• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Adet görüp hamile olduğunu öğrenen var mı

aryaninhikayesi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Ağustos 2016
Mesajlar
72
Emoji Skoru
36
Puanlar
88
Yaş
30
Merhaba kızlar size bir sorum . Yedi aydır aktif olarak çocuk istiyoruz ve deneme yapıyoruz ikinci ayında gebelik oluştu ama sonrasında dördüncü haftada kimyasal gebelik denildi ve olmadı. Sonrasında uzun bir süre daha olmayınca nisan ayında doktora gitmeye karar verdim acaba bir sorun mu var diye çocuk karar vermeden önce de gitmiştim herhangi bir sorun yoktu ama uzun bir süre olmayınca tekrar testlerimi baştan yaptırmak istedim hem ben hem eşim aynı şekilde testlerimizi yeniledik bir sorun var mı diye bu süreçte çok fazla doktor araştırmasına girdim güzelce bir doktor buldum sonunda doktorumla beraber kendisi bana çatlatma iğnesi olmamı önerdi çünkü olmayacak bir neden yok dedi çatlatma iğnesi ile bunu yakalayabiliriz diye düşündüm dedi ben çatlatma iğnesi vurulduğum ay gerçekten o kadar çok dikkat ettim ki her türlü açıdan yemek olsun spor olsun gerçekten çok dikkat ettim çatlatma iğnesi vurulduktan sonra üç gün yattım dedim hani belki tutulması kolay olur doktorumun önerisiyle. Sonrasında mayıs ayında bir hamilelik oluşmadı Mayıs’ın 20’sinde adet oldum normal bir şekilde altı gün süren bir adet süreci oldu adetimin üçüncü günü doktor bana tekrar gel demişti ama biz izinde olduğumuzdan kaynaklı kendi doktoruma gidememiştim memlekette bir doktora gittim ve doktor beni azarlayıp ne istediğimi anlamayıp geri gönderdi o gün gerçekte o kadar sinirliydim ve üzgündüm ki doktorun yanından çıktığımda ağlıyordum zaten sonrasında bulunduğumuz yerde bir lokman hekim tarzı bir yer vardı oraya gittik bitkisel şeyler deneyelim dedik çocuk için etkisi oldu mu bilmiyorum ama gerçekten diğer her türlü hastalığım için örnek vermek gerekirse kanim dört aydır çok düşüktü kanim yükseldi çok fazla baş dönmem vardı vertigo olduğundan kaynaklı bayağı azalttı artık vertigo atakları geçirmiyorum yani anlayabileceğiz akla gelebilecek ufak tefek rahatsızlıklarıma gerçekten iyi geldi bir ay boyunca kullandım. Asıl konu burada başlıyor kendisi genellikle ilk adette sonuç alındığını söylemişti adetim tam beş gün gecikti adetimin ilk geciktiği gün test yaptım pozitifti sonrasında ikinci gün test yaptım yine pozitifti tabi ben çok ümitlenmek istemedim tedbirli ilerlemek istedim gittim kan testi verdim kan testim negatif çıktı. beşinci gününde gecikmenin adet oldum. Normal her zamanki gibi olan süreliğinde bitti dün adetim bitti altı gün sürdü üzüldüm tabi yine ama takdiriilahi Rabbim ne zaman isterse o zaman verir biliyorum lakin bugün ve dün gece dün gece çok fazla olmadı ama bugün size anlatamayacağım kadar bir mide bulantısı benim geniz etim var doğru düzgün koku alamam bile ben ama bugün gerçekten kokular aşırı fazla burnuma geliyor yemek yiyesim yok eşime yemek yaptım dedi yiyelim beraber oturdum masanın başına yaptığım yemeği de çok severim ama yiyemedim böyle dilimideğdirdim kokusu geldiği dakika midem bulandı başım çok dönüyor her belirtiği kendime ya da hamileliğe yormak hoşuma gitmiyor. Ama belirtileri yaşadıkça gerçekten insanın aklında bir şüphe kalıyor hani derler ya anneliğin %99.9’u endişelenmetir anne olmadım ama belki de endişeleniyorum çünkü adetim çok ağrılı geçerdi ve ben iki tane ağır ağrı kesici aldım sonuçta adet oldum diye bir de en önemli belirtilerden bir tanesini söyliyim makinadan kurutmaya attığım tertemiz yumuşatıcı kokan daha yeni 2 saat önce serdiğim nevresimlerimin üstüne yattım biraz dinlenmek için ve gerçekten nevresimlerin bana çok kötü koktu eşime koklar mısın nasıl kokuyor dedim çok güzel kokuyor dedi yumuşatıcıyı beğendim dedi 😂 ben de bir sorun var bilmiyorum bulunduğum bölge çok küçük bir yer şehre biraz uzağız ondan kaynaklı gidip test vermem çok zor eşim askeri personel ve izinli olduğu gün pazartesi günü o zamana kadar bekleyeceğim ama aklımda deli sorular. Aranızda adet gördükten sonra ama hemen sonra hamile olduğunu öğrenen var mı benimle paylaşabilir misiniz
 
