Folekul takibi

Mimi313

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Temmuz 2015
Mesajlar
152
Emoji Skoru
24
Puanlar
18
Yaş
34
Kızlar merhaba, bu ay yumurtlama takibi yaptırıyorum. Bugun 13.günüm ve folekul 23mm daha patlamadı dedi doktor, akşama ilişkide olun bugun partlar gibi gözüküyo dedi,normalde 27günde bir adet görüyorum. Sizce normalmi bu kadar büyüklük? Bu kadar büyüyüpte hiç patlamaya bilir mi? Normalde kaç mm olunca patlar? Deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim
 
Neden kimse cevap vermiyooo
 
Canım anormal bi durum olsa ya da çatlaması gerekse doktor iğneyle müdahale ederdi zaten 20 ve üstü olunca çatlıyor yumurta diye biliyorum
 
Kızlar başka fikri olan yokmu???
 
`