Merhaba, bebeğime 29. haftada fallot tetralojisi [ perimembranöz vsd (kalpte delik) ve overriding aorta (aort damarı %40-50 sağdan çıkıyor.Normalde soldan çıkması gerekiyor) ve pulmoner damar darlığı ] tanısı koydular ve down sendromu ya da herhangi bir genetik anomali şüphesinden bahsettiler. Benzer durumu yaşayanlara iki sorum olacak:
Şuan 33+5 haftalığım. Öğrendiğimizde gebeliğim ileri olduğu için amniyosentez önermediler. Kordosentez önerdiler ancak o daha tehlikeliymiş. İşlem sırasında kalbi durabilir ya da erken doğum yapabilirsin gibi risklerden bahsettiler. Biz de göze alamadık
- Bebeği bu kalp hastalığı tanısı almış olanlar doğumdan sonra durum nasıl ilerledi. Ameliyat vs.
- Şüphelendikleri gibi down sendromu çıktı mı, yoksa sadece kalp hastalığı mı vardı?