- Katılım
- 23 Nisan 2021
- Mesajlar
- 4.080
- Emoji Skoru
- 7.866
- Puanlar
- 158
Şöyle adamları şeyinden sallandıracaksın meydanda...Çünkü o an annesinin haksız olduğunu bildiği için görüşme diyerek olayı kapatmaya çalışıyor. Biraz sakinleyince gidelim, gitmeliyiz tavırları başlıyor. Hatta bir kere sen gelmezsen ben de senin ailenle görüşmeyeceğim dedi.
Görüşmemelisiniz, çoğu kişi bayramdan bayrama demiş ama o bile fazla bu kvlere.
Siz beyaz eşyanın hesabını sormamışsınız kalkmış çiçeğin hesabını sormuş inanılır gibi değil.
Eşinizin bir sonraki hamlesi de boşanmakla tehdit etmek olacak direkt kabul edin geri vites nasıl yapılır oturun izleyin. Nerden biliyorsun diye sormayın
Aslında en başta belliymiş herşey daha ilk tanışma gününde oğlunun seviyorum diye getirdiği kızı ezikleyip ağlatan kadından,bu olayı görmezliklen gelen aman alttan al diyen adamdan ne bekliyorsunuz??? Sonrasında yaşananlar niye sizde şok etkisi yaratıyor anlamadım kaynana bu doğurduğu bu, yani mal belli ürün belli.Zakkum ağacından zeytin vermesini beklemek kadar saçmaKayınvalidem ile hiçbir şekilde görüşmek istemiyorum. Hatta artık sesini duymaya bile tahammül yok.
Ona karşı çok öfke doluyum.
Kv kişisi ile tanışma günümüzden itibaren yıldızımız barışmadı. Beni ilk gün olan görüşmeden sonra ağlatmış biridir.
Onun hayalindeki gelin profili hep farklıydı benim de eş ailesi için hayallerim bambaşkaydı.
Ama bir şekilde bugüne kadar gelindi. Daha çok benim alttan almalarım ile oldu tabii. Yapılan söylenen şeylere hiçbir şey olmamış gibi davranarak bugünlere getirdim.
Getirdim getirmesine ama içimde kopan fırtınalar ile ne yapacağımı bilemiyorum artık.
Yakın zamanda olan birkaç şeyden bahsedeceğim sadece.
Üst üst birkaç şey yaşandı.
Ben kv’ye beyaz eşyalarımı verdim. Kendime yenisini alacaktım ve yenisini alırken onları satacaktım ama satmayın ben alayım dedi. Biz de eşimle tamam dedik. Hatta ben kendi yakınlarımdan biriyle konuştum anlaşmış gibi olmuştum ama kv araya girince onlara da olumsuz dönüp önceliği kvye verdim.
İlk aşamada anlaşmamız üzerine küçük bir miktar para verecekti sonrasında eşimle aralarında bir al-ver muhabbeti oldu. O yüzden parayı vermediler.
Bu benim için sıkıntı değil. Kendi ailemde de böyle bir şey olsa sıkıntı etmezdim sonuçta.
Ancakkk. Bizim bu eşyaları kv kişisi bir türlü almadı. Biz taşındık, ettik. Eşyaları taşındığımız yerden almadı. Sokakta bırakmışlar. Alınır bir şekilde denmiş.
Sonrasında hurdacılar vs gelip almışlar.
Anlayacağınız o beyaz eşyalar pisi pisine gitti öyle.
Bu benim içime oturdu ama tek bir gün bile niye öyle yaptınız demedim. Sormadım bile.
Eşim bir kere sitem etti, onda da baktım tavrı son derece umursamaz. Ben de hiç muhatap olup sinirimi bozmak istemedim.
Aradan bir ay gibi bir süre geçti.
Kızım küçük bir operasyon oldu. Kv kişisi bizi ziyarete geldi. Ziyaretinde de şık bir çiçek getirmiş.
Ancak şöyle bir şey var, ben çiçek bakamıyorum. Daha önce de getirdiği çiçeğe benzer çiçeğim olmuştu, bakmaya çalıştım ve olmadı soldu gitti çiçek.
O dönemim de çok yoğundu ilgilenecek vaktim yoktu açıkçası.
Bu nedenle çiçeklere iyi bakan bir yakınıma verdim bir süre sonra.
Hem onun da canı can solup gitmesin diye düşündüm.
Kv bize geldi. Çiçeği görememiş. Ama bana sormuyor eşime sormuş. Eşim de söylemiş.
Ben bunlardan haberdar değilim sonradan öğreniyorum.
