• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gebeliğe Hazırlık Hamile Kalma Serüvenim

Gebe kalmayı planladığımızda yapmamız gereken hazırlıklar.

caytilatte

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Şubat 2026
Mesajlar
4
Emoji Skoru
10
Puanlar
1
Yaş
32
Merhaba arkadaşlar hepinize Hayırlı Ramazanlar dilerim öncelikle,
Önceki aylarda pek çok kez siteye girip belirti ve hamile kalma süreçlerini anlatan üyelerin konularını hatmetmiş biri olarak ben de sürecimi belki yardımcı olur düşüncesiyle sizinle paylaşmak istedim. 32 yaşında 4 yıllık evliyim, adetlerim bugünde dek hep çok düzenli oldu.

Ağustos ayı itibariyle korunmayı bıraktık (kondom ile korunuyorduk). Bir arkadaşımın önerisiyle 3 adet freely ovülasyon test almıştım bolca almak gerektiğini bilmiyordum, hepsi de negatif çıktı o ay tekrardan almadım.

Eylülde internetten laboquick'in testlerinden aldım, 20 ovulasyon + 3 gebelik testi geldi. O ay kullanım kılavuzunda anlatıldığı gibi adetim bittikten sonra her gün kullanmaya başladım, testin ilk idrar olmaması her gün aynı saatte olmasına vs. hep dikkat ettim ancak telefon uygulamasında belirtilen o üç ovulasyon gününde de negatif görünce artık canım sıkıldı ve kullanmayı bıraktım, hatta triplere girdim acaba ben yumurtlamıyor muyum bir sorun mu var vesaire diye. Youtube'da bazı kadın doğum doktorları da bu testlerin stres yaratabildiğini kullanmanın gereksiz olduğunu söylüyorlardı, buyüzden ben de daha fazla olumsuz düşünmemek içim kullanmayı bıraktım. Sanırım benim ovülasyon günüm telefon uygulamasında gösterilen günlerden 1 veya 2 gün sonra devam etsem belki görürdüm.

Ekim ayını değerlendiremedik ancak sonraki aylarda uygulamanın gösterdiği günleri değerlendirmeye devam ettik. Bu arada ağustostan itibaren adet günümden neredeyse 10 gün önce başlayan kasık ve bel ağrılarım baş gösterdi, bir iki ay acaba hamilelik belirtisimi diye umutlandım ama değildi. Artık sinirlendim bu duruma normalde ağrım olursa sadece adetin ilk günü olur, ancak korunmayı bıraktığımdan beri her ayın yarısında ağrısı çekmeye başlamıştım. Bu forumda da araştırdım ama korunmayı bırakınca böyle bir yan etki hakkında pek bilgi bulamadım.

Ocak ayında yine böyle oldu üstüne reglim 3 gün gecikti ay dedim bu sefer hamileyim galiba bu yoğun ağrılar da ona işaret. Gecikmenin 2. günü hemen gebelik testini yaptım negatif, 3. günü yine yaptım negatif, acaba henüz seviyem yükselmediği için mi negatif gösteriyor derken aynı günün akşamında regl oldum.... Bunun üstüne ben de kadın doğuma gitmeye karar verdim ağrıların sebebini sormak için, zaten süreç için iyi doktor araştırma niyetim vardı tanışmış olurum diye düşündüm, regl iken gittim hatta. Bana bu ağrılar olabilir, gayet normal, vücudun emilim yaptığını, kötüye işaret değil kesinlikle dedi, gelecek ağustosa kadar denemeye devam edin 1 sene, olmazsa ozaman tekrar gel dedi ama artık ağrılar cidden canımı sıkıyordu.

Şubat ayına geldiğimizde yine benim kasık ağrılarım başladı adetten çok önce. Adet yaklaştığında da göğüslerim çok hassaslaştı. Bir de iki gün falan gündüz alakasız saatlerde uykum geldi 2 saat falan uyuduğum oldu. Bu ay kesin adet oluyorum dedim geçen ayki gibi. Ve yine gecikti adetim. Ben geçen ay aynı olayı yaşadığım için artık yemezler dedim, test yapmadım. Gecikmenin 4. günü içgüdüsel olarak evdeki ovulasyon testlerinden birini kullanıverdim, daha önce dediğim gibi elimde bol bol kalmıştı kullanmayı bıraktığım için, ve son gebelik testimi de heba etmek istemiyordum :)) Ovulasyon testim kıpkırmızı gösterdi ikinci çizgiyi. Bu sefer ertesi sabah son kalan gebelik testimi de kullandım ve pozitif sonucu gördüm :) Yani ovülasyon testleri de hamileliği gösteriyormuş bunu da teyitlemiş oldum. Sonrasında doktora gittik ve hamileliğim kesinlik kazanmış oldu.

