Herkese merhabalar 28 yaşındayım 3 senedir bende terleme var ama normal bi terleme asla değil koltuk altı el ayak göğüs popo genital yani aklınıza ne gelirse hepsi birden terliyor bi yere oturuyorum yaz kış farketmez kalktığımda belim popom genitalım kıyafetim ıslanmış oluyor ve bu durum gerçekten insanın psikolojisini bozmaya başlıyor bi süreden sonra botoxa gittim koltuk altım için 3 günde etkisini gösterdi ve 3 4 ay sürdü ama şimdi benim tek bir bölgem değil hangi bölgeme yaptırayım ben botoksu yani bu tarz bi şikayeti olan var mı çözüme kavuşan doktora gittim ameliyat için sinirlere klips takılıyormuş onda da %100 net sonuç alamayacagımı söyledi hatta önermedi doktor ameliyatı olmamı riskleri varmış başka bölgelerden terleme olabilirmiş yani bende açıkçası korktum başıma daha büyük bir dert açılmasından yaşamayan bilemez gerçekten çok berbat bi durum kışın bile olduğum yerde terliyorum yazı siz düşünün ne yapacağımı bilmiyorum yazı çok severim yani yaz gelmesin diye dua ediyorum bu terleme yüzünden sandalet terlik giyemiyorum ıslanıyor kayıyor çoraplar aynı şekilde hep ıslak hani artık ne yapacağımı şaşırdım eğer bu durumla karşılaşan varsa ve çözüm bulan varsa lütfen yardımcı olunnnnnn 