Gel zaman git zaman…
Ben yine evimdeki bir eşyamı kv’ye verdim. Salonunda duruyor. Onlara oturmaya gittik.
Eşim sordu, anne sana verdiğimiz eşya yerine başka bir şey var, bizim verdiğimize ne oldu diye. Kv diyorki, çöpe attım. Siz benim çiçeğimi verirseniz ben de sizin verdiğinizi çöpe atarım..
Ben dondum kaldım hiç cevap vermedim yine.
Yani ben sana aylar öncesinde dünyanın parası beyaz eşyaları vermişim, sokakta rezil etmişsin onları sesimi çıkarmamışım. Çiçek için yaptığına bakın. Bu bir intikam alış şekliydi ve eşimin akrabaları içimde yaptı bu saygısızlığı.
Sonra ben iletişimi baya minimuma indirdim kendisiyle. Anladı benim tavırlı olduğumu.
Aradan zaman geçti yine uğradık kendisine.
Ben mesafeliydim eskisi gibi değildim.
Eşim ve teyzesi dışarıda yapılacak bir iş için çıktılar.
Kv ben ve kızım evde kaldık.
Ama şöyle düşünün ben kvye misafir gibi giderim o da bana öyle gelir. Öyle sıkı fıkı bir samimiyetimiz yoktur.
Kv onlar çıkar çıkmaz ben ibadet edeceğim bahanesiyle odasına girdi.
Eşim ve teyzesi gelene kadar tam 1 saat 15 dk odasında kaldı. Hiçbir şekilde çıkmadı.
Afedersiniz ben orada salak gibi kaldım.
Neyse bu da iyice tuz biber oldu.
Ben çok öfkelendim.
Yeter noktasıydı benim için.
Eşim de son derece pasif. Ben mesaj atıyorum gel annen odasına girdi çıkmıyor diye. Eve geldi, biraz sabret oturalım az daha kalkarız yapıyor. Ama o da çok gerildi. Sonrasında çıktık evden tamam haklısın istersen annemle konuşma vs diyor ama annesine asla hiçbir şey diyemiyor.
Son olarak bardağı taşırana gelirsek bugün kendi instagramımda kişilerin beğendiği videolar alanında kvnin beğenisini gördüm.
Kv narsist gelin adlı içerik beğenmiş.
Narsist gelin aileyi böler parçalar, şöyle yapar böyle yapar diye… O an eşim yanımdaydı dedim bak annen ne beğenmiş, ayıp değil mi ergenler gibi. Sonra biraz tartıştık derken eşim sen benim seni savunmadığımı düşünüyorsan ama bak diye telefonunu çıkardı.
Kv üç dört gün önce eşime video atmış. Yine aileyi parçalayan narsist gelin tanımı. Ama bu sefer video içeriği şöyle: bu gelinler aileyi parçalarken önce anne babayı değil başkalarından başlayıp arayı bozarmış. Amcaya dayıya bana yan baktı diye iftira atar namusumla oynadı der aileyi bölermiş.
Düşünebiliyor musunuz oğluna bunu atıyor kadın.
Eşim de saçmalama artık bu nasıl ithamlar gibi bir cevap vermiş.
Benim için bu denli bir yakıştırma bardağı çok çok taşırdı. Gelinine torununun annesine bu yakıştırmayı nasıl yapar? Nasıl bu kadar rahat bu videoyu eşime gönderebilir?
Buraya kadar anlattıklarımı okuduysanız şu aklınızda canlanabilir tamam kadının yaptıklarını anlatıyorsun ama sen ne yaptın da bu kadın bu kadar alevlendi.
Hiçbir şey…
Keşke ama keşke bir şey yapsaydım da en azından bu davranışlar reva olsaydı.
Ben de artık yoruldum tükendim.
Ne yapmalıyım?
sizin konuyu nasıl okuyacağım merak ettim
Aslında en başta belliymiş herşey daha ilk tanışma gününde oğlunun seviyorum diye getirdiği kızı ezikleyip ağlatan kadından,bu olayı görmezliklen gelen aman alttan al diyen adamdan ne bekliyorsunuz??? Sonrasında yaşananlar niye sizde şok etkisi yaratıyor anlamadım kaynana bu doğurduğu bu, yani mal belli ürün belli.Zakkum ağacından zeytin vermesini beklemek kadar saçma
Ben de buna inanarak devam ediyorum emin olun. Benim eşim de bipolar + takıntılı kıskanç + aşağılık kompleksi olan bir anne tarafından büyütülmüş. Benim annem hem kıskanç hem deli diyor buna takmasa başka bir şeye illa takacaktı bunlar yaşanacaktı diyor ama anasına tek bir laf edemiyor.Bana yakınlarımın yaptığı şey hep şöyle oldu.