Son olarak diğer aylardan farklı olarak bu ay ne oldu bunları düşününce ;
1- Ocak ayında gittiğimde doktor bana efa-mom ilacını vermişti hem folik asit için hem de gebeliği kolaylaştırıcı olduğunu söyledi. 3 hafta kadar kullandıktan sonra hamileliğimi öğrendim.
2-Bir diğeri kuzenimin bir akrabası umreden elma getirmiş bizim bebek niyetine girdiğimizi öğrenince bana verdi yarısını sen yarısını eşin yesin faydası olur dedi. Yumurtlama dönemim geçmişti yine de yedik elmayı.
3-Haftanın 2 günü aletli pilastese gidiyordum, ben hamileliği engelleyici bir etkisi olmaz diye düşünüyordum. Ocak ayında hocamla tesadüfen aramızda hamilelik konuşması geçti. Düşünüyorsan bence doktora danış belki bırakmanı önerebilir dedi. Daha önce bebek tedavisi gören bir hastamın ani kasık ağrısı ve kanaması oldu spordan sonra meğer bebek tutunamamış düşmüş, bize de daha önce söylememişti tedavi sürecinde olduğunu dedi. Bunu duyunca ben korkudan doktora bile sormadan hemen bıraktım pilatesi. Artık bunlardan hangisi etkili oldu ya da oldu mu bilmiyorum, sonuçta Allah'ın dediği olur.

Hikayemi sizinle paylaşmak istedim çünkü süreç boyunca her ay acaba bu belirti mi acaba hamile miyim diye içim içimi yiyor buraları talan ediyordum, arkadaşların paylaştığı şeylerden çok fayda gördüm, bu yüzden ben de kendiminkini yazdım. Umarım bebek isteyen tüm anne adayları hamilelik haberini tez zamanda alıp yavrularına sağlıcakla kavuşur.
 
Merhaba arkadaşlar hepinize Hayırlı Ramazanlar dilerim öncelikle,
Önceki aylarda pek çok kez siteye girip belirti ve hamile kalma süreçlerini anlatan üyelerin konularını hatmetmiş biri olarak ben de sürecimi belki yardımcı olur düşüncesiyle sizinle paylaşmak istedim. 32 yaşında 4 yıllık evliyim, adetlerim bugünde dek hep çok düzenli oldu.

Ağustos ayı itibariyle korunmayı bıraktık (kondom ile korunuyorduk). Bir arkadaşımın önerisiyle 3 adet freely ovülasyon test almıştım bolca almak gerektiğini bilmiyordum, hepsi de negatif çıktı o ay tekrardan almadım.

Eylülde internetten laboquick'in testlerinden aldım, 20 ovulasyon + 3 gebelik testi geldi. O ay kullanım kılavuzunda anlatıldığı gibi adetim bittikten sonra her gün kullanmaya başladım, testin ilk idrar olmaması her gün aynı saatte olmasına vs. hep dikkat ettim ancak telefon uygulamasında belirtilen o üç ovulasyon gününde de negatif görünce artık canım sıkıldı ve kullanmayı bıraktım, hatta triplere girdim acaba ben yumurtlamıyor muyum bir sorun mu var vesaire diye. Youtube'da bazı kadın doğum doktorları da bu testlerin stres yaratabildiğini kullanmanın gereksiz olduğunu söylüyorlardı, buyüzden ben de daha fazla olumsuz düşünmemek içim kullanmayı bıraktım. Sanırım benim ovülasyon günüm telefon uygulamasında gösterilen günlerden 1 veya 2 gün sonra devam etsem belki görürdüm.

Ekim ayını değerlendiremedik ancak sonraki aylarda uygulamanın gösterdiği günleri değerlendirmeye devam ettik. Bu arada ağustostan itibaren adet günümden neredeyse 10 gün önce başlayan kasık ve bel ağrılarım baş gösterdi, bir iki ay acaba hamilelik belirtisimi diye umutlandım ama değildi. Artık sinirlendim bu duruma normalde ağrım olursa sadece adetin ilk günü olur, ancak korunmayı bıraktığımdan beri her ayın yarısında ağrısı çekmeye başlamıştım. Bu forumda da araştırdım ama korunmayı bırakınca böyle bir yan etki hakkında pek bilgi bulamadım.

Ocak ayında yine böyle oldu üstüne reglim 3 gün gecikti ay dedim bu sefer hamileyim galiba bu yoğun ağrılar da ona işaret. Gecikmenin 2. günü hemen gebelik testini yaptım negatif, 3. günü yine yaptım negatif, acaba henüz seviyem yükselmediği için mi negatif gösteriyor derken aynı günün akşamında regl oldum.... Bunun üstüne ben de kadın doğuma gitmeye karar verdim ağrıların sebebini sormak için, zaten süreç için iyi doktor araştırma niyetim vardı tanışmış olurum diye düşündüm, regl iken gittim hatta. Bana bu ağrılar olabilir, gayet normal, vücudun emilim yaptığını, kötüye işaret değil kesinlikle dedi, gelecek ağustosa kadar denemeye devam edin 1 sene, olmazsa ozaman tekrar gel dedi ama artık ağrılar cidden canımı sıkıyordu.

Şubat ayına geldiğimizde yine benim kasık ağrılarım başladı adetten çok önce. Adet yaklaştığında da göğüslerim çok hassaslaştı. Bir de iki gün falan gündüz alakasız saatlerde uykum geldi 2 saat falan uyuduğum oldu. Bu ay kesin adet oluyorum dedim geçen ayki gibi. Ve yine gecikti adetim. Ben geçen ay aynı olayı yaşadığım için artık yemezler dedim, test yapmadım. Gecikmenin 4. günü içgüdüsel olarak evdeki ovulasyon testlerinden birini kullanıverdim, daha önce dediğim gibi elimde bol bol kalmıştı kullanmayı bıraktığım için, ve son gebelik testimi de heba etmek istemiyordum :)) Ovulasyon testim kıpkırmızı gösterdi ikinci çizgiyi. Bu sefer ertesi sabah son kalan gebelik testimi de kullandım ve pozitif sonucu gördüm :) Yani ovülasyon testleri de hamileliği gösteriyormuş bunu da teyitlemiş oldum. Sonrasında doktora gittik ve hamileliğim kesinlik kazanmış oldu.

