• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hayatımdan beni negatife ceken insanları cıkarmak istiyorim

leylosvemecnun

Son günüme kadar, kalp durana kadar❤
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Aralık 2014
Mesajlar
5.767
Emoji Skoru
7.958
Puanlar
398
Bir iki aydır kisisel olarak terapi almaya başladım genel olarak hayır diyemeyen cogu zaman icine atan hassas biriyim ve bu beni yoruyor.Bir kac kisisel gelisim kitabı da okudum okumaya devam ediyorum.hayatimda köklü degisiklikler oldu tasınma falan sanki degistim gibi geliyor.Eskiden farkinda olmadigim seylerin farkindayim gecmiste zarari olmus insanlari da silmeye basladim.Öyle ki bir arkadasim var liseyi beraber okuduk üniversitede de beraberdir arkadasim onun sevgilisi ve ben ayni siniftaydik genel olarak 3lü takilirdik ben derslerde biraz daha basariliydim onlara nazaran ama sinavlarda sürekli kagidini göster baskisina maruz kalirdim yakalanma korkusuna göstermezsem eskaza yüksek alsam beni sürekli manipüle ederdi iste göstermedin nasil dostsun gibisinden.
Hatta onun sevgilisiyle bir kere bütünleme sınavına kalmistik ben elimden geldigince yardim etmistim sevgilisi gecememisti ben gecmistim neden gectim de sevgilisi kaldi diye cok fazla baskiya maruz kaldim aylarca konusmamistik sonra bir sekilde düzeldi aramiz aradan belki 10 yıl gecti hala görüsüyoruz o tarz hareketleri var mi bilmiyorum hala cünkü sınır koydum aramıza belki de yoktur yas artik 32 oldu ama bu terapi olayindan sonra sürekli aklıma bunlar geliyor zamaninda herkese boyun egmisim kendimi kücük düsürmüsüm diye kızıyorum kendime ve karsilastigimizda istemsizce soguk davraniyor,görmek istemiyorum bunu söylemek istiyorum ama insani 10 yil önce yaptigi seyden sorumlu tutup hayatindan cikarmak ne kadar mantikli ? Ayni sekilde.sürekli alttan alttan laf sokan bir arkadas var elestirmek icin firsat kolluyor.
Telefonu pahali olan markadan elmadan diyeyim siz anlayin 😁
Arkadas ortaminda android telefonundan biri onu hikayesine eklese kendi hikayesinde asla paylasmiyor ya da biri dogum gününü kutladi diyelim elma olmayan telefonla cekilen fotoğraf atti asla paylasmaz begeni atmaz falan paylasana ezik der.Bana bizzat büyük bir zarari olmadi genel olarak herkese karsi öyle yani.Nasil desem bencil olmayan kibirli olmayan insanlar olsun istiyorum cevremde ve bu tarz insanlaro gördüğümde kendimi cok degisik hissediyorum icimden bir ses kavga et diyor.Arkadas cevremden degil yakin akrabamdan biri daha var mesela sürrkli kilodam gem vuruyor kilolu oldugum icin kendince espiriler yapiyor ayni sekilde bu insana da artik susamiyorum o kadar cok susmusum ki zamaninda simdi agzina bant cekip dolaba kilitleyesim geliyor.Terapistime anlattım zamaninda söylemedigin seyler birikmis fakat cevrende kusursuz insan ararsan kimse kalmaz affedip zamana bırak diyor.Ben tam olarak ne yapmaliyim gercekten hayattan bu tarz insanlar cikarilmali mi ?
 