Ben gördüm muhtemelen adet dongumde kanamalarim oluyordu 3 ay bebek saglikliydi ve kanama bölgesi yoktu ona rağmen nereden kan geldigini anlayamamislardi ama benim bebeğimin 13 hafta da kalbi durdu kanamaya ilgisi varmiydi bilmiyorum patoloji ye gitti ordada bildiğimiz şeyler dışında bir sebep bulanamadi
 
Ben gördüm muhtemelen adet dongumde kanamalarim oluyordu 3 ay bebek saglikliydi ve kanama bölgesi yoktu ona rağmen nereden kan geldigini anlayamamislardi ama benim bebeğimin 13 hafta da kalbi durdu kanamaya ilgisi varmiydi bilmiyorum patoloji ye gitti ordada bildiğimiz şeyler dışında bir sebep bulanamadi
Yaaa çok geçmiş olsun. Rabbim tez zamanda hayırlı sağlıklı bir evlat nasip eylesin sizlere. Peki bildiğimiz pıhtılı adet kanamasıydı dimi yaşadığınız. Benim öyleydi çünkü. Banada arkadaşım dedi belkide üstüne gördün böyle bir tabir varmış diye o yüzden merak ediyorum
 
Yaaa çok geçmiş olsun. Rabbim tez zamanda hayırlı sağlıklı bir evlat nasip eylesin sizlere. Peki bildiğimiz pıhtılı adet kanamasıydı dimi yaşadığınız. Benim öyleydi çünkü. Banada arkadaşım dedi belkide üstüne gördün böyle bir tabir varmış diye o yüzden merak ediyorum
Evet üstüne görmede bu zaten arkadaşım eşiyle ayrılmadan 1 ay önce gebe kalmış ama 5. Ayında anlamış hamile olduğunu şimdi 4 5 yaşında oglu var iki çocuk doğurdum hatırlamıyorum onlarda üstüne girmeyi ama ne duyarsam başıma gelir benim🤪😂 kazayla nasıl hamile kalınır insan yaptığını bilmez mi dedim korunmayla 3. Hamileye kaldım basima hiç kürtaj gelmedi dedim kürtaj geldi adet gördüm lekelenmem oldu daha neler neler 🫣 sizde kinayin ya kazayla hamile mi kalınır insan nasıl hamileyken adet görür diye annemde bende 6. Aya kadar regl olmuş yengem de var yani böyle durumlar Allah'a imkansız hicbirsey yok.kanam adet kanaması gibiydi önce peceteye geldi bazen bir ped gün içinde doldu bazen burun kanaması gbi put pıt sıvı kan geldi ama dediğim gibi kalbinin durmasının kanamamla etkisi yoktu
 