Son olarak diğer aylardan farklı olarak bu ay ne oldu bunları düşününce ;
1- Ocak ayında gittiğimde doktor bana efa-mom ilacını vermişti hem folik asit için hem de gebeliği kolaylaştırıcı olduğunu söyledi. 3 hafta kadar kullandıktan sonra hamileliğimi öğrendim.
2-Bir diğeri kuzenimin bir akrabası umreden elma getirmiş bizim bebek niyetine girdiğimizi öğrenince bana verdi yarısını sen yarısını eşin yesin faydası olur dedi. Yumurtlama dönemim geçmişti yine de yedik elmayı.
3-Haftanın 2 günü aletli pilastese gidiyordum, ben hamileliği engelleyici bir etkisi olmaz diye düşünüyordum. Ocak ayında hocamla tesadüfen aramızda hamilelik konuşması geçti. Düşünüyorsan bence doktora danış belki bırakmanı önerebilir dedi. Daha önce bebek tedavisi gören bir hastamın ani kasık ağrısı ve kanaması oldu spordan sonra meğer bebek tutunamamış düşmüş, bize de daha önce söylememişti tedavi sürecinde olduğunu dedi. Bunu duyunca ben korkudan doktora bile sormadan hemen bıraktım pilatesi. Artık bunlardan hangisi etkili oldu ya da oldu mu bilmiyorum, sonuçta Allah'ın dediği olur.

Hikayemi sizinle paylaşmak istedim çünkü süreç boyunca her ay acaba bu belirti mi acaba hamile miyim diye içim içimi yiyor buraları talan ediyordum, arkadaşların paylaştığı şeylerden çok fayda gördüm, bu yüzden ben de kendiminkini yazdım. Umarım bebek isteyen tüm anne adayları hamilelik haberini tez zamanda alıp yavrularına sağlıcakla kavuşur.
Ben de ağustostan beri deniyorum henüz bi gebelik elde edemedim ama sizin adınıza çook sevindim. İnşallah bize de nasip olur 🤲💕 hayırlı olsun💐
 
Merhaba arkadaşlar hepinize Hayırlı Ramazanlar dilerim öncelikle,
Önceki aylarda pek çok kez siteye girip belirti ve hamile kalma süreçlerini anlatan üyelerin konularını hatmetmiş biri olarak ben de sürecimi belki yardımcı olur düşüncesiyle sizinle paylaşmak istedim. 32 yaşında 4 yıllık evliyim, adetlerim bugünde dek hep çok düzenli oldu.

Ağustos ayı itibariyle korunmayı bıraktık (kondom ile korunuyorduk). Bir arkadaşımın önerisiyle 3 adet freely ovülasyon test almıştım bolca almak gerektiğini bilmiyordum, hepsi de negatif çıktı o ay tekrardan almadım.

Eylülde internetten laboquick'in testlerinden aldım, 20 ovulasyon + 3 gebelik testi geldi. O ay kullanım kılavuzunda anlatıldığı gibi adetim bittikten sonra her gün kullanmaya başladım, testin ilk idrar olmaması her gün aynı saatte olmasına vs. hep dikkat ettim ancak telefon uygulamasında belirtilen o üç ovulasyon gününde de negatif görünce artık canım sıkıldı ve kullanmayı bıraktım, hatta triplere girdim acaba ben yumurtlamıyor muyum bir sorun mu var vesaire diye. Youtube'da bazı kadın doğum doktorları da bu testlerin stres yaratabildiğini kullanmanın gereksiz olduğunu söylüyorlardı, buyüzden ben de daha fazla olumsuz düşünmemek içim kullanmayı bıraktım. Sanırım benim ovülasyon günüm telefon uygulamasında gösterilen günlerden 1 veya 2 gün sonra devam etsem belki görürdüm.

Ekim ayını değerlendiremedik ancak sonraki aylarda uygulamanın gösterdiği günleri değerlendirmeye devam ettik. Bu arada ağustostan itibaren adet günümden neredeyse 10 gün önce başlayan kasık ve bel ağrılarım baş gösterdi, bir iki ay acaba hamilelik belirtisimi diye umutlandım ama değildi. Artık sinirlendim bu duruma normalde ağrım olursa sadece adetin ilk günü olur, ancak korunmayı bıraktığımdan beri her ayın yarısında ağrısı çekmeye başlamıştım. Bu forumda da araştırdım ama korunmayı bırakınca böyle bir yan etki hakkında pek bilgi bulamadım.

