengesiz değiliz de azıcık deli tarafımız olduğu doğrudur.
Vicdan azabı mı çekiyorsunuz acaba hdhdhd 5 dk sonra birden sevgi kelebeği oluyosunuz çünkü 😐
 
Vicdan azabı mı çekiyorsunuz acaba hdhdhd 5 dk sonra birden sevgi kelebeği oluyosunuz çünkü 😐
Dürüstçe yazacağım ama eşlere sarmayacaksınız :))) vicdan azabı değil o, anlık patlama olduğunda takır takır her şeyi söylüyoruz içimizde bir şey kalmıyor onun hafifliğini yaşayıp çiçek böcek kuş kelebek ne kadar güzel hava ey aşkkk moduna geri dönüyoruz 😵‍💫

Patlamalı olmasa iyi ama o artık karakterimize yapışmış bırakmıyor ama şimdi hakkımızda yenmesin biz sinsilik yapmayız, sorunları içimizde de biriktirmeyiz biraz acıtarak olur ama ilişkide bir sorun varsa karşı taraf o sorunun sebebini bilir, acaba niye böyle davranıyor diyeceğiniz bir gizem olmaz bizde.
 
Dürüstçe yazacağım ama eşlere sarmayacaksınız :))) vicdan azabı değil o, anlık patlama olduğunda takır takır her şeyi söylüyoruz içimizde bir şey kalmıyor onun hafifliğini yaşayıp çiçek böcek kuş kelebek ne kadar güzel hava ey aşkkk moduna geri dönüyoruz 😵‍💫

Patlamalı olmasa iyi ama o artık karakterimize yapışmış bırakmıyor ama şimdi hakkımızda yenmesin biz sinsilik yapmayız, sorunları içimizde de biriktirmeyiz biraz acıtarak olur ama ilişkide bir sorun varsa karşı taraf o sorunun sebebini bilir, acaba niye böyle davranıyor diyeceğiniz bir gizem olmaz bizde.
Siz takır takır söyleyip rahatlarken bizim beynimiz fokurduyor sinir stres oluyoruz onu napcaz 😑
 
Siz takır takır söyleyip rahatlarken bizim beynimiz fokurduyor sinir stres oluyoruz onu napcaz 😑
Kötü bir huy olduğunu söyledim, bu huyu kontrol altında tutabiliyorsunuz ama maalesef gerçekten komple söküp atamıyorsunuz, doğduğunuz anda karakterinizin bir parçası olarak sizinle beraber geliyor 😬

Kontrol altında tutulmuş haliyle bile kötü biliyorum fakat frenlemezsek çok daha yıkıcı oluyor, senelerce önce yürüyüşe başlama nedenlerimden biri de bu, müzik dinliyorum, hiçbirini yapamıyorsam duşa girip suyun altında sakinleşmeyi bekliyorum, eşime çocuğuma yıkıcı olmadım hiç ama beni zorlayacak derecede üzerime gelenler olunca hiç acımam yok ne yapacağımı ben dahi kestiremiyorum, basit ufak tefek anlaşmazlıklardan bahsetmiyorum herkesin nevrini döndürecek türden hadiseler, kimisi oturup ağlar veya kendi kendine sinir krizi geçirir ben çok kötü şeyler yapıyorum, yanlış anlaşılmasın bununla övünmüyorum hoş olmadığını biliyorum, törpülemeye çalıştım ama bu kadar oluyor.
 
Kötü bir huy olduğunu söyledim, bu huyu kontrol altında tutabiliyorsunuz ama maalesef gerçekten komple söküp atamıyorsunuz, doğduğunuz anda karakterinizin bir parçası olarak sizinle beraber geliyor 😬

Kontrol altında tutulmuş haliyle bile kötü biliyorum fakat frenlemezsek çok daha yıkıcı oluyor, senelerce önce yürüyüşe başlama nedenlerimden biri de bu, müzik dinliyorum, hiçbirini yapamıyorsam duşa girip suyun altında sakinleşmeyi bekliyorum, eşime çocuğuma yıkıcı olmadım hiç ama beni zorlayacak derecede üzerime gelenler olunca hiç acımam yok ne yapacağımı ben dahi kestiremiyorum, basit ufak tefek anlaşmazlıklardan bahsetmiyorum herkesin nevrini döndürecek türden hadiseler, kimisi oturup ağlar veya kendi kendine sinir krizi geçirir ben çok kötü şeyler yapıyorum, yanlış anlaşılmasın bununla övünmüyorum hoş olmadığını biliyorum, törpülemeye çalıştım ama bu kadar oluyor.
Mune gene kadın olmanın sağduyusu mu bilmem diyosun ki törpülemeye çalışıyorum, çıkıp yürüyorum vs. Erkeklerde eksik olan şeyler işte bunlar bizim derdimiz o.
 
Mune gene kadın olmanın sağduyusu mu bilmem diyosun ki törpülemeye çalışıyorum, çıkıp yürüyorum vs. Erkeklerde eksik olan şeyler işte bunlar bizim derdimiz o.
Burçlar bir yana erkekler genel olarak kadınlar gibi değil ki zaten🤷‍♀️ evet törpülemeye çalışıyorum, sevmediğim birine karşı bile sabrımı son damlasına kadar zorlamadığı sürece kendimi tutarım, ki inanın sitede en sabırlı hallerimi görüyorsunuz, kendimi tutmam gerektiği noktaya doğru gidiyorsam evde 3-5 tur atıyorum, olmadı müzik açıyorum, duvarımda niye müzik arşivi var😬
 
Back
X