hamileyim, sigayı bırakmakta çok zorlanıyorum

hanifee

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2008
46
3
Merhaba, 5 haftalık hamileyim.
Hamilelikten önce günde hemen hemen 1 paket sigara içiyordum.
1 haftadır yani hamile olduğumu öğrendikten sonra içmemeye çalışıyorum ama çok zorlanıyorum.
1-2 tane içtim itiraf ediyorum. İçtikten sonra vicdan azabı çekip, ağlamaya başlıyorum.
Bazı arkadaşların doktorları çok stres yapıyorsan günde 2-3 tane içebilirsin, senin yaptığın stres bebeğine daha çok zarar verir demiş.
Benim doktorum bu konuda hiç pazarlık yapmayalım dedi.
Sigaranın bebeğe verdiği zararları okuyorum ama aranızda hamileliğinde sigara içmiş anneler varsa oluşan olumsuzlukları kendilerinden duyarsam sigaradan ümidimi kesmiş olucam.
Ya da 1-2 taneden bişey olmuyor diyorsanız, sizde herhangi bir olumsuzluk olmadıysa beni biraz rahatlatın lütfen.
 

mehtap86

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
18 Temmuz 2007
343
4
canım ılk zaman mıde bulantılarım oldu bende kendımı zorladım sıtrese soktum bırakcam dıye zaten bulantı yuzunden ıcemıyodum ama aklım hep sıgardaydı 1tane ıcıyodum gıttıkce cogalıyo sonra kotu oluyo yanı basındayken kestın kestın bıdaha alısınca bısey olmaz dıyerekten daha kotu oluyosun suan 33+5teyım 3 4 tane ıcıyorum bazende fazla oluyo doktorum bana 5taneyı gecme dedı ama sana tavsıyem zorla kendını cnm bırak bunu ıcten soluyorum vıcdan azabı cekıyosun daha sonra herkezın gozunde annelık duygun yokmus gıbı davranılıyo oysakı ben onun ıcın ölürüm bu ne lanet bıseykı bırakmıyo ınsanı lanet edıyorum artık...
 

nbatur55

baldan tatlı can kızım...
Kayıtlı Üye
23 Ekim 2007
512
2
39
içmeyen canlar gözünüzü seveyim yapamyın bende kullanıyorum ama hamile oldugumu duydugum an bırakırım cünkü o masumun buna hakkı yok ona saglıksız bir ortamı biz hazırlamış oluyoruz anne karnında kesinlikle derim ben irade meselesidr istenilse boırakılır heleki karınında hiç söz hakkı olmayan o meleğe nasıl kıyarsınız yaa.....
 

sevdaa

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Haziran 2007
43
0
valla hanifecim sigara büyük dert. ben de tek tük içtim oğluşum şimdi 3 aylık ve allaha şükür turp gibi. ama sonradan allah korusun astım falan çıkabiliyomuş. benim tavsiyem bırakmaya çalış çünkü mehtabın dediği gibi 1 2 derken çoğalıyo.. Hadi kolay gelsin.. Allah bi avazda kurtarsın cnm:)
 

BEGXUXM55

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Mayıs 2007
61
1
Ben iki hamileeli
ğimdede içdim ama çok pişmanım şimdi gerçi çocuklarım sapasağlam Allaha şükür. kızım 5 yaşında oğlum 3 aylık oğluma hamileyken sigaraya aşerdim yani duramıyordum abartısız 1 paket içdim ama beebğim 3 hafta erken doğdu o an çokkk üzüldüm ve tabiki zayıf bebek doğuyorlar 2550 doğdu oğlum ben yinede içme derim benim elimde değildi belki inanmıcaksınız ama sigaraya aşerdim doğuma girince çok korkdum ama Rabbim beebğimi korudu.
 
C

cemrem

Ziyaretçi
ben hamileligimi ogrendigim gunden beri hic icmiyorum.hatta yanimda bile icilmesine izin vermiyorum.bence icmemelisin canim..
 

sevgiyle

Guru
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2007
221
2
içmemeye gayret edersen iyi olur bence bebişine bunu yapmaya hakkın yok zararları malum allah korusun yarın öbürgün bi aksilik olursa mesela astım hastası olarak dünyaya gelirse ona bunu nasıl açıklayacaksın
 

wampirella_mk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Ocak 2008
288
2
cnm bahk bnm ablamda senn gibiydi.oda bi iki içmek istiyordu..sonra netten sigara kullanan annelerin bebeklerinin resimlerine baktık..sora onun midesi falanda bulanmaya başladı bis içios die..bide bisde içmedik yanında.o kendiside içmedi..netten o resimleri bulup bak bence..çocuğununöyle olmasını istemessn eminimki....içmeyinn yhaa bebeklerin ne suçu vaarr..
 