Ocak ayında yine böyle oldu üstüne reglim 3 gün gecikti ay dedim bu sefer hamileyim galiba bu yoğun ağrılar da ona işaret. Gecikmenin 2. günü hemen gebelik testini yaptım negatif, 3. günü yine yaptım negatif, acaba henüz seviyem yükselmediği için mi negatif gösteriyor derken aynı günün akşamında regl oldum.... Bunun üstüne ben de kadın doğuma gitmeye karar verdim ağrıların sebebini sormak için, zaten süreç için iyi doktor araştırma niyetim vardı tanışmış olurum diye düşündüm, regl iken gittim hatta. Bana bu ağrılar olabilir, gayet normal, vücudun emilim yaptığını, kötüye işaret değil kesinlikle dedi, gelecek ağustosa kadar denemeye devam edin 1 sene, olmazsa ozaman tekrar gel dedi ama artık ağrılar cidden canımı sıkıyordu.

Şubat ayına geldiğimizde yine benim kasık ağrılarım başladı adetten çok önce. Adet yaklaştığında da göğüslerim çok hassaslaştı. Bir de iki gün falan gündüz alakasız saatlerde uykum geldi 2 saat falan uyuduğum oldu. Bu ay kesin adet oluyorum dedim geçen ayki gibi. Ve yine gecikti adetim. Ben geçen ay aynı olayı yaşadığım için artık yemezler dedim, test yapmadım. Gecikmenin 4. günü içgüdüsel olarak evdeki ovulasyon testlerinden birini kullanıverdim, daha önce dediğim gibi elimde bol bol kalmıştı kullanmayı bıraktığım için, ve son gebelik testimi de heba etmek istemiyordum :)) Ovulasyon testim kıpkırmızı gösterdi ikinci çizgiyi. Bu sefer ertesi sabah son kalan gebelik testimi de kullandım ve pozitif sonucu gördüm :) Yani ovülasyon testleri de hamileliği gösteriyormuş bunu da teyitlemiş oldum. Sonrasında doktora gittik ve hamileliğim kesinlik kazanmış oldu.

Son olarak diğer aylardan farklı olarak bu ay ne oldu bunları düşününce ;
1- Ocak ayında gittiğimde doktor bana efa-mom ilacını vermişti hem folik asit için hem de gebeliği kolaylaştırıcı olduğunu söyledi. 3 hafta kadar kullandıktan sonra hamileliğimi öğrendim.
2-Bir diğeri kuzenimin bir akrabası umreden elma getirmiş bizim bebek niyetine girdiğimizi öğrenince bana verdi yarısını sen yarısını eşin yesin faydası olur dedi. Yumurtlama dönemim geçmişti yine de yedik elmayı.
3-Haftanın 2 günü aletli pilastese gidiyordum, ben hamileliği engelleyici bir etkisi olmaz diye düşünüyordum. Ocak ayında hocamla tesadüfen aramızda hamilelik konuşması geçti. Düşünüyorsan bence doktora danış belki bırakmanı önerebilir dedi. Daha önce bebek tedavisi gören bir hastamın ani kasık ağrısı ve kanaması oldu spordan sonra meğer bebek tutunamamış düşmüş, bize de daha önce söylememişti tedavi sürecinde olduğunu dedi. Bunu duyunca ben korkudan doktora bile sormadan hemen bıraktım pilatesi. Artık bunlardan hangisi etkili oldu ya da oldu mu bilmiyorum, sonuçta Allah'ın dediği olur.

Hikayemi sizinle paylaşmak istedim çünkü süreç boyunca her ay acaba bu belirti mi acaba hamile miyim diye içim içimi yiyor buraları talan ediyordum, arkadaşların paylaştığı şeylerden çok fayda gördüm, bu yüzden ben de kendiminkini yazdım. Umarım bebek isteyen tüm anne adayları hamilelik haberini tez zamanda alıp yavrularına sağlıcakla kavuşur.
Sağlıkla kucağınıza alın insaAllah 🤲🏻👼🏻 bende dediğiniz adem elmasını sipariş verdim henüz gelmedi mayısta yıl olacak bizimde. Folik asit kullanmıyorum aslında o bilgi için teşekkürler alıp bende tekrar başlayacağım 💖💙
 
Sağlıkla kucağınıza alın insaAllah 🤲🏻👼🏻 bende dediğiniz adem elmasını sipariş verdim henüz gelmedi mayısta yıl olacak bizimde. Folik asit kullanmıyorum aslında o bilgi için teşekkürler alıp bende tekrar başlayacağım 💖💙
Amin inşallah teşekkür ederim inşallah faydasını görürsünüz🥰 Bize gelen adem elması değildi buarada normal kırmızı elma idi, elma sanırım cebinde götürülüp niyet edilip tekrar geri getiriliyormuş anladığım kadarıyla.
 
Amin inşallah teşekkür ederim inşallah faydasını görürsünüz🥰 Bize gelen adem elması değildi buarada normal kırmızı elma idi, elma sanırım cebinde götürülüp niyet edilip tekrar geri getiriliyormuş anladığım kadarıyla.
Onu bilmiyorum Mekke cevizi adem elmasını çok duymuştum onu sipariş verdim. Hurma poleni ile onun özünü bala karıştırıp yeniliyormuş. İnsan bu konularda her yolu deniyor. Havuç incir kuru denedim böğürtlen koku denedim. Eczanede bulamadım o vitamini. Vitelegans diye marka vardı onu aldım
 
Merhaba arkadaşlar hepinize Hayırlı Ramazanlar dilerim öncelikle,
Önceki aylarda pek çok kez siteye girip belirti ve hamile kalma süreçlerini anlatan üyelerin konularını hatmetmiş biri olarak ben de sürecimi belki yardımcı olur düşüncesiyle sizinle paylaşmak istedim. 32 yaşında 4 yıllık evliyim, adetlerim bugünde dek hep çok düzenli oldu.

