• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evliliğin 5. Ayında kavgalar ayrılık

Sukufeeden

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Mart 2026
Mesajlar
9
Emoji Skoru
1
Puanlar
1
Yaş
29
Eşimle beş aydır evliyiz. Sevgililik sürecimizde kavga vs edwn çiftler değildik aramızda büyük anlaşmazlıklar olmadı. Ancak üç aylık nişanlılık sürecimizde onun ailesi sebebiyle tartışmalarıkız başladı. Aileler tanışmadan önceki dönemde biz ailelerle tanışmıştık artık sıra aile tanışmasına geldiğinde ailesi eylül ekim derken erteleyerek geldiler tanışma için bize gelmedem önce benimle ayrı olarak konuşmak istediler ve evlerine çağırdılar. Kşrada oturmal yerine aynı şehirde olan boş evlerinde belli bir süre maddi olarak kendimizi toparlayana oturmarabileceğimizi konuştuk. Ancak öyle bir düşüncemiz varsa burada eski eşyalarla oturacağımızı bize mobilya vs almayacaklarını kışın 2 3 ay gelip kalacaklarını söylediler bizde kabul etmedik bu durumu. Bu durumda bana hırslandıklarını düşünüyorum tanışmaya geldiklerinde sadece oturup gittiler ve hiç ilişkimize dair konu açmadılar. Babası ben yoksul bir adamım diyerek hep kendini uzak tuttu ancak memur emeklisi birisi kendisi. Bir şekilde nişanlandık aileler arasında bu durum konuşulmadı bilr ney nasıl yapışacak gibi eşimle biz tarih vs organize edip nişan yaptık ailesiye nişan alışverşinde buluştuk gibi oldu. Abisi yengesi bana hep soğuk davrandılar nişanlıyken bayramda gittiğimde bilr bir hoşgeldin diyip yüzüme bile bakmadı abisi. Düğünümüz olacak salon bakarken 60 bin tl olan düğün salonu için bile 2 ay erteleyelim dediler ancak ellerinde paraları vardı çünkü evlerini satmışlardı. Eşim hazırlık sürecinde düğün çiçeği alacak para bulamazken maaşından fazlalık gördüğü kısmı ailesine atıyomuş bende bir şey isteğimde param yok diyordu. Ailesi düğğn hazırlık sürecimizde yanımızda olamdı nikantan bir öncesinde yanımıza geldiler bu süreçte 100 km uzakta yaşıyorlardı. Abisi düğün günü gelin arabasında beni ağlatırcasına bağırdı sebepsiz yere ve gelinliğime kullandıkları arabadan simsiyah boya ya da yağ her ne olduğunu bilmiyorum onu bulaştırdılar. Bir şekilde düğünü atlattık ama ailesi sebebiyle tartışmalarımız oldu eşim doğru düzgün çalışmamaya başladı maddş olarak zorlandık, onun eski nişanlısı ile olan fotoğralarını telefonunda gördüm ama onların durduğunı bilmediğini google fotoğraflarda yedeklendiğinin farkında olmadığını söyledi. Kavgalarımjz devam etti evde sandalyeleri sehpları fırlattı televizyonu kırdı. Ben bunlar karşısında sinir krizi geçirip kendime vurmaya başladım bir kaç kavgada yine aynı şeyler oldu. Kendine bıçak saplamaya çalıştı tırın altına giricem diye gece yarısı dışarı çıktı yaralanıp geldi. Bir şekilde bu süreci atlatmaya çalıştık. Maddi olarak toparlanamadık yine kavgalar ettik en sonuncusunda makyaj aynasını kırdı kırık parçaları eline alıp avucunda gezdirdi üzerinde yürüdü kendine bir şey olamadığını kanıtlamak için. Çok sevmiştim ben onu ailesinin her olumsuzluğuna onun içşn göz yumdum dışarıda insanlarının içinde kalabalıkta bana paragözsün diye bağırmalqrı oldu halbuki ondan maddi olarak bir şey talep etmiyordum. Son yaşanan kavgada durumu ailesine anlatıp sakinleştirmerini istedim çünkü gece yarısı bağırıyo her şeyi fırlatıyordu. Ertesi gün ailesi ve ailem geldi ne olduğunu anlatırken onlar beni suçlamaya başaldılar. Halbuki evliliğin ilk ayında işe gitmeyen çalışmayan eşyaları kıran eşimdi. Bende sinirle tahammül edemedim önceden yaşattıklarının etkisiyle onlara bağırmaya başladım ailem beni o evden çıkardı ve kendi evlerine götürdü. Ertesi günde tüm eşyalarımı toplayıp çıktım o evden. Üç hafta olacak neredeyse ve boşanma davası açmadım açamıyorum yapamıyorum toparlanamıyorum. Açsam hemen boşanabilir miyiz bilmiyorum. Eiimde bu süreçte aramadı avukat içnde parasının olmadığını belirtti. Ne yapmam gerekiyor doğru bir karar mı verdim bilemiyorum.
 
