hayattan sogudum:((((((

gxuxlixsxxsx

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Haziran 2008
273
12
33
Merhaba arkadaslar 6yillik iliskim gecen yil sozlencek iken dahasi soze bi hafta kala bitti yani bi mesajla bitirdi bende tamm dedim 6yillk iliski onun gozunde bu kadar basitmis meger hayatina bi kiz girmis cok asik olmus vazgecememis ve o kizla mayisda evleniyo nisanlanmis 3ayonce...ve ben kendimi o kadar kotu hissediyorum ki dayanamiyorum gecelerim aglamakla geciyo.gururumla oynadi duygularim hayallerim yikildi ve evleniyo cok acitiyo canimi ben ona bu kadar guvenirken inanirken o beni mahvetti hep allaha dua ediyorum benim yasadigimi yasamasi icin ama adam mutlu mesut evleniyo nasil birhayat bu ya hani edenler buluyordu hani boyle seylerin affi yoktu...yasadigim acinin tarifi yok coook mutsuzum yasamak dahi istemiyorum:KK43:(((((((((((((*
 

Margarikotin

Nirvana
Pro Üye
29 Şubat 2012
61.649
62.001
Anladığım kadarıyla bu adam sizi ayakta uyutmuş..
O kızdan hiç bir haberiniz yoktu..Hiç mi başkasının olduğunu belli edecek hal ve hareketlerde bulunmadı..?
Nasıl ustalıktır bu..
6 yıllık bir geçmişiniz varken sözünüze bir hafta kala sizden ayrılıyor !

Ne hali varsa görsün Allah'ından bulsun !

Topla kendini! Dünyanın sonu değil..

Biri gider , biri gelir..
Demek ki hayırlısı böyleymiş..
 

Velvette

💪🏋️‍♀️
Pro Üye
12 Mart 2013
38.344
51.824
27
ben kıza daha çok acıdım böyle bi adamla evlenip bi ömür geçirecek
hiçbir şeyden habersiz
şanslısın Allah yüzüne gülmüş önüne çıkartmış :KK19:
 

gxuxlixsxxsx

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Haziran 2008
273
12
33
Hayir hic tavirlarinda bi degisiklik olmadi hatta soze 1ay kala basladi heycanli oldugunu o gun nasil olacagini anlatirdi ben o adamin bu adam olduguna inanamiyorum belkide bundan atlatamiyorum ona konduramiyorum:KK43:((sadece elimde su var ben bize kotu bisey yaptim sorma anlatamam diye:KK43:((o donemde benim tez donemim oldugu icin gidemedim ustune:KK43:(( Allahim bana yardim etsin..surekli kuruyorum sorguluyorum madem brni istemiyordu niye sozlenmek istedi aileme cevreme karsi niye rezil etti:KK43:(
 

KarKralicesi

ATA BARIŞ (:
Pro Üye
16 Eylül 2006
24.089
18.185
33


Belkide kızla cinsel münasebete girdi...
belkide kız akrabası falan. ailelerde baskın cıktı vs.vs.
ama unutmaya bak. böyle adamı hatırlamaya bile degmez.
6 yılı..... aşık olmuşmuşmuşmuş

 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1383 gün geçti.

merve1996

Üye
Kayıtlı Üye
13 Şubat 2014
457
39
31
işin hüzünlü kısmını geçeceğim.
adamdan iyi kurtulmuşsun Allah yüzüne bakmış. evlendiğini düşün bir de.. felaket
 

pofu

Astrolog Adayı
Kayıtlı Üye
18 Şubat 2010
14.806
19.009
bence dua et ki yüzünü daha sözlenmeden gösterdi
ya evlendikten sonra bunu yaşasaydın o zaman nolucaktı?
ben şahsen senin için iyikide bitmiş diyorum
ve emin ol karşına seni seven ve seninde onu seveceğin biri elbet çıkacak bu dünyada ki tek erkek o değil!
boşuna dememişler herşeyde vardır bi hayır diye
 

vesilesel

Üye
Kayıtlı Üye
1 Nisan 2014
24
3
Merhaba arkadaslar 6yillik iliskim gecen yil sozlencek iken dahasi soze bi hafta kala bitti yani bi mesajla bitirdi bende tamm dedim 6yillk iliski onun gozunde bu kadar basitmis meger hayatina bi kiz girmis cok asik olmus vazgecememis ve o kizla mayisda evleniyo nisanlanmis 3ayonce...ve ben kendimi o kadar kotu hissediyorum ki dayanamiyorum gecelerim aglamakla geciyo.gururumla oynadi duygularim hayallerim yikildi ve evleniyo cok acitiyo canimi ben ona bu kadar guvenirken inanirken o beni mahvetti hep allaha dua ediyorum benim yasadigimi yasamasi icin ama adam mutlu mesut evleniyo nasil birhayat bu ya hani edenler buluyordu hani boyle seylerin affi yoktu...yasadigim acinin tarifi yok coook mutsuzum yasamak dahi istemiyorum:KK43:(((((((((((((*


onun niyeti evlilik değilmiş iş ciddiye gelince söz nişan konusuna kadar gelince olay bir msj kurtulmuş öyle biri için sen daha neden üzülüyorsun yarın bu kızıda evleneceği kızıda satar merak etme can çıkar huy çıkmazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 

zeynep2012

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
23 Nisan 2012
280
48
Ya evlendiğinizde çıksaydı foyası? İyi yanından bak belki o kızıda 1 hafta kala mesajla bırakır :KK14:
 