Evet üstüne görmede bu zaten arkadaşım eşiyle ayrılmadan 1 ay önce gebe kalmış ama 5. Ayında anlamış hamile olduğunu şimdi 4 5 yaşında oglu var iki çocuk doğurdum hatırlamıyorum onlarda üstüne girmeyi ama ne duyarsam başıma gelir benim🤪😂 kazayla nasıl hamile kalınır insan yaptığını bilmez mi dedim korunmayla 3. Hamileye kaldım basima hiç kürtaj gelmedi dedim kürtaj geldi adet gördüm lekelenmem oldu daha neler neler 🫣 sizde kinayin ya kazayla hamile mi kalınır insan nasıl hamileyken adet görür diye annemde bende 6. Aya kadar regl olmuş yengem de var yani böyle durumlar Allah'a imkansız hicbirsey yok.kanam adet kanaması gibiydi önce peceteye geldi bazen bir ped gün içinde doldu bazen burun kanaması gbi put pıt sıvı kan geldi ama dediğim gibi kalbinin durmasının kanamamla etkisi yoktu
Biz yine de kınmayalım da Rabbim hayırlısıyla bir an önce versin diyelim 😅😂 1,5 yıllık evliyim insan çocuk olmayınca tabi kendini her kadın gibi bu siteye atıyor sürekli kendimi dinliyorum bu ay gerçekten o kadar dinlemedim aslında olursa olur olmazsa olmaz Rabbim illaki verecek kafasında ilerledim ama şu anki mide bulantılarım yine beni deli gibi sayfada belirti aramaya itti 😂
 
Biz yine de kınmayalım da Rabbim hayırlısıyla bir an önce versin diyelim 😅😂 1,5 yıllık evliyim insan çocuk olmayınca tabi kendini her kadın gibi bu siteye atıyor sürekli kendimi dinliyorum bu ay gerçekten o kadar dinlemedim aslında olursa olur olmazsa olmaz Rabbim illaki verecek kafasında ilerledim ama şu anki mide bulantılarım yine beni deli gibi sayfada belirti aramaya itti 😂
Kız bilerek kinamadim ki muhabbeti döndü garibime gitti ağzımdan çıkmış bulundu🫣 ama sadece annemin yillardir dediği birşey vardı çok şükür hiçbir bebeğin günahına girmedim olursa sakın sende aldırma derdi bende kıyamam Allah'tan korkarım keyfi birşey yapamam derdim hep Allah'a dua ederdim sen benden iyisini bilirsin rabbim eğer kaderimde kötü şeyler varsa bunu bana bırakma sen karar ver ben ne verirsen razıyım derdim bebeğimin kalbi durduğunda çok üzüldüm hala toparlanmaya çalışıyorum mesela ama yine içim rahat rabbim sesimi duydu bana bırakmadı ben ondan gelene raziyim
 
Kız bilerek kinamadim ki muhabbeti döndü garibime gitti ağzımdan çıkmış bulundu🫣 ama sadece annemin yillardir dediği birşey vardı çok şükür hiçbir bebeğin günahına girmedim olursa sakın sende aldırma derdi bende kıyamam Allah'tan korkarım keyfi birşey yapamam derdim hep Allah'a dua ederdim sen benden iyisini bilirsin rabbim eğer kaderimde kötü şeyler varsa bunu bana bırakma sen karar ver ben ne verirsen razıyım derdim bebeğimin kalbi durduğunda çok üzüldüm hala toparlanmaya çalışıyorum mesela ama yine içim rahat rabbim sesimi duydu bana bırakmadı ben ondan gelene raziyim
Rabbim her şeyin en doğrusunu bilendir bizim için ondan kaynaklı ben ilk kimyasal diye bileyim de tabii çok çok fazla üzüldüm çünkü deniyordu gerçekten istiyorduk burada okuduğuma göre çoğu kadın öyle kolay hamile kalamıyor dedim Allah’ım bir lütfu hemen hamile kalabilmem sevinmiştim falan ama Rabbim nasip etmedi demek ki bir hayır vardı da nasip etmedi şu anda da olmamasının bir nedeni vardır her zaman söylüyorum Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur diye geçen ay gördüğüm bir rüya vardı ikizlerim oluyordu uyandığımda ben nasıl bakacağım ikizlerim olursa falan gibisinden konuşmuştum eşim de büyük konuşma Rabbim bir şey veriyorsa illaki görüyordur ki veriyordur demişti belki de bir büyük konuşmam odur diye düşünüyorum 😂
 