evde sandalyeleri sehpları fırlattı televizyonu kırdı. Ben bunlar karşısında sinir krizi geçirip kendime vurmaya başladım bir kaç kavgada yine aynı şeyler oldu. Kendine bıçak saplamaya çalıştı tırın altına giricem diye gece yarısı dışarı çıktı yaralanıp geldi.
Surdan sonrasını okumaya gerek yok . Söylenecek de tek şey var biriniz diğerini öldürmeden ayrılın

Siz sağlıklı bireyler değilsiniz , sağlıklı ilişki kurmanız için tedavi gerekli .
 
İlk birkaç ay biz de ailesi yüzünden kavgalar ettik ama böyle kendimi keseyim onu bunu kırayım ne demek saçmalamayın. Bir süre sonra eş de asıl ailesinin siz olduğunu kavrıyor siz de ufak şeyleri sallamamaya başlıyorsunuz ama burda problem aile değil eş. Ben düzelebileceğini zannetmiyorum aileler de yüz göz olmuş iyice
 
Eşimle beş aydır evliyiz. Sevgililik sürecimizde kavga vs edwn çiftler değildik aramızda büyük anlaşmazlıklar olmadı. Ancak üç aylık nişanlılık sürecimizde onun ailesi sebebiyle tartışmalarıkız başladı. Aileler tanışmadan önceki dönemde biz ailelerle tanışmıştık artık sıra aile tanışmasına geldiğinde ailesi eylül ekim derken erteleyerek geldiler tanışma için bize gelmedem önce benimle ayrı olarak konuşmak istediler ve evlerine çağırdılar. Kşrada oturmal yerine aynı şehirde olan boş evlerinde belli bir süre maddi olarak kendimizi toparlayana oturmarabileceğimizi konuştuk. Ancak öyle bir düşüncemiz varsa burada eski eşyalarla oturacağımızı bize mobilya vs almayacaklarını kışın 2 3 ay gelip kalacaklarını söylediler bizde kabul etmedik bu durumu. Bu durumda bana hırslandıklarını düşünüyorum tanışmaya geldiklerinde sadece oturup gittiler ve hiç ilişkimize dair konu açmadılar. Babası ben yoksul bir adamım diyerek hep kendini uzak tuttu ancak memur emeklisi birisi kendisi. Bir şekilde nişanlandık aileler arasında bu durum konuşulmadı bilr ney nasıl yapışacak gibi eşimle biz tarih vs organize edip nişan yaptık ailesiye nişan alışverşinde buluştuk gibi oldu. Abisi yengesi bana hep soğuk davrandılar nişanlıyken bayramda gittiğimde bilr bir hoşgeldin diyip yüzüme bile bakmadı abisi. Düğünümüz olacak salon bakarken 60 bin tl olan düğün salonu için bile 2 ay erteleyelim dediler ancak ellerinde paraları vardı çünkü evlerini satmışlardı. Eşim hazırlık sürecinde düğün çiçeği alacak para bulamazken maaşından fazlalık gördüğü kısmı ailesine atıyomuş bende bir şey isteğimde param yok diyordu. Ailesi düğğn hazırlık sürecimizde yanımızda olamdı nikantan bir öncesinde yanımıza geldiler bu süreçte 100 km uzakta yaşıyorlardı. Abisi düğün günü gelin arabasında beni ağlatırcasına bağırdı sebepsiz yere ve gelinliğime kullandıkları