Ağustos ayı itibariyle korunmayı bıraktık (kondom ile korunuyorduk). Bir arkadaşımın önerisiyle 3 adet freely ovülasyon test almıştım bolca almak gerektiğini bilmiyordum, hepsi de negatif çıktı o ay tekrardan almadım.

Eylülde internetten laboquick'in testlerinden aldım, 20 ovulasyon + 3 gebelik testi geldi. O ay kullanım kılavuzunda anlatıldığı gibi adetim bittikten sonra her gün kullanmaya başladım, testin ilk idrar olmaması her gün aynı saatte olmasına vs. hep dikkat ettim ancak telefon uygulamasında belirtilen o üç ovulasyon gününde de negatif görünce artık canım sıkıldı ve kullanmayı bıraktım, hatta triplere girdim acaba ben yumurtlamıyor muyum bir sorun mu var vesaire diye. Youtube'da bazı kadın doğum doktorları da bu testlerin stres yaratabildiğini kullanmanın gereksiz olduğunu söylüyorlardı, buyüzden ben de daha fazla olumsuz düşünmemek içim kullanmayı bıraktım. Sanırım benim ovülasyon günüm telefon uygulamasında gösterilen günlerden 1 veya 2 gün sonra devam etsem belki görürdüm.

Ekim ayını değerlendiremedik ancak sonraki aylarda uygulamanın gösterdiği günleri değerlendirmeye devam ettik. Bu arada ağustostan itibaren adet günümden neredeyse 10 gün önce başlayan kasık ve bel ağrılarım baş gösterdi, bir iki ay acaba hamilelik belirtisimi diye umutlandım ama değildi. Artık sinirlendim bu duruma normalde ağrım olursa sadece adetin ilk günü olur, ancak korunmayı bıraktığımdan beri her ayın yarısında ağrısı çekmeye başlamıştım. Bu forumda da araştırdım ama korunmayı bırakınca böyle bir yan etki hakkında pek bilgi bulamadım.

Ocak ayında yine böyle oldu üstüne reglim 3 gün gecikti ay dedim bu sefer hamileyim galiba bu yoğun ağrılar da ona işaret. Gecikmenin 2. günü hemen gebelik testini yaptım negatif, 3. günü yine yaptım negatif, acaba henüz seviyem yükselmediği için mi negatif gösteriyor derken aynı günün akşamında regl oldum.... Bunun üstüne ben de kadın doğuma gitmeye karar verdim ağrıların sebebini sormak için, zaten süreç için iyi doktor araştırma niyetim vardı tanışmış olurum diye düşündüm, regl iken gittim hatta. Bana bu ağrılar olabilir, gayet normal, vücudun emilim yaptığını, kötüye işaret değil kesinlikle dedi, gelecek ağustosa kadar denemeye devam edin 1 sene, olmazsa ozaman tekrar gel dedi ama artık ağrılar cidden canımı sıkıyordu.

Şubat ayına geldiğimizde yine benim kasık ağrılarım başladı adetten çok önce. Adet yaklaştığında da göğüslerim çok hassaslaştı. Bir de iki gün falan gündüz alakasız saatlerde uykum geldi 2 saat falan uyuduğum oldu. Bu ay kesin adet oluyorum dedim geçen ayki gibi. Ve yine gecikti adetim. Ben geçen ay aynı olayı yaşadığım için artık yemezler dedim, test yapmadım. Gecikmenin 4. günü içgüdüsel olarak evdeki ovulasyon testlerinden birini kullanıverdim, daha önce dediğim gibi elimde bol bol kalmıştı kullanmayı bıraktığım için, ve son gebelik testimi de heba etmek istemiyordum :)) Ovulasyon testim kıpkırmızı gösterdi ikinci çizgiyi. Bu sefer ertesi sabah son kalan gebelik testimi de kullandım ve pozitif sonucu gördüm :) Yani ovülasyon testleri de hamileliği gösteriyormuş bunu da teyitlemiş oldum. Sonrasında doktora gittik ve hamileliğim kesinlik kazanmış oldu.

Son olarak diğer aylardan farklı olarak bu ay ne oldu bunları düşününce ;
1- Ocak ayında gittiğimde doktor bana efa-mom ilacını vermişti hem folik asit için hem de gebeliği kolaylaştırıcı olduğunu söyledi. 3 hafta kadar kullandıktan sonra hamileliğimi öğrendim.
2-Bir diğeri kuzenimin bir akrabası umreden elma getirmiş bizim bebek niyetine girdiğimizi öğrenince bana verdi yarısını sen yarısını eşin yesin faydası olur dedi. Yumurtlama dönemim geçmişti yine de yedik elmayı.
3-Haftanın 2 günü aletli pilastese gidiyordum, ben hamileliği engelleyici bir etkisi olmaz diye düşünüyordum. Ocak ayında hocamla tesadüfen aramızda hamilelik konuşması geçti. Düşünüyorsan bence doktora danış belki bırakmanı önerebilir dedi. Daha önce bebek tedavisi gören bir hastamın ani kasık ağrısı ve kanaması oldu spordan sonra meğer bebek tutunamamış düşmüş, bize de daha önce söylememişti tedavi sürecinde olduğunu dedi. Bunu duyunca ben korkudan doktora bile sormadan hemen bıraktım pilatesi. Artık bunlardan hangisi etkili oldu ya da oldu mu bilmiyorum, sonuçta Allah'ın dediği olur.

