• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hayatımdan beni negatife ceken insanları cıkarmak istiyorim

Birkaç ay önce enerjimi tüketen beni aşağıya çeken bir insanı hayatımdan çıkardım.Çiçek gibi açtım desem yeridir.Psikolojimi olumlu anlamda çok etkiledi.Keşke daha önce çıkarsaydım dedim
Merhaba tamamen hayatınızdan çıkardığınızda karşınızdaki insan bunu fark ettimi? Yani şu sebeple soruyorum bazıları cidden arsızda
 
Ayrıca bende şöyle bir durum içindeydim taa ki bir kaç ay’a kadar
Aynı binada olduğum bir komşuyla (normalde hep sınırları olan bir insanım) bir samimiyet oluştu
Nasıl oluştuğunu bile anlamadım
Sen kahveye gel ben kahveye gidim derken (4-5 ay kadar) sohbet ilerledi
(Şurada da şöyle bir dip not eklemeyeliyim insanların gerçek yüzlerini görmek içinde azıcık samimi olmanız gerekiyor buna izin verin ki tabiki ölçülü tanıyın) sonra bu kadın benimle yaşıt sosyal medyası yokken sosyal medya açtırıyor kendine(onu bile bilmiyor çocuğuna açtırıyor) beni takibe alıyor yani karşılıklı şuraya kadar bile bana o an normal geliyor yani özenmiştir konuşuyoruz sosyal medya falan sonra kadın hayatımı yakından incelemeye alıyor.
Zamanla haddini aşan sorular soruyor bana (eşin nekadar maaş alıyor? Birikimin var mı? Sürekli ne alıyorsun? Gibi) kargolarım geliyor takip ediyor falan bana ondan sonra bir ayma geliyor bi silkeleniyorum.
Ama şoktaydım çünkü yaşını artık almış biriyim hiç böyle bir insan görmedim etrafımda.
Hemen mesafemi koyuyorum rahatsızlığımı anladı tabiki ama yine kendine konduramıyor sosyal medyadan sürekli napıyorum takip ediyor, bişimi oldu falan diye ağzımı yokluyor arayıp, (hoşuna gitmiyor tabiki bu durum çünkü merakı doymuyor artık) beni kahveye davet ediyor hala görüşmemekde kibarca direniyorum ve görüşmüyorum ama bitmiyor hırs yapıyor kendine bu durumu ve bende beni sürekli takip etmesinden rahatsız olup her yerden silip tamamen hayatımdan çıkarıyorum.
Soğuk duş etkisi iyi gelmiştir diye düşünüyorum kendisine..

Burada sınırlarımı en baştan koruyamadığım için kendimi önce bir suçluyorum
Sonra lelliciğim ama içine girmeden de nerden bilicen nasıl bir tip, kimdir? Nedir? olması gerekeni yaptın, gördün, hadsizliğe sınırı koydun anlamadı ve gerekeni yaptın diyip kendimi tebrik ediyorum.
Şu an daha çok hırs yaptı eminim çünkü oldukça meraklıda bir tip.
İzleyelim görelim hırsı herzaman insanın kendine zarar verir unutmayın ki sınırları olmayanın sinirleri olur
 
Son düzenleme:
Eskiden hiç çıkaramazdım hayatımdan sadece uzak durmaya çalışırdım kendimi korumak için fakat malesef böyle insanları ya hayatından tamamen çıkaracaksın ya da katlanacaksın. Katlanmaksan kastım dalgamı geçti laf mı sokuyor görmemezliğe duymamazlığa geleceksin (tabi yapabilirsen bu da o kişiyi malesef daha da arsızlaştırabiliyor)

Ben artıı direkt siliyorum
Sosyal medyamdan, numarasını vs
Çünkü tahammülüm hiç yok
Aman mesafe koyim anlasında o da dikkat etsin, etmiyorlar malesef
Böyle birşey yok
Zaten dikkat edecek biri olsa o vasfı olsa o yanlışı yapmaz sana
O haddi kendinde görmez
Senin sınırlarını ihlal etmez.
Senin sessiz kalmanı kullanmaz

Yaptıkları yanlışları zaten yanlış olarak kabullenseler duracakları yeri bilirler
Bir de üzerine seni manipule ederler buna mı alındın? Buna mı küstüm ya da buna mı suratını astın.
Her şaka kılığına girmiş hadsizliği kabul etmeyin.
Bırakın suratsız desinler, egolu desinler, yalnız desinler zaten bu gibi insanlar hep derler hiç şaşmaz.
Onları memnun edemezsiniZ.