Bir iki aydır kisisel olarak terapi almaya başladım genel olarak hayır diyemeyen cogu zaman icine atan hassas biriyim ve bu beni yoruyor.Bir kac kisisel gelisim kitabı da okudum okumaya devam ediyorum.hayatimda köklü degisiklikler oldu tasınma falan sanki degistim gibi geliyor.Eskiden farkinda olmadigim seylerin farkindayim gecmiste zarari olmus insanlari da silmeye basladim.Öyle ki bir arkadasim var liseyi beraber okuduk üniversitede de beraberdir arkadasim onun sevgilisi ve ben ayni siniftaydik genel olarak 3lü takilirdik ben derslerde biraz daha basariliydim onlara nazaran ama sinavlarda sürekli kagidini göster baskisina maruz kalirdim yakalanma korkusuna göstermezsem eskaza yüksek alsam beni sürekli manipüle ederdi iste göstermedin nasil dostsun gibisinden.
Hatta onun sevgilisiyle bir kere bütünleme sınavına kalmistik ben elimden geldigince yardim etmistim sevgilisi gecememisti ben gecmistim neden gectim de sevgilisi kaldi diye cok fazla baskiya maruz kaldim aylarca konusmamistik sonra bir sekilde düzeldi aramiz aradan belki 10 yıl gecti hala görüsüyoruz o tarz hareketleri var mi bilmiyorum hala cünkü sınır koydum aramıza belki de yoktur yas artik 32 oldu ama bu terapi olayindan sonra sürekli aklıma bunlar geliyor zamaninda herkese boyun egmisim kendimi kücük düsürmüsüm diye kızıyorum kendime ve karsilastigimizda istemsizce soguk davraniyor,görmek istemiyorum bunu söylemek istiyorum ama insani 10 yil önce yaptigi seyden sorumlu tutup hayatindan cikarmak ne kadar mantikli ? Ayni sekilde.sürekli alttan alttan laf sokan bir arkadas var elestirmek icin firsat kolluyor.
Telefonu pahali olan markadan elmadan diyeyim siz anlayin 😁
Arkadas ortaminda android telefonundan biri onu hikayesine eklese kendi hikayesinde asla paylasmiyor ya da biri dogum gününü kutladi diyelim elma olmayan telefonla cekilen fotoğraf atti asla paylasmaz begeni atmaz falan paylasana ezik der.Bana bizzat büyük bir zarari olmadi genel olarak herkese karsi öyle yani.Nasil desem bencil olmayan kibirli olmayan insanlar olsun istiyorum cevremde ve bu tarz insanlaro gördüğümde kendimi cok degisik hissediyorum icimden bir ses kavga et diyor.Arkadas cevremden degil yakin akrabamdan biri daha var mesela sürrkli kilodam gem vuruyor kilolu oldugum icin kendince espiriler yapiyor ayni sekilde bu insana da artik susamiyorum o kadar cok susmusum ki zamaninda simdi agzina bant cekip dolaba kilitleyesim geliyor.Terapistime anlattım zamaninda söylemedigin seyler birikmis fakat cevrende kusursuz insan ararsan kimse kalmaz affedip zamana bırak diyor.Ben tam olarak ne yapmaliyim gercekten hayattan bu tarz insanlar cikarilmali mi ?
Bu durumu fark ederek bir adım atmışsın, çok güzel ilerliyorsun. Seni aşağı çeken, sürekli negatif şeyler anlatan, eleştiren, motivasyonunu moralini bozmaya çalışan kim varsa hayatından silip at. Daha huzurlu ,mutlu olacaksın.
 