gelin54

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Nisan 2007
168
2
34
canim belki yakinda bulantilarin gelir sende birakirsin yani bende öyle oldu ilk baslarda bulantim yoktu ve feci bir tiryakiydim birakamadim sonra bir bulanti basladiki sorma deli gibi sigara istesemde kosuna bile dayanamaz hale geldim zor bir dönem oldu benim icin hem sigara istiyorum hemde bulanti aldi aldi atti beni yerler ama basardim!! umarim bulantin gelir, gelsinki icemeyesin :)
 

rxuxyanaz

KOCALARI AZDIRMA BAKANI:)
Pro Üye
4 Nisan 2007
4.877
13
37
canım bende aynen senin gibi çok içiyorum ama hamileligime 5 ay kala yani hamile olmak istedigimde bıraktım hamileleik süresince içmedim dogumdan sonra 6ay içmedim şimdi yine içiorum ama en azından o zamanlar içmedim onun cigeri küçüçük daha bence bebegin için bırakmalısın geçicide olsa
 

snookie

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
5 Şubat 2007
1.503
130
ahh kızlar ne dense bırakamayan bırakamıyor acı gerçek bu malesef bende sigaraya aşerenlerdenim hamileleiğim boyunca da içtim bırakamadım çünkü ama bütün sigara asla içmedim 1-2 çekip söndürdüm şimdi kızım 2 aylık görünüşde sağlıklı Allahım ilerde de sağlığını korusun ben bırakamadım ama eğer yapabiliyorsanız bırakın derim...
 

minta

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Mart 2007
158
2
39
ben sigara içmiyorum ama size bir önerim olacak
sigara bırakma yöntemi olarak tarçın çubuğunu ağzınızda tutuyorsunuz sigara yerine ve sigaradan tiksinmeye sebep oluyormuş.bıraktırıyormuş sigarayı.deneyenler bıraktıklarını söylüyorlar.denemekten ne çıkar öyle değilmi arkadaşlar..
 

yaxgxmur sxixla

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Şubat 2008
117
1
38
Merhaba, 5 haftalık hamileyim.
Hamilelikten önce günde hemen hemen 1 paket sigara içiyordum.
1 haftadır yani hamile olduğumu öğrendikten sonra içmemeye çalışıyorum ama çok zorlanıyorum.
1-2 tane içtim itiraf ediyorum. İçtikten sonra vicdan azabı çekip, ağlamaya başlıyorum.
Bazı arkadaşların doktorları çok stres yapıyorsan günde 2-3 tane içebilirsin, senin yaptığın stres bebeğine daha çok zarar verir demiş.
Benim doktorum bu konuda hiç pazarlık yapmayalım dedi.
Sigaranın bebeğe verdiği zararları okuyorum ama aranızda hamileliğinde sigara içmiş anneler varsa oluşan olumsuzlukları kendilerinden duyarsam sigaradan ümidimi kesmiş olucam.
Ya da 1-2 taneden bişey olmuyor diyorsanız, sizde herhangi bir olumsuzluk olmadıysa beni biraz rahatlatın lütfen.

bende hamiş oldumu yen
i öğrendim ve ogünden beri hiç içmedim canım.kendini düşünmeye bilirsin ama bebeğin için yapmak zorundasın sigarayı eline her aldığında bebeğini düşün canım..umarım en yakın zamnda bırakırsın.demin bi yazıda okudum bu sitede hemde meyan kökünü sigara yerine içiyomuş gibi yapıyomuş o bıraktırıyomuş dene bence...
 

Kanarya

annesinin zuzusu
Kayıtlı Üye
31 Ocak 2008
3.124
6
ben hamile degilim ama daha bu konuyu bugün düsündüm.nasil birakirim diye.ve asla icmem diye düsündüm sonradan.irademe güveniyorum.bebisleri bu zehiri akitmaya ne hakkimiz var.biz sigara icip keyfimize bakarken bütün eziyeti onlar cekecek.böyle birseye asla izin vermiyecegim.sende ne olursun bebegini düsün.sigara icen annelerin bebeklerin bagisiklik sisteme cok zayif oluyor.yani cok cabuk hasta olabiliyorlar.allah korusun bebegin sürekli hasta olsa daha mi iyi.o agladikca senin icin parcalanacak kendini suclayacaksin ve ah keske icmeseydim diyeceksin ama cok gec olacak.bunun icin iyi düsün arkadasim......a.s
 

xoxzgxux

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Mart 2007
42
0
42
bebegini düşün anıda bırak yazık içinde sıkıntı çektirme artı bebegin için nelere zara verdigini araştır vicdanın sızlar ve bırakırsın allah kurtarsın anne olucaksın fedakarlık yapman gerekiyor