Rabbim her şeyin en doğrusunu bilendir bizim için ondan kaynaklı ben ilk kimyasal diye bileyim de tabii çok çok fazla üzüldüm çünkü deniyordu gerçekten istiyorduk burada okuduğuma göre çoğu kadın öyle kolay hamile kalamıyor dedim Allah’ım bir lütfu hemen hamile kalabilmem sevinmiştim falan ama Rabbim nasip etmedi demek ki bir hayır vardı da nasip etmedi şu anda da olmamasının bir nedeni vardır her zaman söylüyorum Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur diye geçen ay gördüğüm bir rüya vardı ikizlerim oluyordu uyandığımda ben nasıl bakacağım ikizlerim olursa falan gibisinden konuşmuştum eşim de büyük konuşma Rabbim bir şey veriyorsa illaki görüyordur ki veriyordur demişti belki de bir büyük konuşmam odur diye düşünüyorum 😂
Aynısını ben yaşadım hep içimde ikiz hevesi vardı her hamileliğimde bekledim en son hamileliğimde çok manevi olaylar yaşadım çok güzel deneyimler yaşadım o yüzden mucizem diyordum sonuç böyle olunca bende umutlanmiyirum acaba ikiz nasip edecek o yüzden mi böyle bir sınav verdi diye
 
Rabbim her şeyin en doğrusunu bilendir bizim için ondan kaynaklı ben ilk kimyasal diye bileyim de tabii çok çok fazla üzüldüm çünkü deniyordu gerçekten istiyorduk burada okuduğuma göre çoğu kadın öyle kolay hamile kalamıyor dedim Allah’ım bir lütfu hemen hamile kalabilmem sevinmiştim falan ama Rabbim nasip etmedi demek ki bir hayır vardı da nasip etmedi şu anda da olmamasının bir nedeni vardır her zaman söylüyorum Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur diye geçen ay gördüğüm bir rüya vardı ikizlerim oluyordu uyandığımda ben nasıl bakacağım ikizlerim olursa falan gibisinden konuşmuştum eşim de büyük konuşma Rabbim bir şey veriyorsa illaki görüyordur ki veriyordur demişti belki de bir büyük konuşmam odur diye düşünüyorum 😂
Yalan yok ben buraya benimle aynı acıyı yaşayanlarla açımı paylaşmak için üye oldum. Zaten gurbetteyim eşim ve çocuklarından başka kimsem yok komşuda istemiyorum burda tanımadığım insanlarla konuşmak dertlerine ortak olmak bana iyi hissettiriyor yaşadıklarımiz deneyimleri paylaşmak falan
 
Rabbim her şeyin en doğrusunu bilendir bizim için ondan kaynaklı ben ilk kimyasal diye bileyim de tabii çok çok fazla üzüldüm çünkü deniyordu gerçekten istiyorduk burada okuduğuma göre çoğu kadın öyle kolay hamile kalamıyor dedim Allah’ım bir lütfu hemen hamile kalabilmem sevinmiştim falan ama Rabbim nasip etmedi demek ki bir hayır vardı da nasip etmedi şu anda da olmamasının bir nedeni vardır her zaman söylüyorum Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur diye geçen ay gördüğüm bir rüya vardı ikizlerim oluyordu uyandığımda ben nasıl bakacağım ikizlerim olursa falan gibisinden konuşmuştum eşim de büyük konuşma Rabbim bir şey veriyorsa illaki görüyordur ki veriyordur demişti belki de bir büyük konuşmam odur diye düşünüyorum 😂
Ben her hamileliğimde cinsiyeti rüyamda gördüm son bebeğimin cinsiyetinide erkek diye düşünüyorum artık gerçek ahirete kaldı ama 8 9 defa erkek rüyası gördüm hatta biz çocuk düşünmüyor korunuyorduk bir tane arkadaşımı aylar sonra aradım seni rüyamda gördüm oğlum oluyordu falan diye ben ne bileyim o rüyanın bana çıkacağını 2 gün sonra hamile olduğumu ogrendim
 