Bir iki aydır kisisel olarak terapi almaya başladım genel olarak hayır diyemeyen cogu zaman icine atan hassas biriyim ve bu beni yoruyor.Bir kac kisisel gelisim kitabı da okudum okumaya devam ediyorum.hayatimda köklü degisiklikler oldu tasınma falan sanki degistim gibi geliyor.Eskiden farkinda olmadigim seylerin farkindayim gecmiste zarari olmus insanlari da silmeye basladim.Öyle ki bir arkadasim var liseyi beraber okuduk üniversitede de beraberdir arkadasim onun sevgilisi ve ben ayni siniftaydik genel olarak 3lü takilirdik ben derslerde biraz daha basariliydim onlara nazaran ama sinavlarda sürekli kagidini göster baskisina maruz kalirdim yakalanma korkusuna göstermezsem eskaza yüksek alsam beni sürekli manipüle ederdi iste göstermedin nasil dostsun gibisinden.
Hatta onun sevgilisiyle bir kere bütünleme sınavına kalmistik ben elimden geldigince yardim etmistim sevgilisi gecememisti ben gecmistim neden gectim de sevgilisi kaldi diye cok fazla baskiya maruz kaldim aylarca konusmamistik sonra bir sekilde düzeldi aramiz aradan belki 10 yıl gecti hala görüsüyoruz o tarz hareketleri var mi bilmiyorum hala cünkü sınır koydum aramıza belki de yoktur yas artik 32 oldu ama bu terapi olayindan sonra sürekli aklıma bunlar geliyor zamaninda herkese boyun egmisim kendimi kücük düsürmüsüm diye kızıyorum kendime ve karsilastigimizda istemsizce soguk davraniyor,görmek istemiyorum bunu söylemek istiyorum ama insani 10 yil önce yaptigi seyden sorumlu tutup hayatindan cikarmak ne kadar mantikli ? Ayni sekilde.sürekli alttan alttan laf sokan bir arkadas var elestirmek icin firsat kolluyor.
Telefonu pahali olan markadan elmadan diyeyim siz anlayin 😁
Arkadas ortaminda android telefonundan biri onu hikayesine eklese kendi hikayesinde asla paylasmiyor ya da biri dogum gününü kutladi diyelim elma olmayan telefonla cekilen fotoğraf atti asla paylasmaz begeni atmaz falan paylasana ezik der.Bana bizzat büyük bir zarari olmadi genel olarak herkese karsi öyle yani.Nasil desem bencil olmayan kibirli olmayan insanlar olsun istiyorum cevremde ve bu tarz insanlaro gördüğümde kendimi cok degisik hissediyorum icimden bir ses kavga et diyor.Arkadas cevremden degil yakin akrabamdan biri daha var mesela sürrkli kilodam gem vuruyor kilolu oldugum icin kendince espiriler yapiyor ayni sekilde bu insana da artik susamiyorum o kadar cok susmusum ki zamaninda simdi agzina bant cekip dolaba kilitleyesim geliyor.Terapistime anlattım zamaninda söylemedigin seyler birikmis fakat cevrende kusursuz insan ararsan kimse kalmaz affedip zamana bırak diyor.Ben tam olarak ne yapmaliyim gercekten hayattan bu tarz insanlar cikarilmali mi ?
Ne kadar susar sessiz kalırsan o kadar tepene çıkıyorlar. Örnek olarak 7 yıllık eski arkadaşı verebilirim. Geç bile kalmışım onu hayatımdan çıkarmak için. Gereksiz yer kaplıyor ve sürekli dibe çekiyor bazı insanlar.
 
Bu durumu fark ederek bir adım atmışsın, çok güzel ilerliyorsun. Seni aşağı çeken, sürekli negatif şeyler anlatan, eleştiren, motivasyonunu moralini bozmaya çalışan kim varsa hayatından silip at. Daha huzurlu ,mutlu olacaksın.
Evet kimseyi aman ayip olur diye tutarak tepemize cikarmamak gerekiyormus cok yanlis taktiklerim olmus gecmiste hatta hayat arkadasim esime karsi bile.Daha farkli bakiyorum kendimi tekrar taniyorum sanki
 
Evet kimseyi aman ayip olur diye tutarak tepemize cikarmamak gerekiyormus cok yanlis taktiklerim olmus gecmiste hatta hayat arkadasim esime karsi bile.Daha farkli bakiyorum kendimi tekrar taniyorum sanki
Terapi ile beraber kendi güçlü ve zayıf yanlarını görüyorsun. Neyi neden yaptığını anlıyorsun, farkındalık dolu bir yolculuk seni bekliyor. Terapiyi yüz yüze mi online mi alıyorsun acaba?
 
Terapi ile beraber kendi güçlü ve zayıf yanlarını görüyorsun. Neyi neden yaptığını anlıyorsun, farkındalık dolu bir yolculuk seni bekliyor. Terapiyi yüz yüze mi online mi alıyorsun acaba?
Bir hafta online bir hafta yüzyüze benim müsaitlik durumuma göre ayarliyoruz
 
