- Katılım
- 20 Şubat 2026
- Mesajlar
- 4
- Emoji Skoru
- 10
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 32
- Konu Sahibi caytilatte
- #1
Merhaba arkadaşlar hepinize Hayırlı Ramazanlar dilerim öncelikle,
Önceki aylarda pek çok kez siteye girip belirti ve hamile kalma süreçlerini anlatan üyelerin konularını hatmetmiş biri olarak ben de sürecimi belki yardımcı olur düşüncesiyle sizinle paylaşmak istedim. 32 yaşında 4 yıllık evliyim, adetlerim bugünde dek hep çok düzenli oldu.
Ağustos ayı itibariyle korunmayı bıraktık (kondom ile korunuyorduk). Bir arkadaşımın önerisiyle 3 adet freely ovülasyon test almıştım bolca almak gerektiğini bilmiyordum, hepsi de negatif çıktı o ay tekrardan almadım.
Eylülde internetten laboquick'in testlerinden aldım, 20 ovulasyon + 3 gebelik testi geldi. O ay kullanım kılavuzunda anlatıldığı gibi adetim bittikten sonra her gün kullanmaya başladım, testin ilk idrar olmaması her gün aynı saatte olmasına vs. hep dikkat ettim ancak telefon uygulamasında belirtilen o üç ovulasyon gününde de negatif görünce artık canım sıkıldı ve kullanmayı bıraktım, hatta triplere girdim acaba ben yumurtlamıyor muyum bir sorun mu var vesaire diye. Youtube'da bazı kadın doğum doktorları da bu testlerin stres yaratabildiğini kullanmanın gereksiz olduğunu söylüyorlardı, buyüzden ben de daha fazla olumsuz düşünmemek içim kullanmayı bıraktım. Sanırım benim ovülasyon günüm telefon uygulamasında gösterilen günlerden 1 veya 2 gün sonra devam etsem belki görürdüm.
Ekim ayını değerlendiremedik ancak sonraki aylarda uygulamanın gösterdiği günleri değerlendirmeye devam ettik. Bu arada ağustostan itibaren adet günümden neredeyse 10 gün önce başlayan kasık ve bel ağrılarım baş gösterdi, bir iki ay acaba hamilelik belirtisimi diye umutlandım ama değildi. Artık sinirlendim bu duruma normalde ağrım olursa sadece adetin ilk günü olur, ancak korunmayı bıraktığımdan beri her ayın yarısında ağrısı çekmeye başlamıştım. Bu forumda da araştırdım ama korunmayı bırakınca böyle bir yan etki hakkında pek bilgi bulamadım.
Ocak ayında yine böyle oldu üstüne reglim 3 gün gecikti ay dedim bu sefer hamileyim galiba bu yoğun ağrılar da ona işaret. Gecikmenin 2. günü hemen gebelik testini yaptım negatif, 3. günü yine yaptım negatif, acaba henüz seviyem yükselmediği için mi negatif gösteriyor derken aynı günün akşamında regl oldum.... Bunun üstüne ben de kadın doğuma gitmeye karar verdim ağrıların sebebini sormak için, zaten süreç için iyi doktor araştırma niyetim vardı tanışmış olurum diye düşündüm, regl iken gittim hatta. Bana bu ağrılar olabilir, gayet normal, vücudun emilim yaptığını, kötüye işaret değil kesinlikle dedi, gelecek ağustosa kadar denemeye devam edin 1 sene, olmazsa ozaman tekrar gel dedi ama artık ağrılar cidden canımı sıkıyordu.
Şubat ayına geldiğimizde yine benim kasık ağrılarım başladı adetten çok önce. Adet yaklaştığında da göğüslerim çok hassaslaştı. Bir de iki gün falan gündüz alakasız saatlerde uykum geldi 2 saat falan uyuduğum oldu. Bu ay kesin adet oluyorum dedim geçen ayki gibi. Ve yine gecikti adetim. Ben geçen ay aynı olayı yaşadığım için artık yemezler dedim, test yapmadım. Gecikmenin 4. günü içgüdüsel olarak evdeki ovulasyon testlerinden birini kullanıverdim, daha önce dediğim gibi elimde bol bol kalmıştı kullanmayı bıraktığım için, ve son gebelik testimi de heba etmek istemiyordum :)) Ovulasyon testim kıpkırmızı gösterdi ikinci çizgiyi. Bu sefer ertesi sabah son kalan gebelik testimi de kullandım ve pozitif sonucu gördüm :) Yani ovülasyon testleri de hamileliği gösteriyormuş bunu da teyitlemiş oldum. Sonrasında doktora gittik ve hamileliğim kesinlik kazanmış oldu.