Kızlar ben reglime 3 gün kala idrar testimi pozitif görmüştüm silik çizgi çıkmıştı. Ama sonra kan verdim beta hcg düsük cıktı. Reglime de normalde gecikmez hic bu sefer 2 gün gecikti ve bu sabah regl oldum. Birkaç aydır da deniyoruz. Sizce ben de hamile olup regl görüyor olabilir miyim? Bazılarının değeri sonradan artıyomuş. İnşallah öyledir, kendim artık en ufak Bi şeyi bile buraya yormaya başladım
 
Üstüne gören çok insan var hatta hamileliği boyunca adet olanlar bile var ayırt etmek anlamak için test gerekli bence ☺️ bir de şöyle bir şey söyleyeyim kendimden örnek olarak çocuk isteyen çoğu kişide belirtiler varmış gibi gözüküyor ben çok hatırlıyorum gecikmelerde sürekli midemin bulandığını falan ☺️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin İnşallah en kısa sürede 🌸
 
Üstüne gören çok insan var hatta hamileliği boyunca adet olanlar bile var ayırt etmek anlamak için test gerekli bence ☺️ bir de şöyle bir şey söyleyeyim kendimden örnek olarak çocuk isteyen çoğu kişide belirtiler varmış gibi gözüküyor ben çok hatırlıyorum gecikmelerde sürekli midemin bulandığını falan ☺️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin İnşallah en kısa sürede 🌸
Midem benim de bulanıyor suan kasık ağrım cok fazla. Umut ediyorum belki vardır diye aprı kesici bile içmiyorum. Hissediyorum bu ay tutunacakmış gibi sanki. Allahım sağlıklı ve hayırlısını nasip etsin. (inşallah kız çocuk sahibi olabilirim Amin)
 
Midem benim de bulanıyor suan kasık ağrım cok fazla. Umut ediyorum belki vardır diye aprı kesici bile içmiyorum. Hissediyorum bu ay tutunacakmış gibi sanki. Allahım sağlıklı ve hayırlısını nasip etsin. (inşallah kız çocuk sahibi olabilirim Amin)
Rabbim hepimizin gönlüne göre verir İnşallahh ❤️
 