Malesef kötü tecrübeler sonucu insan eleye eleye sile sile 3-5 uzun sağlam arkadaş dost kaldı hayatımda.
Gereksiz bir kalabalıkdansa böyle herşey çok güzel.
Aynen öyle o kadar güzel anlattiniz ki.Artik bir noktadan sonra evet ya ben alinganim galiba diyecek kivama getiriyorlar insani
 
Ayrıca bende şöyle bir durum içindeydim taa ki bir kaç ay’a kadar
Aynı binada olduğum bir komşuyla (normalde hep sınırları olan bir insanım) bir samimiyet oluştu
Nasıl oluştuğunu bile anlamadım
Sen kahveye gel ben kahveye gidim derken (4-5 ay kadar) sohbet ilerledi
(Şurada da şöyle bir dip not eklemeyeliyim insanların gerçek yüzlerini görmek içinde azıcık samimi olmanız gerekiyor buna izin verin ki tabiki ölçülü tanıyın) sonra bu kadın benimle yaşıt sosyal medyası yokken sosyal medya açtırıyor kendine(onu bile bilmiyor çocuğuna açtırıyor) beni takibe alıyor yani karşılıklı şuraya kadar bile bana o an normal geliyor yani özenmiştir konuşuyoruz sosyal medya falan sonra kadın hayatımı yakından incelemeye alıyor.
Zamanla haddini aşan sorular soruyor bana (eşin nekadar maaş alıyor? Birikimin var mı? Sürekli ne alıyorsun? Gibi) kargolarım geliyor takip ediyor falan bana ondan sonra bir ayma geliyor bi silkeleniyorum.
Ama şoktaydım çünkü yaşını artık almış biriyim hiç böyle bir insan görmedim etrafımda.
Hemen mesafemi koyuyorum rahatsızlığımı anladı tabiki ama yine kendine konduramıyor sosyal medyadan sürekli napıyorum takip ediyor, bişimi oldu falan diye ağzımı yokluyor arayıp, (hoşuna gitmiyor tabiki bu durum çünkü merakı doymuyor artık) beni kahveye davet ediyor hala görüşmemekde kibarca direniyorum ve görüşmüyorum ama bitmiyor hırs yapıyor kendine bu durumu ve bende beni sürekli takip etmesinden rahatsız olup her yerden silip tamamen hayatımdan çıkarıyorum.
Soğuk duş etkisi iyi gelmiştir diye düşünüyorum kendisine..

Burada sınırlarımı en baştan koruyamadığım için kendimi önce bir suçluyorum
Sonra lelliciğim ama içine girmeden de nerden bilicen nasıl bir tip, kimdir? Nedir? olması gerekeni yaptın, gördün, hadsizliğe sınırı koydun anlamadı ve gerekeni yaptın diyip kendimi tebrik ediyorum.
Şu an daha çok hırs yaptı eminim çünkü oldukça meraklıda bir tip.
İzleyelim görelim hırsı herzaman insanın kendine zarar verir unutmayın ki sınırları olmayanın sinirleri olur
Bana en yakinim annem bile esimin kac para maas aldigini soramaz o ne hadsiz insanmis yok artik
 
Terapistime anlattım zamaninda söylemedigin seyler birikmis fakat cevrende kusursuz insan ararsan kimse kalmaz affedip zamana bırak diyor.Ben tam olarak ne yapmaliyim gercekten hayattan bu tarz insanlar cikarilmali mi ?

Size zarar veren insanları hayatından çıkarmak ayrı mesele, affetmek ayrı mesele bence. Ben mesela hiç uzatmadan iletişimi kesmenin daha doğru olduğunu buldum kendi hayatımda. Bu beni daha güçlü biri yaptı bence. Ama içten içe sinirlenmeye, kavga etmeye devam ediyorum. Karşı taraf hak ettiğini bulmayınca rahatsız oluyorum. 30u geçince şunu düşünmeye başladım acaba biraz da maneviyatla mı alakalı? Dindar olmak değil de içsel inancı güçlendirmek.
 