O da annesi. Annesini atamaz ki. İkiniz arasında denge kurmaya çalışıyor.
Sonuçta doğduğu yetiştiği kültür bu, bu ona normal gelir. Her şey zamanla seni ve annesinin yaptıklarını gördükçe çözülecek.
Hala böyle olacağına inanmak istiyorum..
Bizim oralarda derler ki "otu çek köküne bak" istisnalar hariç her çocuk ailesinin devamıdır huy da , davranışta.Bir erkek annesinin yaptığını görüp susuyorsa önceliği annesidir ve annesinin haklı olduğunu düşünüyordur.Zamanla düzelir diyenlere sorun bakalım düzelen ne oluyor??? Ben söyleyim kadın daha çok susup alttan alıyor iradesi eziliyor kocası nereden eserse oraya savruluyor ve dışardan artık herşey düzelmiş gibi görünüyor ...Bana yakınlarımın yaptığı şey hep şöyle oldu.
O da annesi. Annesini atamaz ki. İkiniz arasında denge kurmaya çalışıyor.
Sonuçta doğduğu yetiştiği kültür bu, bu ona normal gelir. Her şey zamanla seni ve annesinin yaptıklarını gördükçe çözülecek.
Hala böyle olacağına inanmak istiyorum..
Kayınvalide delirmiş resmen. Ama eşinizin söylediği de hiç normal değil. Yerinizde olsam ok öyle olsun derdim.Çünkü o an annesinin haksız olduğunu bildiği için görüşme diyerek olayı kapatmaya çalışıyor. Biraz sakinleyince gidelim, gitmeliyiz tavırları başlıyor. Hatta bir kere sen gelmezsen ben de senin ailenle görüşmeyeceğim dedi.
başka çocuğu yok mu bu delininNormalde huyum değildir bugün olay yaşanınca baktım. Sadece o video da değil.
Karın gider ama annen hep yanındadır tarzı bir sürü içerik göndermiş kadın.
İnsan psikolojisine göre yorum yapacağım.Kayınvalidem ile hiçbir şekilde görüşmek istemiyorum. Hatta artık sesini duymaya bile tahammül yok.
Ona karşı çok öfke doluyum.
Kv kişisi ile tanışma günümüzden itibaren yıldızımız barışmadı. Beni ilk gün olan görüşmeden sonra ağlatmış biridir.
Onun hayalindeki gelin profili hep farklıydı benim de eş ailesi için hayallerim bambaşkaydı.
Ama bir şekilde bugüne kadar gelindi. Daha çok benim alttan almalarım ile oldu tabii. Yapılan söylenen şeylere hiçbir şey olmamış gibi davranarak bugünlere getirdim.
Getirdim getirmesine ama içimde kopan fırtınalar ile ne yapacağımı bilemiyorum artık.
Yakın zamanda olan birkaç şeyden bahsedeceğim sadece.
Üst üst birkaç şey yaşandı.
Ben kv’ye beyaz eşyalarımı verdim. Kendime yenisini alacaktım ve yenisini alırken onları satacaktım ama satmayın ben alayım dedi. Biz de eşimle tamam dedik. Hatta ben kendi yakınlarımdan biriyle konuştum anlaşmış gibi olmuştum ama kv araya girince onlara da olumsuz dönüp önceliği kvye verdim.
İlk aşamada anlaşmamız üzerine küçük bir miktar para verecekti sonrasında eşimle aralarında bir al-ver muhabbeti oldu. O yüzden parayı vermediler.
Bu benim için sıkıntı değil. Kendi ailemde de böyle bir şey olsa sıkıntı etmezdim sonuçta.
Ancakkk. Bizim bu eşyaları kv kişisi bir türlü almadı. Biz taşındık, ettik. Eşyaları taşındığımız yerden almadı. Sokakta bırakmışlar. Alınır bir şekilde denmiş.
Sonrasında hurdacılar vs gelip almışlar.
Anlayacağınız o beyaz eşyalar pisi pisine gitti öyle.
Bu benim içime oturdu ama tek bir gün bile niye öyle yaptınız demedim. Sormadım bile.
Eşim bir kere sitem etti, onda da baktım tavrı son derece umursamaz. Ben de hiç muhatap olup sinirimi bozmak istemedim.
Aradan bir ay gibi bir süre geçti.