İş yerinde bir arkadaşım var,herkese ama herkese illa laf dokundurarak konuşur şaka yollu,alınsan bi laf söylesen eminim şaka ya deli misin şakadan anlamıyorsun gibi başlayacak,o kadar beyni laf sokmaya odaklanmış ki bir gün aradı,uyuyorum diye tembel diyor?yani bu kadar normal bi şeyden bile illa bi laf söyleyecek kadar kötü,iş yerinde bu yüzden kimse pek yakın durmuyor yine de akıllanmıyor.Aslında onun sorunu direkt kendiyle,kendi iç dünyasında yaşadığı veya maruz kaldığı şeyi böyle ona buna sataşarak dokundurarak kendini rahatlatmaya çalışıyor,çünkü bunu bir kişiye yapmıyor genel olarak yapısı böyle,inanın çevrenizde de böyle insanlar varsa sorunu kendi karanlığıyla alakalı,bizim yapmamız gereken tek şey bunlarla hiç uğraşmamak savaşmamak çünkü manipüle ediyorlar aynı zamanda,kafana uymuyorsa hiç lamı cimi yok uzaklaş bitsin,yoksa seni de zehirliyor,özellikle laf dokunduran insan kadar sinir bozucu bişey yok,sürekli buna neden maruz kalalım ki kendini yetiştirmeyi öğrensin madem ,herkesle arkadaşlık kurulmuyor başka insanlara bakın bundan bi cacık olmaz bence
 
Bir hafta online bir hafta yüzyüze benim müsaitlik durumuma göre ayarliyoruz
Anladım, bundan sonra sınırlarını net olarak belirleyen, kendine daha fazla değer veren, alma verme dengesini dengeleyen birisi olursun umarım. Ben de psikolog desteği almak istiyorum ama öncelikle yapmam gereken başka şeyler var. Benim de sınır koyma, başkalarına danışıp karar alma, onay alma bağımlılığı, öz değer, özgüven, kaygılı bağlanma vs sorunlarım var. Halledeceğiz. 🌸
 
İş yerinde bir arkadaşım var,herkese ama herkese illa laf dokundurarak konuşur şaka yollu,alınsan bi laf söylesen eminim şaka ya deli misin şakadan anlamıyorsun gibi başlayacak,o kadar beyni laf sokmaya odaklanmış ki bir gün aradı,uyuyorum diye tembel diyor?yani bu kadar normal bi şeyden bile illa bi laf söyleyecek kadar kötü,iş yerinde bu yüzden kimse pek yakın durmuyor yine de akıllanmıyor.Aslında onun sorunu direkt kendiyle,kendi iç dünyasında yaşadığı veya maruz kaldığı şeyi böyle ona buna sataşarak dokundurarak kendini rahatlatmaya çalışıyor,çünkü bunu bir kişiye yapmıyor genel olarak yapısı böyle,inanın çevrenizde de böyle insanlar varsa sorunu kendi karanlığıyla alakalı,bizim yapmamız gereken tek şey bunlarla hiç uğraşmamak savaşmamak çünkü manipüle ediyorlar aynı zamanda,kafana uymuyorsa hiç lamı cimi yok uzaklaş bitsin,yoksa seni de zehirliyor,özellikle laf dokunduran insan kadar sinir bozucu bişey yok,sürekli buna neden maruz kalalım ki kendini yetiştirmeyi öğrensin madem ,herkesle arkadaşlık kurulmuyor başka insanlara bakın bundan bi cacık olmaz bence
Kesinlikle bazi insanlari o sekilde kabullendigimizde beni nasil olsa idare ediyor diye olayin dozunu arttiriyorlar
 
Anladım, bundan sonra sınırlarını net olarak belirleyen, kendine daha fazla değer veren, alma verme dengesini dengeleyen birisi olursun umarım. Ben de psikolog desteği almak istiyorum ama öncelikle yapmam gereken başka şeyler var. Benim de sınır koyma, başkalarına danışıp karar alma, onay alma bağımlılığı, öz değer, özgüven, kaygılı bağlanma vs sorunlarım var. Halledeceğiz. 🌸
Ben daha önce travma sonrasi stres bozuklugu icin de destek almistim bence profesyonel destek almak cok önemli ertelemeyin kesinlikle 😇
 
Ben daha önce travma sonrasi stres bozuklugu icin de destek almistim bence profesyonel destek almak cok önemli ertelemeyin kesinlikle 😇
Birçok travmam var anlatması zor olan, anlatırsam yeniden yaşamış olur gibi hissederim diye korkuyorum. Bu gidişle içimde biriken duygularla psikologun da psikolojisini bozarım diye endişe ediyorum.🤣🤣
 
Bana göre çok karmaşık olmayan bir konu, hayatındaki varlığından sana davranışından yaklaşımından hissettirdiklerinden rahatsızsan kibarca bir bye bye ile uğurlarsın :) benim normalim bu, kafam rahat mis gibi.
 