Bana en yakinim annem bile esimin kac para maas aldigini soramaz o ne hadsiz insanmis yok artik
Kesinlikle yaşımda var yani artık tecrübeliyim ne annem ne etrafımdakiler hiç sormamıştır şimdiye kadar 4 aylık tanıdığım insan sordu bana şok olmuştum
Ondan sonra baktım ki merakı dökülüyor işte bu tip insanlar tutamıyor kendilerini bir yerde falso veriyorlar artık merakları rahat bırakmıyor onları anında kestim.

Bende de şu var mesela eşim hep şey der selam al ver ama görüşme hani mesafe koyamıyorsun sen direkt siliyorsun der
Ama şu insan mesafe koymakdan anlayabilcek kapasitede değil ki
Neden hala onu sosyal medyamda va tutupda merakını doyurucam zaten bu insanda benim rahatsız olduğum yersiz merakı tabiki çıkarıcam
Erkekler kadınlar gibi düşünemiyor bence erkeklerde böyle merak kıskançlık olmadığından belki
 
Aynen öyle o kadar güzel anlattiniz ki.Artik bir noktadan sonra evet ya ben alinganim galiba diyecek kivama getiriyorlar insani
İşte bu tiplerin manipule yöntemleri malesef ki bu
Yaptıklarını normal görmeleri
Hadsizlik onlar için yaşam biçimi çünkü
Böyle alışmışlar bunu normalleştimeye çalışıyorlar.
Ya da kendilerini böyle kabullendirmek istiyorlar
Bu tipler zaten sessiz, sakin, bunları hep idare eden, sürekli kendini suçlu hissettirdikleri insanlara yapışırlar bırakmazlar.
Bizim gibiler iletişimi kestiklerinden yanlarında tutabilcek sakin sessiz tipleri av yaparlar kendilerine bizede hırslanırlar
Hayat kendileri gibilerle sınasın demek en doğrusu olur sanki
 
Terapi esnasında yapılan yüzleştiremeler devamında bi öfke getiriyor çevreye karşı. Zamanla geçer bence, siz asıl istediğiniz insana büründüğünüzde taşlar yavaş yavaş yerine. oturur.🌸
Çok doğru söylüyorsunuz, ben de uzun zamandır terapi alıyorum ve başlarda öfke hissim çok baskındı.
Konu sahibi lütfen kendine zaman ver, sınırların zamanında çok ihlal edilmiş olabilir, bunu fark etmek insanda öfke uyandırıyor, kendine karşı ya da sınırlarını ihlal etmiş olanlara karşı.. Kendine öfkelenme yeter.
Sınır konusu hayat boyu devam edecek bir konu, bununla maalesef sürekli sınanıyoruz. İş yerinde, özel hayatımızda, arkadaşlarımızla, ailemizle, her yeni konuda tekrar sınırlarımızı korumaya çalışıyoruz aslında. Hayat boyu devam edecek.
Öfken anlamlı bir öfke ama inan ki şekil değiştirecek, sen sınırlarını çizebildikçe doğru insanlar yanında kalacak, senin kötülüğünü düşünenlerse uzaklaşacak. Hiç şaşmaz.
Terapiye başlamış olman zaten kendin için yapabileceğin en güzel yatırımlardan biri. Öz sevgi, öz şefkat pekiştiriyor, daha ne olsun.
 