arabadan simsiyah boya ya da yağ her ne olduğunu bilmiyorum onu bulaştırdılar. Bir şekilde düğünü atlattık ama ailesi sebebiyle tartışmalarımız oldu eşim doğru düzgün çalışmamaya başladı maddş olarak zorlandık, onun eski nişanlısı ile olan fotoğralarını telefonunda gördüm ama onların durduğunı bilmediğini google fotoğraflarda yedeklendiğinin farkında olmadığını söyledi. Kavgalarımjz devam etti evde sandalyeleri sehpları fırlattı televizyonu kırdı. Ben bunlar karşısında sinir krizi geçirip kendime vurmaya başladım bir kaç kavgada yine aynı şeyler oldu. Kendine bıçak saplamaya çalıştı tırın altına giricem diye gece yarısı dışarı çıktı yaralanıp geldi. Bir şekilde bu süreci atlatmaya çalıştık. Maddi olarak toparlanamadık yine kavgalar ettik en sonuncusunda makyaj aynasını kırdı kırık parçaları eline alıp avucunda gezdirdi üzerinde yürüdü kendine bir şey olamadığını kanıtlamak için. Çok sevmiştim ben onu ailesinin her olumsuzluğuna onun içşn göz yumdum dışarıda insanlarının içinde kalabalıkta bana paragözsün diye bağırmalqrı oldu halbuki ondan maddi olarak bir şey talep etmiyordum. Son yaşanan kavgada durumu ailesine anlatıp sakinleştirmerini istedim çünkü gece yarısı bağırıyo her şeyi fırlatıyordu. Ertesi gün ailesi ve ailem geldi ne olduğunu anlatırken onlar beni suçlamaya başaldılar. Halbuki evliliğin ilk ayında işe gitmeyen çalışmayan eşyaları kıran eşimdi. Bende sinirle tahammül edemedim önceden yaşattıklarının etkisiyle onlara bağırmaya başladım ailem beni o evden çıkardı ve kendi evlerine götürdü. Ertesi günde tüm eşyalarımı toplayıp çıktım o evden. Üç hafta olacak neredeyse ve boşanma davası açmadım açamıyorum yapamıyorum toparlanamıyorum. Açsam hemen boşanabilir miyiz bilmiyorum. Eiimde bu süreçte aramadı avukat içnde parasının olmadığını belirtti. Ne yapmam gerekiyor doğru bir karar mı verdim bilemiyorum.

Evlenirken siz sağlık raporu almadınız mı? İkinizin de psikolojisi normal değil. Hiç yanlış anlamayın sinirlenmeyin yazdığıma ama siz ikinize evlenebilir diye rapor veren doktoru şikayet etmek gerek. Bunlar tencere kapak, aman evlensinler başkalarının hakkına girmesinler mi düşünmüş napmış.

Biriniz kendi kendini dövüyor diğeri kendini bıçaklamaya kalkıyor.

Cepte üç kuruş para yok neye evlenmişsiniz diyene kadar bir sürü kaos var.

Allah yardımcınız olsun.
 
Kocan ailesinin güdümünde bir çapsız özetle. Sen o güdüme girmeyi kabul etmemişsin ama eş ailesine karşı eşin tavrı belirleyicidir. Senin ailene karşı da senin tavrın. Kaç kurtul bacım, adamı sevsen de ailesini sevemeyebilirsin. O saatten sonra o sınırı koruyamayan adamı da sevmeyeceksin.
 