Merhaba kızlar size bir sorum . Yedi aydır aktif olarak çocuk istiyoruz ve deneme yapıyoruz ikinci ayında gebelik oluştu ama sonrasında dördüncü haftada kimyasal gebelik denildi ve olmadı. Sonrasında uzun bir süre daha olmayınca nisan ayında doktora gitmeye karar verdim acaba bir sorun mu var diye çocuk karar vermeden önce de gitmiştim herhangi bir sorun yoktu ama uzun bir süre olmayınca tekrar testlerimi baştan yaptırmak istedim hem ben hem eşim aynı şekilde testlerimizi yeniledik bir sorun var mı diye bu süreçte çok fazla doktor araştırmasına girdim güzelce bir doktor buldum sonunda doktorumla beraber kendisi bana çatlatma iğnesi olmamı önerdi çünkü olmayacak bir neden yok dedi çatlatma iğnesi ile bunu yakalayabiliriz diye düşündüm dedi ben çatlatma iğnesi vurulduğum ay gerçekten o kadar çok dikkat ettim ki her türlü açıdan yemek olsun spor olsun gerçekten çok dikkat ettim çatlatma iğnesi vurulduktan sonra üç gün yattım dedim hani belki tutulması kolay olur doktorumun önerisiyle. Sonrasında mayıs ayında bir hamilelik oluşmadı Mayıs’ın 20’sinde adet oldum normal bir şekilde altı gün süren bir adet süreci oldu adetimin üçüncü günü doktor bana tekrar gel demişti ama biz izinde olduğumuzdan kaynaklı kendi doktoruma gidememiştim memlekette bir doktora gittim ve doktor beni azarlayıp ne istediğimi anlamayıp geri gönderdi o gün gerçekte o kadar sinirliydim ve üzgündüm ki doktorun yanından çıktığımda ağlıyordum zaten sonrasında bulunduğumuz yerde bir lokman hekim tarzı bir yer vardı oraya gittik bitkisel şeyler deneyelim dedik çocuk için etkisi oldu mu bilmiyorum ama gerçekten diğer her türlü hastalığım için örnek vermek gerekirse kanim dört aydır çok düşüktü kanim yükseldi çok fazla baş dönmem vardı vertigo olduğundan kaynaklı bayağı azalttı artık vertigo atakları geçirmiyorum yani anlayabileceğiz akla gelebilecek ufak tefek rahatsızlıklarıma gerçekten iyi geldi bir ay boyunca kullandım. Asıl konu burada başlıyor kendisi genellikle ilk adette sonuç alındığını söylemişti adetim tam beş gün gecikti adetimin ilk geciktiği gün test yaptım pozitifti sonrasında ikinci gün test yaptım yine pozitifti tabi ben çok ümitlenmek istemedim tedbirli ilerlemek istedim gittim kan testi verdim kan testim negatif çıktı. beşinci gününde gecikmenin adet oldum. Normal her zamanki gibi olan süreliğinde bitti dün adetim bitti altı gün sürdü üzüldüm tabi yine ama takdiriilahi Rabbim ne zaman isterse o zaman verir biliyorum lakin bugün ve dün gece dün gece çok fazla olmadı ama bugün size anlatamayacağım kadar bir mide bulantısı benim geniz etim var doğru düzgün koku alamam bile ben ama bugün gerçekten kokular aşırı fazla burnuma geliyor yemek yiyesim yok eşime yemek yaptım dedi yiyelim beraber oturdum masanın başına yaptığım yemeği de çok severim ama yiyemedim böyle dilimideğdirdim kokusu geldiği dakika midem bulandı başım çok dönüyor her belirtiği kendime ya da hamileliğe yormak hoşuma gitmiyor. Ama belirtileri yaşadıkça gerçekten insanın aklında bir şüphe kalıyor hani derler ya anneliğin %99.9’u endişelenmetir anne olmadım ama belki de endişeleniyorum çünkü adetim çok ağrılı geçerdi ve ben iki tane ağır ağrı kesici aldım sonuçta adet oldum diye bir de en önemli belirtilerden bir tanesini söyliyim makinadan kurutmaya attığım tertemiz yumuşatıcı kokan daha yeni 2 saat önce serdiğim nevresimlerimin üstüne yattım biraz dinlenmek için ve gerçekten nevresimlerin bana çok kötü koktu eşime koklar mısın nasıl kokuyor dedim çok güzel kokuyor dedi yumuşatıcıyı beğendim dedi 😂 ben de bir sorun var bilmiyorum bulunduğum bölge çok küçük bir yer şehre biraz uzağız ondan kaynaklı gidip test vermem çok zor eşim askeri personel ve izinli olduğu gün pazartesi günü o zamana kadar bekleyeceğim ama aklımda deli sorular. Aranızda adet gördükten sonra ama hemen sonra hamile olduğunu öğrenen var mı benimle paylaşabilir misiniz
Merhaba nereye yazacağımı bilemedim buraya yazdım. Ben genelde düzensiz adet gören biriyim ve genelde erken olur adetlerim bu sefer adetim birkaç gündür gecikti normalde en son 25-26 Mayıs arasında olmuştum sırtımda aşırı ağrı var kasıklarımı hafif sancılar vuruyordu göğüslerim o kadar hassaslaştı ki ben normal adet olunca bile böyle belirtileri hiçbir zaman yaşamazdım evde bir gebelik testi yaptım art med marka çift çizgi çıktı 2 çizgi çok silik değildi ama belirgindi bugün gidip kan verdim Beta hcg 231 çıktı. Ben şu an evdeyim bana 2,5 saatte sonuç çıkar dediler ben de beklememek için eve geldim ama çok çabuk çıktı sonuçlar sizce hamile miyim ?
 

Eklentiler

  • 70927.webp
    70927.webp
    13,6 KB · Görüntüleme: 6
Back
X