Bir iki aydır kisisel olarak terapi almaya başladım genel olarak hayır diyemeyen cogu zaman icine atan hassas biriyim ve bu beni yoruyor.Bir kac kisisel gelisim kitabı da okudum okumaya devam ediyorum.hayatimda köklü degisiklikler oldu tasınma falan sanki degistim gibi geliyor.Eskiden farkinda olmadigim seylerin farkindayim gecmiste zarari olmus insanlari da silmeye basladim.Öyle ki bir arkadasim var liseyi beraber okuduk üniversitede de beraberdir arkadasim onun sevgilisi ve ben ayni siniftaydik genel olarak 3lü takilirdik ben derslerde biraz daha basariliydim onlara nazaran ama sinavlarda sürekli kagidini göster baskisina maruz kalirdim yakalanma korkusuna göstermezsem eskaza yüksek alsam beni sürekli manipüle ederdi iste göstermedin nasil dostsun gibisinden.
Hatta onun sevgilisiyle bir kere bütünleme sınavına kalmistik ben elimden geldigince yardim etmistim sevgilisi gecememisti ben gecmistim neden gectim de sevgilisi kaldi diye cok fazla baskiya maruz kaldim aylarca konusmamistik sonra bir sekilde düzeldi aramiz aradan belki 10 yıl gecti hala görüsüyoruz o tarz hareketleri var mi bilmiyorum hala cünkü sınır koydum aramıza belki de yoktur yas artik 32 oldu ama bu terapi olayindan sonra sürekli aklıma bunlar geliyor zamaninda herkese boyun egmisim kendimi kücük düsürmüsüm diye kızıyorum kendime ve karsilastigimizda istemsizce soguk davraniyor,görmek istemiyorum bunu söylemek istiyorum ama insani 10 yil önce yaptigi seyden sorumlu tutup hayatindan cikarmak ne kadar mantikli ? Ayni sekilde.sürekli alttan alttan laf sokan bir arkadas var elestirmek icin firsat kolluyor.
Telefonu pahali olan markadan elmadan diyeyim siz anlayin 😁
Arkadas ortaminda android telefonundan biri onu hikayesine eklese kendi hikayesinde asla paylasmiyor ya da biri dogum gününü kutladi diyelim elma olmayan telefonla cekilen fotoğraf atti asla paylasmaz begeni atmaz falan paylasana ezik der.Bana bizzat büyük bir zarari olmadi genel olarak herkese karsi öyle yani.Nasil desem bencil olmayan kibirli olmayan insanlar olsun istiyorum cevremde ve bu tarz insanlaro gördüğümde kendimi cok degisik hissediyorum icimden bir ses kavga et diyor.Arkadas cevremden degil yakin akrabamdan biri daha var mesela sürrkli kilodam gem vuruyor kilolu oldugum icin kendince espiriler yapiyor ayni sekilde bu insana da artik susamiyorum o kadar cok susmusum ki zamaninda simdi agzina bant cekip dolaba kilitleyesim geliyor.Terapistime anlattım zamaninda söylemedigin seyler birikmis fakat cevrende kusursuz insan ararsan kimse kalmaz affedip zamana bırak diyor.Ben tam olarak ne yapmaliyim gercekten hayattan bu tarz insanlar cikarilmali mi ?
Yaşımız yakın tahmin ediyorum, sana bir tavsiye veremiyorum çünkü ben de aynı durumdayım, kışkırtıcı hareketler yapan insanlar var çevremde sabrediyorum sesimi çıkarmıyorum sonunda bir tartışma çıkıyor ve en kötü yüzümü gördüklerinde işte sen busun diyorlar genelde, yani aşırı manipülatifler. Tek bir yolu var bunun sınır çizmek ve mesafe koymak başka bir yolu yok. Diğer türlü ilişkinizi pat diye kestiğinizde de aşırı tepkili oluyorsunuz en iyisi mesafe sanki.
 
Merhaba tamamen hayatınızdan çıkardığınızda karşınızdaki insan bunu fark ettimi? Yani şu sebeple soruyorum bazıları cidden arsızda
Aynı yerde çalışıyoruz.Selamı sabahı kestim.Arkamdan konuşuyormuş.Ben onu çok sevdim ama kıymetimi bilmedi diye.Gülüp geçtim çünkü resmen gizli bir düşman gibi davrandı.Sevgi böyle bir şey ise kimse kimseyi sevmesin.Tabi bahsettiğim kişi bayan arkadaştı.Evliyim zaten yanlış anlaşılmasın.
 
Aynı yerde çalışıyoruz.Selamı sabahı kestim.Arkamdan konuşuyormuş.Ben onu çok sevdim ama kıymetimi bilmedi diye.Gülüp geçtim çünkü resmen gizli bir düşman gibi davrandı.Sevgi böyle bir şey ise kimse kimseyi sevmesin.Tabi bahsettiğim kişi bayan arkadaştı.Evliyim zaten yanlış anlaşılmasın.
Bu tipler genelde hırslanıyorlar o sebeple sordum. Sonrasında da duruşu daha sert devam ettirmek gerekebiliyor.
 
