• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

güncel fetal dna ücretleri

dnnslimanov

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Aralık 2025
Mesajlar
66
Emoji Skoru
33
Puanlar
3
iyi günler herkese, güncel fetal dna ücretleri hakkında bilgisi olan var mı? hangi tarihte hangi firmalara yaptırdınız ve ne kadar ücret ödediniz veya yaptırmak istediğiniz yerler neresi, süreç nasıl işliyor? bilgi sahibi olan var mı? testi yaptırmanın ne gibi bir artısı olur, gerekli midir (doktorum yaparsak diğerlerine gerek kalmaz diyerek önerdi ama özel klinik olduğu için kendimiz yaptırmamız gerekiyormuş firma söylemedi)
 
bu konu guncel, rakamlar da paylasilmis.
inceleyin isterseniz
 
bu konu guncel, rakamlar da paylasilmis.
inceleyin isterseniz
teşekkür ederim :)
 
Geçtiğimiz perşembe günü yaptırdım birçok firma hem yerli hemde yurtdışı bazlı yüksek güven ve memnuniyet içeren firmayı tercih ettim Eurofins biraz maliyet olarak yüksek diğerlerine göre daha güvenilir geldi Çanakkale’de yaşıyorum evimden gelip aldılar zaten fiyat olarak 21.500 ödedim tam olarak diğer tarama testlerini yaptırmayı düşünmüyorum fetal yeterli olur dedi doktorlar 11 hafta içindeyken verdim kanı 10 güne sonuçlarnır dediler beklemedeyim bakalım
 
İntergen iyi bir firma. Fiyatı da makul 12.300
 
Ben İzmir Genetik firmasına 10 gün önce 17 bin tlye yaptırdım.
 
dün gazi üniversitesinde 10.850 verdim inş temiz çıkar sonuçlar
Merhaba gazi üni. İçin kendiniz mi müracaat ettiniz acaba nasıl oldu süreç bilgi verebilir misiniz ve sonuç ne zaman çıkıyormuş rica etsem bilgilendirebilir misiniz araştırma sürecindeyim bende özellere bakıyordum ama sizden gaziyi duyunca sormak istedim.
 
Merhaba gazi üni. İçin kendiniz mi müracaat ettiniz acaba nasıl oldu süreç bilgi verebilir misiniz ve sonuç ne zaman çıkıyormuş rica etsem bilgilendirebilir misiniz araştırma sürecindeyim bende özellere bakıyordum ama sizden gaziyi duyunca sormak istedim.
ben gaziyi aramistim, sadece takipli hastalara yaptiklarini soylediler
 
Merhaba gazi üni. İçin kendiniz mi müracaat ettiniz acaba nasıl oldu süreç bilgi verebilir misiniz ve sonuç ne zaman çıkıyormuş rica etsem bilgilendirebilir misiniz araştırma sürecindeyim bende özellere bakıyordum ama sizden gaziyi duyunca sormak istedim.
valla benim sonucum üç günde çıktı. ben gazideki doktoruma fetal dna yaptırmak istiyorum dedim. beni tıbbi genetiğe sevk etti. gittim oraya yaptırmak istiyorum dedim orada beni başka bir doktorla görüştürdüler. ücreti ödedim, kanımı verdim bu kadar. üç gün sonra telefonuma mesaj geldi sonucunuz çıktı diye. gittim aldım.

şükür temiz çıktı sonuçlar. sorunsuz ilerledi süreç.


zaten gazi üniversitesinde öğretim üyesinin takip hastasıyım muayene ücreti ödüyorum ayrıca.
 
Geçtiğimiz perşembe günü yaptırdım birçok firma hem yerli hemde yurtdışı bazlı yüksek güven ve memnuniyet içeren firmayı tercih ettim Eurofins biraz maliyet olarak yüksek diğerlerine göre daha güvenilir geldi Çanakkale’de yaşıyorum evimden gelip aldılar zaten fiyat olarak 21.500 ödedim tam olarak diğer tarama testlerini yaptırmayı düşünmüyorum fetal yeterli olur dedi doktorlar 11 hafta içindeyken verdim kanı 10 güne sonuçlarnır dediler beklemedeyim bakalım
Sonucunuz ne zaman çıktı? Ben de 4 nisanda yaptırdım da
 
iyi günler herkese, güncel fetal dna ücretleri hakkında bilgisi olan var mı? hangi tarihte hangi firmalara yaptırdınız ve ne kadar ücret ödediniz veya yaptırmak istediğiniz yerler neresi, süreç nasıl işliyor? bilgi sahibi olan var mı? testi yaptırmanın ne gibi bir artısı olur, gerekli midir (doktorum yaparsak diğerlerine gerek kalmaz diyerek önerdi ama özel klinik olduğu için kendimiz yaptırmamız gerekiyormuş firma söylemedi)
Merhabalar konunun üzerinden baya geçmiş ama bende bi kaç bilgi vermek istedim ben Eskişehir Osmangazi Üniversitesi hastanesinde yaptırdım Fetal DNA testi 3 Nisan tarihinde ve 5,000 tl gibi bi ücret ödedik sonuçlar yaklaşık 4-5 hafta sonra çıkacak dendi bekliyoruz , randevu almadan direkt tıbbi genetik bölümüne gidiliyor çarşamba hariç diğer günler en erken ne zaman giderseniz işiniz o kadar çabuk bitiyor ben 8,30 da gitmiştim sıra oluyor baya bekliyorsunuz sonra size doktor bi takım sorular sorduktan sonra kan almaya gönderiyorlar sonrasında o kanı gerekli birime teslim edip ayrılıyorsunuz yaklaşık 2-3 saat sürdü ve size sonuç mesaj olarak gelecek deniyor sonuçları da ya siz yada eşiniz alabiliyor bu şekilde dışardaki fiyatlar çok yüksek geldi bize doktorumuz özel bi firma önerdi Ama önce 19,000 civarında fiyat verdi sonra 20,000 falan dedi yani tutturabildikleri kadar malesef bu işinde cılkını çıkardılar ve ticarete döküldü olay üzücü bir durum… umarım bu test devlet hastanelerinde ücretsiz bir şekilde yapılır ve herkes faydalanır benim yaşım 36 olduğu için muhtemelen 2 li tarama testi yüksek riskli çıkacağından Fetal DNA testine yöneldim ama böyle bi risk olmasaydı (yaşım 35 altı olsaydı) yaptırmazdım sadece ikili test yaptırırdım açıkçası belki bilgiler faydalı olabilir birilerine diye paylaşmak istedim , hepimiz inşallah evlatlarımızı sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım sevgiler diliyorum..
 
eskisehire +1 :)
ben baska sehirdeyim kalktim gittim gece treniyle. hem gezmis tozmus oldum. benim de onerim gidecekseniz sabah en erken saatte gidin yoksa devasa bir sıra oluyor
ben 8de vardim ikinci siradaydim. 9.30da doktor geldi ve tüpümü verdiler. sonra kan verme onu genetige goturme, yeterli dna var mi diye islem yapmalarini bekleme vs 11de ciktim
 
Şikayet var sitesine girip inceleyin hangi firmayla çalışmak istiyorsanız.
 
Eskişehir osmangazi 5000 tl
İntergen 250-280 dolar
Panaroma 500-550-600 dolar
eurofins 400 euro
Dedi güncel fiyatlar
Paket içerikleri çok farklı ama hepsine bakmak lazım
 
Back
X