- Katılım
- 13 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 3
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 24
- Konu Sahibi cerenyurtsever
- #1
Kızım 1 yaşında 40 çıkınca göz doktoruna götürmüştük herşey normal demişlerdi birde 1 yaşına girince rutin kontrolle götürdük ve şok oldum önce özele götürdük damlasz şekilde 6.75 hipermetrop dediler sağ gözde 1 hipertmetrop gözlük ve günde 1 saat kapama verdi içm rahat etmedi başka bi doktora daha götürdüm baya alanında iyi bi doktordu oda damlalı şekilde kızım makinada izin vermediği için net numarası çıkmadı elleriyleee yarım saat boyunca baktı farklı farklı aletlerde ben bu kızda hipertmetrop görmüyorum gözleri gayet iyi ama isterseniz sırf bu yaş grubunaaa ait çalışan başka bi doktoru yönlendirdi sonra devlete gittik bizz ordada damlasında 5.5 çıktı damlalıda 7.5 çıktı ama kızımın sağ gözünü kapatınca sol gözüyle beyaz halının üzerindeki pirinç tanesine kadar bana veriyor herşeyi görüyor ve gözlük aslaaa gözünde tutmuyor hani 1 dakika bile izin vermiyor herşeyi denedim kapamayı bi şekilde yapıyoruzz ama gözlükler nasıl devam edicez bilmiyorummm kızımda herhangi bi kaymaaa göz kırpma hiç bişey yok başına böyle bişey gelip ilerleyen zamanlarda süreç nasıl ilerde yada o doktorun söylediği doktorada gitsem mi devletten devam mı etsem bilmiyorum 6 ay sonra tekrar gel demişti ne olur bilgi sahibi olan yazssn