• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Hsg (Rahim Filmi) Deneyimim

CipisS

“Kader gayrete aşıktır” 🍀
Pro Üye
Anneler Kulübü
Katılım
10 Şubat 2020
Mesajlar
6.344
Emoji Skoru
7.935
Puanlar
198
Merhaba hanımlar ✨
Sizinle hsg deneyimimi detaylı paylaşmak istedim. Çünkü ben araştırırken hem tedirgin oldum okuduklarımdan hemde detaylı bir anlatım bulamadım. Umarım faydalı olur. Yine de sormak istedikleriniz olursa elimden geldiğinde bildiğim kadarı ile cevaplarım.

Öncelikle herkesin bildiği gibi bu film iki şekilde çekiliyor anestezili ve anestezisiz olarak. En önemlisi de her devlet ve şehir hastanesinde çekilmiyor. En büyük örnek Eskişehir maalesef… Sizi özele ya da görüntüleme merkezlerine yönlendiriyorlar. Ben yönlendirme yapıldığı için görüntüleme merkezlerinin tamamı ile görüştüm ve maalesef hiçbiri hsg çekmediğini söyledi. Bir tanesi de doktor olmadığını ve kendi doktorum işe gelmem gerektiğini söyledi. Bu sebeple Ankara’da özel bir görüntüleme merkezinde çektirdim. İsim vermek yasak mı bilmiyorum o yüzden şimdilik isim vermeyeceğim.
Randevumu oluşturdum ve sabah gittim. Doktor aşırı iyiydi. Ben o kadar korkarak gittim ki anlatamam. Çünkü atılanlar bayılanlar dayanılmaz sancılar falan fistan bir sürü şey okudum. Her neyse sedyeye yatıyorsunuz.

Doktor sıvı vermeye başladığında eve ağrınız oluyor ama eğer ki regl döneminiz sancılı geçiyorsa kesinlikle katlanılmayacak bir sancı değil. Düşünün ki ben regl olduğunu hissetmeyen birisiyim dayandım o ağrıya. Evet yalan değil ağrı oluyor ama dayanılmayacak kadar değil. Derin nefes alıp verme ile kontrol edilebilen bir ağrı. Zaten tüpleriniz açıksa işlem hemen bitiyor. Tıkalı ise birazcık uzuyor. Benim 5 dakika sürdü diye tahmin ediyorum.

Korkmayın kendinizi germeyin. Kızlarım biz kadınız. Çocuk doğuruyoruz hsg kim??? 😁
 
Merhaba hanımlar ✨
Sizinle hsg deneyimimi detaylı paylaşmak istedim. Çünkü ben araştırırken hem tedirgin oldum okuduklarımdan hemde detaylı bir anlatım bulamadım. Umarım faydalı olur. Yine de sormak istedikleriniz olursa elimden geldiğinde bildiğim kadarı ile cevaplarım.

Öncelikle herkesin bildiği gibi bu film iki şekilde çekiliyor anestezili ve anestezisiz olarak. En önemlisi de her devlet ve şehir hastanesinde çekilmiyor. En büyük örnek Eskişehir maalesef… Sizi özele ya da görüntüleme merkezlerine yönlendiriyorlar. Ben yönlendirme yapıldığı için görüntüleme merkezlerinin tamamı ile görüştüm ve maalesef hiçbiri hsg çekmediğini söyledi. Bir tanesi de doktor olmadığını ve kendi doktorum işe gelmem gerektiğini söyledi. Bu sebeple Ankara’da özel bir görüntüleme merkezinde çektirdim. İsim vermek yasak mı bilmiyorum o yüzden şimdilik isim vermeyeceğim.
Randevumu oluşturdum ve sabah gittim. Doktor aşırı iyiydi. Ben o kadar korkarak gittim ki anlatamam. Çünkü atılanlar bayılanlar dayanılmaz sancılar falan fistan bir sürü şey okudum. Her neyse sedyeye yatıyorsunuz.