Hikayemi sizinle paylaşmak istedim çünkü süreç boyunca her ay acaba bu belirti mi acaba hamile miyim diye içim içimi yiyor buraları talan ediyordum, arkadaşların paylaştığı şeylerden çok fayda gördüm, bu yüzden ben de kendiminkini yazdım. Umarım bebek isteyen tüm anne adayları hamilelik haberini tez zamanda alıp yavrularına sağlıcakla kavuşur.
Bilgiler için çok teşekkürler. İnşaallah ben de hamile olduğumda sizin gibi yazarım:) reglime 1 hafta var belirtiler 4 gün önceden başladı ben de şişlik göğüslerde hafif doluluk bir de gece bacak ağrısı…
Karın bel ağrısı da var tabii.. hayırlısı bakalım
 
Pik mi sizce 24 dü pcosum var anlayamadım yardım edin
 

Eklentiler

  • IMG_1905.webp
    IMG_1905.webp
    35,3 KB · Görüntüleme: 439
Merhaba arkadaşlar hepinize Hayırlı Ramazanlar dilerim öncelikle,
Önceki aylarda pek çok kez siteye girip belirti ve hamile kalma süreçlerini anlatan üyelerin konularını hatmetmiş biri olarak ben de sürecimi belki yardımcı olur düşüncesiyle sizinle paylaşmak istedim. 32 yaşında 4 yıllık evliyim, adetlerim bugünde dek hep çok düzenli oldu.

Ağustos ayı itibariyle korunmayı bıraktık (kondom ile korunuyorduk). Bir arkadaşımın önerisiyle 3 adet freely ovülasyon test almıştım bolca almak gerektiğini bilmiyordum, hepsi de negatif çıktı o ay tekrardan almadım.

Eylülde internetten laboquick'in testlerinden aldım, 20 ovulasyon + 3 gebelik testi geldi. O ay kullanım kılavuzunda anlatıldığı gibi adetim bittikten sonra her gün kullanmaya başladım, testin ilk idrar olmaması her gün aynı saatte olmasına vs. hep dikkat ettim ancak telefon uygulamasında belirtilen o üç ovulasyon gününde de negatif görünce artık canım sıkıldı ve kullanmayı bıraktım, hatta triplere girdim acaba ben yumurtlamıyor muyum bir sorun mu var vesaire diye. Youtube'da bazı kadın doğum doktorları da bu testlerin stres yaratabildiğini kullanmanın gereksiz olduğunu söylüyorlardı, buyüzden ben de daha fazla olumsuz düşünmemek içim kullanmayı bıraktım. Sanırım benim ovülasyon günüm telefon uygulamasında gösterilen günlerden 1 veya 2 gün sonra devam etsem belki görürdüm.

Ekim ayını değerlendiremedik ancak sonraki aylarda uygulamanın gösterdiği günleri değerlendirmeye devam ettik. Bu arada ağustostan itibaren adet günümden neredeyse 10 gün önce başlayan kasık ve bel ağrılarım baş gösterdi, bir iki ay acaba hamilelik belirtisimi diye umutlandım ama değildi. Artık sinirlendim bu duruma normalde ağrım olursa sadece adetin ilk günü olur, ancak korunmayı bıraktığımdan beri her ayın yarısında ağrısı çekmeye başlamıştım. Bu forumda da araştırdım ama korunmayı bırakınca böyle bir yan etki hakkında pek bilgi bulamadım.

Ocak ayında yine böyle oldu üstüne reglim 3 gün gecikti ay dedim bu sefer hamileyim galiba bu yoğun ağrılar da ona işaret. Gecikmenin 2. günü hemen gebelik testini yaptım negatif, 3. günü yine yaptım negatif, acaba henüz seviyem yükselmediği için mi negatif gösteriyor derken aynı günün akşamında regl oldum.... Bunun üstüne ben de kadın doğuma gitmeye karar verdim ağrıların sebebini sormak için, zaten süreç için iyi doktor araştırma niyetim vardı tanışmış olurum diye düşündüm, regl iken gittim hatta. Bana bu ağrılar olabilir, gayet normal, vücudun emilim yaptığını, kötüye işaret değil kesinlikle dedi, gelecek ağustosa kadar denemeye devam edin 1 sene, olmazsa ozaman tekrar gel dedi ama artık ağrılar cidden canımı sıkıyordu.

