- Katılım
- 8 Ağustos 2016
- Mesajlar
- 72
- Emoji Skoru
- 36
- Puanlar
- 88
- Yaş
- 30
- Konu Sahibi aryaninhikayesi
- #1
Merhaba kızlar size bir sorum . Yedi aydır aktif olarak çocuk istiyoruz ve deneme yapıyoruz ikinci ayında gebelik oluştu ama sonrasında dördüncü haftada kimyasal gebelik denildi ve olmadı. Sonrasında uzun bir süre daha olmayınca nisan ayında doktora gitmeye karar verdim acaba bir sorun mu var diye çocuk karar vermeden önce de gitmiştim herhangi bir sorun yoktu ama uzun bir süre olmayınca tekrar testlerimi baştan yaptırmak istedim hem ben hem eşim aynı şekilde testlerimizi yeniledik bir sorun var mı diye bu süreçte çok fazla doktor araştırmasına girdim güzelce bir doktor buldum sonunda doktorumla beraber kendisi bana çatlatma iğnesi olmamı önerdi çünkü olmayacak bir neden yok dedi çatlatma iğnesi ile bunu yakalayabiliriz diye düşündüm dedi ben çatlatma iğnesi vurulduğum ay gerçekten o kadar çok dikkat ettim ki her türlü açıdan yemek olsun spor olsun gerçekten çok dikkat ettim çatlatma iğnesi vurulduktan sonra üç gün yattım dedim hani belki tutulması kolay olur doktorumun önerisiyle. Sonrasında mayıs ayında bir hamilelik oluşmadı Mayıs’ın 20’sinde adet oldum normal bir şekilde altı gün süren bir adet süreci oldu adetimin üçüncü günü doktor bana tekrar gel demişti ama biz izinde olduğumuzdan kaynaklı kendi doktoruma gidememiştim memlekette bir doktora gittim ve doktor beni azarlayıp ne istediğimi anlamayıp geri gönderdi o gün gerçekte o kadar sinirliydim ve üzgündüm ki doktorun yanından çıktığımda ağlıyordum zaten sonrasında bulunduğumuz yerde bir lokman hekim tarzı bir yer vardı oraya gittik bitkisel şeyler deneyelim dedik çocuk için etkisi oldu mu bilmiyorum ama gerçekten diğer her türlü hastalığım için örnek vermek gerekirse kanim dört aydır çok düşüktü kanim yükseldi çok fazla baş dönmem vardı vertigo olduğundan kaynaklı bayağı azalttı artık vertigo atakları geçirmiyorum yani anlayabileceğiz akla gelebilecek ufak tefek rahatsızlıklarıma gerçekten iyi geldi bir ay boyunca kullandım. Asıl konu burada başlıyor kendisi genellikle ilk adette sonuç alındığını söylemişti adetim tam beş gün gecikti adetimin ilk geciktiği gün test yaptım pozitifti sonrasında ikinci gün test yaptım yine pozitifti tabi ben çok ümitlenmek istemedim tedbirli ilerlemek istedim gittim kan testi verdim kan testim negatif çıktı. beşinci gününde gecikmenin adet oldum. Normal her zamanki gibi olan süreliğinde bitti dün adetim bitti altı gün sürdü üzüldüm tabi yine ama takdiriilahi Rabbim ne zaman isterse o zaman verir biliyorum lakin bugün ve dün gece dün gece çok fazla olmadı ama bugün size anlatamayacağım kadar bir mide bulantısı benim geniz etim var doğru düzgün koku alamam bile ben ama bugün gerçekten kokular aşırı fazla burnuma geliyor yemek yiyesim yok eşime yemek yaptım dedi yiyelim beraber oturdum masanın başına yaptığım yemeği de çok severim ama yiyemedim böyle dilimideğdirdim kokusu geldiği dakika midem bulandı başım çok dönüyor her belirtiği kendime ya da hamileliğe yormak hoşuma gitmiyor. Ama belirtileri yaşadıkça gerçekten insanın aklında bir şüphe kalıyor hani derler ya anneliğin %99.9’u endişelenmetir anne olmadım ama belki de endişeleniyorum çünkü adetim çok ağrılı geçerdi ve ben iki tane ağır ağrı kesici aldım sonuçta adet oldum diye bir de en önemli belirtilerden bir tanesini söyliyim makinadan kurutmaya attığım tertemiz yumuşatıcı kokan daha yeni 2 saat önce serdiğim nevresimlerimin üstüne yattım biraz dinlenmek için ve gerçekten nevresimlerin bana çok kötü koktu eşime koklar mısın nasıl kokuyor dedim çok güzel kokuyor dedi yumuşatıcıyı beğendim dedi
ben de bir sorun var bilmiyorum bulunduğum bölge çok küçük bir yer şehre biraz uzağız ondan kaynaklı gidip test vermem çok zor eşim askeri personel ve izinli olduğu gün pazartesi günü o zamana kadar bekleyeceğim ama aklımda deli sorular. Aranızda adet gördükten sonra ama hemen sonra hamile olduğunu öğrenen var mı benimle paylaşabilir misiniz