Allah kurtarsın doğru karar çocuk yokken hemen .Zaten ailenin tarzı ve eşinizin çiçek alacak parası yokken onlara para vermesi vsvs suratsız yenge abi ve eşiniz dediğiniz kişinin psikolojik hareketleri bu denklemden ne kadar erken çıkarsanız o kadar ruh sağlığınızı kurtarirsiniz.Nisanliyken belliymiş işaretleri es gecmissiniz
 
Eşimle beş aydır evliyiz. Sevgililik sürecimizde kavga vs edwn çiftler değildik aramızda büyük anlaşmazlıklar olmadı. Ancak üç aylık nişanlılık sürecimizde onun ailesi sebebiyle tartışmalarıkız başladı. Aileler tanışmadan önceki dönemde biz ailelerle tanışmıştık artık sıra aile tanışmasına geldiğinde ailesi eylül ekim derken erteleyerek geldiler tanışma için bize gelmedem önce benimle ayrı olarak konuşmak istediler ve evlerine çağırdılar. Kşrada oturmal yerine aynı şehirde olan boş evlerinde belli bir süre maddi olarak kendimizi toparlayana oturmarabileceğimizi konuştuk. Ancak öyle bir düşüncemiz varsa burada eski eşyalarla oturacağımızı bize mobilya vs almayacaklarını kışın 2 3 ay gelip kalacaklarını söylediler bizde kabul etmedik bu durumu. Bu durumda bana hırslandıklarını düşünüyorum tanışmaya geldiklerinde sadece oturup gittiler ve hiç ilişkimize dair konu açmadılar. Babası ben yoksul bir adamım diyerek hep kendini uzak tuttu ancak memur emeklisi birisi kendisi. Bir şekilde nişanlandık aileler arasında bu durum konuşulmadı bilr ney nasıl yapışacak gibi eşimle biz tarih vs organize edip nişan yaptık ailesiye nişan alışverşinde buluştuk gibi oldu. Abisi yengesi bana hep soğuk davrandılar nişanlıyken bayramda gittiğimde bilr bir hoşgeldin diyip yüzüme bile bakmadı abisi. Düğünümüz olacak salon bakarken 60 bin tl olan düğün salonu için bile 2 ay erteleyelim dediler ancak ellerinde paraları vardı çünkü evlerini satmışlardı. Eşim hazırlık sürecinde düğün çiçeği alacak para bulamazken maaşından fazlalık gördüğü kısmı ailesine atıyomuş bende bir şey isteğimde param yok diyordu. Ailesi düğğn hazırlık sürecimizde yanımızda olamdı nikantan bir öncesinde yanımıza geldiler bu süreçte 100 km uzakta yaşıyorlardı. Abisi düğün günü gelin arabasında beni ağlatırcasına bağırdı sebepsiz yere ve gelinliğime kullandıkları arabadan simsiyah boya ya da yağ her ne olduğunu bilmiyorum onu bulaştırdılar. Bir şekilde düğünü atlattık ama ailesi sebebiyle tartışmalarımız oldu eşim doğru düzgün çalışmamaya başladı maddş olarak zorlandık, onun eski nişanlısı ile olan fotoğralarını telefonunda gördüm ama onların durduğunı bilmediğini google fotoğraflarda yedeklendiğinin farkında olmadığını söyledi. Kavgalarımjz devam etti evde sandalyeleri sehpları fırlattı televizyonu kırdı. Ben bunlar karşısında sinir krizi geçirip kendime vurmaya başladım bir kaç kavgada yine aynı şeyler oldu. Kendine bıçak saplamaya çalıştı tırın altına giricem diye gece yarısı dışarı çıktı yaralanıp geldi. Bir şekilde bu süreci atlatmaya çalıştık. Maddi olarak toparlanamadık yine kavgalar ettik en sonuncusunda makyaj aynasını kırdı kırık parçaları eline alıp avucunda gezdirdi üzerinde yürüdü kendine bir şey olamadığını kanıtlamak için. Çok sevmiştim ben onu ailesinin her olumsuzluğuna onun içşn göz yumdum dışarıda insanlarının içinde kalabalıkta bana paragözsün diye bağırmalqrı oldu halbuki ondan maddi olarak bir şey talep etmiyordum. Son yaşanan kavgada durumu ailesine anlatıp sakinleştirmerini istedim çünkü gece yarısı bağırıyo her şeyi fırlatıyordu. Ertesi gün ailesi ve ailem geldi ne olduğunu anlatırken onlar beni suçlamaya başaldılar. Halbuki evliliğin ilk ayında işe gitmeyen çalışmayan eşyaları kıran eşimdi. Bende sinirle tahammül edemedim önceden yaşattıklarının etkisiyle onlara bağırmaya başladım ailem beni o evden çıkardı ve kendi evlerine götürdü. Ertesi günde tüm eşyalarımı toplayıp çıktım o evden. Üç hafta olacak neredeyse ve boşanma davası açmadım açamıyorum yapamıyorum toparlanamıyorum. Açsam hemen boşanabilir miyiz bilmiyorum. Eiimde bu süreçte aramadı avukat içnde parasının olmadığını belirtti. Ne yapmam gerekiyor doğru bir karar mı verdim bilemiyorum.
Hala doğru karar mi diyorsun ?
 