Şubat ayına geldiğimizde yine benim kasık ağrılarım başladı adetten çok önce. Adet yaklaştığında da göğüslerim çok hassaslaştı. Bir de iki gün falan gündüz alakasız saatlerde uykum geldi 2 saat falan uyuduğum oldu. Bu ay kesin adet oluyorum dedim geçen ayki gibi. Ve yine gecikti adetim. Ben geçen ay aynı olayı yaşadığım için artık yemezler dedim, test yapmadım. Gecikmenin 4. günü içgüdüsel olarak evdeki ovulasyon testlerinden birini kullanıverdim, daha önce dediğim gibi elimde bol bol kalmıştı kullanmayı bıraktığım için, ve son gebelik testimi de heba etmek istemiyordum :)) Ovulasyon testim kıpkırmızı gösterdi ikinci çizgiyi. Bu sefer ertesi sabah son kalan gebelik testimi de kullandım ve pozitif sonucu gördüm :) Yani ovülasyon testleri de hamileliği gösteriyormuş bunu da teyitlemiş oldum. Sonrasında doktora gittik ve hamileliğim kesinlik kazanmış oldu.

Son olarak diğer aylardan farklı olarak bu ay ne oldu bunları düşününce ;
1- Ocak ayında gittiğimde doktor bana efa-mom ilacını vermişti hem folik asit için hem de gebeliği kolaylaştırıcı olduğunu söyledi. 3 hafta kadar kullandıktan sonra hamileliğimi öğrendim.
2-Bir diğeri kuzenimin bir akrabası umreden elma getirmiş bizim bebek niyetine girdiğimizi öğrenince bana verdi yarısını sen yarısını eşin yesin faydası olur dedi. Yumurtlama dönemim geçmişti yine de yedik elmayı.
3-Haftanın 2 günü aletli pilastese gidiyordum, ben hamileliği engelleyici bir etkisi olmaz diye düşünüyordum. Ocak ayında hocamla tesadüfen aramızda hamilelik konuşması geçti. Düşünüyorsan bence doktora danış belki bırakmanı önerebilir dedi. Daha önce bebek tedavisi gören bir hastamın ani kasık ağrısı ve kanaması oldu spordan sonra meğer bebek tutunamamış düşmüş, bize de daha önce söylememişti tedavi sürecinde olduğunu dedi. Bunu duyunca ben korkudan doktora bile sormadan hemen bıraktım pilatesi. Artık bunlardan hangisi etkili oldu ya da oldu mu bilmiyorum, sonuçta Allah'ın dediği olur.

Hikayemi sizinle paylaşmak istedim çünkü süreç boyunca her ay acaba bu belirti mi acaba hamile miyim diye içim içimi yiyor buraları talan ediyordum, arkadaşların paylaştığı şeylerden çok fayda gördüm, bu yüzden ben de kendiminkini yazdım. Umarım bebek isteyen tüm anne adayları hamilelik haberini tez zamanda alıp yavrularına sağlıcakla kavuşur.
çok duygulandım sağlıkla gelsin bebişiniz inşallah banada dua edin:KK200:
 
Kızlar merhaba hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın bebislerinizi 🥹❤️ benim belirtiler kasık batmaları ve adet olacakmış gibi ağrı göğüs dolgunluğu bir kere karında pıt pıt damar atması gibi bir şey oldu, gaz ve şişkinlik reglime 6 gün kaldı bu ay daha farklı hissediyorum sizce test almalı mıyım
 
Merhaba arkadaşlar hepinize Hayırlı Ramazanlar dilerim öncelikle,
Önceki aylarda pek çok kez siteye girip belirti ve hamile kalma süreçlerini anlatan üyelerin konularını hatmetmiş biri olarak ben de sürecimi belki yardımcı olur düşüncesiyle sizinle paylaşmak istedim. 32 yaşında 4 yıllık evliyim, adetlerim bugünde dek hep çok düzenli oldu.

Ağustos ayı itibariyle korunmayı bıraktık (kondom ile korunuyorduk). Bir arkadaşımın önerisiyle 3 adet freely ovülasyon test almıştım bolca almak gerektiğini bilmiyordum, hepsi de negatif çıktı o ay tekrardan almadım.

Eylülde internetten laboquick'in testlerinden aldım, 20 ovulasyon + 3 gebelik testi geldi. O ay kullanım kılavuzunda anlatıldığı gibi adetim bittikten sonra her gün kullanmaya başladım, testin ilk idrar olmaması her gün aynı saatte olmasına vs. hep dikkat ettim ancak telefon uygulamasında belirtilen o üç ovulasyon gününde de negatif görünce artık canım sıkıldı ve kullanmayı bıraktım, hatta triplere girdim acaba ben yumurtlamıyor muyum bir sorun mu var vesaire diye. Youtube'da bazı kadın doğum doktorları da bu testlerin stres yaratabildiğini kullanmanın gereksiz olduğunu söylüyorlardı, buyüzden ben de daha fazla olumsuz düşünmemek içim kullanmayı bıraktım. Sanırım benim ovülasyon günüm telefon uygulamasında gösterilen günlerden 1 veya 2 gün sonra devam etsem belki görürdüm.

Ekim ayını değerlendiremedik ancak sonraki aylarda uygulamanın gösterdiği günleri değerlendirmeye devam ettik. Bu arada ağustostan itibaren adet günümden neredeyse 10 gün önce başlayan kasık ve bel ağrılarım baş gösterdi, bir iki ay acaba hamilelik belirtisimi diye umutlandım ama değildi. Artık sinirlendim bu duruma normalde ağrım olursa sadece adetin ilk günü olur, ancak korunmayı bıraktığımdan beri her ayın yarısında ağrısı çekmeye başlamıştım. Bu forumda da araştırdım ama korunmayı bırakınca böyle bir yan etki hakkında pek bilgi bulamadım.