Kızım küçük bir operasyon oldu. Kv kişisi bizi ziyarete geldi. Ziyaretinde de şık bir çiçek getirmiş.
Ancak şöyle bir şey var, ben çiçek bakamıyorum. Daha önce de getirdiği çiçeğe benzer çiçeğim olmuştu, bakmaya çalıştım ve olmadı soldu gitti çiçek.
O dönemim de çok yoğundu ilgilenecek vaktim yoktu açıkçası.
Bu nedenle çiçeklere iyi bakan bir yakınıma verdim bir süre sonra.
Hem onun da canı can solup gitmesin diye düşündüm.
Kv bize geldi. Çiçeği görememiş. Ama bana sormuyor eşime sormuş. Eşim de söylemiş.
Ben bunlardan haberdar değilim sonradan öğreniyorum.
Gel zaman git zaman…
Ben yine evimdeki bir eşyamı kv’ye verdim. Salonunda duruyor. Onlara oturmaya gittik.
Eşim sordu, anne sana verdiğimiz eşya yerine başka bir şey var, bizim verdiğimize ne oldu diye. Kv diyorki, çöpe attım. Siz benim çiçeğimi verirseniz ben de sizin verdiğinizi çöpe atarım..
Ben dondum kaldım hiç cevap vermedim yine.
Yani ben sana aylar öncesinde dünyanın parası beyaz eşyaları vermişim, sokakta rezil etmişsin onları sesimi çıkarmamışım. Çiçek için yaptığına bakın. Bu bir intikam alış şekliydi ve eşimin akrabaları içimde yaptı bu saygısızlığı.
Sonra ben iletişimi baya minimuma indirdim kendisiyle. Anladı benim tavırlı olduğumu.
Aradan zaman geçti yine uğradık kendisine.
Ben mesafeliydim eskisi gibi değildim.
Eşim ve teyzesi dışarıda yapılacak bir iş için çıktılar.
Kv ben ve kızım evde kaldık.
Ama şöyle düşünün ben kvye misafir gibi giderim o da bana öyle gelir. Öyle sıkı fıkı bir samimiyetimiz yoktur.
Kv onlar çıkar çıkmaz ben ibadet edeceğim bahanesiyle odasına girdi.
Eşim ve teyzesi gelene kadar tam 1 saat 15 dk odasında kaldı. Hiçbir şekilde çıkmadı.
Afedersiniz ben orada salak gibi kaldım.
Neyse bu da iyice tuz biber oldu.
Ben çok öfkelendim.
Yeter noktasıydı benim için.
Eşim de son derece pasif. Ben mesaj atıyorum gel annen odasına girdi çıkmıyor diye. Eve geldi, biraz sabret oturalım az daha kalkarız yapıyor. Ama o da çok gerildi. Sonrasında çıktık evden tamam haklısın istersen annemle konuşma vs diyor ama annesine asla hiçbir şey diyemiyor.
Son olarak bardağı taşırana gelirsek bugün kendi instagramımda kişilerin beğendiği videolar alanında kvnin beğenisini gördüm.
Kv narsist gelin adlı içerik beğenmiş.
Narsist gelin aileyi böler parçalar, şöyle yapar böyle yapar diye… O an eşim yanımdaydı dedim bak annen ne beğenmiş, ayıp değil mi ergenler gibi. Sonra biraz tartıştık derken eşim sen benim seni savunmadığımı düşünüyorsan ama bak diye telefonunu çıkardı.
Kv üç dört gün önce eşime video atmış. Yine aileyi parçalayan narsist gelin tanımı. Ama bu sefer video içeriği şöyle: bu gelinler aileyi parçalarken önce anne babayı değil başkalarından başlayıp arayı bozarmış. Amcaya dayıya bana yan baktı diye iftira atar namusumla oynadı der aileyi bölermiş.
Düşünebiliyor musunuz oğluna bunu atıyor kadın.
Eşim de saçmalama artık bu nasıl ithamlar gibi bir cevap vermiş.
Benim için bu denli bir yakıştırma bardağı çok çok taşırdı. Gelinine torununun annesine bu yakıştırmayı nasıl yapar? Nasıl bu kadar rahat bu videoyu eşime gönderebilir?
Buraya kadar anlattıklarımı okuduysanız şu aklınızda canlanabilir tamam kadının yaptıklarını anlatıyorsun ama sen ne yaptın da bu kadın bu kadar alevlendi.
Hiçbir şey…
Keşke ama keşke bir şey yapsaydım da en azından bu davranışlar reva olsaydı.
Ben de artık yoruldum tükendim.
Ne yapmalıyım?