Bir iki aydır kisisel olarak terapi almaya başladım genel olarak hayır diyemeyen cogu zaman icine atan hassas biriyim ve bu beni yoruyor.Bir kac kisisel gelisim kitabı da okudum okumaya devam ediyorum.hayatimda köklü degisiklikler oldu tasınma falan sanki degistim gibi geliyor.Eskiden farkinda olmadigim seylerin farkindayim gecmiste zarari olmus insanlari da silmeye basladim.Öyle ki bir arkadasim var liseyi beraber okuduk üniversitede de beraberdir arkadasim onun sevgilisi ve ben ayni siniftaydik genel olarak 3lü takilirdik ben derslerde biraz daha basariliydim onlara nazaran ama sinavlarda sürekli kagidini göster baskisina maruz kalirdim yakalanma korkusuna göstermezsem eskaza yüksek alsam beni sürekli manipüle ederdi iste göstermedin nasil dostsun gibisinden.
Hatta onun sevgilisiyle bir kere bütünleme sınavına kalmistik ben elimden geldigince yardim etmistim sevgilisi gecememisti ben gecmistim neden gectim de sevgilisi kaldi diye cok fazla baskiya maruz kaldim aylarca konusmamistik sonra bir sekilde düzeldi aramiz aradan belki 10 yıl gecti hala görüsüyoruz o tarz hareketleri var mi bilmiyorum hala cünkü sınır koydum aramıza belki de yoktur yas artik 32 oldu ama bu terapi olayindan sonra sürekli aklıma bunlar geliyor zamaninda herkese boyun egmisim kendimi kücük düsürmüsüm diye kızıyorum kendime ve karsilastigimizda istemsizce soguk davraniyor,görmek istemiyorum bunu söylemek istiyorum ama insani 10 yil önce yaptigi seyden sorumlu tutup hayatindan cikarmak ne kadar mantikli ? Ayni sekilde.sürekli alttan alttan laf sokan bir arkadas var elestirmek icin firsat kolluyor.
Telefonu pahali olan markadan elmadan diyeyim siz anlayin 😁
Arkadas ortaminda android telefonundan biri onu hikayesine eklese kendi hikayesinde asla paylasmiyor ya da biri dogum gününü kutladi diyelim elma olmayan telefonla cekilen fotoğraf atti asla paylasmaz begeni atmaz falan paylasana ezik der.Bana bizzat büyük bir zarari olmadi genel olarak herkese karsi öyle yani.Nasil desem bencil olmayan kibirli olmayan insanlar olsun istiyorum cevremde ve bu tarz insanlaro gördüğümde kendimi cok degisik hissediyorum icimden bir ses kavga et diyor.Arkadas cevremden degil yakin akrabamdan biri daha var mesela sürrkli kilodam gem vuruyor kilolu oldugum icin kendince espiriler yapiyor ayni sekilde bu insana da artik susamiyorum o kadar cok susmusum ki zamaninda simdi agzina bant cekip dolaba kilitleyesim geliyor.Terapistime anlattım zamaninda söylemedigin seyler birikmis fakat cevrende kusursuz insan ararsan kimse kalmaz affedip zamana bırak diyor.Ben tam olarak ne yapmaliyim gercekten hayattan bu tarz insanlar cikarilmali mi ?
Ben de sizin gibiydim ama şuan yaşadığım tecrübelerden dolayı artık bana iyi gelmeyen insanlara mesafe koyuyorum. Bencil insanlara, laf sokan vs insanlara sınır çiziyorum. Çünkü artık kendimi seçiyorum birileri üzülmesin ya da ben idare edeyim demiyorum. Siz de bu sınır kasınızı yeni çalıştırmaya başlamışsınız, bu çok değerli. İnanın insanlar bize gelir, ama kalıp gitme seçenekleri bizde. Biz kal dersek kalabilirler bizim için.
 