Ocak ayında yine böyle oldu üstüne reglim 3 gün gecikti ay dedim bu sefer hamileyim galiba bu yoğun ağrılar da ona işaret. Gecikmenin 2. günü hemen gebelik testini yaptım negatif, 3. günü yine yaptım negatif, acaba henüz seviyem yükselmediği için mi negatif gösteriyor derken aynı günün akşamında regl oldum.... Bunun üstüne ben de kadın doğuma gitmeye karar verdim ağrıların sebebini sormak için, zaten süreç için iyi doktor araştırma niyetim vardı tanışmış olurum diye düşündüm, regl iken gittim hatta. Bana bu ağrılar olabilir, gayet normal, vücudun emilim yaptığını, kötüye işaret değil kesinlikle dedi, gelecek ağustosa kadar denemeye devam edin 1 sene, olmazsa ozaman tekrar gel dedi ama artık ağrılar cidden canımı sıkıyordu.

Şubat ayına geldiğimizde yine benim kasık ağrılarım başladı adetten çok önce. Adet yaklaştığında da göğüslerim çok hassaslaştı. Bir de iki gün falan gündüz alakasız saatlerde uykum geldi 2 saat falan uyuduğum oldu. Bu ay kesin adet oluyorum dedim geçen ayki gibi. Ve yine gecikti adetim. Ben geçen ay aynı olayı yaşadığım için artık yemezler dedim, test yapmadım. Gecikmenin 4. günü içgüdüsel olarak evdeki ovulasyon testlerinden birini kullanıverdim, daha önce dediğim gibi elimde bol bol kalmıştı kullanmayı bıraktığım için, ve son gebelik testimi de heba etmek istemiyordum :)) Ovulasyon testim kıpkırmızı gösterdi ikinci çizgiyi. Bu sefer ertesi sabah son kalan gebelik testimi de kullandım ve pozitif sonucu gördüm :) Yani ovülasyon testleri de hamileliği gösteriyormuş bunu da teyitlemiş oldum. Sonrasında doktora gittik ve hamileliğim kesinlik kazanmış oldu.

Son olarak diğer aylardan farklı olarak bu ay ne oldu bunları düşününce ;
1- Ocak ayında gittiğimde doktor bana efa-mom ilacını vermişti hem folik asit için hem de gebeliği kolaylaştırıcı olduğunu söyledi. 3 hafta kadar kullandıktan sonra hamileliğimi öğrendim.
2-Bir diğeri kuzenimin bir akrabası umreden elma getirmiş bizim bebek niyetine girdiğimizi öğrenince bana verdi yarısını sen yarısını eşin yesin faydası olur dedi. Yumurtlama dönemim geçmişti yine de yedik elmayı.
3-Haftanın 2 günü aletli pilastese gidiyordum, ben hamileliği engelleyici bir etkisi olmaz diye düşünüyordum. Ocak ayında hocamla tesadüfen aramızda hamilelik konuşması geçti. Düşünüyorsan bence doktora danış belki bırakmanı önerebilir dedi. Daha önce bebek tedavisi gören bir hastamın ani kasık ağrısı ve kanaması oldu spordan sonra meğer bebek tutunamamış düşmüş, bize de daha önce söylememişti tedavi sürecinde olduğunu dedi. Bunu duyunca ben korkudan doktora bile sormadan hemen bıraktım pilatesi. Artık bunlardan hangisi etkili oldu ya da oldu mu bilmiyorum, sonuçta Allah'ın dediği olur.

Hikayemi sizinle paylaşmak istedim çünkü süreç boyunca her ay acaba bu belirti mi acaba hamile miyim diye içim içimi yiyor buraları talan ediyordum, arkadaşların paylaştığı şeylerden çok fayda gördüm, bu yüzden ben de kendiminkini yazdım. Umarım bebek isteyen tüm anne adayları hamilelik haberini tez zamanda alıp yavrularına sağlıcakla kavuşur.
Ay çok duygulandım okurken resmen aynı şeyleri yaşamışız o kadar sevindim ki inşallah yavrunuzu sağ sağlim sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız🙏🏻 bizde ağustos eylülden beri deniyoruz doğal yollarla 1 sene dedikleri için doktora gitmedim her ay yumurtlama regl arası ağrılarım yoğun oluyor oldukçada aha bu ay oldu hamileyim diyorum ama sonuç negatif bu ayda reglim 3 gün gecikti gidip kan verdim hamile olduğuma inandım kan verdim negatif akşamına regl oldum pazartesi doktora gideceğim artık inşallah bizede tez zamanda nasip olur
 
Kızlar merhaba hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın bebislerinizi 🥹❤️ benim belirtiler kasık batmaları ve adet olacakmış gibi ağrı göğüs dolgunluğu bir kere karında pıt pıt damar atması gibi bir şey oldu, gaz ve şişkinlik reglime 6 gün kaldı bu ay daha farklı hissediyorum sizce test almalı mıyım
Bende bu ay bunları çok hissederek yaşadım ama negatif dayanabilirseniz regle 2 gün kala yapın erken yapıp strese sokmayın kendinizi
 
Back
X