Benim görümcem farklı bir ülkede yaşıyor..
Varlığıyla yokluğu birdir ama bu durumun böyle olmasının sebebi eşimdir..
Çünkü ablasını çok iyi tanıyor ve eline fırsat geçerse neler yapabileceğini çok iyi biliyor..
Evimize evlendiğimizden beri hiç gelmedi,ilişkimiz gayet resmidir..
Böyle olması gerekiyordu,böyle oldu..