Eşimle beş aydır evliyiz. Sevgililik sürecimizde kavga vs edwn çiftler değildik aramızda büyük anlaşmazlıklar olmadı. Ancak üç aylık nişanlılık sürecimizde onun ailesi sebebiyle tartışmalarıkız başladı. Aileler tanışmadan önceki dönemde biz ailelerle tanışmıştık artık sıra aile tanışmasına geldiğinde ailesi eylül ekim derken erteleyerek geldiler tanışma için bize gelmedem önce benimle ayrı olarak konuşmak istediler ve evlerine çağırdılar. Kşrada oturmal yerine aynı şehirde olan boş evlerinde belli bir süre maddi olarak kendimizi toparlayana oturmarabileceğimizi konuştuk. Ancak öyle bir düşüncemiz varsa burada eski eşyalarla oturacağımızı bize mobilya vs almayacaklarını kışın 2 3 ay gelip kalacaklarını söylediler bizde kabul etmedik bu durumu. Bu durumda bana hırslandıklarını düşünüyorum tanışmaya geldiklerinde sadece oturup gittiler ve hiç ilişkimize dair konu açmadılar. Babası ben yoksul bir adamım diyerek hep kendini uzak tuttu ancak memur emeklisi birisi kendisi. Bir şekilde nişanlandık aileler arasında bu durum konuşulmadı bilr ney nasıl yapışacak gibi eşimle biz tarih vs organize edip nişan yaptık ailesiye nişan alışverşinde buluştuk gibi oldu. Abisi yengesi bana hep soğuk davrandılar nişanlıyken bayramda gittiğimde bilr bir hoşgeldin diyip yüzüme bile bakmadı abisi. Düğünümüz olacak salon bakarken 60 bin tl olan düğün salonu için bile 2 ay erteleyelim dediler ancak ellerinde paraları vardı çünkü evlerini satmışlardı. Eşim hazırlık sürecinde düğün çiçeği alacak para bulamazken maaşından fazlalık gördüğü kısmı ailesine atıyomuş bende bir şey isteğimde param yok diyordu. Ailesi düğğn hazırlık sürecimizde yanımızda olamdı nikantan bir öncesinde yanımıza geldiler bu süreçte 100 km uzakta yaşıyorlardı. Abisi düğün günü gelin arabasında beni ağlatırcasına bağırdı sebepsiz yere ve gelinliğime kullandıkları arabadan simsiyah boya ya da yağ her ne olduğunu bilmiyorum onu bulaştırdılar. Bir şekilde düğünü atlattık ama ailesi sebebiyle tartışmalarımız oldu eşim doğru düzgün çalışmamaya başladı maddş olarak zorlandık, onun eski nişanlısı ile olan fotoğralarını telefonunda gördüm ama onların durduğunı bilmediğini google fotoğraflarda yedeklendiğinin farkında olmadığını söyledi. Kavgalarımjz devam etti evde sandalyeleri sehpları fırlattı televizyonu kırdı. Ben bunlar karşısında sinir krizi geçirip kendime vurmaya başladım bir kaç kavgada yine aynı şeyler oldu. Kendine bıçak saplamaya çalıştı tırın altına giricem diye gece yarısı dışarı çıktı yaralanıp geldi. Bir şekilde bu süreci atlatmaya çalıştık. Maddi olarak toparlanamadık yine kavgalar ettik en sonuncusunda makyaj aynasını kırdı kırık parçaları eline alıp avucunda gezdirdi üzerinde yürüdü kendine bir şey olamadığını kanıtlamak için. Çok sevmiştim ben onu ailesinin her olumsuzluğuna onun içşn göz yumdum dışarıda insanlarının içinde kalabalıkta bana paragözsün diye bağırmalqrı oldu halbuki ondan maddi olarak bir şey talep etmiyordum. Son yaşanan kavgada durumu ailesine anlatıp sakinleştirmerini istedim çünkü gece yarısı bağırıyo her şeyi fırlatıyordu. Ertesi gün ailesi ve ailem geldi ne olduğunu anlatırken onlar beni suçlamaya başaldılar. Halbuki evliliğin ilk ayında işe gitmeyen çalışmayan eşyaları kıran eşimdi. Bende sinirle tahammül edemedim önceden yaşattıklarının etkisiyle onlara bağırmaya başladım ailem beni o evden çıkardı ve kendi evlerine götürdü. Ertesi günde tüm eşyalarımı toplayıp çıktım o evden. Üç hafta olacak neredeyse ve boşanma davası açmadım açamıyorum yapamıyorum toparlanamıyorum. Açsam hemen boşanabilir miyiz bilmiyorum. Eiimde bu süreçte aramadı avukat içnde parasının olmadığını belirtti. Ne yapmam gerekiyor doğru bir karar mı verdim bilemiyorum.
Ayrılmak için daha ne yaşamanız gerekiyor? Eşinizin psikolojisi ağır bozuk.Tedavi olması gerekiyor tabii sizin de psikolojik yardım almanız gerekiyor.Aileniz arkanızda onlara güvenin.
 
