- Katılım
- 23 Şubat 2019
- Mesajlar
- 1.932
- Emoji Skoru
- 1.064
- Puanlar
- 133
- Konu Sahibi pembekuvars30
- #61
Haklısınız bende öyle düşünüyorum
Evine gitmeyin nasıl güveniyorsunuz ki bari halka açık bir alanda buluşun, allah korusun birşey olsa evde kime, nasıl duyurursunuz sesinizi.