Merhaba yıllar önce saçım belime geliyordu tabi 14 yaşında lise 1 deydim sonra omzumda kestirip kahkül eklettim hata yaptım yakışmadı iyice sinir oldum aşırı kısa kestirdim makine traşlarından bahsediyorum
Sonra boyamalara açmalara başladım kuaförden memnun kalmadım maalesef kimi yaktı kimi istediğim rengi tutturamadı sonra artık uzatmaya karar verdim ama istediğim boylara 3-4 seneden önce gelmez şuan haftada bir Olaplex no 3 plus kullanıyorum birde geçen hafta keratin bakımı yaptırdım ufaktan toparlandı artık uzama hızı fena değil bunu daha da sağlıklı bir şekilde yapmak istiyorum şuan açıcı olmadan sarı saç yoluna girdim loreal 01 le iyi anlaştım gibi lütfen yardım edin en azından 1 sene içinde eski halime döneyim profildeki gibi uzunlukta olsa mümkün mü 1 senede o kadar uzatsam gerisi gelecektir zaten