- Katılım
- 21 Aralık 2009
- Mesajlar
- 25.757
- Emoji Skoru
- 28.933
- Puanlar
- 798
Ortada çocuk hele de hasta bi cocuk olunca bende ipler kopuyor, attırin gitsin babası düşünmuyorsa sana ne diyemiyorum.insallah o öküz de dersini almistirSabahtan akşama kadar oturarak para kazanıyosun tek yapacağın efendi olmak ama işte dediğiniz gibi adamın hırtlığını çocuğa ödetmemek doğru olanı sanırım gelen yorumlardanda anlaşılan.