Yaşımız yakın tahmin ediyorum, sana bir tavsiye veremiyorum çünkü ben de aynı durumdayım, kışkırtıcı hareketler yapan insanlar var çevremde sabrediyorum sesimi çıkarmıyorum sonunda bir tartışma çıkıyor ve en kötü yüzümü gördüklerinde işte sen busun diyorlar genelde, yani aşırı manipülatifler. Tek bir yolu var bunun sınır çizmek ve mesafe koymak başka bir yolu yok. Diğer türlü ilişkinizi pat diye kestiğinizde de aşırı tepkili oluyorsunuz en iyisi mesafe sanki.
Bunu en baştan yapmak gerekiyor şahsi fikrim
Bende zaman zaman yapmıyorum
Ya fazla samimi oluyorum ya da kapıduvar.
Keşke insanlar kendilerini gösterdikleri gibi kalsalar kendi gerçek kişilikleri bu olsa
Hepsinin altında yatan zamanında bastırılmış öfke ve sindirilmişlik veya hasetlik duygusu malesef.
 
Bunu en baştan yapmak gerekiyor şahsi fikrim
Bende zaman zaman yapmıyorum
Ya fazla samimi oluyorum ya da kapıduvar.
Keşke insanlar kendilerini gösterdikleri gibi kalsalar kendi gerçek kişilikleri bu olsa
Hepsinin altında yatan zamanında bastırılmış öfke ve sindirilmişlik veya hasetlik duygusu malesef.
Kan bağı olan insanlar olunca mesafe de sınır koymak da çok zor oluyor, hadi diyorum dışarıdaki bir insanla görüşmeyeyim sileyim tamam ama bu şekilde olunca çok zorlanıyorum, çok üstüme gelindiğini hissediyorum
 
Hepsi tamam da işyerindekileri nasıl çıkaracağız helpp
Bence en zoru budur kesinlikle
Komşu arkadaş hadi çekiyorsun elini kapatıyorsun kapını görmüyorsun ama mecburi bir iş ortak alan paylaşımı çok zor
 
Bu tipler genelde hırslanıyorlar o sebeple sordum. Sonrasında da duruşu daha sert devam ettirmek gerekebiliyor.
Lafı ağzımdan aldın.İletişimi kestim diye neler yaptı.Yanımdan geçerken kafa çevirmeler.Benim bulunduğum yerden kalkmalar benim olduğum yere gelmemeler.Koskoca kadın evli barklı çocuklu.Ergen gibi davrandı.Zaten o tavırları gördükten sonra ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım.
 
Lafı ağzımdan aldın.İletişimi kestim diye neler yaptı.Yanımdan geçerken kafa çevirmeler.Benim bulunduğum yerden kalkmalar benim olduğum yere gelmemeler.Koskoca kadın evli barklı çocuklu.Ergen gibi davrandı.Zaten o tavırları gördükten sonra ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım.
Tahrik ediyorlar evet
Yani siz iletişimi kesseniz bile tamamen kurtulamıyorsunuz malesef. Bakışlar, dediğiniz gibi yanyana gecerken bile mırıldanmalar bi tavırlar çocuk gibi
Ben direkt yoklarmış gibi davranıyorum mesela
Göz teması kurmuyorum
Mesela asansöre binerken denk geliyorsam hiç yürüyüp çıkıyorum
Denk gelmek dahi istemiyorum
 
Tahrik ediyorlar evet
Yani siz iletişimi kesseniz bile tamamen kurtulamıyorsunuz malesef. Bakışlar, dediğiniz gibi yanyana gecerken bile mırıldanmalar bi tavırlar çocuk gibi
Ben direkt yoklarmış gibi davranıyorum mesela
Göz teması kurmuyorum
Mesela asansöre binerken denk geliyorsam hiç yürüyüp çıkıyorum
Denk gelmek dahi istemiyorum
Ben yokmuş gibi davranıyorum hiç tavır da yapmıyorum sadece iletişimi kestim.O kadar rahatlamışım ki anlatamam.
 
insanlar bizim istediğimiz kadar hayatımızda
eğer size iyi gelmiyorsa ve sizi yoruyorsa silin yolunuza bakın
 
Back
X