Son olarak diğer aylardan farklı olarak bu ay ne oldu bunları düşününce ;
1- Ocak ayında gittiğimde doktor bana efa-mom ilacını vermişti hem folik asit için hem de gebeliği kolaylaştırıcı olduğunu söyledi. 3 hafta kadar kullandıktan sonra hamileliğimi öğrendim.
2-Bir diğeri kuzenimin bir akrabası umreden elma getirmiş bizim bebek niyetine girdiğimizi öğrenince bana verdi yarısını sen yarısını eşin yesin faydası olur dedi. Yumurtlama dönemim geçmişti yine de yedik elmayı.
3-Haftanın 2 günü aletli pilastese gidiyordum, ben hamileliği engelleyici bir etkisi olmaz diye düşünüyordum. Ocak ayında hocamla tesadüfen aramızda hamilelik konuşması geçti. Düşünüyorsan bence doktora danış belki bırakmanı önerebilir dedi. Daha önce bebek tedavisi gören bir hastamın ani kasık ağrısı ve kanaması oldu spordan sonra meğer bebek tutunamamış düşmüş, bize de daha önce söylememişti tedavi sürecinde olduğunu dedi. Bunu duyunca ben korkudan doktora bile sormadan hemen bıraktım pilatesi. Artık bunlardan hangisi etkili oldu ya da oldu mu bilmiyorum, sonuçta Allah'ın dediği olur.
Hikayemi sizinle paylaşmak istedim çünkü süreç boyunca her ay acaba bu belirti mi acaba hamile miyim diye içim içimi yiyor buraları talan ediyordum, arkadaşların paylaştığı şeylerden çok fayda gördüm, bu yüzden ben de kendiminkini yazdım. Umarım bebek isteyen tüm anne adayları hamilelik haberini tez zamanda alıp yavrularına sağlıcakla kavuşur.
Önceki aylarda pek çok kez siteye girip belirti ve hamile kalma süreçlerini anlatan üyelerin konularını hatmetmiş biri olarak ben de sürecimi belki yardımcı olur düşüncesiyle sizinle paylaşmak istedim. 32 yaşında 4 yıllık evliyim, adetlerim bugünde dek hep çok düzenli oldu.
Ağustos ayı itibariyle korunmayı bıraktık (kondom ile korunuyorduk). Bir arkadaşımın önerisiyle 3 adet freely ovülasyon test almıştım bolca almak gerektiğini bilmiyordum, hepsi de negatif çıktı o ay tekrardan almadım.
Eylülde internetten laboquick'in testlerinden aldım, 20 ovulasyon + 3 gebelik testi geldi. O ay kullanım kılavuzunda anlatıldığı gibi adetim bittikten sonra her gün kullanmaya başladım, testin ilk idrar olmaması her gün aynı saatte olmasına vs. hep dikkat ettim ancak telefon uygulamasında belirtilen o üç ovulasyon gününde de negatif görünce artık canım sıkıldı ve kullanmayı bıraktım, hatta triplere girdim acaba ben yumurtlamıyor muyum bir sorun mu var vesaire diye. Youtube'da bazı kadın doğum doktorları da bu testlerin stres yaratabildiğini kullanmanın gereksiz olduğunu söylüyorlardı, buyüzden ben de daha fazla olumsuz düşünmemek içim kullanmayı bıraktım. Sanırım benim ovülasyon günüm telefon uygulamasında gösterilen günlerden 1 veya 2 gün sonra devam etsem belki görürdüm.
Ekim ayını değerlendiremedik ancak sonraki aylarda uygulamanın gösterdiği günleri değerlendirmeye devam ettik. Bu arada ağustostan itibaren adet günümden neredeyse 10 gün önce başlayan kasık ve bel ağrılarım baş gösterdi, bir iki ay acaba hamilelik belirtisimi diye umutlandım ama değildi. Artık sinirlendim bu duruma normalde ağrım olursa sadece adetin ilk günü olur, ancak korunmayı bıraktığımdan beri her ayın yarısında ağrısı çekmeye başlamıştım. Bu forumda da araştırdım ama korunmayı bırakınca böyle bir yan etki hakkında pek bilgi bulamadım.
