• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hamile olabilir miyim?

pembeklavye

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Haziran 2022
Mesajlar
101
Emoji Skoru
24
Puanlar
48
Yaş
36
Merhabalar. Bebeğim şuan 10 aylık ve gebelik düşünmüyoruz. Ocak ayında bebeğim 6 aylıkken kürtaj oldum. O zaman da prezervatif ile korunuyorduk ama ilişki başladığı andan itibaren takmıyorduk. Sonrasında ilişki başladığı andan itibaren takmaya başladık doğum kontrol hapı kullanmadım kilo problemim yüzünden. Diyet yapıyorum. Son adetimi 18 Mart oldum bir hafta sürdü. Şuan hala adet olamadım hamilelik belirtim mide bulantım akıntım yok stres mi yapıyorum acaba ondan mı gecikiyor. Eşim de çok emin hep kontrol ettiğini söylüyor. Fikirlerinizi söyler misiniz lütfen 🙏
 

Eklentiler

  • IMG_5279.webp
    IMG_5279.webp
    37,8 KB · Görüntüleme: 47
sat 18 martsa testte çıkması lazımdı bence hamile değilsiniz. Belki doğum kontrol haplarından dolayıdır bende de ilk başladığım aylarda gecikme olmuştu sonradan oturdu düzeni. Fotoğrafa tekrar baktım silik çizgi bile yok hamile değilsiniz
 
sat 18 martsa testte çıkması lazımdı bence hamile değilsiniz. Belki doğum kontrol haplarından dolayıdır bende de ilk başladığım aylarda gecikme olmuştu sonradan oturdu düzeni. Fotoğrafa tekrar baktım silik çizgi bile yok hamile değilsiniz
Hap kullanmadım hiç
 
Hap kullanmadım hiç
ben yanlış görmüşüm. o zaman stres veya başka bir şeydendir. çünkü silik çizgi çıkardı en azından bu zamana kadar sat üzerine 42 gün geçmiş neredeyse
 
Herkese merhaba 14 Mayıs regl günümdü ancak regl olmadım. 13 Mayıs sabahı hafif kahve şekilde 2 3 damla geldi ve kesildi. 14 Mayıs saat 13.00 gibi turuncu pembe arası 5 6 damla geldi regl oluyorum sandım ama devam etmedi 14 Mayıs akşamı sol kasığımda bi ağrı başladı gece 3 E kadar sürdü gece 3 gibi aynı şekilde turuncu pembe arası kahveye yakın bi akıntım daha oldu az bir şekilde bu gün de 15.00 dan sonra hafif pembe ara ara gelen bi akıntı mukusumsu bi şekilde var idrar testi yaptım negatif çıktı hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşıyorum sizce bu yerleşme mi Regl mi olacağım
 
Back
X