Bana göre çok karmaşık olmayan bir konu, hayatındaki varlığından sana davranışından yaklaşımından hissettirdiklerinden rahatsızsan kibarca bir bye bye ile uğurlarsın :) benim normalim bu, kafam rahat mis gibi.
Benim son konuma da bakar mısınız benzer bir konu
 
Bir iki aydır kisisel olarak terapi almaya başladım genel olarak hayır diyemeyen cogu zaman icine atan hassas biriyim ve bu beni yoruyor.Bir kac kisisel gelisim kitabı da okudum okumaya devam ediyorum.hayatimda köklü degisiklikler oldu tasınma falan sanki degistim gibi geliyor.Eskiden farkinda olmadigim seylerin farkindayim gecmiste zarari olmus insanlari da silmeye basladim.Öyle ki bir arkadasim var liseyi beraber okuduk üniversitede de beraberdir arkadasim onun sevgilisi ve ben ayni siniftaydik genel olarak 3lü takilirdik ben derslerde biraz daha basariliydim onlara nazaran ama sinavlarda sürekli kagidini göster baskisina maruz kalirdim yakalanma korkusuna göstermezsem eskaza yüksek alsam beni sürekli manipüle ederdi iste göstermedin nasil dostsun gibisinden.
Hatta onun sevgilisiyle bir kere bütünleme sınavına kalmistik ben elimden geldigince yardim etmistim sevgilisi gecememisti ben gecmistim neden gectim de sevgilisi kaldi diye cok fazla baskiya maruz kaldim aylarca konusmamistik sonra bir sekilde düzeldi aramiz aradan belki 10 yıl gecti hala görüsüyoruz o tarz hareketleri var mi bilmiyorum hala cünkü sınır koydum aramıza belki de yoktur yas artik 32 oldu ama bu terapi olayindan sonra sürekli aklıma bunlar geliyor zamaninda herkese boyun egmisim kendimi kücük düsürmüsüm diye kızıyorum kendime ve karsilastigimizda istemsizce soguk davraniyor,görmek istemiyorum bunu söylemek istiyorum ama insani 10 yil önce yaptigi seyden sorumlu tutup hayatindan cikarmak ne kadar mantikli ? Ayni sekilde.sürekli alttan alttan laf sokan bir arkadas var elestirmek icin firsat kolluyor.
Telefonu pahali olan markadan elmadan diyeyim siz anlayin 😁
Arkadas ortaminda android telefonundan biri onu hikayesine eklese kendi hikayesinde asla paylasmiyor ya da biri dogum gününü kutladi diyelim elma olmayan telefonla cekilen fotoğraf atti asla paylasmaz begeni atmaz falan paylasana ezik der.Bana bizzat büyük bir zarari olmadi genel olarak herkese karsi öyle yani.Nasil desem bencil olmayan kibirli olmayan insanlar olsun istiyorum cevremde ve bu tarz insanlaro gördüğümde kendimi cok degisik hissediyorum icimden bir ses kavga et diyor.Arkadas cevremden degil yakin akrabamdan biri daha var mesela sürrkli kilodam gem vuruyor kilolu oldugum icin kendince espiriler yapiyor ayni sekilde bu insana da artik susamiyorum o kadar cok susmusum ki zamaninda simdi agzina bant cekip dolaba kilitleyesim geliyor.Terapistime anlattım zamaninda söylemedigin seyler birikmis fakat cevrende kusursuz insan ararsan kimse kalmaz affedip zamana bırak diyor.Ben tam olarak ne yapmaliyim gercekten hayattan bu tarz insanlar cikarilmali mi ?
Bende sevdıgım insanlara karşı hassasım. Hepmıcıme atarım. Ama çok ılerıye gıdınce patlarım. Sen başarmıssın terapı alıosun gıderek güzel gunlere ulasacaksın. Devam et bence.
 