Doktor sıvı vermeye başladığında eve ağrınız oluyor ama eğer ki regl döneminiz sancılı geçiyorsa kesinlikle katlanılmayacak bir sancı değil. Düşünün ki ben regl olduğunu hissetmeyen birisiyim dayandım o ağrıya. Evet yalan değil ağrı oluyor ama dayanılmayacak kadar değil. Derin nefes alıp verme ile kontrol edilebilen bir ağrı. Zaten tüpleriniz açıksa işlem hemen bitiyor. Tıkalı ise birazcık uzuyor. Benim 5 dakika sürdü diye tahmin ediyorum.

Korkmayın kendinizi germeyin. Kızlarım biz kadınız. Çocuk doğuruyoruz hsg kim??? 😁
Bisey soracağım adetin birinci günü hangi gün acaba? Bugün ikindi vakti adet oldum oturduğum yerde sıcak birşeyler aktığını hissetttim bu baktım kilodum sıvıca kan olmuş doktor bana kesin 2. Gün gel dedi hsg icin
 
Bisey soracağım adetin birinci günü hangi gün acaba? Bugün ikindi vakti adet oldum oturduğum yerde sıcak birşeyler aktığını hissetttim bu baktım kilodum sıvıca kan olmuş doktor bana kesin 2. Gün gel dedi hsg icin
Merhaba kişiye göre değişebilir. Ben leke geldiği günü 1. Gün sayıyorum. Hsg için lekelenmeler bittikten bir hafta sonra çağırıyorlar genellikle. 2. Gün nasıl gel dediler ki?
 
Merhaba kişiye göre değişebilir. Ben leke geldiği günü 1. Gün sayıyorum. Hsg için lekelenmeler bittikten bir hafta sonra çağırıyorlar genellikle. 2. Gün nasıl gel dediler ki?
Randevu için gel demisler gittim bugün randevular dolu hafta sonu bilmem ne zaten zar zor adet oluyorum
 
Merhaba hanımlar ✨
Sizinle hsg deneyimimi detaylı paylaşmak istedim. Çünkü ben araştırırken hem tedirgin oldum okuduklarımdan hemde detaylı bir anlatım bulamadım. Umarım faydalı olur. Yine de sormak istedikleriniz olursa elimden geldiğinde bildiğim kadarı ile cevaplarım.

Öncelikle herkesin bildiği gibi bu film iki şekilde çekiliyor anestezili ve anestezisiz olarak. En önemlisi de her devlet ve şehir hastanesinde çekilmiyor. En büyük örnek Eskişehir maalesef… Sizi özele ya da görüntüleme merkezlerine yönlendiriyorlar. Ben yönlendirme yapıldığı için görüntüleme merkezlerinin tamamı ile görüştüm ve maalesef hiçbiri hsg çekmediğini söyledi. Bir tanesi de doktor olmadığını ve kendi doktorum işe gelmem gerektiğini söyledi. Bu sebeple Ankara’da özel bir görüntüleme merkezinde çektirdim. İsim vermek yasak mı bilmiyorum o yüzden şimdilik isim vermeyeceğim.
Randevumu oluşturdum ve sabah gittim. Doktor aşırı iyiydi. Ben o kadar korkarak gittim ki anlatamam. Çünkü atılanlar bayılanlar dayanılmaz sancılar falan fistan bir sürü şey okudum. Her neyse sedyeye yatıyorsunuz.

Doktor sıvı vermeye başladığında eve ağrınız oluyor ama eğer ki regl döneminiz sancılı geçiyorsa kesinlikle katlanılmayacak bir sancı değil. Düşünün ki ben regl olduğunu hissetmeyen birisiyim dayandım o ağrıya. Evet yalan değil ağrı oluyor ama dayanılmayacak kadar değil. Derin nefes alıp verme ile kontrol edilebilen bir ağrı. Zaten tüpleriniz açıksa işlem hemen bitiyor. Tıkalı ise birazcık uzuyor. Benim 5 dakika sürdü diye tahmin ediyorum.