Eşimle beş aydır evliyiz. Sevgililik sürecimizde kavga vs edwn çiftler değildik aramızda büyük anlaşmazlıklar olmadı. Ancak üç aylık nişanlılık sürecimizde onun ailesi sebebiyle tartışmalarıkız başladı. Aileler tanışmadan önceki dönemde biz ailelerle tanışmıştık artık sıra aile tanışmasına geldiğinde ailesi eylül ekim derken erteleyerek geldiler tanışma için bize gelmedem önce benimle ayrı olarak konuşmak istediler ve evlerine çağırdılar. Kşrada oturmal yerine aynı şehirde olan boş evlerinde belli bir süre maddi olarak kendimizi toparlayana oturmarabileceğimizi konuştuk. Ancak öyle bir düşüncemiz varsa burada eski eşyalarla oturacağımızı bize mobilya vs almayacaklarını kışın 2 3 ay gelip kalacaklarını söylediler bizde kabul etmedik bu durumu. Bu durumda bana hırslandıklarını düşünüyorum tanışmaya geldiklerinde sadece oturup gittiler ve hiç ilişkimize dair konu açmadılar. Babası ben yoksul bir adamım diyerek hep kendini uzak tuttu ancak memur emeklisi birisi kendisi. Bir şekilde nişanlandık aileler arasında bu durum konuşulmadı bilr ney nasıl yapışacak gibi eşimle biz tarih vs organize edip nişan yaptık ailesiye nişan alışverşinde buluştuk gibi oldu. Abisi yengesi bana hep soğuk davrandılar nişanlıyken bayramda gittiğimde bilr bir hoşgeldin diyip yüzüme bile bakmadı abisi. Düğünümüz olacak salon bakarken 60 bin tl olan düğün salonu için bile 2 ay erteleyelim dediler ancak ellerinde paraları vardı çünkü evlerini satmışlardı. Eşim hazırlık sürecinde düğün çiçeği alacak para bulamazken maaşından fazlalık gördüğü kısmı ailesine atıyomuş bende bir şey isteğimde param yok diyordu. Ailesi düğğn hazırlık sürecimizde yanımızda olamdı nikantan bir öncesinde yanımıza geldiler bu süreçte 100 km uzakta yaşıyorlardı. Abisi düğün günü gelin arabasında beni ağlatırcasına bağırdı sebepsiz yere ve gelinliğime kullandıkları arabadan simsiyah boya ya da yağ her ne olduğunu bilmiyorum onu bulaştırdılar. Bir şekilde düğünü atlattık ama ailesi sebebiyle tartışmalarımız oldu eşim doğru düzgün çalışmamaya başladı maddş olarak zorlandık, onun eski nişanlısı ile olan fotoğralarını telefonunda gördüm ama onların durduğunı bilmediğini google fotoğraflarda yedeklendiğinin farkında