• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hızlı saç uzatma lütfen yardım edin kendimi sevemiyorum aynalardan kaçıyorum

senosunherzamankihali

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Mart 2026
Mesajlar
17
Emoji Skoru
5
Puanlar
1
Yaş
20
Merhaba yıllar önce saçım belime geliyordu tabi 14 yaşında lise 1 deydim sonra omzumda kestirip kahkül eklettim hata yaptım yakışmadı iyice sinir oldum aşırı kısa kestirdim makine traşlarından bahsediyorum
Sonra boyamalara açmalara başladım kuaförden memnun kalmadım maalesef kimi yaktı kimi istediğim rengi tutturamadı sonra artık uzatmaya karar verdim ama istediğim boylara 3-4 seneden önce gelmez şuan haftada bir Olaplex no 3 plus kullanıyorum birde geçen hafta keratin bakımı yaptırdım ufaktan toparlandı artık uzama hızı fena değil bunu daha da sağlıklı bir şekilde yapmak istiyorum şuan açıcı olmadan sarı saç yoluna girdim loreal 01 le iyi anlaştım gibi lütfen yardım edin en azından 1 sene içinde eski halime döneyim profildeki gibi uzunlukta olsa mümkün mü 1 senede o kadar uzatsam gerisi gelecektir zaten
 
Merhaba yıllar önce saçım belime geliyordu tabi 14 yaşında lise 1 deydim sonra omzumda kestirip kahkül eklettim hata yaptım yakışmadı iyice sinir oldum aşırı kısa kestirdim makine traşlarından bahsediyorum
Sonra boyamalara açmalara başladım kuaförden memnun kalmadım maalesef kimi yaktı kimi istediğim rengi tutturamadı sonra artık uzatmaya karar verdim ama istediğim boylara 3-4 seneden önce gelmez şuan haftada bir Olaplex no 3 plus kullanıyorum birde geçen hafta keratin bakımı yaptırdım ufaktan toparlandı artık uzama hızı fena değil bunu daha da sağlıklı bir şekilde yapmak istiyorum şuan açıcı olmadan sarı saç yoluna girdim loreal 01 le iyi anlaştım gibi lütfen yardım edin en azından 1 sene içinde eski halime döneyim profildeki gibi uzunlukta olsa mümkün mü 1 senede o kadar uzatsam gerisi gelecektir zaten
saçını boyama rahat bırak biraz. ne gerek var bu yaşta bu kadar işleme . genceciksin daha. bu yaşta bu kadar işlem yaparsan ilerde kurumus cansız ve uçları sürekli kopan saçlarla nasıl baş edeceksin. sana abla tavsiyesi . üzülme bir bakmıssın saçların yine beline gelmiş. kökü sende canım. ben de senin yaşlarda gür saçlarıma ne yapsamda kabarmasa düz olsa diye kafaya takardım. kessem olmazdı uzatsam bir ton saç. inan kafaya takmaya değmz. kendi haline bırak unut bir süre. pan plus gold kapsül vitamin var saça iyi geliyor. al kullan onu bir süre . bir de aga k vitamin var ikisinide arastır al birini iç. ben kullandım . ne yazık ki benimde guatrdan sebep saçlarım dökülüyor artık .
 
saçını boyama rahat bırak biraz. ne gerek var bu yaşta bu kadar işleme . genceciksin daha. bu yaşta bu kadar işlem yaparsan ilerde kurumus cansız ve uçları sürekli kopan saçlarla nasıl baş edeceksin. sana abla tavsiyesi . üzülme bir bakmıssın saçların yine beline gelmiş. kökü sende canım. ben de senin yaşlarda gür saçlarıma ne yapsamda kabarmasa düz olsa diye kafaya takardım. kessem olmazdı uzatsam bir ton saç. inan kafaya takmaya değmz. kendi haline bırak unut bir süre. pan plus gold kapsül vitamin var saça iyi geliyor. al kullan onu bir süre . bir de aga k vitamin var ikisinide arastır al birini iç. ben kullandım . ne yazık ki benimde guatrdan sebep saçlarım dökülüyor artık .
Geçmiş olsun size de umarım toparlarsınız
 
Yani öncelikle saclarinizla oynamayin derim ben. Boyamayida beyaziniz yoksa birakin bence. Şu ürün saç uzatiyor vs öyle şeylere inanmiyorum ben. Bol su için içten besleyin vücudu. Birde hergün saçlarinizi yıkayın. Yaz geliyor nasilsa sık sık terliyoruz. Günlük duş alıyoruz ister istemez. Böylece saçlarda kendi normaline göre bir tık hızlı uzuyor ben kendimde gözlemlediğim kadarıyla. Nemsiz kuru kalmasin cansiz kalmasin disardan da durulanmayan yag krem vs ile desteklersiniz. Kendi haline birakin biraz. Ve enn onemliside sabır. Sabretmeniz gerek.
 
Uzasın istiyorsan sarı gibi saçı yıpratan bir renge boyatmaktan vazgeç. Kendi doğal rengine yakın bir renge boya ve saçını sal bir süre. Saçın düzse düz saçlar daha hızlı uzuyor zaten.

Pirinç suyu da uzatıyor diyorlar ama bilemiyorum. Ben la rachel Paris’in saç bakım yağını kullandığım dönem daha hızlı uzuyordu.

Saçın anlattığın gibiyse şu anda da yıpranmış bir haldedir. O yüzden saçını bir süre doğal haline Bırak, çok değil 6-7 ay sonra falan fotoğraftaki hale gelir
 
Back
X