Ocak ayında yine böyle oldu üstüne reglim 3 gün gecikti ay dedim bu sefer hamileyim galiba bu yoğun ağrılar da ona işaret. Gecikmenin 2. günü hemen gebelik testini yaptım negatif, 3. günü yine yaptım negatif, acaba henüz seviyem yükselmediği için mi negatif gösteriyor derken aynı günün akşamında regl oldum.... Bunun üstüne ben de kadın doğuma gitmeye karar verdim ağrıların sebebini sormak için, zaten süreç için iyi doktor araştırma niyetim vardı tanışmış olurum diye düşündüm, regl iken gittim hatta. Bana bu ağrılar olabilir, gayet normal, vücudun emilim yaptığını, kötüye işaret değil kesinlikle dedi, gelecek ağustosa kadar denemeye devam edin 1 sene, olmazsa ozaman tekrar gel dedi ama artık ağrılar cidden canımı sıkıyordu.
Şubat ayına geldiğimizde yine benim kasık ağrılarım başladı adetten çok önce. Adet yaklaştığında da göğüslerim çok hassaslaştı. Bir de iki gün falan gündüz alakasız saatlerde uykum geldi 2 saat falan uyuduğum oldu. Bu ay kesin adet oluyorum dedim geçen ayki gibi. Ve yine gecikti adetim. Ben geçen ay aynı olayı yaşadığım için artık yemezler dedim, test yapmadım. Gecikmenin 4. günü içgüdüsel olarak evdeki ovulasyon testlerinden birini kullanıverdim, daha önce dediğim gibi elimde bol bol kalmıştı kullanmayı bıraktığım için, ve son gebelik testimi de heba etmek istemiyordum :)) Ovulasyon testim kıpkırmızı gösterdi ikinci çizgiyi. Bu sefer ertesi sabah son kalan gebelik testimi de kullandım ve pozitif sonucu gördüm :) Yani ovülasyon testleri de hamileliği gösteriyormuş bunu da teyitlemiş oldum. Sonrasında doktora gittik ve hamileliğim kesinlik kazanmış oldu.
Son olarak diğer aylardan farklı olarak bu ay ne oldu bunları düşününce ;
1- Ocak ayında gittiğimde doktor bana efa-mom ilacını vermişti hem folik asit için hem de gebeliği kolaylaştırıcı olduğunu söyledi. 3 hafta kadar kullandıktan sonra hamileliğimi öğrendim.
2-Bir diğeri kuzenimin bir akrabası umreden elma getirmiş bizim bebek niyetine girdiğimizi öğrenince bana verdi yarısını sen yarısını eşin yesin faydası olur dedi. Yumurtlama dönemim geçmişti yine de yedik elmayı.
3-Haftanın 2 günü aletli pilastese gidiyordum, ben hamileliği engelleyici bir etkisi olmaz diye düşünüyordum. Ocak ayında hocamla tesadüfen aramızda hamilelik konuşması geçti. Düşünüyorsan bence doktora danış belki bırakmanı önerebilir dedi. Daha önce bebek tedavisi gören bir hastamın ani kasık ağrısı ve kanaması oldu spordan sonra meğer bebek tutunamamış düşmüş, bize de daha önce söylememişti tedavi sürecinde olduğunu dedi. Bunu duyunca ben korkudan doktora bile sormadan hemen bıraktım pilatesi. Artık bunlardan hangisi etkili oldu ya da oldu mu bilmiyorum, sonuçta Allah'ın dediği olur.
Hikayemi sizinle paylaşmak istedim çünkü süreç boyunca her ay acaba bu belirti mi acaba hamile miyim diye içim içimi yiyor buraları talan ediyordum, arkadaşların paylaştığı şeylerden çok fayda gördüm, bu yüzden ben de kendiminkini yazdım. Umarım bebek isteyen tüm anne adayları hamilelik haberini tez zamanda alıp yavrularına sağlıcakla kavuşur.