- Katılım
- 15 Haziran 2022
- Mesajlar
- 101
- Emoji Skoru
- 24
- Puanlar
- 48
- Yaş
- 36
- Konu Sahibi pembeklavye
- #1
Merhabalar. Bebeğim şuan 10 aylık ve gebelik düşünmüyoruz. Ocak ayında bebeğim 6 aylıkken kürtaj oldum. O zaman da prezervatif ile korunuyorduk ama ilişki başladığı andan itibaren takmıyorduk. Sonrasında ilişki başladığı andan itibaren takmaya başladık doğum kontrol hapı kullanmadım kilo problemim yüzünden. Diyet yapıyorum. Son adetimi 18 Mart oldum bir hafta sürdü. Şuan hala adet olamadım hamilelik belirtim mide bulantım akıntım yok stres mi yapıyorum acaba ondan mı gecikiyor. Eşim de çok emin hep kontrol ettiğini söylüyor. Fikirlerinizi söyler misiniz lütfen 