Haksız mıyım acaba?

E

EU3

Ziyaretçi
yahu bu çocuk beni deli edicek size sormak ıstıyorum 3senedir cıkıyoruzz:asigim: annesi ve babası ile tanıstımm babasını sadece 1kere annesiylede 2kere görüştük annesine pek kanım ısınmadı acıkcasıkaydirigubbakcemile3 soguk bı kadın havalı bırazcıkta sıcaklık bulamadım kendısınden:bbo: tamam olabılır yapısı oyledır belkii geçen anneler gununde tutturdu anneler gununu kutla kırmadım kutladımmm fazla ıcımden gelmesede daha 2kere gordum kadını hiçte samımi degılızzz :sinifsinif: bugunde dogum gunuymus annesınınn tutturdu kutla dıye kafamçokkarıştı kutlamadım valllaa tartısdık bırsuru haksızmıyım 2kere gördüm hıcte samımı degılızzzCADIARZU pekde soğukk :enbuyukkk:
 

bebusum

Artık Daha İyiyim...
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
5 Haziran 2009
548
136
34
yaniii sevgilinizn hatrına açıp kutlayabilirdiniz 1 dk nolcak
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1829 gün geçti.

TatLiGaci

Heidi ve kankileri
Kayıtlı Üye
10 Şubat 2009
14.519
90
flört dönemi böyle protokoller için hiçte uygun değildir..
Zorla anneler günü,doğumgünü mü kutlanır?.
Haksız değilsin..Belki annesi de mesafeli olmak istiyordur..
Şimdiden kuzu sarması olmaya luzum yok..
 

kar

içim buz tutmuş..
Pro Üye
27 Kasım 2007
5.351
10
bana gore haksızsınız..
ıkı defa gorustugnuz bırısını soguk bulmanız tanımadan boyle kanıya varmanız bana gore yanlısdır..
hıc karsınızdakını tanıma fırsatınız olmamıskı belkı cok sevecekdınız..
eger sevgılınız sızı tanıstırmıs ıse ve dogum gununu bılıpde aramanız sıze kalmıs ..
sevgılınızı zorlaması ıle bunlar bır olur ıkı olur..

 

burbuk

Guru
Kayıtlı Üye
25 Nisan 2007
6.618
11.259
Haksızsınız. Sevgiliniz sizi ailesiyle tanıştırmış, ister bir kere görün ister yüz kere. Demekki ciddiymiş ki tanıştırmış yoksa tanıştırmazdı.
Madem tanıştınız doğum gününü, anneler gününü bir telefon açıp kutlasanız ne olurdu.
Bu davranışınız pek iyi olmamış, ben olsam epey bir kırılırdım.
İnşallah sonucunu iyiye bağlarsınız.
 
E

EU3

Ziyaretçi
erken diye düşündüm böyle şeyler için 2.görüşmede:sinifsinif:
 

lirik guzel

bekle beni 35.5 :)
Pro Üye
4 Ekim 2007
8.306
2.076
Ortada resmi bir şey yokken ne gereği var anneler günü,doğum günü kutlamaya.Hem bu işler zorlama ile olmaz. :umursamaz:
 

Yxuxzdeyxuxz

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
16 Kasım 2007
170
1
40
Haksızsınız. Madem tanıştınız demek ki artık bir bağ kurulmak isteniyor, güzel adım olurdu. Ayrıca kendimden örnek vereyim ben kayınvalideme ilk görüşte bayılmıştım o kadar güler yüzlü ve samimi bulmuştum ki...Malesef o beni hiç sevmemiş çok zor günlerdi. Göründüğü gibi olmayabilir. Bir şans vermeliydiniz.
 

ElleriminSesiVar

SıkıntıYok
Pro Üye
11 Mayıs 2007
7.723
193
Şimdiden özel günlerde aramanın sana hiçbir artısı yok...
Şimdi yapıyorsan evlendiğinde de bunu yapmak zorundasın...
Senin gönlüne kalmış birşey,zorla ite kaka olmaz yani...
 

PastelBoya

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
8 Ekim 2007
1.865
6
31
Bana göre normal bir durum bu tek anormalliği
Sevgilinin ısrar etmesi tamam kutlasan iyi olurdu falan diyebilir de
Yani ne bileyim bu sebepten tartışma çaıkarması saçma yani..
Sende keşke sevgilinin hatrına kutlasaydın
Doğum gününüz kutlu olsun nice yıllara diyebilirdin..
Çokta samimiyet gerektirmez yani..
İki kere gördüğüm birine ısınamaman doğaldır.
Mesafeli davranmak en iysi gerçekten de:nazar:
 

Asmin

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2008
7.812
208
bence ıcınden gelmıyorsa senı zorlaması cok yanlıs...
dikkat et bu cocuga.. anneci bi tip olabilir..
söz nişan olmadan bu tür kutlamar vs dir bana göre çok gereksiz..
onemlı olan senin içinden geldiğinde kutlaman.. gelmiyorsa kendini zorlama bence.
 

serin7979

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
24 Temmuz 2008
1.955
1
bence kutlayabilirdiniz benimde kayınvalidem daha ilk görüşte pek sıcakkanlıydı ama sonu pek öyle gitmedi belkide kadının durusu o önyargılı olmamakta fayda var isterseniz arayın belki ailece böyle seylere önem verebilirler dogum günü ,anneler günü vs ...
 

decemBer

medeniyet bekarların omuzlarında yükselecek
Pro Üye
18 Ağustos 2007
5.712
4.047
böle işler zorla olmaz.. ne demek annemin doğumgününü kutla diye ISRAR etmek?
zorundamısın yahu. hiçbişey değilsin, bişeyi olsan bile zorlamayla olmaz arkadaşların dediği gibi.
bana kalsa iş ciddiyete binmeden kesinlikle ana babaya görünmezdim, kendim öle yapmıştım.
daha ortada bişi yokken vıcık vıcık olmaya lüzum yok. herşeyin yeri ve zamanı var.
eğer sen de böle düşünüyosan tavrını koru, sırf sevgilin istedi die bişi yapma, taviz de verme!
 

kuzum

Bu konida hassasum
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
8.572
276
Tamam, tanıştırmış olabilir, bu sizinle ilerisi için birşeyler düündüğünü gösterir, ama anneler günü, doğum günü bilmem ne kutlamalarıda ne oluyor.:dilcikar:, ben olsam yapmazdım, sen de yapmamışsın aferinvereliniortak, arada resmi birşey olsaydı kızardım kutalamadın diye ama fol yok yumurta yok, salla gitsin.şakkıdı
 

bourtlen

hayallerimi kutuladım...
Kayıtlı Üye
26 Ağustos 2009
308
0
bu işler zorla olucak seyler degıl
sevgılın bunu senın ıstegıne bırakmalıydı
kutlamak ıstememektede haklısın herseyı zamanında yasamak daha anlamlı olur bence