Kaety

Çok Şükür, Bin Şükür..
Kayıtlı Üye
29 Eylül 2012
4.128
753
Bunda bir hayır var bunu aklınıza getirin hep, ben evlenmeden önceki hayatıma şükrediyorum hep, bazı şeyler yolunda gitmedi, üzüldüm sonra Allah karşıma eşimi çıkardı.
Dinimizde belirtilmiş bir şey evlilik vaadi ile yola çıkıp sizi mağdur ettiyse bunun cezası az değil, siz rahat olun Allah görüyor yaşadıklarınızı, bu dünyada da görür öteki dünyada da, yanına kalır mı?
:KK14:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1157 gün geçti.

eskaram

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
6 Ocak 2014
5.080
6.040
Allah'ın sevdiği kulusun hayatını daha fazla karartmadan adamın gerçek yüzünü göstermiş ama bunu göremiyorsun. İçinde bulunduğun karanlıktan biraz sıyrıl ve olaya dışarıdan bak sen de göreceksin.
Acını, hüznünü bir kenara bırakıp Allah'a şükretmeye başlasan iyi edersin arkadaşım.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1756 gün geçti.

gxuxlixsxxsx

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Haziran 2008
273
12
33
Sagolun kizlar ama bu kisi annemin halasinin torunu malesef:KK43:(((herseyini duyuyorum cocugun ailesi islemedigi icin dugun degil nikah yapcaklarmis kizi istemiyolar...seviniyorum kurtulduguma tek sorun hayallerim yikildi kocaman bi ukde kaldi icimde ben hevesle aldigim söz elbisemi giyemedim:KK43:((ama o evleniyor ha sozlenseydim ne degidcekti o soz bozulacakti..anlamadigim üzenler neden mutlu oluyor bu canimi acitiyor:KK43:((
 

No408

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
26 Aralık 2012
273
240
20
Sagolun kizlar ama bu kisi annemin halasinin torunu malesef:KK43:(((herseyini duyuyorum cocugun ailesi islemedigi icin dugun degil nikah yapcaklarmis kizi istemiyolar...seviniyorum kurtulduguma tek sorun hayallerim yikildi kocaman bi ukde kaldi icimde ben hevesle aldigim söz elbisemi giyemedim:KK43:((ama o evleniyor ha sozlenseydim ne degidcekti o soz bozulacakti..anlamadigim üzenler neden mutlu oluyor bu canimi acitiyor:KK43:((

üzenler mutlu olamaz canım hiç canını sıkma zamana bırak...ben hiç bunları yaşatıp mutlu olanı görmedim..olacak olan şu bikaç yıl sonra sen eşinle mutlu mesut yaşarken onun mutsuzluk haberlerini alacaksın..şimdiden hiç canını sıkma ahh etme Allah a havale et ,o kimsenin hakkını kimsede bırakmaz
 

ruhiahenk

sosyalleşmeye geldim
Kayıtlı Üye
14 Kasım 2013
2.357
441
Hayir hic tavirlarinda bi degisiklik olmadi hatta soze 1ay kala basladi heycanli oldugunu o gun nasil olacagini anlatirdi ben o adamin bu adam olduguna inanamiyorum belkide bundan atlatamiyorum ona konduramiyorum:KK43:((sadece elimde su var ben bize kotu bisey yaptim sorma anlatamam diye:KK43:((o donemde benim tez donemim oldugu icin gidemedim ustune:KK43:(( Allahim bana yardim etsin..surekli kuruyorum sorguluyorum madem brni istemiyordu niye sozlenmek istedi aileme cevreme karsi niye rezil etti:KK43:(

bi çapkınlık yapayım deyip kızla birlikte olup bakıreligini almış olabılır mı
erkekliğe b.k surdurmemek için evlenıyo olabılır mı
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 03-11-2021

Hamileliğimin 16. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 171 gün kaldı.

Önümüzdeki 3 gün içinde bebeğinizin ayak tırnakları, tırnak yataklarından çıkmaya başlayacaklar. Bebeğinizin bacakları uzadı ve daha gelişmiş durumdalar. Kış aylarında, özellikle ısınmak için kuru hava kullanılan ortamlarda, kendinizi sıkışık, sıkıntılı hissedebilirsiniz. Soğuk algınlığı ve burun tıkanıklığı olduğu zamanlarda da aynı şekilde kendinizi rahatsız hissedebilirsiniz. Bebeğinizin hareket ettiğini hissetmeye başlayabilirsiniz. Ama 20 nci haftaya kadar bebeğinizin hareketlerini hissetmemeniz normaldir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 110 gr. - Yaklaşık boyu : 10.1 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın