- Katılım
- 10 Şubat 2020
- Mesajlar
- 6.344
- Emoji Skoru
- 7.935
- Puanlar
- 198
Merhaba hanımlar
Sizinle hsg deneyimimi detaylı paylaşmak istedim. Çünkü ben araştırırken hem tedirgin oldum okuduklarımdan hemde detaylı bir anlatım bulamadım. Umarım faydalı olur. Yine de sormak istedikleriniz olursa elimden geldiğinde bildiğim kadarı ile cevaplarım.
Öncelikle herkesin bildiği gibi bu film iki şekilde çekiliyor anestezili ve anestezisiz olarak. En önemlisi de her devlet ve şehir hastanesinde çekilmiyor. En büyük örnek Eskişehir maalesef… Sizi özele ya da görüntüleme merkezlerine yönlendiriyorlar. Ben yönlendirme yapıldığı için görüntüleme merkezlerinin tamamı ile görüştüm ve maalesef hiçbiri hsg çekmediğini söyledi. Bir tanesi de doktor olmadığını ve kendi doktorum işe gelmem gerektiğini söyledi. Bu sebeple Ankara’da özel bir görüntüleme merkezinde çektirdim. İsim vermek yasak mı bilmiyorum o yüzden şimdilik isim vermeyeceğim.
Randevumu oluşturdum ve sabah gittim. Doktor aşırı iyiydi. Ben o kadar korkarak gittim ki anlatamam. Çünkü atılanlar bayılanlar dayanılmaz sancılar falan fistan bir sürü şey okudum. Her neyse sedyeye yatıyorsunuz.
Doktor sıvı vermeye başladığında eve ağrınız oluyor ama eğer ki regl döneminiz sancılı geçiyorsa kesinlikle katlanılmayacak bir sancı değil. Düşünün ki ben regl olduğunu hissetmeyen birisiyim dayandım o ağrıya. Evet yalan değil ağrı oluyor ama dayanılmayacak kadar değil. Derin nefes alıp verme ile kontrol edilebilen bir ağrı. Zaten tüpleriniz açıksa işlem hemen bitiyor. Tıkalı ise birazcık uzuyor. Benim 5 dakika sürdü diye tahmin ediyorum.
Korkmayın kendinizi germeyin. Kızlarım biz kadınız. Çocuk doğuruyoruz hsg kim???
Sizinle hsg deneyimimi detaylı paylaşmak istedim. Çünkü ben araştırırken hem tedirgin oldum okuduklarımdan hemde detaylı bir anlatım bulamadım. Umarım faydalı olur. Yine de sormak istedikleriniz olursa elimden geldiğinde bildiğim kadarı ile cevaplarım.
Öncelikle herkesin bildiği gibi bu film iki şekilde çekiliyor anestezili ve anestezisiz olarak. En önemlisi de her devlet ve şehir hastanesinde çekilmiyor. En büyük örnek Eskişehir maalesef… Sizi özele ya da görüntüleme merkezlerine yönlendiriyorlar. Ben yönlendirme yapıldığı için görüntüleme merkezlerinin tamamı ile görüştüm ve maalesef hiçbiri hsg çekmediğini söyledi. Bir tanesi de doktor olmadığını ve kendi doktorum işe gelmem gerektiğini söyledi. Bu sebeple Ankara’da özel bir görüntüleme merkezinde çektirdim. İsim vermek yasak mı bilmiyorum o yüzden şimdilik isim vermeyeceğim.
Randevumu oluşturdum ve sabah gittim. Doktor aşırı iyiydi. Ben o kadar korkarak gittim ki anlatamam. Çünkü atılanlar bayılanlar dayanılmaz sancılar falan fistan bir sürü şey okudum. Her neyse sedyeye yatıyorsunuz.
Doktor sıvı vermeye başladığında eve ağrınız oluyor ama eğer ki regl döneminiz sancılı geçiyorsa kesinlikle katlanılmayacak bir sancı değil. Düşünün ki ben regl olduğunu hissetmeyen birisiyim dayandım o ağrıya. Evet yalan değil ağrı oluyor ama dayanılmayacak kadar değil. Derin nefes alıp verme ile kontrol edilebilen bir ağrı. Zaten tüpleriniz açıksa işlem hemen bitiyor. Tıkalı ise birazcık uzuyor. Benim 5 dakika sürdü diye tahmin ediyorum.
Korkmayın kendinizi germeyin. Kızlarım biz kadınız. Çocuk doğuruyoruz hsg kim???