Bir iki aydır kisisel olarak terapi almaya başladım genel olarak hayır diyemeyen cogu zaman icine atan hassas biriyim ve bu beni yoruyor.Bir kac kisisel gelisim kitabı da okudum okumaya devam ediyorum.hayatimda köklü degisiklikler oldu tasınma falan sanki degistim gibi geliyor.Eskiden farkinda olmadigim seylerin farkindayim gecmiste zarari olmus insanlari da silmeye basladim.Öyle ki bir arkadasim var liseyi beraber okuduk üniversitede de beraberdir arkadasim onun sevgilisi ve ben ayni siniftaydik genel olarak 3lü takilirdik ben derslerde biraz daha basariliydim onlara nazaran ama sinavlarda sürekli kagidini göster baskisina maruz kalirdim yakalanma korkusuna göstermezsem eskaza yüksek alsam beni sürekli manipüle ederdi iste göstermedin nasil dostsun gibisinden.
Hatta onun sevgilisiyle bir kere bütünleme sınavına kalmistik ben elimden geldigince yardim etmistim sevgilisi gecememisti ben gecmistim neden gectim de sevgilisi kaldi diye cok fazla baskiya maruz kaldim aylarca konusmamistik sonra bir sekilde düzeldi aramiz aradan belki 10 yıl gecti hala görüsüyoruz o tarz hareketleri var mi bilmiyorum hala cünkü sınır koydum aramıza belki de yoktur yas artik 32 oldu ama bu terapi olayindan sonra sürekli aklıma bunlar geliyor zamaninda herkese boyun egmisim kendimi kücük düsürmüsüm diye kızıyorum kendime ve karsilastigimizda istemsizce soguk davraniyor,görmek istemiyorum bunu söylemek istiyorum ama insani 10 yil önce yaptigi seyden sorumlu tutup hayatindan cikarmak ne kadar mantikli ? Ayni sekilde.sürekli alttan alttan laf sokan bir arkadas var elestirmek icin firsat kolluyor.
Telefonu pahali olan markadan elmadan diyeyim siz anlayin 😁
Arkadas ortaminda android telefonundan biri onu hikayesine eklese kendi hikayesinde asla paylasmiyor ya da biri dogum gününü kutladi diyelim elma olmayan telefonla cekilen fotoğraf atti asla paylasmaz begeni atmaz falan paylasana ezik der.Bana bizzat büyük bir zarari olmadi genel olarak herkese karsi öyle yani.Nasil desem bencil olmayan kibirli olmayan insanlar olsun istiyorum cevremde ve bu tarz insanlaro gördüğümde kendimi cok degisik hissediyorum icimden bir ses kavga et diyor.Arkadas cevremden degil yakin akrabamdan biri daha var mesela sürrkli kilodam gem vuruyor kilolu oldugum icin kendince espiriler yapiyor ayni sekilde bu insana da artik susamiyorum o kadar cok susmusum ki zamaninda simdi agzina bant cekip dolaba kilitleyesim geliyor.Terapistime anlattım zamaninda söylemedigin seyler birikmis fakat cevrende kusursuz insan ararsan kimse kalmaz affedip zamana bırak diyor.Ben tam olarak ne yapmaliyim gercekten hayattan bu tarz insanlar cikarilmali mi ?
Terapi esnasında yapılan yüzleştiremeler devamında bi öfke getiriyor çevreye karşı. Zamanla geçer bence, siz asıl istediğiniz insana büründüğünüzde taşlar yavaş yavaş yerine. oturur.🌸
 