olmadığını söyledi. Kavgalarımjz devam etti evde sandalyeleri sehpları fırlattı televizyonu kırdı. Ben bunlar karşısında sinir krizi geçirip kendime vurmaya başladım bir kaç kavgada yine aynı şeyler oldu. Kendine bıçak saplamaya çalıştı tırın altına giricem diye gece yarısı dışarı çıktı yaralanıp geldi. Bir şekilde bu süreci atlatmaya çalıştık. Maddi olarak toparlanamadık yine kavgalar ettik en sonuncusunda makyaj aynasını kırdı kırık parçaları eline alıp avucunda gezdirdi üzerinde yürüdü kendine bir şey olamadığını kanıtlamak için. Çok sevmiştim ben onu ailesinin her olumsuzluğuna onun içşn göz yumdum dışarıda insanlarının içinde kalabalıkta bana paragözsün diye bağırmalqrı oldu halbuki ondan maddi olarak bir şey talep etmiyordum. Son yaşanan kavgada durumu ailesine anlatıp sakinleştirmerini istedim çünkü gece yarısı bağırıyo her şeyi fırlatıyordu. Ertesi gün ailesi ve ailem geldi ne olduğunu anlatırken onlar beni suçlamaya başaldılar. Halbuki evliliğin ilk ayında işe gitmeyen çalışmayan eşyaları kıran eşimdi. Bende sinirle tahammül edemedim önceden yaşattıklarının etkisiyle onlara bağırmaya başladım ailem beni o evden çıkardı ve kendi evlerine götürdü. Ertesi günde tüm eşyalarımı toplayıp çıktım o evden. Üç hafta olacak neredeyse ve boşanma davası açmadım açamıyorum yapamıyorum toparlanamıyorum. Açsam hemen boşanabilir miyiz bilmiyorum. Eiimde bu süreçte aramadı avukat içnde parasının olmadığını belirtti. Ne yapmam gerekiyor doğru bir karar mı verdim bilemiyorum.
Yatsı namazını kılayım çay içerken okuyabilirim belki
 
Ya bide makyaj aynasını kırmak bana birşey olmaz diye eline almak falan çok uç hareketler yani bunlar normalse anormal nedir bu yüzden çok fazla psikolojik gerilim var bu zarar .Bu gün makyaj aynasından çıkan sinir yarın nereye yonlenir 5 ayda çok fazla bu kimse kimseyi iyi edemez tedavi dediğin şipşak sihirli şapkadan çıkan çözüm değil insan niye buna katlanır ki ben bilemem ben anlamıyorum böyle iliskilerden evliliklerden ailenize üzüldüm en çok onlara
 
O adamla aynı evde zaten yaşamayın. İkinizin de öfke kontrolü yok. Kurtar kendini sonra doktora gidin sakinlesin. Kendiniz için yapın bunu bu kadar öfke size zarar çevrenize zarar.
 
Back
X