Korkmayın kendinizi germeyin. Kızlarım biz kadınız. Çocuk doğuruyoruz hsg kim??? 😁
Hangi gun çektirdiniz acaba ?
 
Kızlar rahim filmi görüntüm e nabıza düşmüş ama rapor yazılmamış doktoruma gitsem bu resi üstünden muayene edebilir mi yoksa raporlanmasını mı beklemem gerekiyor 4 gün oldu çekileli
 
Kızlar rahim filmi görüntüm e nabıza düşmüş ama rapor yazılmamış doktoruma gitsem bu resi üstünden muayene edebilir mi yoksa raporlanmasını mı beklemem gerekiyor 4 gün oldu çekileli
Doktor anlar bence filmden ama neden raporlandı mı acaba? Aynı gün raporluyorlar normalde
 
Merhaba. Öncelikle geçmiş olsun. Bende bu ay hsg çektirdim herhangi bi sorun yok. Eşimde de bir sorun çıkmadı. Siz hamile kalabildiniz mi acaba
Hayır maalesef ama benim tek tüpüm var. 2 ay bekledik olmadı bu ay aşılama yaptık sonucu bekliyoruz
 
Merhaba hanımlar ✨
Sizinle hsg deneyimimi detaylı paylaşmak istedim. Çünkü ben araştırırken hem tedirgin oldum okuduklarımdan hemde detaylı bir anlatım bulamadım. Umarım faydalı olur. Yine de sormak istedikleriniz olursa elimden geldiğinde bildiğim kadarı ile cevaplarım.

Öncelikle herkesin bildiği gibi bu film iki şekilde çekiliyor anestezili ve anestezisiz olarak. En önemlisi de her devlet ve şehir hastanesinde çekilmiyor. En büyük örnek Eskişehir maalesef… Sizi özele ya da görüntüleme merkezlerine yönlendiriyorlar. Ben yönlendirme yapıldığı için görüntüleme merkezlerinin tamamı ile görüştüm ve maalesef hiçbiri hsg çekmediğini söyledi. Bir tanesi de doktor olmadığını ve kendi doktorum işe gelmem gerektiğini söyledi. Bu sebeple Ankara’da özel bir görüntüleme merkezinde çektirdim. İsim vermek yasak mı bilmiyorum o yüzden şimdilik isim vermeyeceğim.
Randevumu oluşturdum ve sabah gittim. Doktor aşırı iyiydi. Ben o kadar korkarak gittim ki anlatamam. Çünkü atılanlar bayılanlar dayanılmaz sancılar falan fistan bir sürü şey okudum. Her neyse sedyeye yatıyorsunuz.

Doktor sıvı vermeye başladığında eve ağrınız oluyor ama eğer ki regl döneminiz sancılı geçiyorsa kesinlikle katlanılmayacak bir sancı değil. Düşünün ki ben regl olduğunu hissetmeyen birisiyim dayandım o ağrıya. Evet yalan değil ağrı oluyor ama dayanılmayacak kadar değil. Derin nefes alıp verme ile kontrol edilebilen bir ağrı. Zaten tüpleriniz açıksa işlem hemen bitiyor. Tıkalı ise birazcık uzuyor. Benim 5 dakika sürdü diye tahmin ediyorum.

Korkmayın kendinizi germeyin. Kızlarım biz kadınız. Çocuk doğuruyoruz hsg kim??? 😁
Ne kadar ücret ödediniz
 
Şu anda hamileyim bir aksilik çıkmazsa çok şükür. Sizede nasip olsun inşallah 🥹🙏🏻
İnanın ben hamile kalmaktan çok korkuyorum şu an çünkü iki kere sevindim kursağımda kaldı düşük yaptım siz inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
 
Back
X