Bir iki aydır kisisel olarak terapi almaya başladım genel olarak hayır diyemeyen cogu zaman icine atan hassas biriyim ve bu beni yoruyor.Bir kac kisisel gelisim kitabı da okudum okumaya devam ediyorum.hayatimda köklü degisiklikler oldu tasınma falan sanki degistim gibi geliyor.Eskiden farkinda olmadigim seylerin farkindayim gecmiste zarari olmus insanlari da silmeye basladim.Öyle ki bir arkadasim var liseyi beraber okuduk üniversitede de beraberdir arkadasim onun sevgilisi ve ben ayni siniftaydik genel olarak 3lü takilirdik ben derslerde biraz daha basariliydim onlara nazaran ama sinavlarda sürekli kagidini göster baskisina maruz kalirdim yakalanma korkusuna göstermezsem eskaza yüksek alsam beni sürekli manipüle ederdi iste göstermedin nasil dostsun gibisinden.
Hatta onun sevgilisiyle bir kere bütünleme sınavına kalmistik ben elimden geldigince yardim etmistim sevgilisi gecememisti ben gecmistim neden gectim de sevgilisi kaldi diye cok fazla baskiya maruz kaldim aylarca konusmamistik sonra bir sekilde düzeldi aramiz aradan belki 10 yıl gecti hala görüsüyoruz o tarz hareketleri var mi bilmiyorum hala cünkü sınır koydum aramıza belki de yoktur yas artik 32 oldu ama bu terapi olayindan sonra sürekli aklıma bunlar geliyor zamaninda herkese boyun egmisim kendimi kücük düsürmüsüm diye kızıyorum kendime ve karsilastigimizda istemsizce soguk davraniyor,görmek istemiyorum bunu söylemek istiyorum ama insani 10 yil önce yaptigi seyden sorumlu tutup hayatindan cikarmak ne kadar mantikli ? Ayni sekilde.sürekli alttan alttan laf sokan bir arkadas var elestirmek icin firsat kolluyor.
Telefonu pahali olan markadan elmadan diyeyim siz anlayin 😁
Arkadas ortaminda android telefonundan biri onu hikayesine eklese kendi hikayesinde asla paylasmiyor ya da biri dogum gününü kutladi diyelim elma olmayan telefonla cekilen fotoğraf atti asla paylasmaz begeni atmaz falan paylasana ezik der.Bana bizzat büyük bir zarari olmadi genel olarak herkese karsi öyle yani.Nasil desem bencil olmayan kibirli olmayan insanlar olsun istiyorum cevremde ve bu tarz insanlaro gördüğümde kendimi cok degisik hissediyorum icimden bir ses kavga et diyor.Arkadas cevremden degil yakin akrabamdan biri daha var mesela sürrkli kilodam gem vuruyor kilolu oldugum icin kendince espiriler yapiyor ayni sekilde bu insana da artik susamiyorum o kadar cok susmusum ki zamaninda simdi agzina bant cekip dolaba kilitleyesim geliyor.Terapistime anlattım zamaninda söylemedigin seyler birikmis fakat cevrende kusursuz insan ararsan kimse kalmaz affedip zamana bırak diyor.Ben tam olarak ne yapmaliyim gercekten hayattan bu tarz insanlar cikarilmali mi ?
Birkaç ay önce enerjimi tüketen beni aşağıya çeken bir insanı hayatımdan çıkardım.Çiçek gibi açtım desem yeridir.Psikolojimi olumlu anlamda çok etkiledi.Keşke daha önce çıkarsaydım dedim
 
Eskiden hiç çıkaramazdım hayatımdan sadece uzak durmaya çalışırdım kendimi korumak için fakat malesef böyle insanları ya hayatından tamamen çıkaracaksın ya da katlanacaksın. Katlanmaksan kastım dalgamı geçti laf mı sokuyor görmemezliğe duymamazlığa geleceksin (tabi yapabilirsen bu da o kişiyi malesef daha da arsızlaştırabiliyor)

Ben artıı direkt siliyorum
Sosyal medyamdan, numarasını vs
Çünkü tahammülüm hiç yok
Aman mesafe koyim anlasında o da dikkat etsin, etmiyorlar malesef
Böyle birşey yok
Zaten dikkat edecek biri olsa o vasfı olsa o yanlışı yapmaz sana
O haddi kendinde görmez
Senin sınırlarını ihlal etmez.
Senin sessiz kalmanı kullanmaz

Yaptıkları yanlışları zaten yanlış olarak kabullenseler duracakları yeri bilirler
Bir de üzerine seni manipule ederler buna mı alındın? Buna mı küstüm ya da buna mı suratını astın.
Her şaka kılığına girmiş hadsizliği kabul etmeyin.
Bırakın suratsız desinler, egolu desinler, yalnız desinler zaten bu gibi insanlar hep derler hiç şaşmaz.
Onları memnun edemezsiniZ.

Malesef kötü tecrübeler sonucu insan eleye eleye sile sile 3-5 uzun sağlam arkadaş dost kaldı hayatımda.
Gereksiz bir kalabalıkdansa böyle herşey çok güzel.
 
Hepsi tamam da işyerindekileri nasıl çıkaracağız helpp
 
Back
X