Mantığına uymayacak biriyse, bircokk kisiyi karşına alıp bi karar verdiysen, olumsuz yanları görmezden gelip simdi görmeye başladıysan, kafanda çözülmeyen bir suru soru işareti varsa ve bunların içine güven duygusu da dahilse devam etme. Ama sadece evliliğe dair bir çekinceyse, karşındaki kişinin genel karakter yapısından yana sıkıntın yoksa, ailen onayliyorsa, içine siniyorsa geçebilecek bir tedirginlik de olabilir. İyi düşünüp karar verin. Hatta olumlu ve olumsuz yönleri diye yazın. 4 de 3 u yakaliyorsan evlenebilirsin yari yarıyaysa birilerine daha danış. Daha da düşükse hakkına girme adamında.